Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt forhold og vært populær på markedet om det er lov å si. Men nå har jeg av blitt ufør. Og det har gjort noe med meg. Gråter bare av å skrive dette. 

Jeg har holdt meg helt unna menn, bevisst i nesten tre år fordi jeg skammer meg sånn. Jeg vil ikke skamme meg, men jeg gjør det... jeg er 30år og i mitt hode er jeg sikker på at jeg kommer til å være alene livet ut. Jeg har ingen aning hvordan jeg skal "eie" denne delen av meg og føler meg rett og slett som feilvare.  :-[ 

Anonymkode: 7bf5d...85d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du er ufør? Hva jobbet du med før? 

Jeg også føler meg som en feilvare. Jeg mestrer absolutt ingenting! Jeg heller tror ikke jeg kan få meg noen.

Anonymkode: 68639...159

AnonymBruker
Skrevet

Menn bryr seg kun om utseende. Om du er ufør eller statsminister er totalt irrelevant.

Du tar noe som er en dealbreaker for kvinner og tror menn er akkruat lik. Det er en typisk feil. Akkurat som menn sender dickpic fordi de selv liker å få bilder av kvinnekjønn tilsendt.

Anonymkode: 2ce85...e87

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Menn bryr seg kun om utseende. Om du er ufør eller statsminister er totalt irrelevant.

Du tar noe som er en dealbreaker for kvinner og tror menn er akkruat lik. Det er en typisk feil. Akkurat som menn sender dickpic fordi de selv liker å få bilder av kvinnekjønn tilsendt.

Anonymkode: 2ce85...e87

ikke ts, men hallo.. utseendet forfaller. Vet aldri hvor fort, men selv jeg vet at man ikke kan leve på utseendet hele livet..
Man vil føle at man bidrar med noe.

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet

Det er ingenting å skamme seg over. Tenk på at andre uføre dater og finner seg noen. Det er ikke akkurat det en person går etter og forelsker seg i. Er ufør jeg også og de aller fleste driter i det. Sex vil de i alle fall ha uansett🙊

Gjest Warrior
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ikke ts, men hallo.. utseendet forfaller. Vet aldri hvor fort, men selv jeg vet at man ikke kan leve på utseendet hele livet..
Man vil føle at man bidrar med noe.

En jobb gjør det ikke akkurat enklere for folk å finne seg noen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare forstår ikke hvordan man forklarer det... på første date, hvis han spør hva jeg gjør. Hvilket er stor sjanse for 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Kvelertak skrev:

Nei, men med en jobb møter du mennesker. Du føler at du bidrar med noe. 
Du får kanskje en litt bedre selvfølelse. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare forstår ikke hvordan man forklarer det... på første date, hvis han spør hva jeg gjør. Hvilket er stor sjanse for 

bor du i en stor by? du kan jo si du jobber på .......... altså, et stort sted hvor det ikke er så lett å finne deg? 😛 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Kvelertak said:

Eh jo? Mange som møter partnere på/via jobb

Anonymkode: ce9d9...954

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh jo? Mange som møter partnere på/via jobb

Anonymkode: ce9d9...954

Og mange møter partnere på nett, på fester, på byen, via venner osv så nei ikke noe enklere på en jobb enn andre steder. Vanligere nå å finne seg noen via nettet enn på en jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du tenkt å møte disse folkene først og fremst? Tenker at det beste bare er å si det slik det er. Noen vil nok ikke date ufør, men har vanskelig for å tro at det gjelder alle. Prøv å finn noen som virker så forståelsesfull som mulig og lite dømmende.

Anonymkode: 8c549...d7d

AnonymBruker
Skrevet

En kvinnelig ufør får seg kjæreste, uten nevneverdige problemer. Kanskje noen styrer unna, men er neppe veldig vanskelig. 

Anonymkode: f1d26...d42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mann her, har følt på nøyaktig det samme.

150 personer på arbeidsplassen min ble sagt opp. Jeg var en av dem. Gikk på NAV i lang tid i etterkant av det. Turde ikke gå på en eneste date på det tidspunktet. Føler at mitt arbeid er det aller første kvinner spør om, og uten det har jeg ingenting å tilby.

Anonymkode: 67b8d...30c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ufør, dog ikke for evig håper jeg. Middelaldrende også. Men ingen backa ut da jeg skrev det i chatten til dem, mange ville møte meg og mange ville se meg igjen. Var jeg som avsluttet det meste helt til jeg møtte han som ble kjæresten min. Han sliter for øvrig med ting han også, så det gjør det jo enklere å bli forstått. Men altså, aldri noen som trakk seg fordi jeg ikke hadde jobbet på noen år. Prøv å ikke bry deg om det. Du har en egenverd selv om du har vært uheldig med helsa. Tror dog det er veldig viktig at du ikke er en som sitter og klager over dette hele tiden, og viser litt stå-på-vilje og ser det positive i livet på tross av sykdom. 

Anonymkode: 2582a...b8c

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann her, har følt på nøyaktig det samme.

150 personer på arbeidsplassen min ble sagt opp. Jeg var en av dem. Gikk på NAV i lang tid i etterkant av det. Turde ikke gå på en eneste date på det tidspunktet. Føler at mitt arbeid er det aller første kvinner spør om, og uten det har jeg ingenting å tilby.

Anonymkode: 67b8d...30c

Jeg er også ufør. Og har aldri turt å date...føler meg for mislykket og fattig til det. Har Ingen arbeid, egen leilighet, forhold eller barn...Ingenting å skryte av eller vise frem. 

Anonymkode: afbe7...7fe

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også ufør. Og har aldri turt å date...føler meg for mislykket og fattig til det. Har Ingen arbeid, egen leilighet, forhold eller barn...Ingenting å skryte av eller vise frem. 

Anonymkode: afbe7...7fe

Det er jo forferdelig at det er sånn det skal føles. Heier på deg og ønsker deg alt godt! Så må vi ikke glemme at kjærligheten kjenner ingen grenser. Personer som takker nei til å være med noen fordi den personen ikke er i arbeid, er nok til syvende og sist ikke et menneske jeg ville vært med uansett. 

Jeg synes bare det er vanskelig den første daten, de minuttene da vedkommende spør.... huff. Ønsker jeg blir sterkere til å stå i dette og eie mitt eget liv. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og er ufør. Dater ikke fordi folk bruker det at man er ufør til å vise seg fra sin verste side. Hvis du dater: være kresen på HVEM du dater. Intelligente folk med høy utdannelse oppfører seg himla mye bedre enn lavt utdannete folk med drittjobber: de er de verste, mest dømmende og de største dritsekkene mot uføre. 

Anonymkode: e1168...bd6

AnonymBruker
Skrevet

er 40 år og uføre i 13 år, ingen damer vil ha meg. Så det går begge veier TS

Anonymkode: 893a5...7e9

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og er ufør. Dater ikke fordi folk bruker det at man er ufør til å vise seg fra sin verste side. Hvis du dater: være kresen på HVEM du dater. Intelligente folk med høy utdannelse oppfører seg himla mye bedre enn lavt utdannete folk med drittjobber: de er de verste, mest dømmende og de største dritsekkene mot uføre. 

Anonymkode: e1168...bd6

Kan jeg spør hvordan disse menneskene har vært mot deg? Hva skjedde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...