Anemoi Skrevet 1 time siden #55861 Skrevet 1 time siden NoaideBiehtar skrev (Akkurat nå): Da husker vi forskjellig for jeg mener hun har omtalt det flere ganger, også utenom disse flopsene. Det har jo vært diskutert her også ved flere anledninger. Det er jo en helt vanlig forretningsmodell i dag. Jeg følger, og har fulgt lenge. Det var første gang jeg hørte om at hun også brukte denne forretningsmodellen - da hun ble «fersket» med floppsene i vår. Før det identiske, polske flopps-bildet ble lagt fram, var det ikke ett eneste ord om at det ikke var egen sko design. Jeg har ikke sett/hørt presisert fra SET/CL om at forretningsmodellen er at de plukker fra kataloger og gjør småjusteringer etterpå. Produktene presenteres helt og fullt som CL-design og CL-produkter, that’s it. Det eneste er at SET iblant viser bilder av andre klær og sko som antagelig også kan velges, uten særlig tale/tekst til. 3
GulleGull Skrevet 1 time siden #55862 Skrevet 1 time siden Minimeg1234 skrev (12 minutter siden): Fantastisk genistrek av SE i dag😂😂😂 Ble nok mye fart på snappen i dag og penger klirrer inn på kontoen. Beklager til alle som føler avsky for handlingen . Genistrek å få kraftig infeksjon i slufsa? Eller mener du hun har kokt dette i hop, for det hadde jo vært avskyelig… 4
GulleGull Skrevet 1 time siden #55863 Skrevet 1 time siden Anemoi skrev (11 minutter siden): Jeg følger, og har fulgt lenge. Det var første gang jeg hørte om at hun også brukte denne forretningsmodellen - da hun ble «fersket» med floppsene i vår. Før det identiske, polske flopps-bildet ble lagt fram, var det ikke ett eneste ord om at det ikke var egen sko design. Jeg har ikke sett/hørt presisert fra SET/CL om at forretningsmodellen er at de plukker fra kataloger og gjør småjusteringer etterpå. Produktene presenteres helt og fullt som CL-design og CL-produkter, that’s it. Det eneste er at SET iblant viser bilder av andre klær og sko som antagelig også kan velges, uten særlig tale/tekst til. Samme oppfattelse som deg. 4
Minimeg1234 Skrevet 1 time siden #55864 Skrevet 1 time siden (endret) GulleGull skrev (20 minutter siden): Genistrek å få kraftig infeksjon i slufsa? Eller mener du hun har kokt dette i hop, for det hadde jo vært avskyelig… Genistreken er at hun i det hele tatt legger det ut. Det trigger jo alle på ulike måter noe som betyr penger inn for SE. Jeg klarer ikke annet enn å le fordi jeg er ganske sikker på at en garva influenser som SE vet hvordan dette blir mottatt på ulike forum. Avskylig syns jeg absolutt ikke det er uansett om det er sant eller ikke. Ser jo ut som lignende ting har skjedd flere og jeg syns det er noe man bør kunne snakke om. Jeg skulle bare ønske det var med mye mer alvor når hun først snakket om det. For det er alvorlig og det kan være farlig . Jeg har ikke fulgt med veldig godt men ser ut som det har kommet en del komentarer som SE har lagt ut. Håper noen av de tok opp hvor farlig dette er. Endret 1 time siden av Minimeg1234 1 2
Stargaze Skrevet 1 time siden #55865 Skrevet 1 time siden Minimeg1234 skrev (33 minutter siden): Fantastisk genistrek av SE i dag😂😂😂 Ble nok mye fart på snappen i dag og penger klirrer inn på kontoen. Beklager til alle som føler avsky for handlingen . Hvis hun synes det er stas å få mye trafikk av å dele så ekle ting så værsågod. Hun viser null klasse og det må være pinlig å tråkke utenfor ytterdøren. Hun er voksen. Men fremstår som en som burde vært beskyttet mot seg selv. Stakkars unger med en mor som holder på sånn. 1 3
Minimeg1234 Skrevet 1 time siden #55866 Skrevet 1 time siden (endret) Stargaze skrev (6 minutter siden): Hvis hun synes det er stas å få mye trafikk av å dele så ekle ting så værsågod. Hun viser null klasse og det må være pinlig å tråkke utenfor ytterdøren. Hun er voksen. Men fremstår som en som burde vært beskyttet mot seg selv. Stakkars unger med en mor som holder på sånn. Tenker hun står veldig støtt i det hun la ut i dag. Er heller andre ting jeg ville bekymret meg for når det gjelder snappingen. Endret 1 time siden av Minimeg1234 Byttet ut litt ord f 1
Nussepus Skrevet 1 time siden #55867 Skrevet 1 time siden Anemoi skrev (2 timer siden): Sara mener hun har plass til 2 stk samtidig… Snap fra i dag. Lukter dette? 😉 Mulig V har feilparkert teslaen der og🤷♀️🤷♀️ 2
skeiv-ostepop Skrevet 1 time siden #55868 Skrevet 1 time siden Minimeg1234 skrev (43 minutter siden): Fantastisk genistrek av SE i dag😂😂😂 Ble nok mye fart på snappen i dag og penger klirrer inn på kontoen. Beklager til alle som føler avsky for handlingen . Genistrek å åpenbart lyve sånn? Denne måten å tenke på gir bare kortvarig inntektsboost. Sannsynligvis er det at hun har gjort slike ting før årsaken til at hun er nødt til å kopiere/finne opp drøyere og drøyere historier for å få samme reaksjon og topper i inntekten. Må være trist å kjenne på det behovet og så måtte synke så lavt. 2
skeiv-ostepop Skrevet 1 time siden #55869 Skrevet 1 time siden Nussepus skrev (2 minutter siden): Mulig V har feilparkert teslaen der og🤷♀️🤷♀️ Ville vært mer bekymret for om verdigheten låg igjenglemt der inne. 3
Anemoi Skrevet 1 time siden #55870 Skrevet 1 time siden Minimeg1234 skrev (45 minutter siden): Fantastisk genistrek av SE i dag😂😂😂 Ble nok mye fart på snappen i dag og penger klirrer inn på kontoen. Beklager til alle som føler avsky for handlingen . Du kaller det en genistrek av en influenser for å få penger inn på kontoen. Jeg kaller det et kynisk og beregnende grep av en influenser for å få penger inn på kontoen. 2
Minimeg1234 Skrevet 1 time siden #55871 Skrevet 1 time siden (endret) skeiv-ostepop skrev (4 minutter siden): Genistrek å åpenbart lyve sånn? Denne måten å tenke på gir bare kortvarig inntektsboost. Sannsynligvis er det at hun har gjort slike ting før årsaken til at hun er nødt til å kopiere/finne opp drøyere og drøyere historier for å få samme reaksjon og topper i inntekten. Må være trist å kjenne på det behovet og så måtte synke så lavt. Hvordan vet du at hun lyver om tampongen? Endret 1 time siden av Minimeg1234 2
Stargaze Skrevet 1 time siden #55872 Skrevet 1 time siden Minimeg1234 skrev (10 minutter siden): Tenker hun står veldig støtt i det hun la ut i dag. Er heller andre ting jeg ville bekymret meg for når det gjelder snappingen. Å stå støtt i noe sånt sier noe alvorlig om vurderingsevnen.. 2
Minimeg1234 Skrevet 1 time siden #55873 Skrevet 1 time siden Anemoi skrev (2 minutter siden): Du kaller det en genistrek av en influenser for å få penger inn på kontoen. Jeg kaller det et kynisk og beregnende grep av en influenser for å få penger inn på kontoen. Hadde de som følger henne betalt for å se snappen så skulle jeg vært enig. Men såvidt jeg vet så er det ingen som betaler for å se SE sin snapp. 2
skeiv-ostepop Skrevet 59 minutter siden #55874 Skrevet 59 minutter siden Minimeg1234 skrev (Akkurat nå): Hvordan vet du at hun lyver? Fordi det hun sier gir ingen mening eller sannsynlighet når du ser forbi "den vimsete og folkelige" Sara Emilie. Glemme en tampong der i 10 dager uten ubehag som gjør at en sjekker? Lang nok skjede til å ha plass til TO tamponger samtidig - uten å reagere? Greit nok at alle kropper er forskjellige men dette er for usannsynlig. Og selv om det vil bli påstått her at en tror på historien så lukter det humbug når samme vandrehistorie tilfeldigvis har sirkulert på andre sosiale medier ei stund allerede. Og skulle nå det bare være tilfeldigheter..... ja så er det bare trashy å dele det på denne måten uansett. Og hun burde holde seg for god til å drive å dele en adferd som potensielt kan være risikabel og farlig for andre å kopiere. Men, det er igjen heller ikke første gangen hun gjør så hurra... 4
elskersommer Skrevet 59 minutter siden #55875 Skrevet 59 minutter siden (endret) Jeg skrev feil Endret 57 minutter siden av elskersommer
elskersommer Skrevet 56 minutter siden #55876 Skrevet 56 minutter siden NoaideBiehtar skrev (1 time siden): Jaha? Som nevnt over, det er ikke mitt inntrykk, jeg har aldri sett henne påstå at hun designer alt ned til minste detalj...?!? Da har du ikke fulgt så godt med.. for dette er nevnt mange ganger. 3
oss-to Skrevet 44 minutter siden #55877 Skrevet 44 minutter siden Eg skjønar at dette kan oppfattast som underhaldande for mange. Samstundes må eg sei at eg personleg synest handlinga var uansvarleg frå eit hygiene og helsesynspunkt. Eg trur vi berre har veldig ulike oppfatningar av kva som er akseptabelt når det kjem til etikk og moralske verdiar. Når det er sagt hadde ho vel ei rekning som måtte betalast , pengar er pengar for nokon🤷♀️ 4
Anemoi Skrevet 36 minutter siden #55878 Skrevet 36 minutter siden Minimeg1234 skrev (24 minutter siden): Hadde de som følger henne betalt for å se snappen så skulle jeg vært enig. Men såvidt jeg vet så er det ingen som betaler for å se SE sin snapp. Sara blir nok hyllet og beundret av kjernefølgerne sine, antagelig syns også de at dette er en genistrek. Utenfor boblen hennes, i ulike diskusjonsgrupper, uttrykker et stort flertall ubetinget avsky over influenseratferden til Sara. 1 3
Minimeg1234 Skrevet 34 minutter siden #55879 Skrevet 34 minutter siden oss-to skrev (2 minutter siden): Eg skjønar at dette kan oppfattast som underhaldande for mange. Samstundes må eg sei at eg personleg synest handlinga var uansvarleg frå eit hygiene og helsesynspunkt. Eg trur vi berre har veldig ulike oppfatningar av kva som er akseptabelt når det kjem til etikk og moralske verdiar. Når det er sagt hadde ho vel ei rekning som måtte betalast , pengar er pengar for nokon🤷♀️ Dette har ikke noe med etikk og moralske verdier å gjøre. Om man ler av det eller syns det er avskyelig kommer ann på noe helt annet.Alle har ulik tåleevne og grenser for hva en syns skal frem i «lyset» . Det er nok en del holdninger og kunnskap som også rår over hvordan man reagere . Her tror jeg SE er god på å lese sitt publikum (følgerne).
Minimeg1234 Skrevet 32 minutter siden #55880 Skrevet 32 minutter siden (endret) Anemoi skrev (7 minutter siden): Sara blir nok hyllet og beundret av kjernefølgerne sine, antagelig syns også de at dette er en genistrek. Utenfor boblen hennes, i ulike diskusjonsgrupper, uttrykker et stort flertall ubetinget avsky over influenseratferden til Sara. Selvfølgelig er det må legge til : selvfølgelig er det mest avsky i ulike diskusjonsforum. Tror nok ikke det gjenspeiler holdingene i samfunnet på den snappen til SE. Endret 28 minutter siden av Minimeg1234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå