Era Vulgaris Skrevet 1 time siden #56181 Skrevet 1 time siden Angel75 skrev (59 minutter siden): Når man mistror Sara så mistror man også at Sara lyver for hele familien/venner/kolleger m.m. den kommer man ikke unna. Eller har Sara med seg alle disse på et skuespill? Om det er noen av disse scenarionene så høres det helt vilt ut at Sara hadde gjort det. At Sara hadde gjort eller at så mange mennesker hadde stilt opp på dette. Jeg velger og tro på Sara til det motsatte er bevist. SE og de fleste andre influensere kan faktisk skylde seg selv for at enkelte mistror dem. Men som vanlig skal de få lov å spille offeret, mens de som stiller seg kritisk til innholdet de publiserer er noen fæle mennesker. 8
Angel75 Skrevet 1 time siden #56182 Skrevet 1 time siden Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): SE og de fleste andre influensere kan faktisk skylde seg selv for at enkelte mistror dem. Men som vanlig skal de få lov å spille offeret, mens de som stiller seg kritisk til innholdet de publiserer er noen fæle mennesker. Er vel ingen her som har sagt noe om at Sara skal få spille offer? Å stille seg kritisk til innlegget er en ting, men dette har spredd seg til mer enn det. Alle i denne tråden er kritiske til influncere, også til Sara. Har ikke sett NOEN her som tilber Sara og ser på henne som en Gud og gir henne fripass til ting. Men det får være måte på hva man anser som er rett og galt! 10
Angel75 Skrevet 1 time siden #56183 Skrevet 1 time siden Lurer på hvor mange som Hatewatcher på livesendingen i dag på Careless. Og hvordan sendingen kommer til å gå. Selv skal jeg ikke se. Har aldri sett en livesending på den måten. 6
elskersommer Skrevet 1 time siden #56184 Skrevet 1 time siden Angel75 skrev (3 minutter siden): Lurer på hvor mange som Hatewatcher på livesendingen i dag på Careless. Og hvordan sendingen kommer til å gå. Selv skal jeg ikke se. Har aldri sett en livesending på den måten. Har aldri sett noe form for Live sending med noen firma og akter ikke å starte i kveld... 2
oss-to Skrevet 56 minutter siden #56185 Skrevet 56 minutter siden Anemoi skrev (1 time siden): SET på snap i dag, søsteren skal hentes. Tampong-fjaset fortsetter… 😜 Er ho sponsa med jakke? 2
Anemoi Skrevet 51 minutter siden #56186 Skrevet 51 minutter siden (endret) oss-to skrev (20 minutter siden): Er ho sponsa med jakke? Hun er sponset med ALT av tur-og treningsklær… Men merking, ikke så nøye. Endret 36 minutter siden av Anemoi 3
Era Vulgaris Skrevet 47 minutter siden #56187 Skrevet 47 minutter siden Angel75 skrev (43 minutter siden): Er vel ingen her som har sagt noe om at Sara skal få spille offer? Å stille seg kritisk til innlegget er en ting, men dette har spredd seg til mer enn det. Alle i denne tråden er kritiske til influncere, også til Sara. Har ikke sett NOEN her som tilber Sara og ser på henne som en Gud og gir henne fripass til ting. Men det får være måte på hva man anser som er rett og galt! Den siste setningen din forstår jeg rett og slett ikke. 3
elskersommer Skrevet 35 minutter siden #56188 Skrevet 35 minutter siden Anemoi skrev (15 minutter siden): Hun er sponset med ALT av turklær… Men merking, ikke så nøye. Har aldri sett SE så dårlig på å merke som hun er nå.. eneste gangen hun merker er når hun pakker opp vareprøver og noen ganger når hun snakker mye om det hun har på seg 2 3
Anemoi Skrevet 33 minutter siden #56189 Skrevet 33 minutter siden (endret) elskersommer skrev (2 minutter siden): Har aldri sett SE så dårlig på å merke som hun er nå.. eneste gangen hun merker er når hun pakker opp vareprøver og noen ganger når hun snakker mye om det hun har på seg Helt sant! SET merker ALDRI utenom når vareprøver presenteres og når klærne kommenteres spesielt. Det samme gjelder mor og søster, de merker aldri utenom når de henviser spesielt til Sara Emilie enkelte ganger. Endret 31 minutter siden av Anemoi 2 2
Donnap Skrevet 25 minutter siden #56190 Skrevet 25 minutter siden elskersommer skrev (1 time siden): Hun hadde blitt tatt seriøst om hun kunne fremme kvinnehelse på en skikkelig måte.. men hun må blande inn, blod, gørr og fjas Vi er vel flere her inne som fulgte henne over flere år. Aldri la hun ut sånne ting før, og hun utbroderte definitivt ikke alt i alle slags usmakelige detaljer heller. Betalingen på snap har gjort at hun utbroderer sånt, hun vet det provoserer og engasjerer. Etter hun startet opp Careless har hun også forandret seg mye, så kombinasjonen av oppstart Careless og betaling på snap har forandret henne på en svært negativ måte, synes jeg. Helt enig med deg, denne måten å dele på har ikke noe med kvinnehelse å gjøre, rart hun ikke tok bilde av tampongen da hun tok den ut også, tenk så mye klikk hun hadde fått da...... Jeg var ivrig følger av SE før, likte henne for den naturlige og jordnære jenta hun var, kan ikke huske at jeg irriterte meg over noe særlig hun gjorde de første årene jeg fulgte henne. Nå er hun ikke engang i nærheten av å være naturlig og jordnær, og det tror jeg mange av de som har fulgt henne lenge ser. Alt handler om klikk og penger, jeg ser overhodet ikke noe igjen av den jenta jeg begynte å følge, og som jeg virkelig likte å følge. 3 4
GulleGull Skrevet 17 minutter siden #56191 Skrevet 17 minutter siden Donnap skrev (1 minutt siden): Vi er vel flere her inne som fulgte henne over flere år. Aldri la hun ut sånne ting før, og hun utbroderte definitivt ikke alt i alle slags usmakelige detaljer heller. Betalingen på snap har gjort at hun utbroderer sånt, hun vet det provoserer og engasjerer. Etter hun startet opp Careless har hun også forandret seg mye, så kombinasjonen av oppstart Careless og betaling på snap har forandret henne på en svært negativ måte, synes jeg. Helt enig med deg, denne måten å dele på har ikke noe med kvinnehelse å gjøre, rart hun ikke tok bilde av tampongen da hun tok den ut også, tenk så mye klikk hun hadde fått da...... Jeg var ivrig følger av SE før, likte henne for den naturlige og jordnære jenta hun var, kan ikke huske at jeg irriterte meg over noe særlig hun gjorde de første årene jeg fulgte henne. Nå er hun ikke engang i nærheten av å være naturlig og jordnær, og det tror jeg mange av de som har fulgt henne lenge ser. Alt handler om klikk og penger, jeg ser overhodet ikke noe igjen av den jenta jeg begynte å følge, og som jeg virkelig likte å følge. Enig, nå virker hun egentlig mer som en litt trist skygge av seg selv. Burde tatt en skikkelig fot i bakken og spørre seg hvor sundt og bærekraftig det sporet hun er i nå er for psykisk og fysisk helse. Ikke minst hvor lenge orker man sitte manipulere ut livet sitt på den måten «alt» i hennes omgivelser og den boblen hun lever i er jo lagt opp til og planlagt for å skape mest mulig engasjement og «likes». 4
Pepssi Skrevet 17 minutter siden #56192 Skrevet 17 minutter siden Angel75 skrev (55 minutter siden): Lurer på hvor mange som Hatewatcher på livesendingen i dag på Careless. Og hvordan sendingen kommer til å gå. Selv skal jeg ikke se. Har aldri sett en livesending på den måten. Jeg skal ikke se på. Vil heller se på maling tørke. 3 1
oss-to Skrevet 14 minutter siden #56193 Skrevet 14 minutter siden Eg legg merke til kor hardt enkelte går inn for å forsvare influensarar ,som om dei kjenner dei personleg. Når ein omtalar ho berre som Sara, høyrest det nesten ut som ein snakkar om ei venninne, ikkje ein offentleg person som lever av å bli diskutert. Det verkar som kritikk av handlingane hennar blir oppfatta som eit personleg angrep, og då kjem forsvarsinstinktet med ein gong. Men det går an å vere kritisk utan å vere hatar, akkurat som det går an å like nokon utan å forsvare alt dei gjer. Litt sunn avstand hadde kanskje gjort diskusjonane meir interessante. 4 2
elskersommer Skrevet 2 minutter siden #56194 Skrevet 2 minutter siden Donnap skrev (19 minutter siden): Vi er vel flere her inne som fulgte henne over flere år. Aldri la hun ut sånne ting før, og hun utbroderte definitivt ikke alt i alle slags usmakelige detaljer heller. Betalingen på snap har gjort at hun utbroderer sånt, hun vet det provoserer og engasjerer. Etter hun startet opp Careless har hun også forandret seg mye, så kombinasjonen av oppstart Careless og betaling på snap har forandret henne på en svært negativ måte, synes jeg. Helt enig med deg, denne måten å dele på har ikke noe med kvinnehelse å gjøre, rart hun ikke tok bilde av tampongen da hun tok den ut også, tenk så mye klikk hun hadde fått da...... Jeg var ivrig følger av SE før, likte henne for den naturlige og jordnære jenta hun var, kan ikke huske at jeg irriterte meg over noe særlig hun gjorde de første årene jeg fulgte henne. Nå er hun ikke engang i nærheten av å være naturlig og jordnær, og det tror jeg mange av de som har fulgt henne lenge ser. Alt handler om klikk og penger, jeg ser overhodet ikke noe igjen av den jenta jeg begynte å følge, og som jeg virkelig likte å følge. Er helt enig med deg.. jeg startet og følge henne fordi hun var en jordnær dame og dette med oppussing hjemme. Hun har jo mistet de tingene helt.🤔 1
Dupers Skrevet akkurat nå #56195 Skrevet akkurat nå Nå har det vært regionfinale for EoY i midtnorge. Tre av de 10 SET skal kjempe mot er get inspired, 3T, og maritime robotics. Tre firma med ganske mye høyere omsetning, som ikke trenger blande privatlivet inn på bedriftens sosiale medier. Jeg gar tidligere sagt at SET of careless fortjente sin nominasjon, men jeg tviler nå på at de kan ha en sjanse på å vinne i norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå