Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
GulleGull skrev (11 minutter siden):

«Livets flause» at man glemte trekke ned i do? 

Husk at Se trekker opp i do ikke ned . Sjarmerende vimsete vet du . 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nussepus skrev (27 minutter siden):

Herlig. Bedriftskontoen sin det. Hun er så ekkel at fy faen. Hadde foreldrene vært normale oppegående mennesker så hadde de vært flaue. Og fansen mener vel at det er fint at tabuet rundt bæsj blir borte. 

IMG_8010.png

Hva i alle dager har dette på en bedriftskonto å gjøre? Ærlig talt, det er helt bak mål å publisere det der. 

• Liker 6
  • Nyttig 14
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Jeg er spent på hvor lenge dette holder generelt med fysiske butikker . Ser jo det blir skrevet her at det er lite kunder i diverse butikker hver gang folk går forbi . Samme i butikken her i Bergen . Jeg er i allfall forbi der 1 gang i uken og det er jo aldri en kunde der . Føler det er en forandring på gang med CL . Markedet må jo bli mettet og mye negativ omtale pga dårlig kvalitet og kundeservice og feil på nye produkter som man får beskjed at man enkelt kan sy selv 🤷🏼‍♀️ 

Ja jeg tror flere og flere får opp øynene for hvor dårlig service og kvalitet det er der. Det at SE ikke legger seg flat og beklager istedenfor å være frekk og nedlatende til folk som klager gjør alt ti ganger verre.  Jeg må si jeg ble skikkelig skuffet når jeg så shortsen var revnet, den skrøt hun jo så voldsomt av, og delte mange positive kommentarer fra følgere om den..... Hun produserer jo bare mer og mer av alt mulig forskjellige klær nå, nekter å tro at de har fått testet ut alt skikkelig godt før de setter klærne i bestilling. Tror mye av feilen ligger der, hun er desperat etter å vokse fort, skal jo bli like stor som Cubus,  bare med mye dyrere klær.. Tror hun heller burde satse på å få god kvalitet på de klestypene hun allerede har lansert, og heller rette opp alt av feil på dem før hun starter opp med enda flere typer klær. Hun startet jo med kjoler, men det har virkelig ballet på seg. Hvilken kompetanse sitter hun og de andre medarbeidere på når det feks gjelder turklær,  ullklær og treningsklær, i  forhold til hva som puster best, som ikke revner, som er god kvalitet,  ikke klør mm, det lurer jeg på. Og hun har neppe med seg eksperter på laget som kan mye om alle de typene klær hun nå setter i bestilling. Skal jeg kjøpe meg turklær gjør jeg det fra ett kjent merke der man vet de er flinke på dette med pustende klær, åpninger for lufting mm.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Angel75 skrev (15 minutter siden):

En småby med over 53.000 innbyggere, ikke verst 🤭 tror folk klarer seg fint uten å treffe folk med like kjoler.

Stort omland øker innbyggertallet veldig. Lite sentrum, - vi er uenige, så vi får se på litt sikt… 😉

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Nussepus skrev (38 minutter siden):

Herlig. Bedriftskontoen sin det. Hun er så ekkel at fy faen. Hadde foreldrene vært normale oppegående mennesker så hadde de vært flaue. Og fansen mener vel at det er fint at tabuet rundt bæsj blir borte. 

IMG_8010.png

Det blir faktisk bare verre og verre med alt  det private hun deler. Dette er jo sånn som jeg aldri hadde delt med en venninne heller. Hvorfor skal sånt deles, clickbait? Hun må jo være helt desperat etter klikk som deler dette.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
Donnap skrev (3 minutter siden):

Ja jeg tror flere og flere får opp øynene for hvor dårlig service og kvalitet det er der. Det at SE ikke legger seg flat og beklager istedenfor å være frekk og nedlatende til folk som klager gjør alt ti ganger verre.  Jeg må si jeg ble skikkelig skuffet når jeg så shortsen var revnet, den skrøt hun jo så voldsomt av, og delte mange positive kommentarer fra følgere om den..... Hun produserer jo bare mer og mer av alt mulig forskjellige klær nå, nekter å tro at de har fått testet ut alt skikkelig godt før de setter klærne i bestilling. Tror mye av feilen ligger der, hun er desperat etter å vokse fort, skal jo bli like stor som Cubus,  bare med mye dyrere klær.. Tror hun heller burde satse på å få god kvalitet på de klestypene hun allerede har lansert, og heller rette opp alt av feil på dem før hun starter opp med enda flere typer klær. Hun startet jo med kjoler, men det har virkelig ballet på seg. Hvilken kompetanse sitter hun og de andre medarbeidere på når det feks gjelder turklær,  ullklær og treningsklær, i  forhold til hva som puster best, som ikke revner, som er god kvalitet,  ikke klør mm, det lurer jeg på. Og hun har neppe med seg eksperter på laget som kan mye om alle de typene klær hun nå setter i bestilling. Skal jeg kjøpe meg turklær gjør jeg det fra ett kjent merke der man vet de er flinke på dette med pustende klær, åpninger for lufting mm.

Spot on, igjen! 🎯

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Anemoi skrev (44 minutter siden):

Bodø er en småby med en kino, et konsert-/teaterhus, to vgs og ett stort kjøpesenter der CL skal inn. Sjansen for å møte andre med maken kjole er stor - det tviler jeg på at Bodø-damene vil like. 😎 Sikkert kø på åpningen, og interesse den første tiden, men så tipper jeg det vil dabbe av. Byen er liten, et dårlig rykte sprer seg fort…

Ja,  jeg har jo ett par Careless kjoler jeg liker veldig godt. Men jeg hadde overhodet ikke syntes det var noen stas å møte på andre med samme kjole. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Må tilføye at det blir jo egentlig de som kjøper disse turklærne, ullklærne mm som blir de virkelige testpersonene for produktene hun selger.  Enda større grunn for å kritisere henne for å ikke ta imot konstruktiv kritikk og klager på klærne da. I tillegg blir man blokkert fra å legge inn anmeldelser på Careless siden. Hun burde jo ta imot alle tilbakemeldinger med takknemlighet, det er jo da hun ser hva som er gjort feil med første parti, og som må forbedres til neste parti. Det er sånn man lærer og får erfaring. Tror hun må sette på bremsen skikkelig med lansering av nye typer produkter til hun får kvalitet på det hun har lansert til nå. Og selvfølgelig skal man få sende i retur klær med feil på, det er en selvfølge. 

• Nyttig 10
Skrevet
Donnap skrev (17 minutter siden):

Ja,  jeg har jo ett par Careless kjoler jeg liker veldig godt. Men jeg hadde overhodet ikke syntes det var noen stas å møte på andre med samme kjole. 

Jeg grøsser når jeg ser de kjolene og hører den knitringen det må være hver gang man tar av og på de kjolene . Nå har jeg sett de kjolene på damer i alder ca SE sin i litt forskjellige størrelser og ikke en har kledd de eller sett bra ut beklager det altså . « kan under tvil forstå at SE selv trives i de kjolene pga hennes kroppsfasong «  

• Liker 7
Skrevet
JojoMoyes skrev (7 timer siden):

Så sjarmerende at hun pakka ned klokkeladereb. Fniiiiis….

Gjør hun det med vilje, eller er hun stokk dum?

• Liker 6
Skrevet
JojoMoyes skrev (7 timer siden):

Dette tror jeg har med hvilken type spylefunksjon man hadde på toalettet i oppveksten. Jeg trekker også opp, men jeg spyler ned. Det er fordi jeg vokste opp med å bokstavelig talt trekke oppover for å spyle ned. For meg høres det bare rart ut om noen sier trekke ned

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hahaha den bæsjegreia. Seriøst? Æsj. Hva blir det neste? Bilde?

• Liker 5
Skrevet
Kjempeliten skrev (4 minutter siden):

Hahaha den bæsjegreia. Seriøst? Æsj. Hva blir det neste? Bilde?

🤮kvalmt 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Nussepus skrev (9 timer siden):

IMG_8010.png

Nå har dette også nådd vår alles Henrik Troy… 😉 Les kommentarene!

IMG_0791.jpeg

Endret av Anemoi
  • Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Donnap skrev (9 timer siden):

Det blir faktisk bare verre og verre med alt  det private hun deler. Dette er jo sånn som jeg aldri hadde delt med en venninne heller. Hvorfor skal sånt deles, clickbait? Hun må jo være helt desperat etter klikk som deler dette.

Så en kommentar på en instagramkonto som tok opp dette: flaut overfor Vegard, men innafor å dele på snap 🙈

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
elisabeth30 skrev (2 minutter siden):

Så en kommentar på en instagramkonto som tok opp dette: flaut overfor Vegard, men innafor å dele på snap 🙈

🤣🤣🤣

• Liker 3
Skrevet
Anemoi skrev (9 timer siden):

Bodø er en småby med en kino, et konsert-/teaterhus, to vgs og ett stort kjøpesenter der CL skal inn. Sjansen for å møte andre med maken kjole er stor - det tviler jeg på at Bodø-damene vil like. 😎 Sikkert kø på åpningen, og interesse den første tiden, men så tipper jeg det vil dabbe av. Byen er liten, et dårlig rykte sprer seg fort…

De har jo mange fra Lofoten/Vesterålen innom. Men byen med omegn er jo liten i forhold til de fleste andre plasser de har butikker. Så jeg tviler på at en butikk der kan være lukrativ...Hadde heller vurdert tromsø. Men spørs det også.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
elisabeth30 skrev (5 minutter siden):

SET insisterer jo på å dele «alt» og mange følgere syns tilsynelatende det er forfriskende og flott. De roser henne for å bryte grenser og tabuer - syns de fortsatt det, mon tro? Er dette grensesprengende eller bare kleint? Hvem mener det er greit å dele detaljer om barn og sexliv til flere hundre tusen følgere? 

• Liker 7
Skrevet
arnoyb skrev (5 minutter siden):

De har jo mange fra Lofoten/Vesterålen innom. Men byen med omegn er jo liten i forhold til de fleste andre plasser de har butikker. Så jeg tviler på at en butikk der kan være lukrativ...Hadde heller vurdert tromsø. Men spørs det også.

Her er jeg helt enig med deg! Å tro at besøkende fra Lofoten/Vesterålen eller byens omegn utgjør noen stor kundegruppe, tror jeg er et feilgrep. Og jeg tviler også på om Tromsø hadde vært noen butikk-suksess. Både Bodø og Tromsø er atskillig mindre byer enn storbyene der CL nå har butikker. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Anemoi skrev (33 minutter siden):

SET insisterer jo på å dele «alt» og mange følgere syns tilsynelatende det er forfriskende og flott. De roser henne for å bryte grenser og tabuer - syns de fortsatt det, mon tro? Er dette grensesprengende eller bare kleint? Hvem mener det er greit å dele detaljer om barn og sexliv til flere hundre tusen følgere? 

Dette med sexlivet er svært få innlegg i forhold til alt som legges ut. 
Noen liker overfladiske ting og andre liker realiteten. Vil tro at dette siste innlegget blir klikket raskt forbi om man ikke liker det.  
Samtidig så gir det nok masse klikk pga alt skriveriet her inne bl.a 

Endret av Minimeg1234
Spesifiserte at det var sexlivet jeg svarte på
  • Liker 5
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...