Orly Skrevet 2. september #50561 Skrevet 2. september (endret) Totton skrev (6 timer siden): Sara Emilie har fire barn, de største begynner å bli litt store nå. Jeg tenker ofte på hva som vil skje inni dem når de etter hvert (eller allerede har gjort) googler mammaen sin, og denne tråden dukker opp. Herregud så vondt det må bli/være for dem å lese alt som skrives her inne😔 Jeg synes barns beste bør trumfe alt annet. Personlig ville jeg sendt e-post, melding, brev, DM eller hva som helst annet enn å skrive stygge til om mammaen til disse fire barna på et åpent forum. Barnas beste❤️ Jeg hadde derimot blitt rasende på en mor som utleverte så mye om meg! Endret 2. september av Orly 5 17
Maiken2025 Skrevet 2. september #50562 Skrevet 2. september Hva er greia og forskjell. Har en liten tro at mange som følger henne, ser også på venninnene hennes på Sørlande . Vet her handler det om Sara . Å finnes vel ikke en tråd på hele kvinneforum som er så mye innlegg . Men de andre går liksom fri. Hun Nyhus deler jo virkelig sin familie og barn. Jeg er i mot å dele barn. Men syns det bare er pussig .? 4
Donnap Skrevet 2. september #50563 Skrevet 2. september Maiken2025 skrev (12 minutter siden): Hva er greia og forskjell. Har en liten tro at mange som følger henne, ser også på venninnene hennes på Sørlande . Vet her handler det om Sara . Å finnes vel ikke en tråd på hele kvinneforum som er så mye innlegg . Men de andre går liksom fri. Hun Nyhus deler jo virkelig sin familie og barn. Jeg er i mot å dele barn. Men syns det bare er pussig .? Jeg fulgte Monica en kort stund for lenge siden, hun og familien var altfor høylytt, slitsom, dramatisk og clickbait for meg, i tillegg til at de deler ungene opp og i mente. Her inne handler det om SE, så tror du må spørre inne på Monica sin side isteden. 4
Anemoi Skrevet 2. september #50564 Skrevet 2. september Maiken2025 skrev (15 minutter siden): Hva er greia og forskjell. Har en liten tro at mange som følger henne, ser også på venninnene hennes på Sørlande . Vet her handler det om Sara . Å finnes vel ikke en tråd på hele kvinneforum som er så mye innlegg . Men de andre går liksom fri. Hun Nyhus deler jo virkelig sin familie og barn. Jeg er i mot å dele barn. Men syns det bare er pussig .? Det kan kanskje komme av at SET er den mest profilerte influenseren, den som har holdt på lengst (i 10 år), som har desidert størst antall følgere og den som deler mest om de fire barna. Man kunne nok engasjert seg i forhold til mange andre influensere (også), men Sara Emilie Tandberg har størst nedslagsfelt utad, og er i mine øyne en versting f.eks. mht barneeksponering. 3 7
Maiken2025 Skrevet 2. september #50565 Skrevet 2. september Donnap skrev (4 minutter siden): Jeg fulgte Monica en kort stund for lenge siden, hun og familien var altfor høylytt, slitsom, dramatisk og clickbait for meg, i tillegg til at de deler ungene opp og i mente. Her inne handler det om SE, så tror du må spørre inne på Monica sin side isteden. Ja ja følger ingen av disse kjole damene. Men Sara kan nok bygge hus og hytter videre her i livet med alle klikk dere her inne sørger hun får. 2 4
Anemoi Skrevet 2. september #50566 Skrevet 2. september Maiken2025 skrev (2 minutter siden): Ja ja følger ingen av disse kjole damene. Men Sara kan nok bygge hus og hytter videre her i livet med alle klikk dere her inne sørger hun får. Tviler på at det er gruppen kritikere her inne som bekoster luksusboligen hennes. 🤭 Heller tvert imot… 1 5
Maiken2025 Skrevet 2. september #50567 Skrevet 2. september Anemoi skrev (2 minutter siden): Det kan kanskje komme av at SET er den mest profilerte influenseren, den som har holdt på lengst (i 10 år), som har desidert størst antall følgere og den som deler mest om de fire barna. Man kunne nok engasjert seg i forhold til mange andre influensere (også), men Sara Emilie Tandberg har størst nedslagsfelt utad, og er i mine øyne en versting f.eks. mht barneeksponering. Jeg har ikke sett mye det innrømmer jeg. Men det lille jeg har fått opp. Har jeg aldri sett bilder av barna til Sara . Men Monica har de vært på det jeg har sett. Men jeg bare lurte. Mere rik blir de med dere alle. 3
GulleGull Skrevet 2. september #50568 Skrevet 2. september Maiken2025 skrev (3 minutter siden): Ja ja følger ingen av disse kjole damene. Men Sara kan nok bygge hus og hytter videre her i livet med alle klikk dere her inne sørger hun får. Man kan velge å ikke si noe om det som er ugreit med influenseryrke, enten via forum, leserinnlegg, kronikker osv med «fare» for at det gir klikk eller «fare» for at debatten løftes opp og folk tar ett aktivt valg om ikke følge, samt at innstramminger kommer i regelverk. eller man kan forholde seg passiv. Man velger selv. 7
Anonym_2024 Skrevet 2. september #50569 Skrevet 2. september GulleGull skrev (4 timer siden): Her var det snakk om at jakken lå ute til lavere pris frem til rett før dropp. Dvs det er villedende å lokke kunder til nettsiden pga pris for så plutselig sette den opp rett før samme dropp. Det er slik jeg tolket denne situasjonen. Det var ei som skrev på fb siden Ligger det nye tilbakemeldinger på denne posten på Facebook?
Maiken2025 Skrevet 2. september #50570 Skrevet 2. september Anemoi skrev (1 minutt siden): Tviler på at det er gruppen kritikere her inne som bekoster luksusboligen hennes. 🤭 Heller tvert imot… Tror du virkelig det. 😅 2 2
Maiken2025 Skrevet 2. september #50571 Skrevet 2. september GulleGull skrev (1 minutt siden): Man kan velge å ikke si noe om det som er ugreit med influenseryrke, enten via forum, leserinnlegg, kronikker osv med «fare» for at det gir klikk eller «fare» for at debatten løftes opp og folk tar ett aktivt valg om ikke følge, samt at innstramminger kommer i regelverk. eller man kan forholde seg passiv. Man velger selv. Har det hjulpet så mye. Ser dere har holdt på noen år. Jeg er i mot hele denne verden. Så det er klart. 3
arnoyb Skrevet 2. september #50572 Skrevet 2. september Maiken2025 skrev (8 minutter siden): Ja ja følger ingen av disse kjole damene. Men Sara kan nok bygge hus og hytter videre her i livet med alle klikk dere her inne sørger hun får. Tråden har 153 følgere. Mener å ha lest at Sara har 184 000 eller der i nærheten... Nå setter du veldig stor prislapp på oss få her inne, takker! Da når tråden er av så stor viktighet får vi satse på at den ikke bare genererer penge klikk til Sara, men at noen andre også våkner mtp eksponering osv...! 6
Anonym_2024 Skrevet 2. september #50573 Skrevet 2. september Maiken2025 skrev (1 minutt siden): Har det hjulpet så mye. Ser dere har holdt på noen år. Jeg er i mot hele denne verden. Så det er klart. Hva tror du? Du sitter på info om at «dere har holdt på noen år», så da regner jeg med at du har gjort deg opp en mening? 7
GulleGull Skrevet 2. september #50574 Skrevet 2. september (endret) Maiken2025 skrev (2 minutter siden): Har det hjulpet så mye. Ser dere har holdt på noen år. Jeg er i mot hele denne verden. Så det er klart. Det kan nok ikke måles i kroner og øre. Tar lang tid å få endret dette med influenseryrket. Er mye gråsone å ta tak i. Hvem ellers skal løfte opp dette en de som er målgruppe. Det jobbes på flere plan for å få belyst alt. Endret 2. september av GulleGull 6
Maiken2025 Skrevet 2. september #50575 Skrevet 2. september Anonym_2024 skrev (2 minutter siden): Hva tror du? Du sitter på info om at «dere har holdt på noen år», så da regner jeg med at du har gjort deg opp en mening? Jøss ser bare denne tråden er mange år gammel. Jeg har ikke lest mange år tilbake. Jeg har kun vært innom kvinneforum i ny og ne igjennom noen år. Men ønsker dere lykke til videre i jobben. Beundrer dere som holder ut😊 2
oss-to Skrevet 2. september #50576 Skrevet 2. september (endret) Maiken2025 skrev (19 minutter siden): Har det hjulpet så mye. Ser dere har holdt på noen år. Jeg er i mot hele denne verden. Så det er klart. Det kan sjå ut som influensarane vinn. Ein stygg sak ligg ute på forumet med ein anna innfluensar. Ein ser i hennar kommentarfelt på IG, at sakleg kritikk vert møtt som mobbing. Folk greier ikkje skilje sak og person . Og influensaren blir hylla. SE og influensarar byggjer seg opp føljerskarer som gjer at de kan holde på og kvar motstand blir knebla. Ein ser blant anna at influensarane brukar media som talerøyr. Men å få på dagsorden om kritikk av influensarar, barneeksponering eller eksponering i sårbare situasjonar. Nei, då er det stilt. Endret 2. september av oss-to 8
Anemoi Skrevet 2. september #50577 Skrevet 2. september Maiken2025 skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke sett mye det innrømmer jeg. Men det lille jeg har fått opp. Har jeg aldri sett bilder av barna til Sara . Men Monica har de vært på det jeg har sett. Men jeg bare lurte. Mere rik blir de med dere alle. Les innlegget mitt med bilder på s. 2525… Å eksponere barn er ikke bare å se selve ansiktet på barnet, det er også å fortelle detaljer fra barns daglige liv. Og hver eneste dag legger SET ut bilder der barn er med. Hvorfor? Fordi hun vet at snap/filmer der barn vises, gir dobbelt så mange klikk som bilder uten barn (jf. en stor undersøkelse fra 2025, tidligere referert til). Barn brukes som innhold og gir flere penger i kassen. Derfor vil ikke influensere som SET slutte å eksponere sine barn. Og derfor må det påtales - i ulike forum og media. 7 3
Donnap Skrevet 2. september #50578 Skrevet 2. september (endret) Maiken2025 skrev (1 time siden): Ja ja følger ingen av disse kjole damene. Men Sara kan nok bygge hus og hytter videre her i livet med alle klikk dere her inne sørger hun får. Hun får ingen flere klikk fra meg iallfall. Jeg ser henne av og til på clickbaits hun legger ut, men trykker meg ikke inn på dem. Det er akkurat nok til å se at ingenting har endret seg, hun holder på som før. Hun er en søt jente, og tidligere laget hun mye artig innhold. Etter hun startet Careless endret mye seg, enda mer da de fikk skikkelig godt betalt på snap og ikke minst med hormonella under de 2 siste graviditetene, noe så ufint og usmakelig som måten hun svarte følgere og potensielle kunder på da, det skal du lete lenge etter. Jeg hadde aldri I verden satt min fot igjen inne i en butikk der sjefen svarte meg sånn som hun svarer sine følgere innimellom. Det at hun mikser privatlivet og Careless inne på en konto er svært problematisk når hun latterliggjør både kunder og følgere der inne. Så har du de som kommer inn her og forsvarer henne for alt hun legger ut, de har ikke skjønt at ingenting de skriver her går inn hos oss kritikerne. Jeg vet selv hva jeg mener om SE, og absolutt ingenting noen av familien/følgerne/venninnene/Reme eller hvem de nå er sier får meg til å endre mening på noe. Jeg har lang fartstid som hennes følger, og har sett enormt mye som ikke er innafor på en privat/bedriftskonto. Endret 2. september av Donnap 10
Anemoi Skrevet 2. september #50579 Skrevet 2. september arnoyb skrev (10 minutter siden): Tråden har 153 følgere. Mener å ha lest at Sara har 184 000 eller der i nærheten... Nå setter du veldig stor prislapp på oss få her inne, takker! Da når tråden er av så stor viktighet får vi satse på at den ikke bare genererer penge klikk til Sara, men at noen andre også våkner mtp eksponering osv...! Applauderer dette! 👏🏻 3 2
elskersommer Skrevet 2. september #50580 Skrevet 2. september Maiken2025 skrev (28 minutter siden): Jeg har ikke sett mye det innrømmer jeg. Men det lille jeg har fått opp. Har jeg aldri sett bilder av barna til Sara . Men Monica har de vært på det jeg har sett. Men jeg bare lurte. Mere rik blir de med dere alle. Der har vi ett klassisk eksempel på noen som mener følgende '" nei SE eksponerer ikke barna sine fordi jeg har aldri sett ansiktet"🙄🙄 Nå må folk våkne... Eksponering betyr så mye mer enn bare det å vise ansiktet😔 1 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå