Orly Skrevet 7 timer siden #56361 Skrevet 7 timer siden Anemoi skrev (2 minutter siden): Men ordner hun opp? Foreløpig er det bare ord i luften. Helt enig , det er jo foreløpig ingenting som er ordnet opp i. 2
Interiørgla Skrevet 7 timer siden #56362 Skrevet 7 timer siden Minimeg1234 skrev (1 time siden): Enig med deg. Jeg var sikker på at alle som kjøpte jakka også fikk mulighet til å kjøpe buksa. Her har hun et forklaringsproblem som hun ikke kommer unna med. Hjelper ikke at det også er fint med sort bukse. Muligens disse kjøperne nå begynner å innse at dette venninne forholdet SET skaper til kjøperne slår sprekker. Hun har åpenbart ett marked her, og jeg tror at hvis dette ble driftet forsvarlig ville det vært liv laga. 5
elskersommer Skrevet 7 timer siden #56363 Skrevet 7 timer siden Anemoi skrev (9 minutter siden): Men ordner hun opp? Foreløpig er det bare ord i luften. Nei om hun klarer å ordne opp vet en jo ikke 🤔 Men jeg klarer ikke å skjønne at hun bestilte 3000 svarte bukser og alt for lite burgunderrød. Hvordan tenker hun når hun står ved kjøkkenbenken og skal sette en ordre? 3
Anemoi Skrevet 7 timer siden #56364 Skrevet 7 timer siden Interiørgla skrev (8 minutter siden): Muligens disse kjøperne nå begynner å innse at dette venninne forholdet SET skaper til kjøperne slår sprekker. Hun har åpenbart ett marked her, og jeg tror at hvis dette ble driftet forsvarlig ville det vært liv laga. Foreløpig er det for mye prøv-og-feil og amatørmessig til at jeg vil kalle det profesjonelt. Man kan ikke basere seg en på venninnepreget drift og forvente forståelse og tilgivelse når ting skjærer seg. 4
Interiørgla Skrevet 7 timer siden #56365 Skrevet 7 timer siden Anemoi skrev (2 minutter siden): Foreløpig er det for mye prøv-og-feil og amatørmessig til at jeg vil kalle det profesjonelt. Man kan ikke basere seg en på venninnepreget drift og forvente forståelse og tilgivelse når ting skjærer seg. Nei, det er bare å sette seg til med popkornet og vente på smellen. Jeg unner selvfølgelig ingen dette, men som man reder ligger man. 2 2
skeiv-ostepop Skrevet 7 timer siden #56366 Skrevet 7 timer siden Angel75 skrev (38 minutter siden): Ja, hun dreit på draget, men nå prøver hun og ordne opp ser det ut som. Men det blir vel feil det også. Kred for å rydde opp i rotet hun skapte? Kom igjen da. Hun prøver bare å skape en historie som gjør at hun for sympati og «slipper» å ordne opp. Hun snakker allerede om minste bestilling til fabrikken. Og de sjekker med fabrikken nå. Særlig. Har de ikke kontroll på hva det er allerede? De bestiller derifra jevnlig og er nok godt kjent med hva det er for disse varene. Men hun nevner det nå for å skape et inntrykk av at hun gjør noe, og så kommer hun til å nevne at de er vanskelige (skylde på andre) og til slutt at det blir veldig dyrt (sympati). Og en del følgere kommer til å gi henne støtteerklæringer om at hun er tøff som står på og at man ikke kan forvente at hun fikser dette når det blir veldig dyrt. Snakk om å ikke ta ansvar. Og så er det jo fantastisk å samtidig innrømme at løftet var uplanlagt og ikke gjennomtenkt. Fantastisk gründer og forretningsgeni. Det er bare å droppe resten av finalene hos EY og gi henne premien med en gang. 5 5
Anemoi Skrevet 7 timer siden #56367 Skrevet 7 timer siden skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden): Kred for å rydde opp i rotet hun skapte? Kom igjen da. Hun prøver bare å skape en historie som gjør at hun for sympati og «slipper» å ordne opp. Hun snakker allerede om minste bestilling til fabrikken. Og de sjekker med fabrikken nå. Særlig. Har de ikke kontroll på hva det er allerede? De bestiller derifra jevnlig og er nok godt kjent med hva det er for disse varene. Men hun nevner det nå for å skape et inntrykk av at hun gjør noe, og så kommer hun til å nevne at de er vanskelige (skylde på andre) og til slutt at det blir veldig dyrt (sympati). Og en del følgere kommer til å gi henne støtteerklæringer om at hun er tøff som står på og at man ikke kan forvente at hun fikser dette når det blir veldig dyrt. Snakk om å ikke ta ansvar. Og så er det jo fantastisk å samtidig innrømme at løftet var uplanlagt og ikke gjennomtenkt. Fantastisk gründer og forretningsgeni. Det er bare å droppe resten av finalene hos EY og gi henne premien med en gang. 🎯👏🏻🤭 2 1
Minimeg1234 Skrevet 7 timer siden #56368 Skrevet 7 timer siden Interiørgla skrev (18 minutter siden): Muligens disse kjøperne nå begynner å innse at dette venninne forholdet SET skaper til kjøperne slår sprekker. Hun har åpenbart ett marked her, og jeg tror at hvis dette ble driftet forsvarlig ville det vært liv laga. Jeg tror også det er liv laga for dette. Selv med slike tabber. De er mennesker og mennesker gjør tabber . 3
Anonym_2024 Skrevet 7 timer siden #56369 Skrevet 7 timer siden (endret) skeiv-ostepop skrev (9 minutter siden): Kred for å rydde opp i rotet hun skapte? Kom igjen da. Hun prøver bare å skape en historie som gjør at hun for sympati og «slipper» å ordne opp. Hun snakker allerede om minste bestilling til fabrikken. Og de sjekker med fabrikken nå. Særlig. Har de ikke kontroll på hva det er allerede? De bestiller derifra jevnlig og er nok godt kjent med hva det er for disse varene. Men hun nevner det nå for å skape et inntrykk av at hun gjør noe, og så kommer hun til å nevne at de er vanskelige (skylde på andre) og til slutt at det blir veldig dyrt (sympati). Og en del følgere kommer til å gi henne støtteerklæringer om at hun er tøff som står på og at man ikke kan forvente at hun fikser dette når det blir veldig dyrt. Snakk om å ikke ta ansvar. Og så er det jo fantastisk å samtidig innrømme at løftet var uplanlagt og ikke gjennomtenkt. Fantastisk gründer og forretningsgeni. Det er bare å droppe resten av finalene hos EY og gi henne premien med en gang. La oss ikke glemme selve bakgrunnen for denne bedriften, at omsetningen skal bli så høy at eierne ( Sara Emilie og Reme) kan ta ut et høyt utbytte fremfor å bygge opp bedriften videre. Dette er en vinn- vinn situasjon for eierne av CareLess, utsolgte turbukser i alle farger på tross av uredelig markedsføring og løftebrudd. Endret 7 timer siden av Anonym_2024 3
Anemoi Skrevet 7 timer siden #56370 Skrevet 7 timer siden Minimeg1234 skrev (Akkurat nå): Jeg tror også det er liv laga for dette. Selv med slike tabber. De er mennesker og mennesker gjør tabber . Dette er mantraet som alltid kommer når fjorårets forretningskvinne på Vixen tabber seg ut… 🤭 Man gjør tabber og det må jo tåles og tilgis - selv om det mer er definisjonen på et venneforhold enn på god forretningsdrift. 4
skeiv-ostepop Skrevet 7 timer siden #56371 Skrevet 7 timer siden Anemoi skrev (1 minutt siden): Dette er mantraet som alltid kommer når fjorårets forretningskvinne på Vixen tabber seg ut… 🤭 Man gjør tabber og det må jo tåles og tilgis - selv om det mer er definisjonen på et venneforhold enn på god forretningsdrift. «Oooops, jeg løy, uhell skjer, jeg er bare menneske». 2 3
Minimeg1234 Skrevet 6 timer siden #56372 Skrevet 6 timer siden skeiv-ostepop skrev (12 minutter siden): Kred for å rydde opp i rotet hun skapte? Kom igjen da. Hun prøver bare å skape en historie som gjør at hun for sympati og «slipper» å ordne opp. Hun snakker allerede om minste bestilling til fabrikken. Og de sjekker med fabrikken nå. Særlig. Har de ikke kontroll på hva det er allerede? De bestiller derifra jevnlig og er nok godt kjent med hva det er for disse varene. Men hun nevner det nå for å skape et inntrykk av at hun gjør noe, og så kommer hun til å nevne at de er vanskelige (skylde på andre) og til slutt at det blir veldig dyrt (sympati). Og en del følgere kommer til å gi henne støtteerklæringer om at hun er tøff som står på og at man ikke kan forvente at hun fikser dette når det blir veldig dyrt. Snakk om å ikke ta ansvar. Og så er det jo fantastisk å samtidig innrømme at løftet var uplanlagt og ikke gjennomtenkt. Fantastisk gründer og forretningsgeni. Det er bare å droppe resten av finalene hos EY og gi henne premien med «Å feile er kun mulighet til å begynne igjen , bare denne gangen smartere». Henry Ford. Jeg tenker hun lærer av dette og neste gang de er i lignende situasjon så tar de et bedre valg., 3 1
Anonym_2024 Skrevet 6 timer siden #56373 Skrevet 6 timer siden Minimeg1234 skrev (2 minutter siden): «Å feile er kun mulighet til å begynne igjen , bare denne gangen smartere». Henry Ford. Jeg tenker hun lærer av dette og neste gang de er i lignende situasjon så tar de et bedre valg., Problemet er at dette er ikke første gangen det skjer en slik grov feil. 2 1
Anemoi Skrevet 6 timer siden #56374 Skrevet 6 timer siden skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden): «Oooops, jeg løy, uhell skjer, jeg er bare menneske». Eller SET kan si om løgnen fra i dag mtp barneeksponering, oooops, jeg glemte at jeg fortalte det meste om barnet og diagnosen for tre år siden. Men hun er jo bare et menneske, så man kan jo glemme… 1 1
Nussepus Skrevet 6 timer siden #56375 Skrevet 6 timer siden Anemoi skrev (1 minutt siden): Eller SET kan si om løgnen fra i dag mtp barneeksponering, oooops, jeg glemte at jeg fortalte det meste om barnet og diagnosen for tre år siden. Men hun er jo bare et menneske, så man kan jo glemme… Ja fort gjort det når halvparten av hjernecellene har ME. Lett å glemme si. 2
Minimeg1234 Skrevet 6 timer siden #56376 Skrevet 6 timer siden Anonym_2024 skrev (Akkurat nå): Problemet er at dette er ikke første gangen det skjer en slik grov feil. Sikkert men vis meg den gründeren som aldri har gjort feil. De fleste gjør mange feil, lærer av det og går videre. 3
Anemoi Skrevet 6 timer siden #56377 Skrevet 6 timer siden Minimeg1234 skrev (1 minutt siden): Sikkert men vis meg den gründeren som aldri har gjort feil. De fleste gjør mange feil, lærer av det og går videre. De fleste gründere har ikke noe venninneforhold til kundene sine, så sammenligningen blir helt feil. 1 3
GulleGull Skrevet 6 timer siden #56378 Skrevet 6 timer siden (endret) Anemoi skrev (4 timer siden): Dette har SET gjentatt mange ganger, de som hadde kjøpt burgunder jakke, kunne forhåndsbestille og hadde førsteretten til bukse i samme farge. Så jeg skjønner godt at kundene blir skuffet og følger de er blitt lovt noe som de ikke fikk. Og SET feier det bort med at sånn er det bare, dette avler ikke særlig tillit til henne som bedriftseier. Dette skrev SET på snappen ved dropp av den. Det lokket vel folk til å kjøpe jakke til tross for at buksen ikke var klar…. 🤥 Endret 6 timer siden av GulleGull Rettet tekst 1 3
Minimeg1234 Skrevet 6 timer siden #56379 Skrevet 6 timer siden Anemoi skrev (12 minutter siden): Dette er mantraet som alltid kommer når fjorårets forretningskvinne på Vixen tabber seg ut… 🤭 Man gjør tabber og det må jo tåles og tilgis - selv om det mer er definisjonen på et venneforhold enn på god forretningsdrift. jeg skrev at det er menneskelig å feile Andre velger å diskreditere. 2 2
Orly Skrevet 6 timer siden #56380 Skrevet 6 timer siden GulleGull skrev (5 minutter siden): Dette skrev SET på snappen ved dropp av den. Det lokket vel folk til å kjøpe jakke til tross for at buksen ikke var klar…. 🤥 Helt utrolig at man kan si noe sånt og ikke holde det, snakk om å lure folk til å kjøpe produktene. Hun burde legge seg langflat 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå