Sharp75! Skrevet 9. mai 2023 #19521 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) Verba skrev (11 minutter siden): Jeg synes ikke det er noe flertall verken her eller der jeg. 😄 Jeg forstår poenget ditt, men akkurat som du selv sier så er akkurat dette noe man aldri blir enige om, så jeg skjønner bare ikke helt hvorfor det trengs å taes opp når vi alle vet at folk ikke blir enige 🙂 Ikke alt vi skal skjønne. Her var det vel til at det stadig tas opp til at hun ikke har en utdannelse. Vi vet ikke, og her kom det da en årsaksforklaring på lik linje med de som STADIG drar kortet ingen utdannelse. Er jo ikke verre enn det. Endret 9. mai 2023 av Sharp75! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 9. mai 2023 #19522 Del Skrevet 9. mai 2023 GhostHug skrev (6 minutter siden): Jeg er str xs (i normale butikker) med store komplekser for kroppen min pga spiseforstyrrelse. Kjøpte miami med high waist nå for å teste. Poenget mitt er vel egentlig at noen av oss med slank kropp også føler behov for en sånn type bikini. Jeg er utrolig ukomfortabel med kroppen min og dette har gjort at jeg ikke har orket å bade på mange år. Vi får se om den går i retur eller ikke. Føler med deg, sliter med mye av det samme selv. Men utifra det venninna mi sier etter en prøverunde på Careless butikken, så passet hun verken kjolene eller bikini i størrelse XS der. Hun ble veldig lei seg etter denne runden. Derfor syns jeg det er så dårlig gjort at størrelsene er helt på bærtur. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 9. mai 2023 #19523 Del Skrevet 9. mai 2023 Sharp75! skrev (4 minutter siden): Ikke alt vi skal skjønne. Her var det vel til at det stadig tas opp til at hun ikke har en utdannelse. Vi vet ikke, og her kom det da en årsaksforklaring på lik linje med de som STADIG drar kortet ingen utdannelse. Er jo ikke verre enn det. Det taes ikke STADIG opp. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 9. mai 2023 #19524 Del Skrevet 9. mai 2023 Verba skrev (3 minutter siden): Det taes ikke STADIG opp. 🙂 Jo, relativt ofte når det er skrivefeil. Så der må vi nok være enig om å være uenig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 9. mai 2023 #19525 Del Skrevet 9. mai 2023 Verba skrev (6 minutter siden): Det taes ikke STADIG opp. 🙂 Neida, seneste var bare for 21 timer siden 🙄 så som @Japp skriver der får vi bare enige om å være uenige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 9. mai 2023 #19526 Del Skrevet 9. mai 2023 J.. skrev (53 minutter siden): Trustpilot fadesen diskuteres på side 354ish og utover. Viktig å dra frem dette da det er så uredelig som det går an å bli. Tandberg sitt virke er råttent tvers igjennom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mai 2023 #19527 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) Sharpa VinterBerg skrev (6 minutter siden): Viktig å dra frem dette da det er så uredelig som det går an å bli. Tandberg sitt virke er råttent tvers igjennom. Enig. På FB,Trustpilot OG Careless.no er snittet på ca 3/5 stjerner (og det er veldig lite anmeldelser ift salg). Mer negative enn positive også,på alle 3 steder. Endret 9. mai 2023 av J.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 9. mai 2023 #19528 Del Skrevet 9. mai 2023 J.. skrev (2 minutter siden): Enig. På FB,Trustpilot OG Careless.no er snitter på ca 3/5 stjerner (og det er veldig lite anmeldelser ift salg). Mer negative enn positive også,på alle 3 steder. Det er ikke så fantastisk som enkelte vil ha det til å bli disse klærne Tandberg har «designet». Men, igjen hva kan en forvente? Tanberg er ikke utdanne innenfor faget eller markedsføring og det merkes særdeles godt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mai 2023 #19529 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) Lurer oppriktig på tallene for varer som blir beholdt/brukt av kunden vs hvor mange returer de har. Går jo høyt ut med høye salgstall/inntekter,men vi vet jo lite om antall returer (som da justerer inntektstallene nedover). Ifølge anmeldelsene er det jo fler returer enn kunder som beholder produktet. Edit - itillegg til alle nye produkter de må sende ut,fordi det første produktet var ødelagt når kunden mottok det.. Endret 9. mai 2023 av J.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 9. mai 2023 #19530 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) Sharp75! skrev (3 timer siden): Neida, seneste var bare for 21 timer siden 🙄 så som @Japp skriver der får vi bare enige om å være uenige Japp skrev (3 timer siden): Jo, relativt ofte når det er skrivefeil. Så der må vi nok være enig om å være uenig. Jeg kan jo bidra i så måte. Hvordan kan man være utsolgt for en vare, når man har flere av disse i butikk? Det henger ikke på greip. Den riktige måten å formulere det på er at de tomme for de på nettsiden deres., hvis det er det hun mener. Det er mye skrivefeil på hennes salgskanaler. Det ser lite profesjonelt ut. Her er det formuleringen som er feil, men poenget mitt står. Endret 9. mai 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 9. mai 2023 #19531 Del Skrevet 9. mai 2023 Sharp75! skrev (10 minutter siden): Neida, seneste var bare for 21 timer siden 🙄 så som @Japp skriver der får vi bare enige om å være uenige Selv om det var et eksempel for 21 timer siden så betyr det ikke at det STADIG taes opp. Som sagt, jeg forstår poengene deres. Men synes du kan redigere vekk den 🙄 smileyen. Fordi jeg føler den er litt nedlatende, og jeg har ikke vært noe annet enn høflig mot deg. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 9. mai 2023 #19532 Del Skrevet 9. mai 2023 Lill skrev (4 minutter siden): Jeg kan jo bidra i så måte. Hvordan kan man være utsolgt for en vare, når man har flere av disse i butikk? Det henger ikke på greip. Den riktige måten å formulere det på er at de tomme på nettsiden deres., hvis det er det hun mener. Det er mye skrivefeil på hennes salgskanaler. Det ser lite profesjonelt ut. Her er det formuleringen som er feil, men poenget mitt står. Driver en butikk og må kommunisere via sosiale medier er det viktig å formulere seg korrekt. Bruke tid på å formulere budskapet sitt og fremstå som troverdig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 9. mai 2023 #19533 Del Skrevet 9. mai 2023 J.. skrev (8 minutter siden): Lurer oppriktig på tallene for varer som blir beholdt/brukt av kunden vs hvor mange returer de har. Går jo høyt ut med høye salgstall/inntekter,men vi vet jo lite om antall returer (som da justerer inntektstallene nedover). Ifølge anmeldelsene er det jo fler returer enn kunder som beholder produktet. Edit - itillegg til alle nye produkter de må sende ut,fordi det første produktet var ødelagt når kunden mottok det.. Derfor er det uprofesjonelt av henne å gå ut med tall så tidlig når hun ikke vet hvor mange som sender tilbake osv. Andre bedrifter går ikke ut med tall såpass tidlig. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mai 2023 #19534 Del Skrevet 9. mai 2023 litenstjerne skrev (2 minutter siden): Derfor er det uprofesjonelt av henne å gå ut med tall så tidlig når hun ikke vet hvor mange som sender tilbake osv. Andre bedrifter går ikke ut med tall såpass tidlig. Jepp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 9. mai 2023 #19535 Del Skrevet 9. mai 2023 J.. skrev (11 minutter siden): Lurer oppriktig på tallene for varer som blir beholdt/brukt av kunden vs hvor mange returer de har. Går jo høyt ut med høye salgstall/inntekter,men vi vet jo lite om antall returer (som da justerer inntektstallene nedover). Ifølge anmeldelsene er det jo fler returer enn kunder som beholder produktet. Edit - itillegg til alle nye produkter de må sende ut,fordi det første produktet var ødelagt når kunden mottok det.. Tror ikke en kan forvente noe mer fra dette useriøse virket. Ingen kompetanse.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 9. mai 2023 #19536 Del Skrevet 9. mai 2023 Annonymm97 skrev (6 timer siden): - Du er klar over at du motsier din egen informasjon? - Diskusjonen handler om Sara, som går imot produsentens advarsler, og lar små barn leke uten tilsyn fra voksne. Det virker som du ønsker å flytte fokuset bort fra hva som egentlig blir diskutert. Når man først skal diskutere innhold på SE sine kanaler så er det greit å være redelig om det som faktisk legges ut. Jeg har ikke sett innlegget men det ble diskutert her som som at SE lot mindreårige kjøre en vanlig ATV uten tilsyn. Stor forskjell mellom en vanlig ATV og en leke ATV. Det var bra at @Orly informerte om dette. Som en skrev her, kan en 3 åring kjøre en slik. Når det gjelder det faktum at Tandberg deler informasjon om at hun ikke følger anbefalingene om tilsyn av voksne, er en annen diskusjon. @Orly og jeg har aldri skrevet at noen av oss mener at vi opplever det som greit. Det blir litt sånn som at du skriver at jeg har vært forumpoliti mot deg, men du unnlater å skrive at ; jeg siterte feil bruker ( skulle ikke sitere deg), ba deg om unnskyldning (du fortsatte med drama). Det er en ufin debattskikk å være uredelig 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 9. mai 2023 #19537 Del Skrevet 9. mai 2023 litenstjerne skrev (6 minutter siden): Derfor er det uprofesjonelt av henne å gå ut med tall så tidlig når hun ikke vet hvor mange som sender tilbake osv. Andre bedrifter går ikke ut med tall såpass tidlig. Jeg reagerer på det samme. Det ser ut til å være en stor del av salgs strategien hos Careless. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 9. mai 2023 #19538 Del Skrevet 9. mai 2023 Verba skrev (24 minutter siden): Selv om det var et eksempel for 21 timer siden så betyr det ikke at det STADIG taes opp. Som sagt, jeg forstår poengene deres. Men synes du kan redigere vekk den 🙄 smileyen. Fordi jeg føler den er litt nedlatende, og jeg har ikke vært noe annet enn høflig mot deg. 🙂 Nedlatende? Jeg redigerer ikke den bort nei, den beskrev godt det jeg følte, tenkende og sukk/lei. JEG synes det stadig tas opp og pirkes på SE sin mangel av utdannelse, og at det var tatt opp senest for 21 timer siden var et godt bevis på det,hadde garantert funnet enda mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 9. mai 2023 #19539 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) Lill skrev (17 timer siden): Det er en viktig opplysning, like greit å legge ATV diskusjonen død tenker jeg. Hvorfor tok du opp dette igjen da? Du var jo veldig på at du rapporterte folk som hang seg på det med atv, fordi barn osv skulle ikke diskuteres. Nå dro du det opp igjen? Jeg siterte kanskje litt feil, for jeg skulle ha svart deg på det du skrev idag. Endret 9. mai 2023 av Verba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 9. mai 2023 #19540 Del Skrevet 9. mai 2023 Sharp75! skrev (3 minutter siden): Nedlatende? Jeg redigerer ikke den bort nei, den beskrev godt det jeg følte, tenkende og sukk/lei. JEG synes det stadig tas opp og pirkes på SE sin mangel av utdannelse, og at det var tatt opp senest for 21 timer siden var et godt bevis på det,hadde garantert funnet enda mer. JEG føler den er nedlatende mot meg. Men whatever i guess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå