Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 hours ago, Snublefot62 said:

Det jeg viste var skjemaelementene som eksempel i rå form. De kan tilpasses på veldig mange måter slik at de passer inn i designet på siden de skal være. Men når noen da med særskilte behov er på siden så vet utstyret de bruker hva som forventes av input så de og kan bidra.

Og rent overordnet vil jeg våge å påstå at det er bedre at du ikke gidder å legge inn en tilbakemelding fordi det ser stygt ut, enn at en med spesielle behov ikke kan fordi siden ikke virker for de. Det er dette som er universell utforming.

Og det er et kjempeproblem i dag. Og noe man fort merker når man faktisk har slike utfordringer.

Derfor er det og viktig at det finnes et krav om det så ikke alle kan gjøre som de vil fra egne friske ståsted.

Problemet er vel ikke en tilbakemelding på klær, men om viktige skjemaer også Akilles hatt slik utforming ville man gått glipp av mye info. slik som psykisk helse undersøkelsen jeg fikk på jobb denne uken, dumt om den fikk få svar fordi den var så dårlig utformet at man mister fokus. For det er det som skjer om man fyller ut slike. Og jeg er ikke frisk i den forstand, senskader etter en ulykke gjør at jeg ikke har konsentrasjon til å fylle ut dårlige skjemaer, det blir bare grøt. Regner med universell utforming gjelder meg også.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (15 minutter siden):

Tråden har over 3 millioner visninger og den kunne ha opplyst saklig om hvor ugreit Tandberg driver bedriften sin på. 

Forøvrig syns jeg tråden og brukerne gjør nettopp dette.

Og det dukker stadig opp ting her som andre kanskje ikke har tenkt på.

Man diskuterer tross alt ikke med AI her inne men andre mennesker.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som er så opptatt av at SE sin konto er en bedriftskonto og at det er det som skal diskuteres her: hva slags bedriftseiere viser frem alt det jævla rotet sitt hjemme? Som legger ut om barns sykdom? Som oppfordrer til å kutte ut prevensjon eller er «guru» på diabetes og «underviser» i dette på kontoen sin? Hva slags bedriftseier legger ut ammebilder og klager på barn som ikke sover? Som ikke takler kritikk og kaller folk for fittekjerring og inntar offerrolle og griner på kontoen sin?  Jeg kunne ramset opp mye mer!! Hun fremstår som en utrolig dårlig bedriftseier med null profesjonalitet og da er det naturlig at disse tingene blir diskutert også tenker jeg 

• Liker 7
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ut en kommentar på Bali bikinitopp og skrev at jeg synes det er synd ikke hennes bikinioverdel dekker mangfoldet hun refererer til.. De vil ikke passe de med store bryster.

Ga terningkast 1... " Ble Slettet kort tid etterpå"🙈

• Liker 10
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Jeg la ut en kommentar på Bali bikinitopp og skrev at jeg synes det er synd ikke hennes bikinioverdel dekker mangfoldet hun refererer til.. De vil ikke passe de med store bryster.

Useriøst! 
Er bare til å holde seg unna sirkuset Tandberg steller i stand.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig ærlig og redelig den bedriften hennes! Falsk som F!!

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå):

Useriøst! 
Er bare til å holde seg unna sirkuset Tandberg steller i stand.

Ja det er jo det . Tenker at folk må kunne få si hva man synes selv om man ikke kjøper. Skal jeg ha bikini så vil jeg ha slik type overdel. Men er som sagt ikke mulig. Å da kan hun ikke snakke om dette mangfoldet sitt

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo det . Tenker at folk må kunne få si hva man synes selv om man ikke kjøper. Skal jeg ha bikini så vil jeg ha slik type overdel. Men er som sagt ikke mulig. Å da kan hun ikke snakke om dette mangfoldet sitt

Nei, hun kan ikke snakke om mangfold når hun ikke lager klær til nettopp, mangfoldet. Å slette konstruktive tilbakemeldinger slik som Tandberg gjør er bare stakkarslig og flaut. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (8 minutter siden):

Det er shady. Man aner ikke om det som fremkommer er reelt eller ikke. Hvor mange andre negative kommentarer har man slettet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (25 minutter siden):

Til dere som er så opptatt av at SE sin konto er en bedriftskonto og at det er det som skal diskuteres her: hva slags bedriftseiere viser frem alt det jævla rotet sitt hjemme? Som legger ut om barns sykdom? Som oppfordrer til å kutte ut prevensjon eller er «guru» på diabetes og «underviser» i dette på kontoen sin? Hva slags bedriftseier legger ut ammebilder og klager på barn som ikke sover? Som ikke takler kritikk og kaller folk for fittekjerring og inntar offerrolle og griner på kontoen sin?  Jeg kunne ramset opp mye mer!! Hun fremstår som en utrolig dårlig bedriftseier med null profesjonalitet og da er det naturlig at disse tingene blir diskutert også tenker jeg 

👏 Godt oppsumert

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
baremeg skrev (24 minutter siden):

Det du ramser opp her er kritikkverdig. Jeg er også enig i at hun ikke fremstår som profesjonell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (14 minutter siden):

Har du prøvd en eller bare antar du den ikke passer?🤔 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baremeg skrev (30 minutter siden):

Alt som legges pp bedrifskonto kan selvsagt diskuteres, om det er fornuftig å diskutere alt derimot kan nok diskuteres.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (1 time siden):

Problemet er vel ikke en tilbakemelding på klær, men om viktige skjemaer også Akilles hatt slik utforming ville man gått glipp av mye info. slik som psykisk helse undersøkelsen jeg fikk på jobb denne uken, dumt om den fikk få svar fordi den var så dårlig utformet at man mister fokus. For det er det som skjer om man fyller ut slike. Og jeg er ikke frisk i den forstand, senskader etter en ulykke gjør at jeg ikke har konsentrasjon til å fylle ut dårlige skjemaer, det blir bare grøt. Regner med universell utforming gjelder meg også.

Ja universell utforming gjelder også deg. Er derfor det kalles universell utforming. Den gjelder alle.

Joda, det viktigste er naturligvis viktige skjemaer og informasjon på for eks NAV, sykehus ++. Åpenbart. Men det gjelder også de små tingene rundt oss. Å bli inkludert. Og her gjelder det og det å for eks kunne sende inn en tilbakemelding på et produkt kjøpt hos Careless AS på lik linje som andre.

Du skrev at du ikke likte den andre måten å gi stjerne/score på - regner med at du forstår at det kommer langt ned på listen over hensyn som må tas.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snublefot62 said:

Ja universell utforming gjelder også deg. Er derfor det kalles universell utforming. Den gjelder alle.

Joda, det viktigste er naturligvis viktige skjemaer og informasjon på for eks NAV, sykehus ++. Åpenbart. Men det gjelder også de små tingene rundt oss. Å bli inkludert. Og her gjelder det og det å for eks kunne sende inn en tilbakemelding på et produkt kjøpt hos Careless AS på lik linje som andre.

Du skrev at du ikke likte den andre måten å gi stjerne/score på - regner med at du forstår at det kommer langt ned på listen over hensyn som må tas.

Jeg likte den ikke fordi jeg ikke klarer den. Da får jeg hodepine og må ta meg pause etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Orly skrev (34 minutter siden):

Har du prøvd en eller bare antar du den ikke passer?🤔 

Jeg ser på hennes såkalte størrelsetabell og den passer ikke.. jeg som kunde må kunne forholde meg til hennes tabell.

Når jeg kjøper på Ellos,Lindex,Cubus så går jeg på de tabellene og kjøper ut fra de

Endret av elskersommer
  • Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 minutter siden):

Jeg ser på hennes såkalte størrelsetabell og den passer ikke.. jeg som kunde må kunne forholde meg til hennes tabell.

Når jeg kjøper på Ellos,Lindex,Cubus så går jeg på de tabellene og kjøper ut fra de

Ok:)  det kon ikke klart frem at du hadde det, derfor spurte jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
56 minutter siden, elskersommer said:

Jeg er kort. De fleste bukser er for lang for mine korte føtter.  Turbuksen min er en Bergans med ekstra kort banelengde.  Buksen er fantastikk god, men føttene er fortsatt for lang for meg. Jeg gir ikke terningkast 1 til Bergans selv om buksene er for lang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie skrev (2 minutter siden):

Jeg er kort. De fleste bukser er for lang for mine korte føtter.  Turbuksen min er en Bergans med ekstra kort banelengde.  Buksen er fantastikk god, men føttene er fortsatt for lang for meg. Jeg gir ikke terningkast 1 til Bergans selv om buksene er for lang. 

Ingen spurte.

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...