Camilla_s Skrevet 3. mai 2023 #19121 Del Skrevet 3. mai 2023 (endret) Lill skrev (9 minutter siden): Har du screenshot eller link? Endret 3. mai 2023 av Camilla_s 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 3. mai 2023 #19122 Del Skrevet 3. mai 2023 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitron10 Skrevet 3. mai 2023 #19123 Del Skrevet 3. mai 2023 Hvordan havnet careless bh'ene på LAGERSALG på fb? Sara sjøl som solgt unna for billig penge eller noen andre som ikke får solgt? Har ikke satt meg inn i å dele bilder, men prøvde med linken her 😂 https://files.fm/u/fexarkvd7 Trodde bh'ene var veldig ettertraktet? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. mai 2023 #19124 Del Skrevet 3. mai 2023 Camilla_s skrev (12 minutter siden): I all verden er dette for noe? Kanskje @Vinterferie vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. mai 2023 #19125 Del Skrevet 3. mai 2023 Ranunkelen skrev (13 minutter siden): Viser igjen til dette med å gå ned 1-2 str vs vanlig str tabell,til de som sa dette var feil. Det er jo helt på tryne.. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. mai 2023 #19126 Del Skrevet 3. mai 2023 Ranunkelen skrev (1 time siden): Disse ligger til 100 kr på careless også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An.onym Skrevet 3. mai 2023 #19127 Del Skrevet 3. mai 2023 Ranunkelen skrev (1 time siden): Str S sitter bra på 80DD og 80B? Har de skrevet feil?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunny12 Skrevet 3. mai 2023 #19128 Del Skrevet 3. mai 2023 J.. skrev (1 time siden): Viser igjen til dette med å gå ned 1-2 str vs vanlig str tabell,til de som sa dette var feil. Det er jo helt på tryne.. Det er meg du sikter til i denne kommentaren og jeg har skrevet det på en kommentar at man må gå ned i str på denne bhen men så kommer det f.eks bininitopp som er normal i str. Det står på hjemmesiden dems på enkelt produkter. Eneste jeg sa var feil er at du sa at de måtte gå opp 1-2 str større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 4. mai 2023 #19129 Del Skrevet 4. mai 2023 7 hours ago, J.. said: Viser igjen til dette med å gå ned 1-2 str vs vanlig str tabell,til de som sa dette var feil. Det er jo helt på tryne.. Var det ikke sånn med de første modellene? Jeg måtte iallfall ned i ammebh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #19130 Del Skrevet 4. mai 2023 Rosa Sitron skrev (1 time siden): Var det ikke sånn med de første modellene? Jeg måtte iallfall ned i ammebh. Er sånn på alle,hun nevner det på snap senest igår ang nyeste kolleksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 4. mai 2023 #19131 Del Skrevet 4. mai 2023 13 minutter siden, J.. said: Er sånn på alle,hun nevner det på snap senest igår ang nyeste kolleksjonen. Ok, da varierer hun på hva hun sier. Evt at varierer veldig mellom kolleksjonene. Begge deler er ganske uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #19132 Del Skrevet 4. mai 2023 Rosa Sitron skrev (5 minutter siden): Ok, da varierer hun på hva hun sier. Evt at varierer veldig mellom kolleksjonene. Begge deler er ganske uheldig. Dette er en lang video men her strekker hun den ut og viser hvor varierende cup str også er,på én og samme bikini. Samtidig prater hun om at det er vanskelig å sette str fordi *en S med C cup kan bruke den men det kan også en L med større cup osv. *er løst sitert og ikke ordrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #19133 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) Mer snikreklame/umerket rekalame for eget merke (Amicas) mens hun egentlig reklamerer for et annet produkt. Endret 4. mai 2023 av J.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 4. mai 2023 #19134 Del Skrevet 4. mai 2023 5 minutter siden, J.. said: Dette er en lang video men her strekker hun den ut og viser hvor varierende cup str også er,på én og samme bikini. Samtidig prater hun om at det er vanskelig å sette str fordi *en S med C cup kan bruke den men det kan også en L med større cup osv. *er løst sitert og ikke ordrett. Ja, men det var ikke det jeg mente tidligere har hun sagt at man må ned i størrelse. Og jeg er nå l/xl, men bruker s/m i ammebh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #19135 Del Skrevet 4. mai 2023 Rosa Sitron skrev (Akkurat nå): Ja, men det var ikke det jeg mente tidligere har hun sagt at man må ned i størrelse. Og jeg er nå l/xl, men bruker s/m i ammebh. Ja,men det "gjelder" fortsatt. Står enda på Careless sin nettside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 4. mai 2023 #19136 Del Skrevet 4. mai 2023 Synes det er fasinerende at hun har klart å få til noe med mye stretch i, samtidig det er mye hold i det. Det finnes plagg med mye hold i, som ikke har mye strech. Og det finnes plagg med mye stretch i uten mye hold. Men mye av begge deler samtidig? Tvilsomt. Joda, jeg kan kjøpe en løpetights som kan strekkes mye og har mye hold, men når den strekkes mye er den ekstremt stram og derav ubehagelig fordi den er da feil størrelse for meg. Noe som det virker som Careless/SE totalt ignorerer. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 4. mai 2023 #19137 Del Skrevet 4. mai 2023 J.. skrev (16 timer siden): Nå har jo samboer gått ut i perm som hun har gnålet om i 100 år,så hvorfor drasse med seg baby på det her,annet enn som et trekkplaster til nysgjerrige kunder? Snakk om å skjerme barna,gitt.. Skriver sjeldent noe her inne, men dette reagerte jeg også på. Åndssvakt! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #19138 Del Skrevet 4. mai 2023 Har bladd litt gjennom nettsiden til Careless nå og alle produktene sier jo det samme ang str,at alt er så stort ift merkelappen. Og hadde det ikke vært lettere å rette på str merkingen enn å legge ansvaret på kunden? Samt mye skrivefeil rundt om,ingen som sjekker slikt? Alt virker liksom så halvgjort. Ser også at veldig mange sier kjolene er for små i brystpartiet ift str og at stoffet er veldig gjennomsiktig. Ikke rart det er vanskelig å "finne ut av" str tablellen for Sara,når den ikke gir mening for noen andre heller. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pukka Skrevet 4. mai 2023 #19139 Del Skrevet 4. mai 2023 J.. skrev (18 minutter siden): Har bladd litt gjennom nettsiden til Careless nå og alle produktene sier jo det samme ang str,at alt er så stort ift merkelappen. Og hadde det ikke vært lettere å rette på str merkingen enn å legge ansvaret på kunden? Samt mye skrivefeil rundt om,ingen som sjekker slikt? Alt virker liksom så halvgjort. Ser også at veldig mange sier kjolene er for små i brystpartiet ift str og at stoffet er veldig gjennomsiktig. Ikke rart det er vanskelig å "finne ut av" str tablellen for Sara,når den ikke gir mening for noen andre heller. Alle? Skjønner ikke behovet for å overdrive... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #19140 Del Skrevet 4. mai 2023 pukka skrev (Akkurat nå): Alle? Skjønner ikke behovet for å overdrive... Det blir jo referert til en str tabell som er 1-2 str større enn "alle" andre tabeller,så ja,vil si alle. Og at så mange produkter er merket som stort (opptil 2 str for stort til og med..) er fortsatt merkverdig. Størrelsene er et uendelig rot. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg