JojoMoyes Skrevet 20. september #52341 Skrevet 20. september M.H85 skrev (4 timer siden): Synes typen er verre. Hun er bare litt enkel og fjollete. Jeg hadde aldri orket leve med en slik mann. Kaldt... og ute etter pengene. Måtte inn å se ,følger ikke med hun dukket opp. Nytt palass ser det ut som. Klærne har jeg aldri prøvd heller, er vel ikke noe spesielt med dem🤔 Tror du hun er noe «varmere « ?fjoller og fniser og driter han ut over en lav sko ved enhver anledning ? Er det noen som er glad i penger i det huset der så er det jaggu fruen ! Ikke glem «Fru alltid rett « sikker hærlig å leve i samme hus som henne når hun ikke får viljen sin eller blir sagt imot 😵💫 4
Minimeg1234 Skrevet 20. september #52342 Skrevet 20. september Anemoi skrev (1 minutt siden): Dette blir veldig forenklet og noe snevert, syns jeg. SET har lenge latt være å vise øynene på barna, hun har lenge latt være å vise hele ansiktet, det er ikke noe nytt i den senere tid. Du kan gå inn på familien Tandberg sine FB-sider og se barnas ansikter. SET selv har et familiebilde som viser de tre eldste barna. De fins på SoMe. Men fordi mange vet så mye om barna og foreldrene, kan man kjenne dem igjen også uten å ha sett ansiktene. Jeg har tidligere lagt ved denne fra et annet forum, en trist påminnelse. Denne er lagt ut her flere ganger . Og hadde du lest hva jeg har skrevet både nå og tidligere så er jeg imot barne eksponering på alle plan. Det som er skrevet er en som har fulgt henne i mange år . Det har også flere av dere som er her inne. Klart dere er farget av alt som er lagt ut tidligere. jeg snakker om at jeg som har fulgt henne kun noen måneder ikke har den erfaringen dere har i løpet av de siste månedene. Min første kommentar var til en som mente at nå ville det øke med barne eksponeringen pga «dårlig råd» . Det var i den forbindelse at jeg skrev det jeg skrev. Se sammenhengen her. Jeg har jo akkurat samme holdning til barne eksponering som dere . Skjønner ikke hvorfor dere må diskutere på det. 2
Anemoi Skrevet 20. september #52343 Skrevet 20. september (endret) Slettet! 😉 Endret 20. september av Anemoi 2
elskersommer Skrevet 20. september #52344 Skrevet 20. september Minimeg1234 skrev (1 time siden): Jeg skriver at jeg har kun sett siste månedene og skriver utifra inntrykket jeg har fått her inne av hva som har vært tidligere. jeg frikjenner på ingen måte SE fra barne eksponering . Hun eksponerer de mer enn noen gang.. Før har hun jo ikke vist soverommene til de største men nå er det glemt. De får ikke ha noe for seg selv 5 3
Minimeg1234 Skrevet 20. september #52345 Skrevet 20. september Anemoi skrev (5 minutter siden): Enkelt: Fordi du hevder at SET sin barneeksponering har avtatt de siste månedene. Det er feil. Men det er jo det inntrykket dere her inne har gitt meg . Kan det være noe med formidlingen her inne da? Jeg ønsker kun slutt på barne eksponeringen jeg tror at dere er med på å holde barne eksponeringen ved like pga negativt fokus uansett hva som skjer hos Sara E. 1
Dupers Skrevet 20. september #52346 Skrevet 20. september Nussepus skrev (1 time siden): Klær for overvektige som liker tanken på å bruke str M. Mer klær for folk som ikke gidder søke etter klær når de bare kan få en reklame inn på snap, for det at overvektige plutselig kan bruke strl m er bullshit så fort man har litt skuldermuskulatur/skulderfett. 1 1
elskersommer Skrevet 20. september #52347 Skrevet 20. september (endret) Slettet Endret 20. september av elskersommer
Anemoi Skrevet 20. september #52348 Skrevet 20. september (endret) Ullundertøyet til CL skal droppes imorgen, men fortsatt står det ingen ting under Produktbeskrivelse. Det er tydeligvis en bevisst strategi. På snap har SET lagt ut en lang regle, så hvis man skal få vite noe om ullklærne, må man følge henne på snap. Og jeg lurer på, hva slags sertifisering har disse ullklærne fått? Det står det ingenting om. Noen som vet? AI: «Sertifisering er en formell bekreftelse på at et produkt, en person eller en organisasjon oppfyller spesifikke krav, standarder eller forskrifter, ofte basert på en ekstern vurdering fra et uavhengig, akkreditert sertifiseringsorgan. Sertifikatet fungerer som et kvalitetsstempel som dokumenterer kompetanse, gir tillit til eksterne interessenter, og kan være nødvendig for å få tilgang til markeder eller utøve spesifikke yrker.» https://careless.no/collections/kommer-snart/products/lynga-merinoull-tskjorte-gronn Endret 20. september av Anemoi 2 6
Donnap Skrevet 20. september #52349 Skrevet 20. september Anemoi skrev (2 minutter siden): Ullundertøyet til CL skal droppes imorgen, men fortsatt står det ingen ting under Produktbeskrivelse. Det er tydeligvis en bevisst strategi. På snap har SET lagt ut en lang regle, så hvis man skal få vite noe om ullklærne, må man følge henne på snap. Og jeg lurer på, hva slags sertifisering har disse ullklærne fått? Det står det ingenting om. Noen som vet? AI: «Sertifisering er en formell bekreftelse på at et produkt, en person eller en organisasjon oppfyller spesifikke krav, standarder eller forskrifter, ofte basert på en ekstern vurdering fra et uavhengig, akkreditert sertifiseringsorgan. Sertifikatet fungerer som et kvalitetsstempel som dokumenterer kompetanse, gir tillit til eksterne interessenter, og kan være nødvendig for å få tilgang til markeder eller utøve spesifikke yrker.» https://careless.no/collections/kommer-snart/products/lynga-merinoull-tskjorte-gronn Det er rett og slett for dårlig at det ikke ligger ute lenge før dropp. Men dessverre helt vanlig for Careless. Utrolig merkelig måte å gjøre det på. Hvis det hadde vært kaos under dropp, som det jo har vært endel ganger, så er det jo ingen som rekker å lese produktbeskrivelsen før de har klikket klærne hjem. 6
JojoMoyes Skrevet 20. september #52350 Skrevet 20. september Anemoi skrev (8 minutter siden): Ullundertøyet til CL skal droppes imorgen, men fortsatt står det ingen ting under Produktbeskrivelse. Det er tydeligvis en bevisst strategi. På snap har SET lagt ut en lang regle, så hvis man skal få vite noe om ullklærne, må man følge henne på snap. Og jeg lurer på, hva slags sertifisering har disse ullklærne fått? Det står det ingenting om. Noen som vet? AI: «Sertifisering er en formell bekreftelse på at et produkt, en person eller en organisasjon oppfyller spesifikke krav, standarder eller forskrifter, ofte basert på en ekstern vurdering fra et uavhengig, akkreditert sertifiseringsorgan. Sertifikatet fungerer som et kvalitetsstempel som dokumenterer kompetanse, gir tillit til eksterne interessenter, og kan være nødvendig for å få tilgang til markeder eller utøve spesifikke yrker.» https://careless.no/collections/kommer-snart/products/lynga-merinoull-tskjorte-gronn Hvis hun tenker at dette CL salget bare skal foregå « via hennes snap « så vil det vel etter hvert gå dårlig med salg . Om det bare er snapveninnene som skal få informasjon om hva de forskjellige tingene inneholder mener jeg . Og de månjo snart ha fulle skap 😱 7
Sol Rampelyset Skrevet 20. september #52351 Skrevet 20. september Tråden er ryddet for krenkelser og brukerdebatt. Sol, admin.
Fnug Skrevet 20. september #52352 Skrevet 20. september Anemoi skrev (32 minutter siden): Ullundertøyet til CL skal droppes imorgen, men fortsatt står det ingen ting under Produktbeskrivelse. Det er tydeligvis en bevisst strategi. På snap har SET lagt ut en lang regle, så hvis man skal få vite noe om ullklærne, må man følge henne på snap. Og jeg lurer på, hva slags sertifisering har disse ullklærne fått? Det står det ingenting om. Noen som vet? AI: «Sertifisering er en formell bekreftelse på at et produkt, en person eller en organisasjon oppfyller spesifikke krav, standarder eller forskrifter, ofte basert på en ekstern vurdering fra et uavhengig, akkreditert sertifiseringsorgan. Sertifikatet fungerer som et kvalitetsstempel som dokumenterer kompetanse, gir tillit til eksterne interessenter, og kan være nødvendig for å få tilgang til markeder eller utøve spesifikke yrker.» https://careless.no/collections/kommer-snart/products/lynga-merinoull-tskjorte-gronn Og veldig merkelig med den sømmen midt på ryggen? Har flere forskjellig merker ullundertøy i skapet, siden jeg bruker det stort sett fra oktober-april/mai, men ingen har den sømmen(heldigvis)… 😅 7
Stargaze Skrevet 20. september #52353 Skrevet 20. september JojoMoyes skrev (47 minutter siden): Hvis hun tenker at dette CL salget bare skal foregå « via hennes snap « så vil det vel etter hvert gå dårlig med salg . Om det bare er snapveninnene som skal få informasjon om hva de forskjellige tingene inneholder mener jeg . Og de månjo snart ha fulle skap 😱 Veldig seriøst.. 2
Donnap Skrevet 20. september #52354 Skrevet 20. september (endret) Var inne på Careless siden på Instagram nå. Her er det bare å forberede seg på nuppete ullklær 🙄 Det skal iallfall ikke jeg ha, jeg kan ikke fordra ullklær som nupper, ikke ungene heller. Nuppete klær ser gamle og utbrukte ut synes jeg. Endret 20. september av Donnap 2 2
JojoMoyes Skrevet 20. september #52355 Skrevet 20. september Donnap skrev (2 minutter siden): Var inne på Careless siden på Instagram nå. Her er det bare å forberede seg på nuppete ullklær 🙄 Det skal iallfall ikke jeg ha, jeg kan ikke fordra ullklær som nupper, ikke ungene heller. Nuppete klær ser gamle og ubrukte ut synes jeg. Hvem vil betale for klær man vet blir nuppete 🫣 da skjønner vi jo hvorfor det ikke står noe om produkt . Seriøs som vanlig 2 3
elskersommer Skrevet 20. september #52356 Skrevet 20. september (endret) Donnap skrev (1 time siden): Det er rett og slett for dårlig at det ikke ligger ute lenge før dropp. Men dessverre helt vanlig for Careless. Utrolig merkelig måte å gjøre det på. Hvis det hadde vært kaos under dropp, som det jo har vært endel ganger, så er det jo ingen som rekker å lese produktbeskrivelsen før de har klikket klærne hjem. Men vi som forbruker har vel krav på å få se att ulla har riktig sertifisering? Det holder vel ikke at SET bare nevner det på Snapchat? Endret 20. september av elskersommer 3 3
Gjest Anonym_2024 Skrevet 20. september #52357 Skrevet 20. september Donnap skrev (9 minutter siden): Var inne på Careless siden på Instagram nå. Her er det bare å forberede seg på nuppete ullklær 🙄 Det skal iallfall ikke jeg ha, jeg kan ikke fordra ullklær som nupper, ikke ungene heller. Nuppete klær ser gamle og ubrukte ut synes jeg. Det står ikke her hvor mye av plagget som er rent ull. Det står heller ikke hva slags sertifiseringer som ligger til grunn her, eller hvem som står bak sertifiseringen. Det er helt vanvittig å betale over 1000 kr for et plagg der bedriftseieren sier masse flotte ting om produktet, men ikke kan vise til noen av de. Fri for allergifremkallende stoffer og skadelige stoffer? Hvorfor er produktene ikke merket med «allergivennlig» eller svanemerket som Pierre Roberts sine ullklær? Og hvorfor fremkommer det ikke noe om disse sertifiseringen på hjemmesiden til CareLess, slik det gjør på Snowroller sine hjemmesider? Dette virker fullstendig useriøst som vanlig.
JojoMoyes Skrevet 20. september #52358 Skrevet 20. september Beklager SE men det står i VG nå at Temu er kommet for å bli ! Det kan bli hard konkurranse om hvor vi skal handle kinarælet vårt fra . Jeg velger Temu 7 dager i uken pga pris! Om jeg skulle handlet kinaræl da . 🫣 1 3
Donnap Skrevet 20. september #52359 Skrevet 20. september Anonym_2024 skrev (48 minutter siden): Det står ikke her hvor mye av plagget som er rent ull. Det står heller ikke hva slags sertifiseringer som ligger til grunn her, eller hvem som står bak sertifiseringen. Det er helt vanvittig å betale over 1000 kr for et plagg der bedriftseieren sier masse flotte ting om produktet, men ikke kan vise til noen av de. Fri for allergifremkallende stoffer og skadelige stoffer? Hvorfor er produktene ikke merket med «allergivennlig» eller svanemerket som Pierre Roberts sine ullklær? Og hvorfor fremkommer det ikke noe om disse sertifiseringen på hjemmesiden til CareLess, slik det gjør på Snowroller sine hjemmesider? Dette virker fullstendig useriøst som vanlig. Nå er det lenge siden jeg kjøpte ullklær, men reagerte på prisen, var vel 899 for bukse og 999 for genser, dvs nesten 2000 for ett sett. Hvis jeg skulle kjøpt dette så hadde jeg villet vite mye mer om produktene før jeg kjøpte dem. Hadde definitivt heller ikke villet være prøvekanin for disse, som de som kjøper dem nå blir i og med det er første gang de selger ulltøy. 3
Anemoi Skrevet 20. september #52360 Skrevet 20. september (endret) Hilsen i kveld - fra sekten? Menigheten? The community? Blodfansen? 🤭 Parasosialt eller erting? Endret 20. september av Anemoi 1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå