Gjest Malya Skrevet 18. mars 2023 #16201 Skrevet 18. mars 2023 Gasellen skrev (2 minutter siden): Jeg har googlet litt nå og finner ingenting om det nå 😅 Mener bestemt å huske at dette ble nevnt for flere år siden her inne og linket til i bloggen (jeg bemerket meg det fordi det var så jævelig spesielt) men iom at jeg ikke finner noe konkret om det nå så kan det være det var en spøk eller at jeg husker feil 😂 Det hadde liksom ikke forundra meg om hun drev med Hamsteroppdrett også. Hun er helt klart hamsteroppdrettypen 😂 Husker også at hun snakket om hamsteroppdrett. Men fant heller ikke noe da jeg googlet, så tenkte jeg kanskje husket feil 🤣
Gasellen Skrevet 18. mars 2023 #16202 Skrevet 18. mars 2023 Malya skrev (4 minutter siden): Husker også at hun snakket om hamsteroppdrett. Men fant heller ikke noe da jeg googlet, så tenkte jeg kanskje husket feil 🤣 Jeg er sprengsikker på at jeg leste et gammeltblogginnlegg om det, men enten så har jeg drømt eller så har hun tatt det ned 😂 1
Ranunkelen Skrevet 18. mars 2023 #16203 Skrevet 18. mars 2023 Gasellen skrev (3 timer siden): Glem ikke hamsteroppdrettet hun hadde en periode også 🙌 🤣 Hun drev jo også med hest!? 3
Sharpa VinterBerg Skrevet 18. mars 2023 #16204 Skrevet 18. mars 2023 Ranunkelen skrev (1 minutt siden): Hun drev jo også med hest!? Hest også? Skal si hun har vært aktiv i ungdommen.. Fitness har hun vel drevet med også? 6 2
Ranunkelen Skrevet 18. mars 2023 #16205 Skrevet 18. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 minutt siden): Hest også? Skal si hun har vært aktiv i ungdommen.. Fitness har hun vel drevet med også? Jepp. Det harmonerer ikke med. Me-historien hennes nei... 14 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 18. mars 2023 #16206 Skrevet 18. mars 2023 Ranunkelen skrev (2 minutter siden): Jepp. Det harmonerer ikke med. Me-historien hennes nei... Var hun ikke modell også? Eller deltaker i noe modellkonkurranse? 3 3
Svetta96 Skrevet 18. mars 2023 #16207 Skrevet 18. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (24 minutter siden): Var hun ikke modell også? Eller deltaker i noe modellkonkurranse? Hun var også leder på kristenleir i Kragerø! Hun var da blant annet danselærer, aldri møtt noen med så mye energi før! men da var hun jo sammen med den andre drømmemannen da 🤔 8 7
Gasellen Skrevet 18. mars 2023 #16208 Skrevet 18. mars 2023 Ranunkelen skrev (36 minutter siden): Hun drev jo også med hest!? Ja de har vel en stall i hagen ved svømmebassenget tror jeg 3 1
Gjest Juhu25 Skrevet 18. mars 2023 #16209 Skrevet 18. mars 2023 Gasellen skrev (3 timer siden): Glem ikke hamsteroppdrettet hun hadde en periode også 🙌 🤣 ?
Gjest Juhu25 Skrevet 18. mars 2023 #16210 Skrevet 18. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (42 minutter siden): Var hun ikke modell også? Eller deltaker i noe modellkonkurranse? Leste det et sted d hun var rundt 14-15 år mye hun rakk i ungdomstiden
Gasellen Skrevet 18. mars 2023 #16211 Skrevet 18. mars 2023 Altså, syk har hun jo sikkert vært. Problemet er at ME var en diagnose som ble brukt ganske bredt en periode når legene ikke fant skikkelig ut av hva som feilte en person, og at mange dermed ikke fikk riktig diagnose. Kanskje ble ME-diagnosene satt for å få fortgang i NAV-systemet/trygda, kanskje ble den satt fordi pasienten "mest sansynlig" hadde det. Svært mange som fikk denne diagnosen for 15-20 år siden har fått nye diagnoser nå. Men Sara ble jo bedre og har ikke trengt mer oppfølging eller utredning. Så om hun går rundt å tror fremdeles at det var ME hun hadde den gangen så er jo ikke det så rart. Det er jo en "virkelighet" hun har levd med siden hun var 14/15.. Det var den forklaringen hun fikk fra legene sine. Og at dagene varierer for denne typen pasienter kan jeg i aller høyeste grad se for meg. Men det høres utrolig rart ut å drive Fitness og hest (hest er TUNGT energikrevende arbeid) en dag og deretter være avhengig av rullestol den neste? Deretter sosialisere valpekull (og evt hamstere? 😅) og delta i missekonkurranser før man sitter noen dager på rommet igjen. Folk blir så sinte når man er skeptiske til sykdomsbildet hennes (som hun har vært åpen om) og hobbyene hennes (som hun har vært åpen om) men det er jo ikke det skvett rart at folk reagerer. Det er veldig mye som ikke henger på greip. Som - desverre - med veldig mye annet med denne dama. Hadde hun blitt utredet på nytt i dag, med dagens oppdaterte leger og undersøkelser, så hadde hun sikkert fått en diagnose eller to nå også. Men det er slett ikke noe sikkert at ME er en av dem.. 22 7
Plast Skrevet 18. mars 2023 #16212 Skrevet 18. mars 2023 Bjørkstussen skrev (7 timer siden): Altså hva faen er det som skjer her inne på KG? Hvorfor slettes innlegg som absolutt ikke er fæle eller noenting? Det som legges ut av SE må være lov å diskutere? Hva faen? Du må sende inn klage. Jeg reagerer selv! Helt sykt 7
Gjest LudaLi Skrevet 18. mars 2023 #16213 Skrevet 18. mars 2023 Bibbi_ skrev (På 17.3.2023 den 18.01): Ja, og når pengene begynte å renne inn var ME'n borte.... Påfallende
Gjest LudaLi Skrevet 18. mars 2023 #16214 Skrevet 18. mars 2023 Gasellen skrev (6 timer siden): Glem ikke hamsteroppdrettet hun hadde en periode også 🙌 🤣 😅
Gjest Verba Skrevet 18. mars 2023 #16215 Skrevet 18. mars 2023 Ranunkelen skrev (3 timer siden): Hun drev jo også med hest!? Og hundeoppdrett
K_mb Skrevet 18. mars 2023 #16216 Skrevet 18. mars 2023 Verba skrev (3 minutter siden): Og hundeoppdrett Med andre ord en svært aktiv ungdom til tross for ME... 3 3
Tidstrøyte Skrevet 18. mars 2023 #16217 Skrevet 18. mars 2023 baremeg skrev (6 timer siden): Hun prioriterer jobb foran alle tre barna. Det er helt forkastelig! For en ufyselig dame hun er blitt og det verste er jo at det blir bare verre og verre!! Jeg opplever det ikke slik ut fra det SE legger ut. Jeg synes det er greit å la barna være hos besteforeldre når man er syk selv. Hun er heldig som har muligheten. Enklere å jobbe litt enn å ha to (muligens) aktive barn løpende rundt seg når man er syk. Era Vulgaris skrev (6 timer siden): Nettopp. Ikke bare nedprioriterer og vanskjøtter hun egne barn, men til alt overmål lever hun av det også. Verden er blitt helt gal, og nå må folk få øynene opp for hva de støtter opp om! At hun vanskjøtter barna er jeg ikke enig i. 5
Era Vulgaris Skrevet 18. mars 2023 #16218 Skrevet 18. mars 2023 Tidstrøyte skrev (41 minutter siden): Jeg opplever det ikke slik ut fra det SE legger ut. Jeg synes det er greit å la barna være hos besteforeldre når man er syk selv. Hun er heldig som har muligheten. Enklere å jobbe litt enn å ha to (muligens) aktive barn løpende rundt seg når man er syk. At hun vanskjøtter barna er jeg ikke enig i. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om noen er uenig i at hun vanskjøtter barna. Hun stresser så hun mister melka til en nyfødt. Setter vekk de eldste så hun kan jobbe. Nydelig prioritering. 7 5
Sol Rampelyset Skrevet 18. mars 2023 #16219 Skrevet 18. mars 2023 Tråden er ryddet for persondebatt, sitater uten kilde og kommentarer til moderering. Sol, admin.
kathyzz Skrevet 19. mars 2023 #16220 Skrevet 19. mars 2023 Gasellen skrev (12 timer siden): Jeg har googlet litt nå og finner ingenting om det nå 😅 Mener bestemt å huske at dette ble nevnt for flere år siden her inne og linket til i bloggen (jeg bemerket meg det fordi det var så jævelig spesielt) men iom at jeg ikke finner noe konkret om det nå så kan det være det var en spøk eller at jeg husker feil 😂 Det hadde liksom ikke forundra meg om hun drev med Hamsteroppdrett også. Hun er helt klart hamsteroppdrettypen 😂 Ikke ta alle hamsteroppdrettere under samme kam takk 🤣 Gjorde det samma og hadde dyrebutikker som jeg solgte inn til. Faktisk var det en periode godt betalt 🙈🤣 Men så gikk hypen om hamster ned og jeg avviklet 🙈😅 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå