Bibbi_ Skrevet 19 timer siden #54281 Skrevet 19 timer siden Minimeg1234 skrev (2 timer siden): Det er mange som ikke er her pga de må stå til rette for hvorfor de liker SE selvom de fint klarer å diskutere saklig. Mulig det, jeg har ikke lagt merke til at noen er borte, bortsett fra de jeg vet ikke klarer å oppføre seg. Hvem savner du her inne? 4 3
GulleGull Skrevet 12 timer siden #54282 Skrevet 12 timer siden Minimeg1234 skrev (10 timer siden): Jeg har skrevet til SE om barneeksponering. Fikk et høflig svar tilbake. Det handler litt om hvordan man skriver. Tenker derfor at om man skriver en høflig melding om klærne så får man et høflig svar tilbake (om man i det hele tatt får svar, tror hun får mange meldinger ) Når var dette? Kan du ikke legge ut en screen av den meldingen da? Mulig du har knekt koden i hvordan få svar og hvordan du formulerer deg for å få svar☺️ 4 3
Salmaker1 Skrevet 11 timer siden #54283 Skrevet 11 timer siden Anemoi skrev (12 timer siden): Godt spørsmål, fint at du spør - jeg ser poenget ditt og uklarheten! ☺️ Her tenkte jeg selvfølgelig ikke på den helt usannsynlige situasjonen at jeg skulle møte Sara eller en annen kjendis på gaten, og gå bort og kommentere den trange buksen! Det skjønte du sikkert også at jeg ville svare. 😉 Men jeg kunne ha sendt inn melding med det jeg selv syns ville være konstruktiv kritikk: Den buksen syns jeg var for trang til deg. Tror du ikke det ville være bedre reklame å ha på en bukse som ikke var så stram? Da ville du fått bedre fram hvor bra buksen er. Alternativt: Jeg ville ikke ha brukt så stramme bukser, kan du også vise en størrelse større, hvordan den er på? Poenget er jo at hun skal få meg til å like buksen, at jeg skal se den på meg selv og kjøpe den. Nå forsvinner det poenget helt, jeg ser ikke en bekvem bukse, jeg ser bare en for trang bukse. 😅 Og jeg er også veldig usikker på om Sara og jeg ville ha definert konstruktiv kritikk på samme måte. Var jeg i «gjengen» hennes, ville jeg uansett aldri ha turt å skrive at jeg ikke syns buksen så særlig fin ut på henne, og at det var dårlig reklame i forhold til salg. Jeg ville valgt mine ord med omhu, for ikke å havne i gapestokken foran 190 000 fremmede mennesker. 😳 Takk for svaret! 🙂 Jeg er jo enig med deg i at buksa hadde fremkommet på en annen måte i riktig str. og måten du sier du evnt hadde gitt tilbakemeldingen på er jo noe helt annet enn det hu tar opp. De kommentarene hun viser er jo langt ifra konstruktive og får jo på ingen måte frem at innsender mener det hadde vist produktet bedre hvis det varmen str større. Takk igjen! 2
Mei88 Skrevet 10 timer siden #54284 Skrevet 10 timer siden oss-to skrev (12 timer siden): Reknar med du veit men glidelåsar kan skape eit lokalt trykk eller gnagsår, spesielt hvis plagget sit tett og særleg om kroppen endrar seg i storleik gjennom dagen på grunna hevelse.Billige glidelåsar kan sitte hardt og ujevnt, noko som kan gjere ubehag verre. Det er litt prøve og feile metode🤗 Langsgående glidelåser har aldri vært ett problem for meg, men ørten sømmer som skal gå helt rundt leggene er ett problem 1
Nussepus Skrevet 10 timer siden #54285 Skrevet 10 timer siden GulleGull skrev (1 time siden): Når var dette? Kan du ikke legge ut en screen av den meldingen da? Mulig du har knekt koden i hvordan få svar og hvordan du formulerer deg for å få svar☺️ Det kommer nok ikke til å skje😉 2
oss-to Skrevet 10 timer siden #54286 Skrevet 10 timer siden Mei88 skrev (12 minutter siden): Langsgående glidelåser har aldri vært ett problem for meg, men ørten sømmer som skal gå helt rundt leggene er ett problem Ja, det gir absolutt meining. Sirkulære sømmer kan leggje meir trykk på leggane enn ein langsgåande glidelås, spesielt viss stoffet ikkje har mykje stretch. Kroppar reagerer ulikt, så det handlar ofte om å finne det som passar best for kvar enkelt. 1
oss-to Skrevet 10 timer siden #54287 Skrevet 10 timer siden Eg har vore litt nysgjerrig på kor mykje faktisk påverknad følgarane til SE eigentleg har på produkta ho lanserer.Ho snakkar ofte om at “vi lagar dette saman”, men eg lurar på kor mykje av det som faktisk blir bestemt ut frå innspel frå følgarane – og kor mykje som alt er ferdigplanlagt før spørsmåla kjem.Har nokon av dykk opplevd at innspel frå følgarsida faktisk har ført til endringar i produkta, designet eller idéen? Eller kjennest det meir som ein måte å skapa engasjement og kjensle av eigarskap – utan at det reelt påverkar noko?Eg meiner ikkje dette som kritikk, men er genuint interessert i korleis de andre opplever det. 3 3
Mei88 Skrevet 10 timer siden #54288 Skrevet 10 timer siden oss-to skrev (13 minutter siden): Ja, det gir absolutt meining. Sirkulære sømmer kan leggje meir trykk på leggane enn ein langsgåande glidelås, spesielt viss stoffet ikkje har mykje stretch. Kroppar reagerer ulikt, så det handlar ofte om å finne det som passar best for kvar enkelt. Problemet er at sømmen ikke har stretch, selv om stoffet har det 2
oss-to Skrevet 10 timer siden #54289 Skrevet 10 timer siden Mei88 skrev (1 minutt siden): Problemet er at sømmen ikke har stretch, selv om stoffet har det Ja, det er nett det. 1
Anemoi Skrevet 10 timer siden #54290 Skrevet 10 timer siden Salmaker1 skrev (49 minutter siden): Takk for svaret! 🙂 Jeg er jo enig med deg i at buksa hadde fremkommet på en annen måte i riktig str. og måten du sier du evnt hadde gitt tilbakemeldingen på er jo noe helt annet enn det hu tar opp. De kommentarene hun viser er jo langt ifra konstruktive og får jo på ingen måte frem at innsender mener det hadde vist produktet bedre hvis det varmen str større. Takk igjen! Bare hyggelig! ☺️ Jeg syns det er viktig at man her på KG kan diskutere og være uenige på en ok måte, og komme videre, lære av hverandre, utvide perspektiver. Ellers er jeg fortsatt usikker på om SE ville likt eller taklet min konstruktive kritikk, men det får vi jo aldri vite… 😉 4
slipperyslope Skrevet 9 timer siden #54291 Skrevet 9 timer siden Vanskelig å merke med egenreklame.. Fotoknutsen v2 4
elskersommer Skrevet 9 timer siden #54292 Skrevet 9 timer siden slipperyslope skrev (10 minutter siden): Vanskelig å merke med egenreklame.. Fotoknutsen v2 Var det ikke med reklame for Foto Knutsen hun gikk på en smell forrige gang? Hvor hun ikke merket med egen reklame? 4 4
slipperyslope Skrevet 9 timer siden #54293 Skrevet 9 timer siden elskersommer skrev (2 minutter siden): Var det ikke med reklame for Foto Knutsen hun gikk på en smell forrige gang? Hvor hun ikke merket med egen reklame? Stemmer det, er vel to år siden😅 satser vel på at folket har glemt fadesen 4
Anemoi Skrevet 9 timer siden #54294 Skrevet 9 timer siden Alle som følger, ser det samme. SET merker kun med egenreklame når det er innlysende at hun må/bør, f.eks. ved presentasjon av nye egne produkter, ved uttalt reklame for egne produkter og en og annen sjelden gang ellers. Hun har undersøkt og kan reglene, men bryr seg ikke om å følge dem. 5
elskersommer Skrevet 9 timer siden #54295 Skrevet 9 timer siden Anemoi skrev (9 minutter siden): Alle som følger, ser det samme. SET merker kun med egenreklame når det er innlysende at hun må/bør, f.eks. ved presentasjon av nye egne produkter, ved uttalt reklame for egne produkter og en og annen sjelden gang ellers. Hun har undersøkt og kan reglene, men bryr seg ikke om å følge dem. Det var vel etter den reklamen sist hun hadde møter med Forbrukertilsynet? 1 1
Anemoi Skrevet 9 timer siden #54296 Skrevet 9 timer siden elskersommer skrev (4 minutter siden): Det var vel etter den reklamen sist hun hadde møter med Forbrukertilsynet? Det husker jeg sannelig ikke helt sikkert, men det fins vel kommentarer rundt dette her i tråden?
Angel75 Skrevet 9 timer siden #54297 Skrevet 9 timer siden Det var iallefall mye skriving i kommentarfeltet på Instagram om jeg husker riktig. Krig fra begge leirer og de gikk inn på hverandres Instagram kontoer? Kan det stemme? Eller var det noe annet som det ble liv av 🙈 2
Donnap Skrevet 8 timer siden #54298 Skrevet 8 timer siden oss-to skrev (1 time siden): Eg har vore litt nysgjerrig på kor mykje faktisk påverknad følgarane til SE eigentleg har på produkta ho lanserer.Ho snakkar ofte om at “vi lagar dette saman”, men eg lurar på kor mykje av det som faktisk blir bestemt ut frå innspel frå følgarane – og kor mykje som alt er ferdigplanlagt før spørsmåla kjem.Har nokon av dykk opplevd at innspel frå følgarsida faktisk har ført til endringar i produkta, designet eller idéen? Eller kjennest det meir som ein måte å skapa engasjement og kjensle av eigarskap – utan at det reelt påverkar noko?Eg meiner ikkje dette som kritikk, men er genuint interessert i korleis de andre opplever det. Jeg sendte flere ganger inn ønsker om både lengde på kjoler, utringning, lengde på armer mm når hun spurte på snap. Jeg opplevde iallfall aldri at noe av det gikk igjennom. Hun delte jo de svarene der hun var enig selv, og slik ble klærne. For min del var det bare frustrerende at hun spurte, for jeg tror hun allerede hadde bestemt hvordan de skulle være. Opplever henne som en skikkelig bedreviter i forhold til mye, slik som mange andre influensere også. Jeg tror hun gjør det for å skape engasjement, få ekstra mye klikk og for at følgerne skal få følelsen av at de er med på å skape noe sammen med SE. Veninnefølelsen spiller hun mye på, og hun selger nok mye ekstra pga den og ved å engasjere følgerne i prosessen med klærne. 3 1
elskersommer Skrevet 8 timer siden #54299 Skrevet 8 timer siden Anemoi skrev (6 minutter siden): Det husker jeg sannelig ikke helt sikkert, men det fins vel kommentarer rundt dette her i tråden? Jeg er ganske sikker på.at det var dette hun reklamerte for... 1 2
Bibbi_ Skrevet 8 timer siden #54300 Skrevet 8 timer siden Donnap skrev (2 minutter siden): Jeg sendte flere ganger inn ønsker om både lengde på kjoler, utringning, lengde på armer mm når hun spurte på snap. Jeg opplevde iallfall aldri at noe av det gikk igjennom. Hun delte jo de svarene der hun var enig selv, og slik ble klærne. For min del var det bare frustrerende at hun spurte, for jeg tror hun allerede hadde bestemt hvordan de skulle være. Opplever henne som en skikkelig bedreviter i forhold til mye, slik som mange andre influensere også. Jeg tror hun gjør det for å skape engasjement, få ekstra mye klikk og for at følgerne skal få følelsen av at de er med på å skape noe sammen med SE. Veninnefølelsen spiller hun mye på, og hun selger nok mye ekstra pga den og ved å engasjere følgerne i prosessen med klærne. Hun spør vel bare for å få flere klikk og mer engasjement. Det er jo = klirr i kassa, og hus til 35 mill. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå