Blomstene1234 Skrevet 14. mars 2023 #16001 Del Skrevet 14. mars 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Hvilke små skritt? Sharpa VinterBerg skrev (1 time siden): Hun har ikke tatt et steg i rett retning.. hun selger billig ræl. Sara er ikke på vei noen steder for tiden slik som hun holder på i kanalene sine. Det er nevnt flere ting over her, endre «plasttag» til tråd, flytte noe av produksjonen, fra plast til papirinnpakning og andre måter å få stoffprøver på. Jeg vil kalle det små skritt om man absolutt må produsere klær 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L0tta Skrevet 14. mars 2023 #16002 Del Skrevet 14. mars 2023 Sølvpilen skrev (29 minutter siden): Sa hun ikke på snappen at det var i gangen hun ikke hadde vasket, siden robotstøvsugeren gjorde det daglig. Jeg tolket ikke at det gjaldt resten av huset. Det var i gangen hun var, når hun sa det og pekte på gulvet i gangen. Hun sa moppen ikke hadde vært i bruk siden de flyttet inn i juni. "Fordi de har robotstøvsuger som tar seg av gulvvasken". 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. mars 2023 #16003 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Sølvpilen skrev (1 time siden): Sa hun ikke på snappen at det var i gangen hun ikke hadde vasket, siden robotstøvsugeren gjorde det daglig. Jeg tolket ikke at det gjaldt resten av huset. Det var i gangen hun var, når hun sa det og pekte på gulvet i gangen. Hun har jo vist at hun både vasker stue,soverom og vaskerom bl.a med robotstøvsugeren.. Endret 14. mars 2023 av J.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 14. mars 2023 #16004 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Jeg kjenner at jeg trenger ikke dokumentasjon fra toalettet med trusa på knærne og babyen på gulvet. Er det noe hun gjør uten å ta bilde? Det er jo ekstremt for tiden. Endret 14. mars 2023 av HelloMindy 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. mars 2023 #16005 Del Skrevet 14. mars 2023 HelloMindy skrev (49 minutter siden): Jeg kjenner at jeg trenger ikke dokumentasjon fra toalettet med trusa på knærne og babyen på gulvet. Er det noe hun gjør uten å ta bilde? Det er jo ekstremt for tiden. Må jo passe på å sikre den "passive" inntekten fra SC.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 14. mars 2023 #16006 Del Skrevet 14. mars 2023 Blomstene1234 skrev (9 timer siden): Hun har ikke sagt at alt skal være 100% bra for miljøet (skulle det vært det så hadde ingen ikke trengt å produsere noe klær egentlig). Men at Careless skal bli mer miljøbevisst enn det har vært tidligere, og hun har tatt små skritt i riktig retning. Rom var ikke bygget på en dag 😊 Små skritt, greit nok, men ikke selg det inn som bærekraftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 14. mars 2023 #16007 Del Skrevet 14. mars 2023 Verba skrev (8 timer siden): Du snakker om noe helt annet du nå. Like før nyttår så la hun en story på snap der hun snakka om at hun ville at Careless skulle bli mere bærekraftig fra 2023. Hun sto ikke å holdt i en truse når hun sa det. men som det er sagt over her, Roma ble ikke bygd på en dag. Og hun viser tegn på forbedring mtp å bytte ut plastikktråd til tau. men folk spørr om kjolene fordi de tilhører Careless, og hun sa UTEN å holde i en truse at hun jobbet mot å få CARELESS til å bli mere bærekraftig. og jeg er helt enig i at hun tar følgerne med på en forklaring angående bærekraft til Careless. Hun HAR pratet om det mens hun har vist frem vareprøver osv, men hun har også sagt uten å ha en eneste truse i nærheten at hun jobba med å få Careless til å bli bærekraftig. Å det er DEN snappen JEG prater om 🙂 Når hun drar med seg hele Careless. Hvordan er hun på god vei? Det må du gjerne utdype! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 14. mars 2023 #16008 Del Skrevet 14. mars 2023 HelloMindy skrev (1 time siden): Jeg kjenner at jeg trenger ikke dokumentasjon fra toalettet med trusa på knærne og babyen på gulvet. Er det noe hun gjør uten å ta bilde? Det er jo ekstremt for tiden. som sagt. Viktig å få med nok snapper så den passive inntekten ruller inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 14. mars 2023 #16009 Del Skrevet 14. mars 2023 Blomstene1234 skrev (2 timer siden): Det er nevnt flere ting over her, endre «plasttag» til tråd, flytte noe av produksjonen, fra plast til papirinnpakning og andre måter å få stoffprøver på. Jeg vil kalle det små skritt om man absolutt må produsere klær Dette er ikke noe steg fremover.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venke 87 Skrevet 14. mars 2023 #16010 Del Skrevet 14. mars 2023 HelloMindy skrev (2 timer siden): Jeg kjenner at jeg trenger ikke dokumentasjon fra toalettet med trusa på knærne og babyen på gulvet. Er det noe hun gjør uten å ta bilde? Det er jo ekstremt for tiden. Så enig. Det er greit hun er glad i å dele, men det går vel ein grense for henne også, eller ikke ?🙈😅 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. mars 2023 #16011 Del Skrevet 14. mars 2023 Blomstene1234 skrev (3 timer siden): Det er nevnt flere ting over her, endre «plasttag» til tråd, flytte noe av produksjonen, fra plast til papirinnpakning og andre måter å få stoffprøver på. Jeg vil kalle det små skritt om man absolutt må produsere klær Takk. Problemet her er at dette er veldig vagt. Plasttråden som holder merkelappen til klesplagget er byttet ut med tråd. Men hvilken tråd? Jeg ser flere eksempler på butikker som har byttet til tråd med plast i. Eks nylon eller lignende. Og da er jo det bortkastet. Flyttet produksjonen fra hvor til hvor? Kjolene som nettopp ble lansert inneholder 97% viskose. Som vist til tidligere blir hovedsakelig produsert på fabrikker i Kina med lite innsyn. Hun er jo heller ikke åpen om hvor ting blir produsert så at hun påstår at hun har flyttet produksjonen er på ingen måte noe som må være sant. Eller til det bedre og mer bærekraftige. Og er det et steg i bærekraftig retning å ha ulike produkter produsert på ulike fabrikker? Fra plast til papirinnsamling på vareprøver er så mikroskopisk steg at det er nesten et hån å kalle det «lite steg». 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 14. mars 2023 #16012 Del Skrevet 14. mars 2023 HelloMindy skrev (3 timer siden): Jeg kjenner at jeg trenger ikke dokumentasjon fra toalettet med trusa på knærne og babyen på gulvet. Er det noe hun gjør uten å ta bilde? Det er jo ekstremt for tiden. Hun prøver vel å være folkelig og relateable. Sitter vi ikke alle på dass og driter med en baby på gulvet mens vi snapper for 150 000 følgere og forteller om absolutt ingenting? 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. mars 2023 #16013 Del Skrevet 14. mars 2023 Venke 87 skrev (34 minutter siden): Så enig. Det er greit hun er glad i å dele, men det går vel ein grense for henne også, eller ikke ?🙈😅 Nei tror faktisk ikke SE har noen grenser. Vet ikke hva hun tenker, men er det interessant for folk å se trusa på knærne mens ho sitter på do? 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venke 87 Skrevet 14. mars 2023 #16014 Del Skrevet 14. mars 2023 Bibbi_ skrev (6 minutter siden): Nei tror faktisk ikke SE har noen grenser. Vet ikke hva hun tenker, men er det interessant for folk å se trusa på knærne mens ho sitter på do? Trist at hun har så lite klokt å komme med med at hun må begynne å ta bilde av seg selv som sitter å driter på do🙈. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venke 87 Skrevet 14. mars 2023 #16015 Del Skrevet 14. mars 2023 Gasellen skrev (14 minutter siden): Hun prøver vel å være folkelig og relateable. Sitter vi ikke alle på dass og driter med en baby på gulvet mens vi snapper for 150 000 følgere og forteller om absolutt ingenting? Joda, det er det som er normalt.🤪Å hvist ikke burde det virkelig snakkes om🤪🤪. Huff disse influenserene altså, mangen av dem er så tåpelige 🤦♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 14. mars 2023 #16016 Del Skrevet 14. mars 2023 Gasellen skrev (16 minutter siden): Hun prøver vel å være folkelig og relateable. Sitter vi ikke alle på dass og driter med en baby på gulvet mens vi snapper for 150 000 følgere og forteller om absolutt ingenting? Jo, selvfølgelig. Jeg sendte en snap til lista mi fra morgentisseturen senest idag tidlig, så det er vel egentlig bare at jeg er sjalu på at hun har flere følgere enn meg 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 14. mars 2023 #16017 Del Skrevet 14. mars 2023 J.. skrev (2 timer siden): Må jo passe på å sikre den "passive" inntekten fra SC.. Det har eskalert, så det ga mening når hun fortalte om hvor fornøyd hun er med den ordningen 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 14. mars 2023 #16018 Del Skrevet 14. mars 2023 Gasellen skrev (20 minutter siden): Hun prøver vel å være folkelig og relateable. Sitter vi ikke alle på dass og driter med en baby på gulvet mens vi snapper for 150 000 følgere og forteller om absolutt ingenting? Nettopp😅🤣 Det er dette som skaffet henne følgere. Men noen grenser burde man ha. Hun appellerer virkelig ikke til meg, ser ikke humoren i det der lengre. Det blir påtatt. At folk går så fem på. Alt det rælet hun produserer er heller ikke min stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 14. mars 2023 #16019 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Sprite skrev (2 timer siden): Hvordan er hun på god vei? Det må du gjerne utdype! Hun er jo ikke på GOD vei, men er i det minste litt på vei. Jeg skrev «viser tegn på forbedring» 🙂 Endret 14. mars 2023 av Verba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mhjo Skrevet 14. mars 2023 #16020 Del Skrevet 14. mars 2023 Verba skrev (6 minutter siden): Hun er jo ikke på GOD vei, men er i det minste litt på vei. 🙂 Enig!!! Det trenger ikke være alt eller ingenting til en hver tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå