Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pepssi skrev (1 time siden):

Ja jeg vet ikke, men var ingen proble hos oss. Var ingen personlig knipe heller

edit : ser på Google at det ikke skal være så enkelt ja. Da var sikkert jeg og flere andre i kommunen her bare heldige da 

IMG_7664.jpeg

IMG_7665.jpeg

Har heller ikke vært problem hos oss.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Angel75 skrev (Akkurat nå):

Har heller ikke vært problem hos oss.

Jeg forstår ikke egentlig hvorfor det ikke var vanskelig, for om man googler så står det jo at det skal være litt vanskeligere enn hva det var hos meg 

• Nyttig 5
Skrevet
elskersommer skrev (4 timer siden):

Hjelper lite med vaskehjelp når hele huset bare er rot.. Det bør ryddes før vaskehjelp kommer

Jeeses! Dem har så vidt kommet ség inn i huset å det er barn i huset. Ikke kommet seg iorden enda.

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Mamma53 skrev (1 minutt siden):

Jeeses! Dem har så vidt kommet ség inn i huset å det er barn i huset. Ikke kommet seg iorden enda.

Det er Sara hun får ikke sjanse til det før hun dømmes opp og ned.

• Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet

Hørt / sett litt på house touren. Hun er jo andpusten etter å ha gått opp en trapp! Denne "helsereisen" har tydeligvis ikke gitt noen resultater enda... 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Bibbi_ skrev (5 minutter siden):

Hørt / sett litt på house touren. Hun er jo andpusten etter å ha gått opp en trapp! Denne "helsereisen" har tydeligvis ikke gitt noen resultater enda... 

Du får ikke bedre helse av å selge treningstøy 🥴🫣😉

• Liker 8
Skrevet
Mamma53 skrev (4 minutter siden):

Jeg er fullstendig klar over at de ikke er i orden 5 dager etter flytting. Det var ikke mitt poeng.

Men når vi ser hvordan SET har hatt det rundt seg så har jeg ikke den store trua på at dette vil forandre seg. Med mindre de skaffer seg kontor ett annet sted. Hun får inn lass med vareprøver hver eneste uke. Å så lenge hun gjør dette så blir det ett overfylt hus. Å en vaskehjelp rydder ikke.. hun vasker

• Liker 11
Skrevet
Nussepus skrev (5 timer siden):

Når Sara får kastet rotet sitt utover hele huset og ikke har vasket på 3-4 måneder,  så blir det nok like koselig som det andre huset. 

Vaske på 3-mnd🤔 Ho filma jo rett som det på vaskerommet i gamle huset. Ho har jo plass no til alt.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (6 minutter siden):

Du kan lese svaret mitt over. Jeg å skjønner att ingen har ett ryddig hus 5 dager etter flytting 

• Liker 3
Skrevet
Angel75 skrev (9 minutter siden):

🎯

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Jeg var inne og så på kjoler på Careless siden, mange av kjolene er jo ikke utsolgt i noen størrelser.  Enten må hun ha bestilt mye mer klær nå enn før, eller så begynner folk å bli lei av dårlig kvalitet på klærne, eventuelt ha nok kjoler. Blir jo spennende å se om ullklærne selger godt, jeg hadde iallfall ikke kjøpt meg ullsett til nesten 2000 kr uten å vite noe om kvaliteten. 

Endret av Donnap
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (2 timer siden):

Hva skjer med menneskeheten? Gir virkelig ett firma ut lønn en dag før og gir fri fra jobb fordi noen skal handle på careless?  Å hva i alle dager gjør SET som forandrer samfunnet vårt? 

Bilde fra SE sin Snapchat 

Screenshot_2025-09-21-16-06-08-377_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2025-09-21-16-06-52-748_com.miui.gallery.jpg

Ja jeg fatter og begriper ikke hva som foregår, er folk blitt gale? Fri fra jobb og forskudd på lønn for å handle på Careless? Jeg var jo også stor fan av klærne når de kom, men hadde syntes det var rimelig merkelig hvis jeg fikk fri fra jobb for å stå i kø på åpningsdagen.

• Liker 8
Skrevet
Donnap skrev (2 minutter siden):

Ja jeg fatter og begriper ikke hva som foregår, er folk blitt gale? Fri fra jobb og forskudd på lønn for å handle på Careless? Jeg var jo også stor fan av klærne når de kom, men hadde syntes det var rimelig merkelig hvis jeg fikk fri fra jobb for å stå i kø på åpningsdagen.

Du ser at det er humor eller … ?

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
elskersommer skrev (2 timer siden):

Hva skjer med menneskeheten? Gir virkelig ett firma ut lønn en dag før og gir fri fra jobb fordi noen skal handle på careless?  Å hva i alle dager gjør SET som forandrer samfunnet vårt? 

Bilde fra SE sin Snapchat 

Screenshot_2025-09-21-16-06-08-377_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2025-09-21-16-06-52-748_com.miui.gallery.jpg

Hva hun gjør for å forandre samfunnet? Den snappen var jo i forbindelse med noe annet. Hadde du delt det også, så hadde folk forstått det også, kanskje du også. For den kom ikke ut av det blå.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Angel75 skrev (7 minutter siden):

Hva hun gjør for å forandre samfunnet? Den snappen var jo i forbindelse med noe annet. Hadde du delt det også, så hadde folk forstått det også, kanskje du også. For den kom ikke ut av det blå.

Hva var det i forbindelse med? Du må gjerne forklare meg. Fordi den kom ikke så langt etter det første bilde.. .men kan være du mener at det hadde noe med disse formfulle dukkene hun har i butikken? Ikke noe unikt med det heller fordi de har andre firma brukt før SE

Endret av elskersommer
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Så bra at SET måtte ta en tur til det gamle huset nå i dag. Kanskje mange følgere føler det samme som hun her… 🤭
(Snap fra i går.)

IMG_1861.jpeg

Endret av Anemoi
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
elskersommer skrev (17 minutter siden):

Hva var det i forbindelse med? Du må gjerne forklare meg. Fordi den kom ikke så langt etter det første bilde.. .men kan være du mener at det hadde noe med disse formfulle dukkene hun har i butikken? Ikke noe unikt med det heller fordi de har andre firma brukt før SE

Reaksjonen fra andre på disse formfulle dukkene var vel det som førte frem til snappen du la ut her. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Minimeg1234 skrev (12 minutter siden):

Reaksjonen fra andre på disse formfulle dukkene var vel det som førte frem til snappen du la ut her. 

Ja.. men tror virkelig folk att SET løser dette? Det må mer til enn en influencer i Hakadal's dype skoger for å snu folks tankegang rundt formfulle/overvektig mennesker.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Anonym_2024
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (40 minutter siden):

Hva er det som skjer på snappen egentlig? Det er voldsomt til framsnakking av seg selv. Fra et markedsførings perspektiv så sender hun ut signaler om at hun må presentere seg selv som en som er meget populær,  og at man bare MÅ kjøpe ullundertøy som har dropp i kveld. Det kan se ut til at mye står på spill med dagens dropp, og at hun har et stort behov for å spille på de parasosiale relasjonene hun har har til de følgerne som fortsatt kjøper klær fra CareLess. 

Endret av Anonym_2024
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (9 minutter siden):

Ja.. men tror virkelig folk att SET løser dette? Det må mer til enn en influencer i Hakadal's dype skoger for å snu folks tankegang rundt formfulle/overvektig mennesker.

Nei alle vet at hun ikke kan løse dette. Det er fordommer mot overvektige mennesker som går i arv fra voksne til  barn. 
Men hun er med på å gjøre det enklere å være overvektig. Både ved å belyse dette med humor på bloggen og ved å selge klær som kan passe folk. 
Trenger ikke å gå lenger enn til denne tråden , husker ikke om det var i går eller i dag ,  hvor det ble gjort narr av rompa hennes. 
Det er bare en av mange ganger kroppen er blitt snakket negativt om her inne. Og det av voksne folk. 

Endret av Minimeg1234
  • Liker 4
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...