Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

12 hours ago, Nussepus said:

Når man Jan velge å dra til frisør istedet for å «jobbe» så kan det ikke defineres som jobb nei. 

Jeg kan fint dra til frisøren i stedet for å jobbe, men da må jeg ta det igjen på kvelden. Trener f-eks ofte "på jobb" da treningsenteret er i samme bygg. Jobber da inn den timen en annen gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nussepus skrev (13 timer siden):

Når man Jan velge å dra til frisør istedet for å «jobbe» så kan det ikke defineres som jobb nei. 

Funker fint å kunne velge å dra til frisøren eller annen egenpleie i stedet for å jobbe, det heter å planlegge, det definerer ikke om det er en jobb. Sånn kan man få til med fleksibel arbeidstid f.eks og god sjef 🤩 100% i rus og psykiatri. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (5 timer siden):

Jeg tenker det er mange forskjellige jobber der ute. Ikke alle passer til alt, men så lenge jobb er det beste ordet for innsats/arbeid man gjør for inntekt er det hun gjør jobb. Eller har du et bedre ord? Jeg kommer ikke på noe bedre ord, så for meg er det hun driver med en jobb.

Ja man definerer vel jobb på forskjellige måter. Det hun driver med er ikke en jobb i mine øyne. Men det går jo heller mer på det faktum at INFLUENCER blir definert som et yrke og ikke henne personlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BethD said:

Ja man definerer vel jobb på forskjellige måter. Det hun driver med er ikke en jobb i mine øyne. Men det går jo heller mer på det faktum at INFLUENCER blir definert som et yrke og ikke henne personlig. 

Jeg skjønner hva du mener, men har du noe bedre ord for det å tjene penger enn å jobbe? Har du et bedre ord kan jeg godt begynne å bruke det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (6 timer siden):

Ganske rart og absurd at noen forsvarer det hun driver med og sier det faktisk er jobb 😂 

Sånn kontra når jeg er på jobb i helsevesenet i 10 timer uten pause, jeg må flire 😂 

Og kjenner jeg nesten blir forbanna men skal heller unngå det

Åja, du er en sånn. Ingen kan trumfe, siden du jobber i helsevesenet? Jeg kan også være på jobb i 8-10 timer uten pause eller mulighet til å sette meg ned siden jeg er alene, men det betyr da ikke at de som sitter på kontor f.eks ikke har en jobb for det🙄
 

BethD skrev (20 minutter siden):

Ja man definerer vel jobb på forskjellige måter. Det hun driver med er ikke en jobb i mine øyne. Men det går jo heller mer på det faktum at INFLUENCER blir definert som et yrke og ikke henne personlig. 

Forfattere og designere av kleskolleksjoner da, har de en jobb eller bare hobby?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (1 time siden):

Ja man definerer vel jobb på forskjellige måter. Det hun driver med er ikke en jobb i mine øyne. Men det går jo heller mer på det faktum at INFLUENCER blir definert som et yrke og ikke henne personlig. 

Det i hovedsak en influenser gjør er å lage reklame, så kan man mene hva man vil om reklamen som blir laget, men å lage reklame er definert som en jobb. Mye av reklamen er drit dårlig, det gjelder for ganske mange influensere, men de gjør en jobb for et firma, og reklameringen de gjør skaper mye interesse for mange produkter som igjen kan bidra til flere arbeidsplasser for for eksempel KappAhl som jeg syntes det virker som har blitt mye mer populært etter de begynte å bruke influensere. I tillegg vil jeg si de er veldig flinke til å hjelpe nye norske designete opp og frem. Det blir jevnt over laget mye dårlig reklame, og ikke all dårlig reklame kommer fra influensere. Det er ikke bare oss i helsevesenet som jobber, bare fordi vi går på gulvet, blir svette og tar «dritten», og det er dessverre slike kommentarer som du kommer med som er med på å sette oss i et utrolig dårlig lys!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marlii skrev (12 minutter siden):

Det i hovedsak en influenser gjør er å lage reklame, så kan man mene hva man vil om reklamen som blir laget, men å lage reklame er definert som en jobb. Mye av reklamen er drit dårlig, det gjelder for ganske mange influensere, men de gjør en jobb for et firma, og reklameringen de gjør skaper mye interesse for mange produkter som igjen kan bidra til flere arbeidsplasser for for eksempel KappAhl som jeg syntes det virker som har blitt mye mer populært etter de begynte å bruke influensere. I tillegg vil jeg si de er veldig flinke til å hjelpe nye norske designete opp og frem. Det blir jevnt over laget mye dårlig reklame, og ikke all dårlig reklame kommer fra influensere. Det er ikke bare oss i helsevesenet som jobber, bare fordi vi går på gulvet, blir svette og tar «dritten», og det er dessverre slike kommentarer som du kommer med som er med på å sette oss i et utrolig dårlig lys!

Du må jo tenke hva du vil om det, jeg tenker det jeg tenker om det. At det blir stilt i et dårlig lys pga mine meninger. Vel. Whatever 🤷🏽‍♀️ Jeg mener fortsatt det jeg mener og er rimelig sikker på at ganske mange mener det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, BethD said:

Ja man definerer vel jobb på forskjellige måter. Det hun driver med er ikke en jobb i mine øyne. Men det går jo heller mer på det faktum at INFLUENCER blir definert som et yrke og ikke henne personlig. 

Jeg vil si influencer er en jobb,men ikke et arbeide. Et arbeide er en  fysisk jobb, mens en jobb er det man gjør for å få betalt regningene

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (15 minutter siden):

Jeg vil si influencer er en jobb,men ikke et arbeide. Et arbeide er en  fysisk jobb, mens en jobb er det man gjør for å få betalt regningene

Ja det kan jo være en definisjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg er så sjalu på dere som bare kan gå til frisøren og trene i arbtiden og ha hjemmekontor "ta igjen" en time senere og sånn 😩

Jeg har timesbetalt og stempler inn og ut og jobber i fabrikk.. Bare å glemme sånne goder. Må jeg gjøre noe utenfpr fabrikken må jeg stemple ut og får mindre betalt, enkelt og greit.

Men de på kontoret, de har fastlønn og får holde på sånn.. 

Hadde jeg kunne hadde jeg heller laget reklamesnutter og styrt dagene selv jeg også.. Så skjønner influencere godt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (21 timer siden):

Ganske rart og absurd at noen forsvarer det hun driver med og sier det faktisk er jobb 😂 

Sånn kontra når jeg er på jobb i helsevesenet i 10 timer uten pause, jeg må flire 😂 

Og kjenner jeg nesten blir forbanna men skal heller unngå det

Du slår meg som en person som ikke mener at det å være musiker, komponist, låtskriver, artist, danser, skuespiller, programleder, forfatter etc. er en jobb. 

Hadde absolutt alle hatt det du definerer som eneste korrekt type jobb, hadde verden vert ekstremt kjedelig. 

Kjenner jeg blir forbanna av slike holdninger, og unngår ikke det. Det handler om respekt for medmennesker og andres jobb. Å

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara, Nyhus klanen og den gjengen der er så giret på Vixen i kveld mens Morten Ramm gjorde alt han kunne for å ikke bli nominert👏🏻😂 Er så bra av Morten👏🏻👏🏻😊 Og når jeg følger med på dette sirkuset med fake smil, fake vennskap osv så er jeg evig takknemlig for min gode, litt trauste jobb fra 08-16🙏🏻😊

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (7 minutter siden):

Sara, Nyhus klanen og den gjengen der er så giret på Vixen i kveld mens Morten Ramm gjorde alt han kunne for å ikke bli nominert👏🏻😂 Er så bra av Morten👏🏻👏🏻😊 Og når jeg følger med på dette sirkuset med fake smil, fake vennskap osv så er jeg evig takknemlig for min gode, litt trauste jobb fra 08-16🙏🏻😊

Trauste, gode samfunnsnyttige jobb👏🏻👏🏻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sisevt skrev (6 timer siden):

Du slår meg som en person som ikke mener at det å være musiker, komponist, låtskriver, artist, danser, skuespiller, programleder, forfatter etc. er en jobb. 

Hadde absolutt alle hatt det du definerer som eneste korrekt type jobb, hadde verden vert ekstremt kjedelig. 

Kjenner jeg blir forbanna av slike holdninger, og unngår ikke det. Det handler om respekt for medmennesker og andres jobb. Å

Okey ☺️👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (2 timer siden):

Sara, Nyhus klanen og den gjengen der er så giret på Vixen i kveld mens Morten Ramm gjorde alt han kunne for å ikke bli nominert👏🏻😂 Er så bra av Morten👏🏻👏🏻😊 Og når jeg følger med på dette sirkuset med fake smil, fake vennskap osv så er jeg evig takknemlig for min gode, litt trauste jobb fra 08-16🙏🏻😊

👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Patriotpaula skrev (7 minutter siden):

Omg, helt syk vixen-overtenning på den gjengen der 🙈🙈🙈

Utrolig artig at de tror dette er noe stort😂

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (30 minutter siden):

Utrolig artig at de tror dette er noe stort😂

Det er nok stort for dem. Det som sjokkerer meg er at ingen av dem har evnen til å fatte hvor utrolig patetisk og overfladisk hele dette opplegget er. Fatter ikke at de går inn i dette og faktisk er stolte. Jeg er dritflau på deres vegne. Altså vixen? Seriøst? Som ville dele ut årets buisness (om denne personen ikke trakk seg) til en som har vunnet gullbarbie? Det er faktisk bare så jævla flaut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre? falt helt av når det kommer til Sara. Hun var kjempe god på å lage godt innhold og var en glede å følge veldig lenge. Nå har hun blitt en del av den overfladiske influencergjengen og alt handler om penger, prestisje og dårlig innhold. Jeg har fått nok, takk for meg. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sissihøa skrev (1 time siden):

Jeg har dessverre? falt helt av når det kommer til Sara. Hun var kjempe god på å lage godt innhold og var en glede å følge veldig lenge. Nå har hun blitt en del av den overfladiske influencergjengen og alt handler om penger, prestisje og dårlig innhold. Jeg har fått nok, takk for meg. 

👏🏼👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...