Gjest Sprite Skrevet 14. mars 2023 #16041 Del Skrevet 14. mars 2023 Exkt skrev (43 minutter siden): Skjønner heller ikke logikken i det der. På bildet ho posta fra baby fotograferingen ser han bort fra både baby og Sara. Spesielt. Ja det bilde var MEGET spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla_s Skrevet 14. mars 2023 #16042 Del Skrevet 14. mars 2023 Sprite skrev (23 minutter siden): Ja det bilde var MEGET spesielt. Kan noen dele screenshot? Følger henne ikke på instagram, men ble litt nysgjerrig nå🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 14. mars 2023 #16043 Del Skrevet 14. mars 2023 mhjo skrev (3 timer siden): Har hun samarbeid med rengjøringsprodukter? Jeg er enig med deg i det altså, det tar seg ikke helt ut, men hun kan bo i møkk og støv for min del også. Jeg hadde nok ikke levd slik selv, men det får bare være hva andre gjør 🥶 Hadde faktisk ikke fått med meg at hun samarbeider med noen angående det. Det er kanskje noe nylig? Jeg må ofte frem med moppen selv om vi har robotstøvsuger som også mopper gulv, men det er jo noe jeg ser an. De har jo også hund og barn, så tenker det er litt klæsj og hår overalt ja. Bakgrunn for reaksjonen ang og ikke ha moppet på 9 mnd var nettopp pga reklame for rengjøringsmiddel. At hun liker rot og møkk bryr jeg meg katta om. Personlig liker jeg best å følge noen som har litt koll på ‘ting’. Tips til smarte løsninger osv. Går en grense på hvor lenge det er interessant å se et rotete vaskerom og barnerom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L0tta Skrevet 14. mars 2023 #16044 Del Skrevet 14. mars 2023 Kilde : Sara Emilie Tandberg, instagram 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 14. mars 2023 #16045 Del Skrevet 14. mars 2023 L0tta skrev (1 minutt siden): Kilde : Sara Emilie Tandberg, instagram Spesielt. Det virker som dette bildet er tatt mtp deling HAN er komfortabel med. Mens sønnen ikke en gang eier sin egen spedbarnstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 14. mars 2023 #16046 Del Skrevet 14. mars 2023 Fru G skrev (3 minutter siden): Spesielt. Det virker som dette bildet er tatt mtp deling HAN er komfortabel med. Mens sønnen ikke en gang eier sin egen spedbarnstid. Åherreguuuuud. De har jo tatt mange bilder, men de tok dette bildet slik at Sara kunne dele uten å vise ansiktet hans. Han vil jo helst være mest mulig anonym SÅ DET ER DA IKKE RART I DET HELE TATT. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vally112 Skrevet 14. mars 2023 #16047 Del Skrevet 14. mars 2023 Fru G skrev (3 minutter siden): Spesielt. Det virker som dette bildet er tatt mtp deling HAN er komfortabel med. Mens sønnen ikke en gang eier sin egen spedbarnstid. Her har de sikkert tatt masse private familie bilder og noen «ekstra» for Instagram der baby og pappa ikke synes så godt. Samme som gravid bildene de tok. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. mars 2023 #16048 Del Skrevet 14. mars 2023 Tenk igjennom dette. På dette bilde har du en voksen mann som ikke vil eksponeres. Og så har man et barn som ikke har noe valg. Og til slutt har man ei som virkelig vil eksponeres koste hva det koste vil. Og disse to voksne har nå altså valgt å ta et BILDE av alle tre samtidig hvor en står med ryggen til, en er 80% tildekket og siste er godt eksponert og smiler bredt. Et bilde KUN tatt for eksponeringen sin del - til tross for at den ene ikke vil eksponeres og den andre ikke har noe valg. Det er navlebeskuende å se dette bilde som viser så tydelig splittelsen i familien og det enorme eksponeringsbehovet. Bildet har absolutt ingen annen verdi en eksponering i sosiale medier. Jeg blir oppgitt. 26 1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. mars 2023 #16049 Del Skrevet 14. mars 2023 Anonyym97 skrev (1 minutt siden): Åherreguuuuud. De har jo tatt mange bilder, men de tok dette bildet slik at Sara kunne dele uten å vise ansiktet hans. Han vil jo helst være mest mulig anonym SÅ DET ER DA IKKE RART I DET HELE TATT. Et bilde av en som ikke vil eksponeres og av en som ikke har noe valg. Kun for eksponeringen sin del. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 14. mars 2023 #16050 Del Skrevet 14. mars 2023 Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Tenk igjennom dette. På dette bilde har du en voksen mann som ikke vil eksponeres. Og så har man et barn som ikke har noe valg. Og til slutt har man ei som virkelig vil eksponeres koste hva det koste vil. Og disse to voksne har nå altså valgt å ta et BILDE av alle tre samtidig hvor en står med ryggen til, en er 80% tildekket og siste er godt eksponert og smiler bredt. Et bilde KUN tatt for eksponeringen sin del - til tross for at den ene ikke vil eksponeres og den andre ikke har noe valg. Det er navlebeskuende å se dette bilde som viser så tydelig splittelsen i familien og det enorme eksponeringsbehovet. Bildet har absolutt ingen annen verdi en eksponering i sosiale medier. Jeg blir oppgitt. Applaus! Dette! MEGET godt sagt! Dette er det som gjør dette bilde spesielt! og litt ekkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 14. mars 2023 #16051 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Fru G skrev (9 minutter siden): Spesielt. Det virker som dette bildet er tatt mtp deling HAN er komfortabel med. Mens sønnen ikke en gang eier sin egen spedbarnstid. Det var et ganske merkelig bilde. For meg oppleves det som kaldt og distansert. Måten hendene hans er plassert føles unaturlig. Måten han ser bort, føles unaturlig. At det er kun hun som ser på babyen, føles unaturlig. Det er et staget bilde med formål å deles på plattformene hennes. Et finere og varmere bilde, slik jeg ser det, kunne vært at de ser på hverandre og holder babyen sammen, også kunne babyen skjermet for ansiktet hans, hvis det er så farlig for han å deles i profil. Babyen kunne vært vinklet enda mer bort fra kamera. Hvorfor holder han rundt henne, og ikke hendene opp mot babyen? Han trengte bare å se frem, også kunne SE løftet babyen et hakk opp. Eller at de holdt babyen mellom seg med bakhodene vendt til kamera alle tre. Det virker for meg som et veldig rart og ubalansert maktforhold i dette bildet. Endret 14. mars 2023 av HelloMindy 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 14. mars 2023 #16052 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Anonyym97 skrev (7 minutter siden): Åherreguuuuud. De har jo tatt mange bilder, men de tok dette bildet slik at Sara kunne dele uten å vise ansiktet hans. Han vil jo helst være mest mulig anonym SÅ DET ER DA IKKE RART I DET HELE TATT. Han er likevel med på Bloggerne, på Vixen og andre influenseres snap, med udekket ansikt, så jo, det hele er rart. Han er ikke anonym. Og det merkeligste er at han ikke har baller nok til å la babyen definere sin egen digitale identitet når han er stor nok til å velge, slik som han gjør for seg selv. Endret 14. mars 2023 av HelloMindy 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 14. mars 2023 #16053 Del Skrevet 14. mars 2023 Anonyym97 skrev (7 minutter siden): Åherreguuuuud. De har jo tatt mange bilder, men de tok dette bildet slik at Sara kunne dele uten å vise ansiktet hans. Han vil jo helst være mest mulig anonym SÅ DET ER DA IKKE RART I DET HELE TATT. Det er nettopp dette som gjør det spesielt i mine øyne. «..de tok dette bildet slik at Sara kunne dele» Hva med å bare droppe det? Man MÅ ikke dele alt, vi trenger ikke se bilder som skal i et familiealbum. Bildet skriker jo av alt som oppleves feil; han vil skjermes og må snu seg vekk, hun vil eksponeres og rigger det til slik at det blir et «delelig» bilde og babyen aner ikke hva den er med på, og hvem som kan både se og mene noe om dette.. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L0tta Skrevet 14. mars 2023 #16054 Del Skrevet 14. mars 2023 Sprite skrev (7 minutter siden): Applaus! Dette! MEGET godt sagt! Dette er det som gjør dette bilde spesielt! og litt ekkelt Enig. Veldig ekkelt. Han ser bort og ned i gulvet🥺 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 14. mars 2023 #16055 Del Skrevet 14. mars 2023 Snublefot62 skrev (17 minutter siden): Tenk igjennom dette. På dette bilde har du en voksen mann som ikke vil eksponeres. Og så har man et barn som ikke har noe valg. Og til slutt har man ei som virkelig vil eksponeres koste hva det koste vil. Og disse to voksne har nå altså valgt å ta et BILDE av alle tre samtidig hvor en står med ryggen til, en er 80% tildekket og siste er godt eksponert og smiler bredt. Et bilde KUN tatt for eksponeringen sin del - til tross for at den ene ikke vil eksponeres og den andre ikke har noe valg. Det er navlebeskuende å se dette bilde som viser så tydelig splittelsen i familien og det enorme eksponeringsbehovet. Bildet har absolutt ingen annen verdi en eksponering i sosiale medier. Jeg blir oppgitt. Sara eksponerer både mann og barn som bare det hun. Forteller mye om sykdom, vekt, jobb, skriking osv.. Bare ikke viser et ansikt. Trodde ei som vil framstå som ekspert på så mange områder klarte å finne en sunn balanse på eksponering. Er mye mer eksponering å fortelle diverse rundt barn og mann enn å vise de en sjelden gang. Akkurat som strutsen, stikker hodet i jorda å tror at ingen ser den.. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. mars 2023 #16056 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Gubben skal ikke eksponeres, men her bruker man nyfødt for alt det er verdt. Ikke en gang på babyfotografering kan hun la være å snikreklamere for Careless. Herlighet, den dama tar virkelig « påvirkerjobb « til nytt nivå. Her skal ALT kommersialiseres, utenom en voksen mann som har samtykke kompetanse for sin egen del. Logiske bristen er total. Endret 14. mars 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. mars 2023 #16057 Del Skrevet 14. mars 2023 Anonyym97 skrev (31 minutter siden): Åherreguuuuud. De har jo tatt mange bilder, men de tok dette bildet slik at Sara kunne dele uten å vise ansiktet hans. Han vil jo helst være mest mulig anonym SÅ DET ER DA IKKE RART I DET HELE TATT. MEN HVA MED DEN LILLE,? Burde ikke han vært skjermet å få sin egen identitet?? 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 14. mars 2023 #16058 Del Skrevet 14. mars 2023 Anonyym97 skrev (1 time siden): Åherreguuuuud. De har jo tatt mange bilder, men de tok dette bildet slik at Sara kunne dele uten å vise ansiktet hans. Han vil jo helst være mest mulig anonym SÅ DET ER DA IKKE RART I DET HELE TATT. Jeg synes det er rart, og jeg blir ikke overbevist selv om du bruker store bokstaver. Hva tenker du om eksponering av barn som er prisgitt sine foreldre og ikke har mulighet (slik som far) til å bestemme selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 14. mars 2023 #16059 Del Skrevet 14. mars 2023 https://www.ellos.no/ellos-collection/dress-josefin/7016680-01-4648?gclid=Cj0KCQjwtsCgBhDEARIsAE7RYh2cIUFZhqKazGcx_6aCU3N-t4PSxF0bKxF7AVB52Gc1PXtTwUupD-0aAvNUEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Minner denne kjolen dere om noe?🤭 Bare finere og billigere 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. mars 2023 #16060 Del Skrevet 14. mars 2023 Fruen92 skrev (1 time siden): https://www.ellos.no/ellos-collection/dress-josefin/7016680-01-4648?gclid=Cj0KCQjwtsCgBhDEARIsAE7RYh2cIUFZhqKazGcx_6aCU3N-t4PSxF0bKxF7AVB52Gc1PXtTwUupD-0aAvNUEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Minner denne kjolen dere om noe?🤭 Bare finere og billigere Er man over str 44 så er den ikke fin på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå