GulleGull Skrevet 20. september #52361 Skrevet 20. september Donnap skrev (1 time siden): Var inne på Careless siden på Instagram nå. Her er det bare å forberede seg på nuppete ullklær 🙄 Det skal iallfall ikke jeg ha, jeg kan ikke fordra ullklær som nupper, ikke ungene heller. Nuppete klær ser gamle og utbrukte ut synes jeg. Jeg sjekket kvaliteten opp mot Pierre Robert sin, den virker ganske lik. Nå har vel jeg kun kjøpt ull klær til barn fra PR ved ett par anledninger, men det er tynn ull som det går hull i ganske fort, min erfaring i hvert fall. «Svært stretchy»betyr at det blir slaskete😅 1 6
Donnap Skrevet 20. september #52362 Skrevet 20. september GulleGull skrev (Akkurat nå): Jeg sjekket kvaliteten opp mot Pierre Robert sin, den virker ganske lik. Nå har vel jeg kun kjøpt ull klær til barn fra PR ved ett par anledninger, men det er tynn ull som det går hull i ganske fort, min erfaring i hvert fall. «Svært stretchy»betyr at det blir slaskete😅 Vet du hva pierre Robert koster i forhold til disse?
GulleGull Skrevet 20. september #52363 Skrevet 20. september Donnap skrev (Akkurat nå): Vet du hva pierre Robert koster i forhold til disse? Nei husker ikke, lenge siden jeg har kjøpt noe sånt.
Donnap Skrevet 20. september #52364 Skrevet 20. september GulleGull skrev (2 minutter siden): Jeg sjekket kvaliteten opp mot Pierre Robert sin, den virker ganske lik. Nå har vel jeg kun kjøpt ull klær til barn fra PR ved ett par anledninger, men det er tynn ull som det går hull i ganske fort, min erfaring i hvert fall. «Svært stretchy»betyr at det blir slaskete😅 Jeg fant det på obs, ca halv pris av Careless 3
GulleGull Skrevet 20. september #52365 Skrevet 20. september (endret) Dette står på fb siden Endret 20. september av GulleGull La inn nytt bilde
Ninaen Skrevet 20. september #52366 Skrevet 20. september Donnap skrev (13 minutter siden): Vet du hva pierre Robert koster i forhold til disse? https://www.obs.no/klar/dameklar/ull-dame/ullundertoy-dame?brand=PIERRE+ROBERT 499-599kr per del. Devold, Nordheim og Kari Traa ligger på prisnivået til CL… (noen ting er dyrere hos disse merkene, men det er mer «pynta» ull, og betydelig «strammere» i fasongen, dvs holder godt på fasongen) 2
GulleGull Skrevet 20. september #52367 Skrevet 20. september Donnap skrev (1 time siden): Var inne på Careless siden på Instagram nå. Her er det bare å forberede seg på nuppete ullklær 🙄 Det skal iallfall ikke jeg ha, jeg kan ikke fordra ullklær som nupper, ikke ungene heller. Nuppete klær ser gamle og utbrukte ut synes jeg. Jeg som voksen trenger bare lufte ulltøyet eller tørke litt av flekker så lenge det ikke er skittent eller lukter direkte vondt. Trodde det var det beste for ulla😅 Da føler jeg det holder lenger også. Ser her at det anbefales regelmessig ullvask med ullvaskemiddel. 2 2
Donnap Skrevet 20. september #52368 Skrevet 20. september Ninaen skrev (4 minutter siden): https://www.obs.no/klar/dameklar/ull-dame/ullundertoy-dame?brand=PIERRE+ROBERT 499-599kr per del. Devold, Nordheim og Kari Traa ligger på prisnivået til CL… (noen ting er dyrere hos disse merkene, men det er mer «pynta» ull, og betydelig «strammere» i fasongen, dvs holder godt på fasongen) Og Devold har produsert ulltøy i 170 år ifølge nettsiden deres.. Jeg hadde definitivt heller gått for Devold eller Nordheim istedenfor Careless når de koster like mye. 6 2
JojoMoyes Skrevet 20. september #52369 Skrevet 20. september Anemoi skrev (23 minutter siden): Hilsen i kveld - fra sekten? Menigheten? The community? Blodfansen? 🤭 Parasosialt eller erting? Beklager men jeg blir kvalm 🤯 9
Donnap Skrevet 20. september #52370 Skrevet 20. september GulleGull skrev (1 minutt siden): Jeg som voksen trenger bare lufte ulltøyet eller tørke litt av flekker så lenge det ikke er skittent eller lukter direkte vondt. Trodde det var det beste for ulla😅 Da føler jeg det holder lenger også. Ser her at det anbefales regelmessig ullvask med ullvaskemiddel. Jeg er dessverre av den typen som svetter mye, og må vaske etter hver bruk. Tipper det fort hadde blitt nuppete da. 2
elskersommer Skrevet 20. september #52371 Skrevet 20. september Nå var det dropp på søndag på denne turjakka.. Å allerede nå ligger det flere til salgs på kjøp salg siden på Facebook 🙄 Hvorfor sender ikke folk tilbake? 6
Gjest Anonym_2024 Skrevet 20. september #52372 Skrevet 20. september elskersommer skrev (6 minutter siden): Nå var det dropp på søndag på denne turjakka.. Å allerede nå ligger det flere til salgs på kjøp salg siden på Facebook 🙄 Hvorfor sender ikke folk tilbake? Hvorfor er de til salgs? Er det pga de lange armene?
Donnap Skrevet 20. september #52373 Skrevet 20. september elskersommer skrev (6 minutter siden): Nå var det dropp på søndag på denne turjakka.. Å allerede nå ligger det flere til salgs på kjøp salg siden på Facebook 🙄 Hvorfor sender ikke folk tilbake? Er de utsolgt for de jakkene på Careless? Hvis de ikke er det så er det iallfall merkelig at folk heller kjøper dem til samme pris på kjøp salg siden istedenfor fra Careless. Vet det har skjedd mange ganger før også at folk har solgt på kjøp og salg siden istedenfor å sende i retur, selv om de ikke var utsolgt hos Careless, veldig rart. 3
elskersommer Skrevet 20. september #52374 Skrevet 20. september Anonym_2024 skrev (6 minutter siden): Hvorfor er de til salgs? Er det pga de lange armene? Står ikke hvorfor 🙂 2
JojoMoyes Skrevet 20. september #52375 Skrevet 20. september elskersommer skrev (15 minutter siden): Nå var det dropp på søndag på denne turjakka.. Å allerede nå ligger det flere til salgs på kjøp salg siden på Facebook 🙄 Hvorfor sender ikke folk tilbake? Det er helt skremmende ? Og likevel får vi kjeft når vi ser dette parasosiale forholdet disse følgerne/ kjøperne har 🥴 Jeg forstår det heller virkelig ikke 6
Minimeg1234 Skrevet 20. september #52376 Skrevet 20. september JojoMoyes skrev (1 time siden): Det er helt skremmende ? Og likevel får vi kjeft når vi ser dette parasosiale forholdet disse følgerne/ kjøperne har 🥴 Jeg forstår det heller virkelig ikke Hva har videre salg av jakker å gjøre med parasosiale forhold? 1 2
Anemoi Skrevet 20. september #52377 Skrevet 20. september JojoMoyes skrev (2 timer siden): Det er helt skremmende ? Og likevel får vi kjeft når vi ser dette parasosiale forholdet disse følgerne/ kjøperne har 🥴 Jeg forstår det heller virkelig ikke Ser hva du sier. Veldig mange som selger, sier ikke at de ikke liker klærne. De sier oftest at klærne er blitt for store. Vegrer de seg for å kritisere SET sine klær? De selger jo under fullt navn…. 3 6
Bibbi_ Skrevet 20. september #52378 Skrevet 20. september Fikk opp SET på utforsk nå. House tour- hus til 30 mill med gul overskrift. Slik som dette SET, det er både flaut og pinlig av deg, det er dumt og barnslig. Det er kvalmt og slemt. Her i landet er det rekordmange som sliter økonomisk. Folk i vårt land som ikke har råd til middag hver dag. Rekordlange køer hos fattighuset. Folk må sparer på strøm o.l. Det er sult og elendighet rundt om i verden. Jeg tipper mange av de som MÅ handle av deg ikke er av de som har mest penger. De kjøper overprisa klær med produksjonsfeil fordi de bare MÅ kjøpe før det blir utsolgt. Og du kjære SET, skryter av en luksus mange bare kan drømme om. Ja, du gir litt til ME , kun fordi du MÅ. Jeg forstår det er gøy å bygge drømmehuset. Selvfølgelig forstår jeg det. Men å skryte slik du gjør, det er så kleint. Man gjør ikke slikt. 3 1 12
Anemoi Skrevet 20. september #52379 Skrevet 20. september Bibbi_ skrev (5 minutter siden): Fikk opp SET på utforsk nå. House tour- hus til 30 mill med gul overskrift. Slik som dette SET, det er både flaut og pinlig av deg, det er dumt og barnslig. Det er kvalmt og slemt. Her i landet er det rekordmange som sliter økonomisk. Folk i vårt land som ikke har råd til middag hver dag. Rekordlange køer hos fattighuset. Folk må sparer på strøm o.l. Det er sult og elendighet rundt om i verden. Jeg tipper mange av de som MÅ handle av deg ikke er av de som har mest penger. De kjøper overprisa klær med produksjonsfeil fordi de bare MÅ kjøpe før det blir utsolgt. Og du kjære SET, skryter av en luksus mange bare kan drømme om. Ja, du gir litt til ME , kun fordi du MÅ. Jeg forstår det er gøy å bygge drømmehuset. Selvfølgelig forstår jeg det. Men å skryte slik du gjør, det er så kleint. Man gjør ikke slikt. @Bibbi_ - 🎯! 4
Donnap Skrevet 20. september #52380 Skrevet 20. september Bibbi_ skrev (15 minutter siden): Fikk opp SET på utforsk nå. House tour- hus til 30 mill med gul overskrift. Slik som dette SET, det er både flaut og pinlig av deg, det er dumt og barnslig. Det er kvalmt og slemt. Her i landet er det rekordmange som sliter økonomisk. Folk i vårt land som ikke har råd til middag hver dag. Rekordlange køer hos fattighuset. Folk må sparer på strøm o.l. Det er sult og elendighet rundt om i verden. Jeg tipper mange av de som MÅ handle av deg ikke er av de som har mest penger. De kjøper overprisa klær med produksjonsfeil fordi de bare MÅ kjøpe før det blir utsolgt. Og du kjære SET, skryter av en luksus mange bare kan drømme om. Ja, du gir litt til ME , kun fordi du MÅ. Jeg forstår det er gøy å bygge drømmehuset. Selvfølgelig forstår jeg det. Men å skryte slik du gjør, det er så kleint. Man gjør ikke slikt. 🎯🎯 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå