skeiv-ostepop Skrevet tirsdag kl. 19:31 #55841 Skrevet tirsdag kl. 19:31 Vanilje70 skrev (8 minutter siden): Haha den historien om tampongen hørte j til noen andre for ikke såå lenge siden Overrasker meg ikke om hun har kopiert historien. Vet ikke hva som setter henne i dårligst lys - å lyve om det eller å faktisk være så frakoblet? 5 6
GulleGull Skrevet tirsdag kl. 19:34 #55842 Skrevet tirsdag kl. 19:34 skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Overrasker meg ikke om hun har kopiert historien. Vet ikke hva som setter henne i dårligst lys - å lyve om det eller å faktisk være så frakoblet? Ja jeg stusser veldig. Skjønte det sånn at hun unnskyldte seg med at hun må ha glemt å ta ut en før hun satt inn en ny? Men det er fysisk «umulig» pga str på skjeden og str på tampongen. Du får rett og slett ikke plass til 2 stk. uten å skjønne at du har noe der allerede. 5
Treplussto Skrevet tirsdag kl. 19:37 #55843 Skrevet tirsdag kl. 19:37 Fy faen så skummelt, har glemt en ob i minst ti dager, den lukta..🤮 lesere sier jeg kunne dødd, må ha antibiotika, Vegard spør hele tiden om det går bra, har vært sååå uvel.. Ps: rabatt på klærne mine, bare trykk på denne linken! Da var hun og borte fra feeden min! Fulgte fordi jeg har barn på samme alder, men der røk den og. Tror jeg bare har John Arne Riise igjen på «follow» nå😂 6 2 9
Angel75 Skrevet tirsdag kl. 19:37 #55844 Skrevet tirsdag kl. 19:37 Donnap skrev (1 time siden): Åja, takk for oppklaring 👌Ja jeg stusset nå litt på det med antibiotika for bakteriell vaginose som det første hun skulle prøve. Jeg følger jo ikke henne lenger, så får stort sett bare med meg det som står her inne Hun fikk antibiotika før hun fant tampongen. Var pga antibiotikaen hun fant tampongen. 3 5
oss-to Skrevet tirsdag kl. 19:39 #55845 Skrevet tirsdag kl. 19:39 GulleGull skrev (2 minutter siden): Ja jeg stusser veldig. Skjønte det sånn at hun unnskyldte seg med at hun må ha glemt å ta ut en før hun satt inn en ny? Men det er fysisk «umulig» pga str på skjeden og str på tampongen. Du får rett og slett ikke plass til 2 stk. uten å skjønne at du har noe der allerede. Då spørst det kor mange "gledestårer" det har vore😅. Beklagar kunne ikkje dy meg🙈. 7
Anemoi Skrevet tirsdag kl. 19:46 #55846 Skrevet tirsdag kl. 19:46 GulleGull skrev (10 minutter siden): Ja jeg stusser veldig. Skjønte det sånn at hun unnskyldte seg med at hun må ha glemt å ta ut en før hun satt inn en ny? Men det er fysisk «umulig» pga str på skjeden og str på tampongen. Du får rett og slett ikke plass til 2 stk. uten å skjønne at du har noe der allerede. Sara mener hun har plass til 2 stk samtidig… Snap fra i dag. Lukter dette? 😉 2 4
GulleGull Skrevet tirsdag kl. 19:49 #55847 Skrevet tirsdag kl. 19:49 Anemoi skrev (Akkurat nå): Sara mener hun har plass til 2 stk samtidig… Snap fra i dag. Lukter dette? 😉 Leste ett sted at en OB er 6 cm. En skjede er 10 cm ca. Du ville ha merka 2 stk OB oppå/etter hverandre. Skjeden går jo ikke inn i evigheten🙈 (uff kleint at man skal diskutere underlivet til SET -men sånn har det blitt i denne gale verden altså😅). 8
Durancell Skrevet tirsdag kl. 19:49 #55848 Skrevet tirsdag kl. 19:49 Hvem faen bryr seg om f***a hennes! Hun er så motbydelig og trashy🤮 3 10
GulleGull Skrevet tirsdag kl. 19:51 #55849 Skrevet tirsdag kl. 19:51 Anemoi skrev (4 minutter siden): Sara mener hun har plass til 2 stk samtidig… Snap fra i dag. Lukter dette? 😉 Ja det lukter litt 🤥, rett og slett🙄 4 1
GulleGull Skrevet tirsdag kl. 19:52 #55850 Skrevet tirsdag kl. 19:52 (endret) Durancell skrev (8 minutter siden): Hvem faen bryr seg om f***a hennes! Hun er så motbydelig og trashy🤮 Bryr meg mer om det evt er en løgn hun farer med her…🙈 Endret tirsdag kl. 19:58 av GulleGull Skrivefeil 1 2
Kuleramme Skrevet tirsdag kl. 20:31 #55851 Skrevet tirsdag kl. 20:31 Harnoejegvilsi skrev (7 timer siden): I dag kl 12.49, spør hun ChatGPT om hva hun skulle gjøre i går kveld, da hun fant ob i vagina. Denne historien kjøper jeg ikke. Dama vil ha publisitet. Sara bør lære seg å redigere bilder, før hun sender de ut i internettet. Grunnen til at jeg beit meg merke i det, er at det er ikke første gang hun gjør det samme. Da Vegard var i Spania, la hun ut fra nattens samtale med ChatGPT. Oppe i venstre hjørne var kl 10. ett eller annet på formiddagen. Dette er content. Ønsker på ingen måte å ta henne i forsvar, men klokkeslettet her er jo når skjermbildet av samtalen ble tatt og ikke når samtalen fant sted. Ser at hun hylles av følgere fordi dette er tabubelagt og en seier for kvinnehelse.. Skjønner ikke sammenligningen med kvinnehelse/tabu og å glemme av en tampong i 10 dager. Skal man da også hylle noen som «glemmer» å tørke seg bak etter å ha vært på do og som velger å snakke høyt om det? Det er og forblir ekkelt og noe ingen trenger å vite noe om. Hadde vært noe helt annet om hun opplyste om TTS (tampongsyken) uten å trekke inn intime og personlige/ekle detaljer. Synes også det virket rart den dagen hun begynte å snakke om bakteriell viagnose- oppbygningen, historien bak… ja alt. Tipper som flere her også tror at dette er nøye planlagt. 2 12
Outandabout Skrevet tirsdag kl. 20:32 #55852 Skrevet tirsdag kl. 20:32 Man må vel strekke seg lengre og lengre for å opprettholde venninnefølelse 2 6
Era Vulgaris Skrevet tirsdag kl. 20:38 #55853 Skrevet tirsdag kl. 20:38 Outandabout skrev (5 minutter siden): Man må vel strekke seg lengre og lengre for å opprettholde venninnefølelse Disse «venninnene» må mangle noe vesentlig i toppetasjen. 2 12
GulleGull Skrevet tirsdag kl. 20:41 #55854 Skrevet tirsdag kl. 20:41 Era Vulgaris skrev (Akkurat nå): Disse «venninnene» må mangle noe vesentlig i toppetasjen. Noen tror bare blindt på alt man blir fortalt. Det ser man igjen og igjen overalt… Har man fått nok tillit til noen så kan man fort se seg blind på manipulasjonen man blir utsatt for. 1 6
Donnap Skrevet tirsdag kl. 20:45 #55855 Skrevet tirsdag kl. 20:45 Kuleramme skrev (9 minutter siden): Ønsker på ingen måte å ta henne i forsvar, men klokkeslettet her er jo når skjermbildet av samtalen ble tatt og ikke når samtalen fant sted. Ser at hun hylles av følgere fordi dette er tabubelagt og en seier for kvinnehelse.. Skjønner ikke sammenligningen med kvinnehelse/tabu og å glemme av en tampong i 10 dager. Skal man da også hylle noen som «glemmer» å tørke seg bak etter å ha vært på do og som velger å snakke høyt om det? Det er og forblir ekkelt og noe ingen trenger å vite noe om. Hadde vært noe helt annet om hun opplyste om TTS (tampongsyken) uten å trekke inn intime og personlige/ekle detaljer. Synes også det virket rart den dagen hun begynte å snakke om bakteriell viagnose- oppbygningen, historien bak… ja alt. Tipper som flere her også tror at dette er nøye planlagt. Alt handler om klikk og penger. At hun delte at hun hadde glemt en tampong inni så og så lenge, og at hun fikk den ut selv, men måtte på antibiotikakur var mer enn nok informasjon. Men det er om å gjøre å dra hver eneste lille historie ut i det vide og det brede, dele masse svar mm. Fatter ingenting hvis ikke flere avfølger henne nå, det er ikke folkeopplysning at en bedriftseier utbrodere ting på en sånn måte på bedrifts/privat snappen sin. 2 6
Anemoi Skrevet tirsdag kl. 20:46 #55856 Skrevet tirsdag kl. 20:46 (endret) Kuleramme skrev (29 minutter siden): Ønsker på ingen måte å ta henne i forsvar, men klokkeslettet her er jo når skjermbildet av samtalen ble tatt og ikke når samtalen fant sted. Ser at hun hylles av følgere fordi dette er tabubelagt og en seier for kvinnehelse.. Skjønner ikke sammenligningen med kvinnehelse/tabu og å glemme av en tampong i 10 dager. Skal man da også hylle noen som «glemmer» å tørke seg bak etter å ha vært på do og som velger å snakke høyt om det? Det er og forblir ekkelt og noe ingen trenger å vite noe om. Hadde vært noe helt annet om hun opplyste om TTS (tampongsyken) uten å trekke inn intime og personlige/ekle detaljer. Synes også det virket rart den dagen hun begynte å snakke om bakteriell viagnose- oppbygningen, historien bak… ja alt. Tipper som flere her også tror at dette er nøye planlagt. Gode refleksjoner rundt kvinnehelse mtp nyttig opplysning. 👏🏻 Slike saker som denne med SET kan tære på både hennes egen troverdighet, pluss være med til å øke mistroen til influensere generelt for ikke snakke helt sant. Sophie Elise er et grelt eksempel, i dag stiller man spørsmål ved det meste av det hun sier, man vet ikke om det er sant eller ikke. Hvorfor? Jo fordi det har vært så mange småløgner, justeringer, idylliseringer og mistanker om usannheter. Endret tirsdag kl. 21:02 av Anemoi 1 6
GulleGull Skrevet tirsdag kl. 20:58 #55857 Skrevet tirsdag kl. 20:58 Anemoi skrev (9 minutter siden): Gode refleksjoner rundt kvinnehelse mtp nyttig opplysning. 👏🏻 Slike saker tærer generelt hardt på influensernes troverdighet all over. Sophie Elise er et grelt eksempel, i dag stiller man spørsmål ved det meste av det hun sier, man vet ikke om det er sant eller ikke. Hvorfor? Jo fordi det har vært så mange småløgner, justeringer, idylliseringer og mistanker om usannheter. Det er akkurat det og det må de faktisk ta konsekvensen av. Folk stoler ikke lenger på andre om man har blitt løyet til mange nok ganger, da er bevisbyrden stor for det man påstår er sant. Om offentlige personer lyver for å lage seg «gode historier» man tjener penger på, så er det jo ennå mer drøyt 6 3
NoaideBiehtar Skrevet tirsdag kl. 21:12 #55858 Skrevet tirsdag kl. 21:12 GulleGull skrev (3 timer siden): Tror denne snappen fra SET kom litt i panikk når noen på ett eller annet forum viste frem identiske flopper som ble solgt på en annen nettside -Flopper som SET skrøt så fælt av og sa at denne Sara floppsen var noe de selv hadde brukt 2 år på å designe. Det var først når noen fant de identiske floppsa hos andre tilbydere at denne dyptgående forklaringen kom at dette var plukket ut fra kataloger. Det har aldri vært nevnt før eller etter denne snappen som er fra veldig tidlig i våres om jeg ikke husker feil om tidspunktet denne snappen er fra. Så det er riktig at hun aldri har benektet det, men det har heller aldri vært snakket spesielt høyt om før eller etter denne snappen så vidt meg bekjent . Da husker vi forskjellig for jeg mener hun har omtalt det flere ganger, også utenom disse flopsene. Det har jo vært diskutert her også ved flere anledninger. Det er jo en helt vanlig forretningsmodell i dag. 6 10
NoaideBiehtar Skrevet tirsdag kl. 21:13 #55859 Skrevet tirsdag kl. 21:13 elskersommer skrev (2 timer siden): Nå har SET ved flere anledninger blitt oppgitt når hun har fått kommentarer på at hun får produsert tøy fra en katalog.. for det stemmer ikke fordi hun designer alt hun lager ned til den minste detalj. Men når hun skrev dette om disse skoene så tror jeg hun måtte fordi det var mange som la frem hennes sko og andre som var identiske Jaha? Som nevnt over, det er ikke mitt inntrykk, jeg har aldri sett henne påstå at hun designer alt ned til minste detalj...?!? 3 1 5
Minimeg1234 Skrevet tirsdag kl. 21:20 #55860 Skrevet tirsdag kl. 21:20 Fantastisk genistrek av SE i dag😂😂😂 Ble nok mye fart på snappen i dag og penger klirrer inn på kontoen. Beklager til alle som føler avsky for handlingen . 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå