AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #21 Skrevet 31. mai 2019 42 minutter siden, Girlygirl9 skrev: Det er smertefritt og går over av seg selv, herpes kan man få mye problemer med resten av livet.. Herpes er "bare" plagsomt. Kjønnsvorter kan føre til kreft. Anonymkode: 013b8...41d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #22 Skrevet 31. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herpes er "bare" plagsomt. Kjønnsvorter kan føre til kreft. Anonymkode: 013b8...41d NEI. Kjønnsvorter kan IKKE føre til kreft. Hvor i all verdens land og rike har du fått det fra? På tide å lese seg opp på de forskjellige typene HPV-virus for din del, og slutt å spre feilinformasjon. Anonymkode: c4af1...f43 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #23 Skrevet 31. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du mannen til TS har vært utro? Selv om TS ikke har herpes og mannen har det betyr ikke det at han har vært utro. Han kan ha hatt herpes lenge før de ble sammen uten å vite det. Og det er ikke særlig smittsomt mellom utbrudd. Du skal være forsiktig med slike anklager og spekulasjoner. Anonymkode: c4af1...f43 Ts kan også ha det selv om hun ikke har merket noe. For alt vi vet kan det være fra henne smitten kommer. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er da lite sannsynlig at han plutselig fikk utbrudd nå hvis de har vært sammen lenge? Uansett. En test er grei for å utelukke det verste. De bør gå til legen, om det er aldri så flaut. Da kan man få hjelp også. Folk er ikke født med kjønnssykdom heller (heldigvis). Det er noe man får ved smitte. Hadde folk lært seg å ikke være så grisete og uforsiktige, hadde langt færre hatt denslags dritt. Nå mener jeg ikke at alle som har fått dette er griser. De kan ha fått det fra en grisete partner som har gått bak ryggen deres og smittet dem senere. Anonymkode: f3820...0e1 Jeg fikk utbrudd etter 16 år med samme partner. Enten har jeg fått det fra han, eller jeg har hatt smitten i kroppen veldig lenge. Uansett har jeg hatt uflaks, siden jeg har hatt veldig få partnere, og min nåværende er den eneste jeg har hatt uten kondom. Men dette er noe veldig mange har uten å være klar over det. Anonymkode: 013b8...41d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #24 Skrevet 31. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: NEI. Kjønnsvorter kan IKKE føre til kreft. Hvor i all verdens land og rike har du fått det fra? På tide å lese seg opp på de forskjellige typene HPV-virus for din del, og slutt å spre feilinformasjon. Anonymkode: c4af1...f43 Kjønnsvorter kommer av hpv-virus. Er klar over at det finnes mange ulike hpv-virus, og at ikke alle kan føre til kreft. Anonymkode: 013b8...41d
Girlygirl9 Skrevet 31. mai 2019 #25 Skrevet 31. mai 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herpes er "bare" plagsomt. Kjønnsvorter kan føre til kreft. Anonymkode: 013b8...41d Den varianten som gir kjønnsvorter, er ikke en variant som kan utvikle seg til kreft. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 1. juni 2019 #26 Skrevet 1. juni 2019 4 timer siden, Girlygirl9 skrev: Det er smertefritt og går over av seg selv, herpes kan man få mye problemer med resten av livet.. HPV-viruset som forårsaker kjønnsvorter kan ligge latent i kroppen og forårsake utbrudd over mange år. Kjønnsvorter går heller ikke over av seg selv. Jeg har fjernet kjønnsvorter ved å svi, fryse, etse og klippe. ikke for å lage en konkurranse, men du vil IKKE ha kjønnsvorter heller.
Gjest Alterego666 Skrevet 1. juni 2019 #27 Skrevet 1. juni 2019 3 timer siden, Girlygirl9 skrev: Den varianten som gir kjønnsvorter, er ikke en variant som kan utvikle seg til kreft. Det er riktig. Det er en grunnløs frykt.
Gjest Alterego666 Skrevet 1. juni 2019 #28 Skrevet 1. juni 2019 På 29.5.2019 den 8.18, AnonymBruker skrev: I forhold til dette med runking: selvsagt runker da mannen. Runking og sex er to ulike ting, og du har like lite med hvor ofte og hvordan mannen din runker som du har med hvor ofte statsministeren gjør det. Eeeeeh..... Runking ER sex. Hvorvidt partner får ha en mening om det, er opp til ethvert par å bestemme for seg selv. Det er ikke en kG-beslutning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå