Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mamak skrev (54 minutter siden):

Hun er virkelig ikke sann. Skulle  ønske det var et sted man kunne bekymringsmelde slik atferd. Bare det å få seg til å snakke om prevensjon på den måten uten å ha noe som helst bakgrunn for det og generalisere dette. 

Jeg skjønner ikke seriøse bedrifter som ønsker samarbeid med slike. Tenker de ikke over hva slike influensere legger ut? 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Gjest LudaLi
Skrevet

Det er så stille her. Mye blir moderert bort, kan det være grunnen ? 

Skrevet

Vet ikke om det er skrevet noe om det tidligere i tråden, men jeg reagerte litt på at SE snakket om at det er mulig at hun ikke kan fullamme, fordi det ikke er hun som bestemmer det.. Da lurer jeg på hvem andre som bestemmer? 

Om babyen ikke får nok melk av henne kan det jo kanskje være fordi hun har så mange baller i luften at hun ikke får slappet godt nok av. Det hemmer jo melkeutdrivingen ganske effektivt. Så å jobbe mens man ammer er kanskje ikke den beste komboen dersom man genuint ønsker å fullamme sitt barn? 

• Liker 10
  • Nyttig 9
Gjest Sprite
Skrevet

Tenk at noen i denne tråden faktisk forsvarer det å bruke babyen som pc bord 😂 viser jo hvor hjernevasket man kan være

Gjest Sprite
Skrevet

Og ps. 
Det virker så sykt spesielt å ha såpass mye fokus på snap og telefonen når ungen,og jeg siterer SE: «har vært desperat etter mat» inatt og at han ikke går opp i vekt. 
Jeg skjønner ikke at man kan fokusere på å snappe å få den informasjonen ut Til folket i en sånn situasjon.  
Men men. Vi er jo alle forskjellige. 

Skrevet
Bibbi_ skrev (17 timer siden):

Du synes dette er greit altså? Hva kommer i første rekke her? Jobb eller babyen? 

Screenshot_20230308_161944_Snapchat.jpg

Og alle disse tingene kunne noen andre HELT fint fikset! Så spesiell er ikke Sara, hvis det er så ekstremt viktig for henne å være involvert i akkurat disse tingene bør hun utsette lansering til babyen er eldre. Minimum til far også har permisjon

• Liker 5
  • Nyttig 6
Gjest Fru G
Skrevet
Mamak skrev (1 time siden):

Jeg er ikke inne her hver eneste dag, men når jeg først er inne ser jeg moderering hele tiden. Er ikke slik på andre tråder jeg er innom av og til. Hva er dette? 

Skrevet

Mye blir moderert bort, da det er mye brukerdebatt og regelbrudd, og til tider heftig diskusjonsklima i denne tråden - både den ene og den andre veien. Tror også flere er blitt litt lei, inkludert meg selv 🤷🏽‍♀️

Er mye her inne for å lese, men orker ikke engasjere meg så mye - om det ikke er noe jeg kjenner at «treffer» veldig. 

Ellers pleier det å være rolige perioder også. Akkurat nå skjer det ikke så mye på fronten til Sara Emilie, det er mye av det samme, og det er vel det siste som blir diskutert nå i tråden (eksponering av baby, bruk av mobiltelefon osv, prevensjonssnakk). 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Fru G
Skrevet
Diamant20 skrev (34 minutter siden):

Og alle disse tingene kunne noen andre HELT fint fikset! Så spesiell er ikke Sara, hvis det er så ekstremt viktig for henne å være involvert i akkurat disse tingene bør hun utsette lansering til babyen er eldre. Minimum til far også har permisjon

Jeg er genuint nysgjerrig på hva andre spedbarnsmødre tenker om dette. Mange har sikkert mer enn nok med baby, seg selv og andre nødvendigheter i et hjem. Vil denne fokuseringen på å være superkvinne bidra til å gi disse dårlig samvittighet? Det er lenge siden jeg hadde spedbarn, men husker godt hvor sliten jeg var. Den gangen var det ikke pappaperm. Slik jeg leser kommentarer her er jeg sikker på forståelse for at hun tar perm fra SoMe en stund. Jeg skal ikke råde hun eller andre til noe, men en stresset mor/far er ikke nødvendigvis en god mor eller far. Denne eksponeringen kan også bidra til stress da mange vil mene noe om alt. 

Skrevet
13 hours ago, Annonymm97 said:

Og dette er dama som reklamerte for bleier som skal vaskes. I rest my case.

Nja, det var ikke bleinene som skulle vaskes, men yttertrekket. Bleien blir kastet.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Fru G said:

Jeg er genuint nysgjerrig på hva andre spedbarnsmødre tenker om dette. Mange har sikkert mer enn nok med baby, seg selv og andre nødvendigheter i et hjem. Vil denne fokuseringen på å være superkvinne bidra til å gi disse dårlig samvittighet? Det er lenge siden jeg hadde spedbarn, men husker godt hvor sliten jeg var. Den gangen var det ikke pappaperm. Slik jeg leser kommentarer her er jeg sikker på forståelse for at hun tar perm fra SoMe en stund. Jeg skal ikke råde hun eller andre til noe, men en stresset mor/far er ikke nødvendigvis en god mor eller far. Denne eksponeringen kan også bidra til stress da mange vil mene noe om alt. 

Jeg tenker at hun prioriterer anderledes enn meg. Men jeg er ikke usikker i mine valg da. Hadde fort vært ulikt om jeg hadde en liten for første gang nå. 

• Liker 1
Skrevet

Blir vel en baby til der i gården, for jeg regner med at hun har tenkt å dele soverom med mr secret? At det magisk har endret seg til en positiv ting å gjøre ;) 
At hun ble gravid etter så kort tid, viser at hun heller ikke bruker andre former for prevensjon..  

• Liker 2
  • Nyttig 9
Gjest LudaLi
Skrevet
Sprite skrev (2 timer siden):

Og ps. 
Det virker så sykt spesielt å ha såpass mye fokus på snap og telefonen når ungen,og jeg siterer SE: «har vært desperat etter mat» inatt og at han ikke går opp i vekt. 
Jeg skjønner ikke at man kan fokusere på å snappe å få den informasjonen ut Til folket i en sånn situasjon.  

Det er rett og slett en form for omsorgssvikt 

Gjest LudaLi
Skrevet
**Marshmallow** skrev (1 time siden):

Blir vel en baby til der i gården, for jeg regner med at hun har tenkt å dele soverom med mr secret? At det magisk har endret seg til en positiv ting å gjøre ;) 
At hun ble gravid etter så kort tid, viser at hun heller ikke bruker andre former for prevensjon..  

Det må man nok regne med. Hun finner alltids tid til det hun. 

Gjest LudaLi
Skrevet (endret)
mhjo skrev (2 timer siden):

Mye blir moderert bort, da det er mye brukerdebatt og regelbrudd, og til tider heftig diskusjonsklima i denne tråden - både den ene og den andre veien. Tror også flere er blitt litt lei, inkludert meg selv 🤷🏽‍♀️

Er mye her inne for å lese, men orker ikke engasjere meg så mye - om det ikke er noe jeg kjenner at «treffer» veldig. 

Ellers pleier det å være rolige perioder også. Akkurat nå skjer det ikke så mye på fronten til Sara Emilie, det er mye av det samme, og det er vel det siste som blir diskutert nå i tråden (eksponering av baby, bruk av mobiltelefon osv, prevensjonssnakk). 

Jeg syns hun rett og slett hun bare viser dårligere og dårligere atferd. Er helt blottlagt for evne til å se hva som skal deles og ikke. At hun bruker så mye av tiden sin med en nyfødt som tydeligvis trenger mer av henne er å utvise svært dårlig dømmekraft. Men ingen av de nærmeste tørr vel å si noe heller. Hun  et tross alt best og er uslåelig i det meste?… 🙄 Nå har hun til og med hatt en lang utgreiing om hvor skadelig prevensjon er… 

Endret av Mamak
Gjest LudaLi
Skrevet
Diamant20 skrev (3 timer siden):

Det er vel strengt tatt ingen som taper på at hun ikke har lanseringer. Beklager men jeg syns de pysjene og kjolene er helt grusomme. Formløst og veldig stygg utringning. Ingen tap, kan ikke forstå at noen syns det er pent

Skrevet
Sprite skrev (3 timer siden):

Og ps. 

Jeg synes jo det er spesielt at hun ikke tenker at " jeg som mamma må få i meg nok og regelmessig mat for at det skal være nok mat til den lille" Klarer hun og ha møter,lage reklame,sitte på data dagen lang så klarer hun fint og lage seg en brødskive eller to med sundt pålegg. Eller lag noe enkel mat når pappan er hjemme slik at hun har det i kjøleskapet til dagen etter. Det må jo ikke være så avansert

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Mamak skrev (19 minutter siden):

Det er vel strengt tatt ingen som taper på at hun ikke har lanseringer. Beklager men jeg syns de pysjene og kjolene er helt grusomme. Formløst og veldig stygg utringning. Ingen tap, kan ikke forstå at noen syns det er pent

Ja det er overhode ikke min smak men andre kan jo så klart like det. 

• Liker 1
Skrevet

Det må man nok regne med. Hun finner alltids tid til det hun. 

Ja så my sex de virker som å ha, og ikke bruker prevensjon tar det vel ikke lange tida før hun er gravid igjen....

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor dum går det an å bli? Snapper daglig om hvor ugunstig det er med baby, siden både hun og mannen er så travle. En ting er å føle det, men å kringkaste det til tusenvis av mennesker 😂. Begynner å syns synd på barna hennes, og håper de to eldste har det litt roligere hos faren. Har mistet all respekt for dama.

• Liker 12
  • Nyttig 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...