Minimeg1234 Skrevet 1. september #50501 Skrevet 1. september Ser det diskuteres hvordan bedriften blir drevet i forhold til bl.a lån og utvidelser. Er det noen som vet hvor mange det er ansatt i butikkene de har?
Minimeg1234 Skrevet 1. september #50502 Skrevet 1. september (endret) Angel75 skrev (5 minutter siden): Droppet gikk bra. Men det var kanskje ikke så rart med det fine treningstøyet 😍 Det er kjempefint. Skulle ønske de oppga beinlengde også. Erfaringen min er at det er vanskelig å finne godt turtøy når man er overvektig og ikke har de «riktige målene» så dette er supert. Ser det er noen tips i tråden her om andre som også selger turtøy til oss som har for mye på kroppen så det er bra det er flere og velge mellom. Endret 1. september av Minimeg1234 2 4 1
Anonym_2024 Skrevet 1. september #50503 Skrevet 1. september Angel75 skrev (5 minutter siden): Droppet gikk bra. Men det var kanskje ikke så rart med det fine treningstøyet 😍 Droppet gikk bra? Hvor mange millioner solgte de treningstøy for? 3
Anonym_2024 Skrevet 1. september #50504 Skrevet 1. september Minimeg1234 skrev (Akkurat nå): Det er kjempefint. Erfaringen min er at det er vanskelig å finne godt turtøy når man er overvektig og ikke har de «riktige målene» så dette er supert. Ser det er noen tips i tråden her om andre som også selger turtøy til oss som har for mye på kroppen så det er bra det er flere og velge mellom. Det var treningstøy og ikke turtøy. 1 2
Minimeg1234 Skrevet 1. september #50505 Skrevet 1. september (endret) Anonym_2024 skrev (11 minutter siden): Det var treningstøy og ikke turtøy. Trodde det var turtøy jeg. Da må jeg se og lese litt nøyere 😊 Endret 1. september av Minimeg1234 La inn bilde 1 2
elskersommer Skrevet 1. september #50506 Skrevet 1. september Angel75 skrev (15 minutter siden): Droppet gikk bra. Men det var kanskje ikke så rart med det fine treningstøyet 😍 Gikk det så bra da? Er ikke utsolgt i noen størrelser på alle de plaggene 🙈 3 2
Anonym_2024 Skrevet 1. september #50507 Skrevet 1. september elskersommer skrev (3 minutter siden): Gikk det så bra da? Er ikke utsolgt i noen størrelser på alle de plaggene 🙈 Det kommer vel snart en oppdatering på hvor mye de har solgt for? Reme pleier å følge med på både dropp og hvor mye som selges. Det er noen produkter utsolgt i 3XL og XXL, men det er ikke thigts eller treningstopper. 3
GulleGull Skrevet 1. september #50508 Skrevet 1. september (endret) elskersommer skrev (12 minutter siden): Gikk det så bra da? Er ikke utsolgt i noen størrelser på alle de plaggene 🙈 Vet ikke om de har justert hva de bestiller inn av antall slik at de har mer på lager en tidligere. Men har mest trua på at folk har skjønt at man ikke trenger skynde seg for å kjøpe noe som helst, forkjøpt seg tidligere rett og slett -så markedet er nok litt metta. Man selger jo i samme marked hele tiden og det finnes en grense for disse kundene også hvor mye penger de skal legge etter noen. Kommer en gjeng med nye varer i september også. Så dette stopper seg nok selv. Tilfanget av nye kunder vil jeg anta er minimal. SET har nok hatt sine glansdager og det skal mer til for å beholde eller få ett større tilfang av nye følgere/potensielle kunder. Endret 1. september av GulleGull 7
Angel75 Skrevet 1. september #50509 Skrevet 1. september Anonym_2024 skrev (18 minutter siden): Droppet gikk bra? Hvor mange millioner solgte de treningstøy for? En liten stund ut i droppet tror jeg hun sa 1.3 mill om jeg ikke husker feil. Hun virket fornøyd. elskersommer skrev (8 minutter siden): Gikk det så bra da? Er ikke utsolgt i noen størrelser på alle de plaggene 🙈 Må det være utsolgt for at et drop skal være bra? 3 5
GulleGull Skrevet 1. september #50510 Skrevet 1. september Anonym_2024 skrev (2 minutter siden): Det kommer vel snart en oppdatering på hvor mye de har solgt for? Reme pleier å følge med på både dropp og hvor mye som selges. Det er noen produkter utsolgt i 3XL og XXL, men det er ikke thigts eller treningstopper. Det spiller jo ingen rolle hva de har solgt for egentlig, det er jo hva de sitter igjen med etter all retur osv. Det er jo kjent at folk bestiller flere str. Nå er det jo heller ikke noe utsolgt, så behovet for å «hjelpe» andre skaffe plagg er jo ikke der lenger -så man får ikke solgt like lett til full pris på privatmarkedet. Så antar at returandelen er høyere jo mer de ikke er utsolgt i nettbutikken.. 6 2
Anemoi Skrevet 1. september #50511 Skrevet 1. september (endret) Anonym_2024 skrev (25 minutter siden): Droppet gikk bra? Hvor mange millioner solgte de treningstøy for? De solgte for i underkant av 4 mill, ifølge SET i dag. (Om det er 3,7 eller 3,9 mill eller noe annet, vet man ikke). Det ble solgt for 3 mill den første halvtimen, de neste par timene dabbet det av. På CL sine nettsider er ingen av nyhetene utsolgt, verken de to typer tights eller de nye jakkene i to farger. Det er altså ikke noe utsolgt verken i størrelser eller farger. Om dette er bra eller dårlig, kan diskuteres. SET sier jo hvert dropp at det går superbra uansett. At ingenting er utsolgt, er uvanlig, men det gir jo kundene bedre mulighet til å bytte hvis klærne ikke passer. Endret 1. september av Anemoi 6
Anonym_2024 Skrevet 1. september #50512 Skrevet 1. september (endret) Kan ikke kalle salg av treningstøy for 4. mill for bra. Hun solgte treningstøy for 7 mill i januar/ februar? @GulleGull du er garanter inne på noe. Har ikke banket tatt pant i varelageret også? Endret 1. september av Anonym_2024 4 2
Anemoi Skrevet 1. september #50513 Skrevet 1. september (endret) SET la ut en filmsnutt på snapp før droppet i går kveld. Treningstøy, ullundertøy, samt turklær satser de stort på, ser det ut til. Endret 1. september av Anemoi 2 1
Anonym_2024 Skrevet 1. september #50514 Skrevet 1. september Anemoi skrev (1 minutt siden): SET la ut en filmsnutt på snapp før droppet i går kveld. Treningstøy, ullundertøy, samt turklær satser de stort på, ser det ut til. Hårete mål? Ser ikke for meg at 4 mill var målet. Og når det gjelder ull tøyet, HVORFOR står det ingenting om hva plaggene består av? Storsatsing på turshorts i november 😶 5
GulleGull Skrevet 1. september #50515 Skrevet 1. september (endret) Anonym_2024 skrev (18 minutter siden): Kan ikke kalle salg av treningstøy for 4. mill for bra. Hun solgte treningstøy for 7 mill i januar/ februar? @GulleGull du er garanter inne på noe. Har ikke banket tatt pant i varelageret også? Jo -får bare ikke hentet opp siden «registrerte heftelser» fra Brønnøysundregistret i dag. Får feilmelding. Har vært inne å sjekket ett par ganger på ett annet selskap jeg følger med på av en annen grunn. Men skal se igjen i morgen. Så kan man se hvor mye som er heftet. Var en del mener jeg huske. Så det lånet dekker sikkert en del av utgiftene til alt de har bestilt. Så de er jo helt avhengig av godt salg. Endret 1. september av GulleGull 2
elskersommer Skrevet 1. september #50516 Skrevet 1. september Anonym_2024 skrev (18 minutter siden): Det kommer vel snart en oppdatering på hvor mye de har solgt for? Reme pleier å følge med på både dropp og hvor mye som selges. Det er noen produkter utsolgt i 3XL og XXL, men det er ikke thigts eller treningstopper. Ikke noen størrelser i produkter som var på dropp i går er utsolgt 4
oss-to Skrevet 1. september #50517 Skrevet 1. september Ville ha valgt nordisk ull – betre for dyra, klimaet og kvaliteten. Kortreist, mjuk og varm, samtidig som du støttar lokale bønder. 8 1
Donnap Skrevet 1. september #50518 Skrevet 1. september En ting jeg reagerte på når jeg kjøpte careless klær er at jeg kun 2 ganger fikk legge inn rating og reviews, ellers var det sperret for det. Det synes jeg virkelig er for dårlig. Virker som om de bare tar med positive reviews, jeg har iallfall ikke sett noen negative. Og av alle de gangene jeg kjøpte Careless klær mens jeg var i den careless /Sara Emilie veninnebobla , så var det noe galt med flere av de plaggene jeg kjøpte. Enten knapper som falt av før jeg fikk begynt å bruke klærne, feil i mønster, rare passformer, klær som nupper voldsomt mm. Og jeg har til gode å finne en eneste bikinitopp som ser fin ut på meg, og jeg har prøvd de fleste av dem, det var usedvanlig kjipt når man endelig tror man har funnet ett merke som produserer bikini for alle... Da blir man ekstra skuffet når ingenting passer. Jeg har ikke fulgt så mye med på denne trenings/tur kolleksjonen hun gir ut nå, vet hun har sluppet noe av det før. Er det noen som vet om det er mye feil med de klærne også? Hun blander privatliv og jobb på snappen sin, men hun tar ikke imot kritikk eller råd hverken når det gjelder firma eller privatlivet. Hadde hun gjort det så tror jeg personlig mye hadde vært annerledes. Det kan innimellom virke som om enkelte influensere tror de kan alt og vet alt bedre enn alle oss andre, og da snakker jeg ikke bare om SE. 7 6
Totton Skrevet 2. september #50519 Skrevet 2. september Angel75 skrev (6 timer siden): Droppet gikk bra. Men det var kanskje ikke så rart med det fine treningstøyet 😍 Enig. Skikkelig flotte farger😍 Jeg har bestilt løpetights, og gleder meg til å prøve. Mulig jeg blir misfornøyd, mulig jeg blir fornøyd. Håper den kommer fram før fredag, for på lørdag skal jeg løpe Trysilrypa (løpeklassen). Tipper mange her inne er spente på om den er bra eller ikke😃 2 2 2
JojoMoyes Skrevet 2. september #50520 Skrevet 2. september GulleGull skrev (6 timer siden): Vet ikke om de har justert hva de bestiller inn av antall slik at de har mer på lager en tidligere. Men har mest trua på at folk har skjønt at man ikke trenger skynde seg for å kjøpe noe som helst, forkjøpt seg tidligere rett og slett -så markedet er nok litt metta. Man selger jo i samme marked hele tiden og det finnes en grense for disse kundene også hvor mye penger de skal legge etter noen. Kommer en gjeng med nye varer i september også. Så dette stopper seg nok selv. Tilfanget av nye kunder vil jeg anta er minimal. SET har nok hatt sine glansdager og det skal mer til for å beholde eller få ett større tilfang av nye følgere/potensielle kunder. Ser i andre forum at noen venter på salg . Og mye misfornøyde kunder som aldri vil kjøpe mer . F eks har klaget på dårlige sømmer og får til svar at det går ikke utover bruken eller kan lett syes om . Og bh som stroppene blir ødelagt på når de har byttet for 3 gang . Så noen er vel i ferd med å dette av lasset /våkne . 4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå