Bibbi_ Skrevet 20. oktober #54421 Skrevet 20. oktober Snap er "nede". Tenk om det tar dager å fikse problemet. Hva skal SET gjøre da... 8
Mallisaen Skrevet 20. oktober #54422 Skrevet 20. oktober Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Snap er "nede". Tenk om det tar dager å fikse problemet. Hva skal SET gjøre da... La det måtte vedvare! 🤞🏼🤞🏼 1 13
Minimeg1234 Skrevet 20. oktober #54423 Skrevet 20. oktober Mallisaen skrev (2 minutter siden): La det måtte vedvare! 🤞🏼🤞🏼 🙌 2
Mallisaen Skrevet 20. oktober #54424 Skrevet 20. oktober Minimeg1234 skrev (1 time siden): 🙌 Mon tro om Snapchat kompenserer for tapt inntekt når de nå ligger nede....🤔😅 4
Gjest Anonym_2024 Skrevet 20. oktober #54425 Skrevet 20. oktober Angel75 skrev (3 timer siden): La oss slutte å gi hverandre råd, er vel det beste? Ingen av oss ber om råd og det er avsporing. Det du driver med er det du ber andre slutte med. To feil blir ikke en rett? La oss gå tilbake til Sara. Godt droppet gikk bra i går. Det gikk vel ikke så bra egentlig? Mye sko til salgs enda, så har de estimert at de skulle selge for mer enn det de har gjort? Spørs om ikke resten kommer til å selges ut på billigsalg, som de Sara flopsene.
elskersommer Skrevet 20. oktober #54426 Skrevet 20. oktober Mallisaen skrev (16 minutter siden): Mon tro om Snapchat kompenserer for tapt inntekt når de nå ligger nede....🤔😅 De ligger vel ikke nede?
Angel75 Skrevet 20. oktober #54427 Skrevet 20. oktober Anonym_2024 skrev (32 minutter siden): Det gikk vel ikke så bra egentlig? Mye sko til salgs enda, så har de estimert at de skulle selge for mer enn det de har gjort? Spørs om ikke resten kommer til å selges ut på billigsalg, som de Sara flopsene. Skoene har hun sagt skal være fast i sortimentet, da er vel ikke målet å selge ut? Har ikke lest noe negativt om de og de har vært en stund, så de kommer nok ikke på billigsalg. 6
Donnap Skrevet 20. oktober #54428 Skrevet 20. oktober arnoyb skrev (1 time siden): Er et helt annet glass det er snakk om og reglene for levering av dette er endra betraktelig de siste årene. Så bra 👌
Angel75 Skrevet 20. oktober #54429 Skrevet 20. oktober elskersommer skrev (3 timer siden): De glassene var virkelig pene🙈🙈 Bildet fra SE sin Snapchat Forsøk igjen på å si at hun er ekkel og ikke gjør rent? God diskusjon om firma. 5 1 2
oss-to Skrevet 20. oktober #54430 Skrevet 20. oktober Angel75 skrev (1 minutt siden): Forsøk igjen på å si at hun er ekkel og ikke gjør rent? God diskusjon om firma. Om du les kommentaren min til biletet er det nett det influensaren håpar på. 7
elskersommer Skrevet 20. oktober #54431 Skrevet 20. oktober (endret) Angel75 skrev (20 minutter siden): Forsøk igjen på å si at hun er ekkel og ikke gjør rent? God diskusjon om firma. Nå må du gi deg... Hvor har jeg skrevet at SE er ekkel? Men at hun ikke gjør rent er jo riktig. Men jeg vil ha meg frabedt at du mener jeg skrev at hun er ekkel😡😡 Rapportert😡😡😡 Endret 20. oktober av elskersommer 3 8
Anemoi Skrevet 20. oktober #54432 Skrevet 20. oktober SET legger ut på insta siden snap ikke kan brukes. Hun sammenligner det med at vi andre kommer til lukket dør på arbeidsplassen og bare må gå hjem igjen. 😉 SET har mange ganger fortalt om sin store avhengighet av å snakke til følgerne. Ja, jeg sier til følgerne, ikke med følgerne. Hun fremstiller det som en dialog, noe det absolutt ikke er - det er en enveis monolog. Og responsen kommer, det være seg trøst, støtte, heia-rop eller tommel opp/ned. I ettertid offentliggjør SET noen få av meldingene (oftest skryt) og gir kanskje en generell kommentar. Følgerne må jo føle at de har fått «svar». Denne form for manipulerende kommunikasjonen behersker influenseren veldig bra. Men jeg tror faktisk Sara Emilie sin avhengighet er mye større en følgernes. Og det er egentlig ganske trist å tenke på. I tillegg er hun økonomisk avhengig av 24/7-snappingen. Dette er å være i en ekstrem sårbar jobbsituasjon, både følelsesmessig og økonomisk avhengighet. Svikter snap, følgertallet eller det kommer begrensninger mtp barneeksponering, rammes denne influenseren veldig hardt… 3 11
Mallisaen Skrevet 20. oktober #54433 Skrevet 20. oktober elskersommer skrev (1 time siden): De ligger vel ikke nede? Jo, de gjorde det noen timer tidligere i dag... Noe som visstnok "Amazon" påvirket... Var t.o.m på nyhetene 🫣😅 Man kunne fortsatt gå inn på snap og se på tidligere storyer, men man fikk ikke lagt inn noe nytt - ei heller svart/kommunisert med noen- mens det "lå brakk". Men oppe og nikker nå igjen... 3
Donnap Skrevet 20. oktober #54434 Skrevet 20. oktober Angel75 skrev (39 minutter siden): Forsøk igjen på å si at hun er ekkel og ikke gjør rent? God diskusjon om firma. Hvor ser du det står at hun er ekkel som ikke gjør rent? Når man velger glassrekkverk med små unger i hus , så får man det sånn, sånn er det bare og det vet alle som har unger. Det var da ikke det som var poenget her. Du er ganske så spydig her inne stadig vekk, synes jeg. 6 8
elskersommer Skrevet 20. oktober #54435 Skrevet 20. oktober Mallisaen skrev (1 minutt siden): Jo, de gjorde det noen timer tidligere i dag... Noe som visstnok "Amazon" påvirket... Var t.o.m på nyhetene 🫣😅 Man kunne fortsatt gå inn på snap og se på tidligere storyer, men man fikk ikke lagt inn noe nytt - ei heller svart/kommunisert med noen- mens det "lå brakk". Men oppe og nikker nå igjen... Å ja.. jeg har sittet og pratet med ei venninne på Snapchat idag.. så har ikke lagt merke til noe feil 3
Bibbi_ Skrevet 20. oktober #54436 Skrevet 20. oktober elskersommer skrev (27 minutter siden): Nå må du gi deg... Hvor har jeg skrevet at SE er ekkel? Men at hun ikke gjør rent er jo riktig. Men jeg vil ha meg frabedt at du mener jeg skrev at hun er ekkel😡😡 Rapportert😡😡😡 Enkelte her får lov å komme med de verste anklagene, frekkhet osv. Og enig med deg, SET gjør aldri rent. Det har hun innrømmet selv. 3 5
oss-to Skrevet 20. oktober #54437 Skrevet 20. oktober Anemoi skrev (26 minutter siden): SET legger ut på insta siden snap ikke kan brukes. Hun sammenligner det med at vi andre kommer til lukket dør på arbeidsplassen og bare må gå hjem igjen. 😉 SET har mange ganger fortalt om sin store avhengighet av å snakke til følgerne. Ja, jeg sier til følgerne, ikke med følgerne. Hun fremstiller det som en dialog, noe det absolutt ikke er - det er en enveis monolog. Og responsen kommer, det være seg trøst, støtte, heia-rop eller tommel opp/ned. I ettertid offentliggjør SET noen få av meldingene (oftest skryt) og gir kanskje en generell kommentar. Følgerne må jo føle at de har fått «svar». Denne form for manipulerende kommunikasjonen behersker influenseren veldig bra. Men jeg tror faktisk Sara Emilie sin avhengighet er mye større en følgernes. Og det er egentlig ganske trist å tenke på. I tillegg er hun økonomisk avhengig av 24/7-snappingen. Dette er å være i en ekstrem sårbar jobbsituasjon, både følelsesmessig og økonomisk avhengighet. Svikter snap, følgertallet eller det kommer begrensninger mtp barneeksponering, rammes denne influenseren veldig hardt… Eg trur du set søkjelys på viktige poeng her. Det er lett å sjå influensarliv som glamorøst, men den avhengigheita som oppstår mellom influensar og følgjarar er ikkje berre einveg – det blir ein tovegs avhengigheit som kan utvikle seg til ein farleg spiral, både følelsesmessig og økonomisk. Samstundes er det vanskeleg å sjå korleis ein kan løfte debatten slik at det faktisk kan føre til regulering eller lovverk, sidan alt ser ut til å styres av avhengigheit, pengar og algoritmar. Dette heng også saman med det vi held på med, og viser kor viktig det er å reflektere over både verkemiddel og mogelege skadar. 4 4
Angel75 Skrevet 20. oktober #54438 Skrevet 20. oktober oss-to skrev (30 minutter siden): Om du les kommentaren min til biletet er det nett det influensaren håpar på. Engasjement, og folk her går rett på. Lærer ikke eller vet ikke at det gir penger, engasjement? 4 2
Angel75 Skrevet 20. oktober #54439 Skrevet 20. oktober elskersommer skrev (50 minutter siden): Nå må du gi deg... Hvor har jeg skrevet at SE er ekkel? Men at hun ikke gjør rent er jo riktig. Men jeg vil ha meg frabedt at du mener jeg skrev at hun er ekkel😡😡 Rapportert😡😡😡 Er slik som kommer frem i tråden når det gjelder Sara og renhold, at hun er ekkel og kvalmende. Om ikke akkurat du har skrevet det så beklager jeg. Er ikke noe å ta så på vei på. 1 7
Bibbi_ Skrevet 20. oktober #54440 Skrevet 20. oktober Angel75 skrev (1 minutt siden): Engasjement, og folk her går rett på. Lærer ikke eller vet ikke at det gir penger, engasjement? Hvorfor kan ikke du la folk diskutere her inne uten at du skal kommentere alt og virke som et meget intelligent menneske, og mene at alle andre inne her er dumme som brød?!!! 3 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå