Gå til innhold

Dere som skriker troll i hvert innlegg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som skriver troll i hvert eneste innlegg, skjønner dere ikke at det blir da dere som troller? Jeg ser det ofte på helt vanlige tråder. "Dette kan ikke stemme. Ikke hør på ts, troll!!" Vi har jo åpenbare trolletråder, men jeg ser det jo på nesten alle innlegg. Det er veldig irriterende og det ender med at dere ødelegger tråden. Bare fordi du ikke har opplevd noe, betyr ikke at det er usant.

Anonymkode: 598b3...8e8

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at selv om TS er et troll, så kan problemstillingen og svar være interessante for andre. 

En trolletråd blir mindre trollete om svarene er ikke er trollete 😎

• Liker 3
Skrevet

Bryr meg ikke om trolletråder. Refererer til tråder her inne hele tidem, stiller problemstillinger til samboer osv. Vi får ofte mange gode diskusjoner ut av det. Er ikke relevant for meg om dei er sanne eller ikke. 

Dei beste trådene her inne har gode diskusjoner. Dessuten varer slike trolletråder kun i nokon dager, så tar dei slutt uansett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som skriver troll i hvert eneste innlegg, skjønner dere ikke at det blir da dere som troller? Jeg ser det ofte på helt vanlige tråder. "Dette kan ikke stemme. Ikke hør på ts, troll!!" Vi har jo åpenbare trolletråder, men jeg ser det jo på nesten alle innlegg. Det er veldig irriterende og det ender med at dere ødelegger tråden. Bare fordi du ikke har opplevd noe, betyr ikke at det er usant.

Anonymkode: 598b3...8e8

Idioter som skriker om TROLL! TROLL! TROLL! i alle mulige tråder, de er faktisk LANGT mer irriterende enn de folkene som oppretter disse trolle-trådene!                     

Dersom trolle-trådene hadde fått null og niks oppmerksomhet, så ville jo disse trådene  selvfølgelig ha dødd ut av seg selv. Problemet er at en rekke idioter begynner å skravle i alle disse trolle-trådene, og holder disse trolle-trådene aktive! 

Anonymkode: d27e2...ac5

AnonymBruker
Skrevet

Troll! :cowboy:

Anonymkode: 80ae2...c23

AnonymBruker
Skrevet

Jeg irriterer meg mer over de som ikke har forstått hva trolling er for noe.

Anonymkode: a6e44...ae5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske moderatorer var flinkere på å fjerne sånne innlegg! Er så irriterende å prøve å få innspill på noe som kanskje oppfattes som litt "fjernt". Merker det dabber av med én gang noen kommer og roper troll. Jeg vil gjerne ha mulighet til å få hjelp her inne jeg også, selv om de kule brukerne med mange innlegg oppfatter livet mitt som fjernt.

Anonymkode: ff62d...510

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...