Angel75 Skrevet tirsdag kl. 15:32 #55801 Skrevet tirsdag kl. 15:32 Anemoi skrev (15 minutter siden): Hehe, du startet, jeg responset. 😉 Jeg skrev kun hva Sara hadde sagt på sin snapchat, ikke noe om fastlegeordningen 🫠 ha en fin ettermiddag 😘 2 4
GulleGull Skrevet tirsdag kl. 15:37 #55802 Skrevet tirsdag kl. 15:37 Anemoi skrev (6 minutter siden): Derfor bør SET gå stille i dørene i forhold til å snakke om egen CL-design… Her er det hun snakket om sist vedr identiske produkter. Her om floppsene man finner like andre steder. Nå har vi også bare SET sitt ord på at de er de eneste som har denne type flopps med myke såler og at de har brukt 2 år på å utvikle den sålen… 5
Anemoi Skrevet tirsdag kl. 15:38 #55803 Skrevet tirsdag kl. 15:38 (endret) Angel75 skrev (7 minutter siden): Jeg skrev kun hva Sara hadde sagt på sin snapchat, ikke noe om fastlegeordningen 🫠 ha en fin ettermiddag 😘 Du skrev følgende om Sara: «Hun sa her om dagen at hun kun hadde lege over video/telefon til hun fikk ny fastlege.» Jeg supplerte meldingen din. - Og takk, ha en fin ettermiddag du også.» ☺️ Endret tirsdag kl. 15:40 av Anemoi 4
Pepssi Skrevet tirsdag kl. 15:38 #55804 Skrevet tirsdag kl. 15:38 elskersommer skrev (1 time siden): Hun går vel aldri på foreldremøter? Hun sender V🙈 Hun har da sagt flere ganger i løpet av årene at hun skal på foreldremøte osv. 1 6
Angel75 Skrevet tirsdag kl. 15:41 #55805 Skrevet tirsdag kl. 15:41 GulleGull skrev (3 minutter siden): Her er det hun snakket om sist vedr identiske produkter. Her om floppsene man finner like andre steder. Nå har vi også bare SET sitt ord på at de er de eneste som har denne type flopps med myke såler og at de har brukt 2 år på å utvikle den sålen… Men er vel ikke dermed sagt at klærne er slik selv om man finner like klær. For er ikke bare Careless klær man finner på Temu. 5
Angel75 Skrevet tirsdag kl. 15:42 #55806 Skrevet tirsdag kl. 15:42 Pepssi skrev (3 minutter siden): Hun har da sagt flere ganger i løpet av årene at hun skal på foreldremøte osv. Og hun har fortalt at hun vært, bl.a om at hun sa hum ønsket mobil forbud i klassen, men flere ville ha. Så at hun ikke går er tull. 3 2
Pepssi Skrevet tirsdag kl. 15:45 #55807 Skrevet tirsdag kl. 15:45 Angel75 skrev (Akkurat nå): Og hun har fortalt at hun vært, bl.a om at hun sa hum ønsket mobil forbud i klassen, men flere ville ha. Så at hun ikke går er tull. Ja 😅 3
elskersommer Skrevet tirsdag kl. 16:27 #55808 Skrevet tirsdag kl. 16:27 Minimeg1234 skrev (1 time siden): Vet du hvordan Temu driver sin virksomhet ? Jeg regner med at SE i likhet med mange forretninger i Norge ,usa , og andre land er fortvila over hvordan de driver på Mener du at Temu har tatt etter careless? 6 2
Donnap Skrevet tirsdag kl. 16:29 #55809 Skrevet tirsdag kl. 16:29 elskersommer skrev (2 timer siden): Hennes gode og snille støttespillere fant ut at hun hadde " bakteriell vaginose"🙈 så hun hadde telefonsamtale med sin lege i går fordi det ville tross alt ta henne hele dagen å reise på time hos lege i Nittedal. Å da hadde hun fått antibiotika Men man får nå ikke antibiotika for bakteriell vaginose? Vet noen skrev at man bare kjøpte noe gelkapsler eller tuber på apoteket uten resept. 6
elskersommer Skrevet tirsdag kl. 16:33 #55810 Skrevet tirsdag kl. 16:33 (endret) Angel75 skrev (51 minutter siden): Og hun har fortalt at hun vært, bl.a om at hun sa hum ønsket mobil forbud i klassen, men flere ville ha. Så at hun ikke går er tull. Det var litt "ironi" fra min side altså Endret tirsdag kl. 16:34 av elskersommer 4
Anemoi Skrevet tirsdag kl. 16:33 #55811 Skrevet tirsdag kl. 16:33 (endret) Anemoi skrev (2 timer siden): Strategien og mønsteret er velkjent for henne. Nå kommer støttemeldinger fra trofaste følgere inn, de som føler seg «nær» denne influenseren. De forteller om lignende tabber, og skamroser SE for å sette ord på det mange har opplevd, at hun er et forbilde som forteller og at hun praktiserer folkeopplysning. Dette har SE gjort utallige ganger tidligere, utlevert intime og private ting, og i ettertid lagt ut mange titalls rosende meldinger fra følgerne = 💰💰💰 Siterer meg selv. Som jeg skrev for 2 timer siden, vi er i fase 2 av SE sin strategi-tenkning. Nå har hun lagt ut 25 støttemeldinger med tekst akkurat som nevnt ovenfor. 😂 Dagens tema: Tampongprat og liveshopping i en salig blanding. Hva blir det neste for å fylle lommeboken, mon tro? 🤑 Endret tirsdag kl. 16:35 av Anemoi 6 4
elskersommer Skrevet tirsdag kl. 16:37 #55812 Skrevet tirsdag kl. 16:37 Donnap skrev (5 minutter siden): Men man får nå ikke antibiotika for bakteriell vaginose? Vet noen skrev at man bare kjøpte noe gelkapsler eller tuber på apoteket uten resept. Nei jeg aner ikke.. Har aldri hatt det selv så vet ikke 2
Donnap Skrevet tirsdag kl. 16:44 #55813 Skrevet tirsdag kl. 16:44 elskersommer skrev (5 minutter siden): Nei jeg aner ikke.. Har aldri hatt det selv så vet ikke Ikke jeg heller, men vet en annen influenser la det ut en gang at man kunne bruke sånne tuber ved bakteriell vaginose, da ble alt så fresht og fint etterpå. 4
Kringledame Skrevet tirsdag kl. 16:52 #55814 Skrevet tirsdag kl. 16:52 Altså om det renner grå gugge ut av deg som lukter død så ville vell de fleste oppegående folk kontaktet en gynekolog…. 8 3
GulleGull Skrevet tirsdag kl. 16:53 #55815 Skrevet tirsdag kl. 16:53 elskersommer skrev (19 minutter siden): Mener du at Temu har tatt etter careless? Temu er en slags felles nettplattform hvor du finner mange individuelle selgere samlet. Det er ikke Temu som selger produkter, det er hver enkelt selger inne på plattformen som bestemmer hva de tilbyr, kvanta de bestiller opp og til hvilken kvalitet. Er slik jeg forstår konseptet Temu. 5 2
Donnap Skrevet tirsdag kl. 17:00 #55816 Skrevet tirsdag kl. 17:00 Var inne på Careless og så på kommer snart. Er dette julekjolene som kommer i år? Her synes jeg virkelig hun har bommet skikkelig, de var rett og slett ikke fine. Jeg likte de hun hadde i fjor og i forfjor, har en av dem, den er veldig fin,men altfor utringet synes jeg. Jeg synes heller ikke dunjakken og kåpen var fin, likte overhodet ikke snøringen i livet. Jeg hadde uansett ikke brukt så mye penger på dunjakker fra noen som aldri har laget dunjakker før. Og med den dårlige kundeservicen de har der, er det vel ikke enkelt å klage heller, kan fort bli veldig bortkastede penger. 7
Angel75 Skrevet tirsdag kl. 17:02 #55817 Skrevet tirsdag kl. 17:02 Donnap skrev (1 minutt siden): Var inne på Careless og så på kommer snart. Er dette julekjolene som kommer i år? Her synes jeg virkelig hun har bommet skikkelig, de var rett og slett ikke fine. Jeg likte de hun hadde i fjor og i forfjor, har en av dem, den er veldig fin,men altfor utringet synes jeg. Jeg synes heller ikke dunjakken og kåpen var fin, likte overhodet ikke snøringen i livet. Jeg hadde uansett ikke brukt så mye penger på dunjakker fra noen som aldri har laget dunjakker før. Og med den dårlige kundeservicen de har der, er det vel ikke enkelt å klage heller, kan fort bli veldig bortkastede penger. Kommer også noen andre julekjoler som heter Kaja, tror jeg de heter. 1 1
Anonym_2024 Skrevet tirsdag kl. 17:03 #55818 Skrevet tirsdag kl. 17:03 GulleGull skrev (1 time siden): Her er det hun snakket om sist vedr identiske produkter. Her om floppsene man finner like andre steder. Nå har vi også bare SET sitt ord på at de er de eneste som har denne type flopps med myke såler og at de har brukt 2 år på å utvikle den sålen… Useriøst at CareLess som driver med verste sort av fast fashion og til tider uredelig markedsføring er kandidat til EY prisen. Den er ellers kjent som en anerkjent og seriøs pris. 2 7
elskersommer Skrevet tirsdag kl. 17:14 #55819 Skrevet tirsdag kl. 17:14 Donnap skrev (12 minutter siden): Var inne på Careless og så på kommer snart. Er dette julekjolene som kommer i år? Her synes jeg virkelig hun har bommet skikkelig, de var rett og slett ikke fine. Jeg likte de hun hadde i fjor og i forfjor, har en av dem, den er veldig fin,men altfor utringet synes jeg. Jeg synes heller ikke dunjakken og kåpen var fin, likte overhodet ikke snøringen i livet. Jeg hadde uansett ikke brukt så mye penger på dunjakker fra noen som aldri har laget dunjakker før. Og med den dårlige kundeservicen de har der, er det vel ikke enkelt å klage heller, kan fort bli veldig bortkastede penger. Det kommer noen røde og svarte kjoler som er årets julekjoler🙂 2 1
NoaideBiehtar Skrevet tirsdag kl. 17:14 #55820 Skrevet tirsdag kl. 17:14 GulleGull skrev (1 time siden): Her er det hun snakket om sist vedr identiske produkter. Her om floppsene man finner like andre steder. Nå har vi også bare SET sitt ord på at de er de eneste som har denne type flopps med myke såler og at de har brukt 2 år på å utvikle den sålen… Og der bekrefter hun at de handler utfra kataloger, så man kan slutte med å anklage henne for å være uærlig og holde dette skjult. Hun har aldri påstått at CL sin designer designer plaggene fra scratch. elskersommer skrev (44 minutter siden): Mener du at Temu har tatt etter careless? Temu kan ha tatt etter katalogen(e) CL - og mange andre - handler fra. Dere må nesten bestille begge jakkene for å anklage noen for plagiat her. Er ikke alltid at bildet på Temu samsvarer med realiteten. 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå