Donnap Skrevet 27. august #50081 Skrevet 27. august (endret) Anemoi skrev (24 minutter siden): Takk til deg! 🥰 Du er et friskt og personlig pust i denne tråden!!! Takk for at du tør være personlig og dele dine erfaringer. 🙏🏻 Det setter helt sikkert mange flere enn meg stor pris på! Klem til deg… 🤗 Åååå tusen takk for en koselig melding 🥰 Ja jeg prøver å holde meg til det som er selvopplevd gjennom alle de årene jeg fulgte henne, det har vært mye positivt, men etter hun startet Careless og ikke minst etter de begynte å få godt betalt på snap så endret mye seg. Klem tilbake Endret 27. august av Donnap 5 2
Bibbi_ Skrevet 27. august #50082 Skrevet 27. august Angel75 skrev (2 timer siden): Vis oss et eneste firma som hadde vist kundene sine til bruktmarkedet for viderekjøp av sine egne klær? Sorry, jeg forsøkte å være morsom. For følgeren trenger ikke å være redd for å ikke få kjøpt det hun vil ha. Det kommer jo for salg på bruktmarkedet etterhvert. Folk hamstrer som gale, og så passer det ikke, så selger de det videre i stedet for at venninnen skal få det i retur. 5 3
Anemoi Skrevet 27. august #50083 Skrevet 27. august Donnap skrev (11 minutter siden): Åååå tusen takk for en koselig melding 🥰 Ja jeg prøver å holde meg til det som er selvopplevd gjennom alle de årene jeg fulgte henne, det har vært mye positivt, men etter hun startet Careless og ikke minst etter de begynte å få godt betalt på snap så endret mye seg. Klem tilbake Det skytes så mye med kuler, krutt og kanoner her inne, at jeg syns vi godt også kan sende gode hilsener, takk og ros iblant. 😉☺️🥰 2 2
Donnap Skrevet 27. august #50084 Skrevet 27. august Anemoi skrev (18 minutter siden): Det skytes så mye med kuler, krutt og kanoner her inne, at jeg syns vi godt også kan sende gode hilsener, takk og ros iblant. 😉☺️🥰 Helt sant, og selv om jeg ikke har vært her inne så lenge, så har jeg lagt merke til deg og dine flotte og saklige innlegg 🥰 Så du fortjener også ros 🥰 Det blir ofte bare at jeg liker innleggene dine og andres istedenfor å si at jeg er enig, men nå vet du det 😃 3
Anemoi Skrevet 27. august #50085 Skrevet 27. august Donnap skrev (47 minutter siden): Helt sant, og selv om jeg ikke har vært her inne så lenge, så har jeg lagt merke til deg og dine flotte og saklige innlegg 🥰 Så du fortjener også ros 🥰 Det blir ofte bare at jeg liker innleggene dine og andres istedenfor å si at jeg er enig, men nå vet du det 😃 Se PM. 😉
Snublefot62 Skrevet 28. august #50086 Skrevet 28. august Og der var regnskapet for Salabim AS publisert. 75k i minus. Det som kanskje er mer imponerende er at det igjennom hele 2024 kun er solgt for 15 tusen, kun en tusenlapp på konto og nesten en million i gjeld.. 5 3
Totton Skrevet 28. august #50087 Skrevet 28. august Bibbi_ skrev (11 timer siden): SET kunne jo svart at det kommer sikkert masse på Tise eller kjøpe/salg siden på FB... Tenker du at alle som selger klær bør anbefale kunder å kjøpe brukt på Tise? Eller er det kun SE som bør gjøre det? 1 8
NoaideBiehtar Skrevet 28. august #50088 Skrevet 28. august Anonym_2024 skrev (9 timer siden): HM har second hand på nett. daeva skrev (9 timer siden): Så at KappAhl har second hand i egen butikk her om dagen. Polarn O Pyret selger også second hand fra butikken. Finnes sikkert flere. Dette gjør de ikke for å være snille, men fordi de tjener enda mer penger på å selge brukt. Da har de fått solgt samme plagg to ganger. Kjempegode marginer på brukte klær. Kan ikke sammenlignes med å henvise kundene sine til bruktmarkedet. 5 8
GulleGull Skrevet 28. august #50089 Skrevet 28. august (endret) Totton skrev (17 minutter siden): Tenker du at alle som selger klær bør anbefale kunder å kjøpe brukt på Tise? Eller er det kun SE som bør gjøre det? Sist jeg sjekket så var dette en tråd om SET? Er det rart da at man «snakker» om Careless does and dont’s? SET velger selv hva hun legger ut av sin «kundeservice». Dessuten velger hun å legge ut en melding fra ei som åpenbart ikke har råd til å kjøpe klærne at skal man ha de så må man kjøpe de nå. SET er vel viten om at det finnes en fb gruppe for brukte klær feks hvor hun selv er admin/moderator.. Endret 28. august av GulleGull 1 6
Totton Skrevet 28. august #50090 Skrevet 28. august (endret) GulleGull skrev (7 minutter siden): Sist jeg sjekket så var dette en tråd om SET? Er det rart da at man «snakker» om Careless does and dont’s? SET velger selv hva hun legger ut av sin «kundeservice». Dessuten velger hun å legge ut en melding fra ei som åpenbart ikke har råd til å kjøpe klærne at skal man ha de så må man kjøpe de nå. SET er vel viten om at det finnes en fb gruppe for brukte klær feks hvor hun selv er admin/moderator.. Skjønner. Jeg bare registrerte litt lenger opp i tråden der flere nevner andre merker. Var det ikke greit? Eller var det ikke greit at jeg skrev det? Blir litt forvirret når jeg blir irettesatt for å skrive noe lignende som andre har skrevet. Endret 28. august av Totton 2 6
GulleGull Skrevet 28. august #50091 Skrevet 28. august (endret) Totton skrev (2 minutter siden): Skjønner. Jeg bare registrerte litt lenger opp i tråden der flere nevner andre merker. Var det ikke greit? Eller var det ikke greit at jeg skrev det? Blir litt forvirret når jeg blir irettesatt for å skrive noe lignende som andre har skrevet. Jeg mener bestemt at jeg har svart andre det samme oppi tråden der i går? Endret 28. august av GulleGull 4 1
GulleGull Skrevet 28. august #50092 Skrevet 28. august Totton skrev (4 minutter siden): Skjønner. Jeg bare registrerte litt lenger opp i tråden der flere nevner andre merker. Var det ikke greit? Eller var det ikke greit at jeg skrev det? Blir litt forvirret når jeg blir irettesatt for å skrive noe lignende som andre har skrevet. GulleGull skrev (2 minutter siden): Jeg mener bestemt at jeg har svart andre det samme oppi tråden der i går? Snakket med Angel og Bibbi om det samme i går 5
Totton Skrevet 28. august #50093 Skrevet 28. august GulleGull skrev (7 minutter siden): Jeg mener bestemt at jeg har svart andre det samme oppi tråden der i går? Det har jeg ikke sett. Leste meldinger om flere merker/butikker ble nevnt. Men, jeg er innom her i rykk og napp. Jeg har ikke mulighet (ikke vil jeg det heller) til å bruke all min tid her inne eller på nett/SoMe. Jeg foretrekker å bruke mest tid på jobb, og med familie og venner. Derfor blir det litt svar «her og der». Hjemmekontor i dag og litt mindre hektisk dag, derfor tid til å lese her inne litt. 5 3
Gjest Kort_og_grei Skrevet 28. august #50094 Skrevet 28. august SET har jo vært i den situasjonen selv. - dårlig råd grunnet sykdom og ufør. Og ønsket seg nok mye hun måtte vente med å kjøpe til lønnen kom. Føler den som spurte og og fekk svar “ropte etter støtte fra MEdsøster”.
GulleGull Skrevet 28. august #50095 Skrevet 28. august (endret) Totton skrev (44 minutter siden): Det har jeg ikke sett. Leste meldinger om flere merker/butikker ble nevnt. Men, jeg er innom her i rykk og napp. Jeg har ikke mulighet (ikke vil jeg det heller) til å bruke all min tid her inne eller på nett/SoMe. Jeg foretrekker å bruke mest tid på jobb, og med familie og venner. Derfor blir det litt svar «her og der». Hjemmekontor i dag og litt mindre hektisk dag, derfor tid til å lese her inne litt. Synes du er innom støtt og stadig? Men godt å høre at du (som de fleste andre her) faktisk har ett liv utenom da☺️ Endret 28. august av GulleGull Fjernet dobbeltsitering 5 3
Inga-pinga Skrevet 28. august #50096 Skrevet 28. august En spør om kompresjon i tightsen vs tights SE brukte på 16 ukers. Hun svarer masse svada om lommer osv men ikke om det er kompresjon. Blir veldig useriøst. men fargene i tur-kolleksjonen er veldig delikate. Skjønner hvis folk lar seg friste der.
elskersommer Skrevet 28. august #50097 Skrevet 28. august Kanskje SET burde tenke litt på dette med å eksponerer de små når dette skjer😔 ingen som vet om dette skjer fordi de vet SET er mamma'n eller om det er tilfeldig Bilde fra SE sin snapchat 4 3
Snublefot62 Skrevet 28. august #50098 Skrevet 28. august elskersommer skrev (3 minutter siden): Kanskje SET burde tenke litt på dette med å eksponerer de små når dette skjer😔 ingen som vet om dette skjer fordi de vet SET er mamma'n eller om det er tilfeldig Bilde fra SE sin snapchat Møkkafolk. Sjarmerende dame. 7 1
Snublefot62 Skrevet 28. august #50099 Skrevet 28. august elskersommer skrev (6 minutter siden): Kanskje SET burde tenke litt på dette med å eksponerer de små når dette skjer😔 ingen som vet om dette skjer fordi de vet SET er mamma'n eller om det er tilfeldig Bilde fra SE sin snapchat Dette er for øvrig et godt eksempel på hvor farlig eksponering og manglende tankevirksomhet kan resultere i. For det første, som du er inne på, så vet en jo ikke om eksponeringen hennes har bidratt her. Det er uansett ikke greit. Men hun deler dette offentlig og både de aktuelle kandidatene og samtlige foreldre i klassen kan lese dette.og skape grobunn for rykter, mistenkeliggjøring, anklager og sladder. Men bryr hun seg? Selvfølgelig ikke. 3 8
Anemoi Skrevet 28. august #50100 Skrevet 28. august (endret) Snublefot62 skrev (14 minutter siden): Dette er for øvrig et godt eksempel på hvor farlig eksponering og manglende tankevirksomhet kan resultere i. For det første, som du er inne på, så vet en jo ikke om eksponeringen hennes har bidratt her. Det er uansett ikke greit. Men hun deler dette offentlig og både de aktuelle kandidatene og samtlige foreldre i klassen kan lese dette.og skape grobunn for rykter, mistenkeliggjøring, anklager og sladder. Men bryr hun seg? Selvfølgelig ikke. Man vet ikke - og det skaper usikkerhet. Man vet ikke om dette er tilfeldig pøbling eller bevisst ramponering, antagelig og forhåpentligvis det første. Alle vi som er mødre forstår veldig, veldig godt SET sitt sinne. Men de fleste av oss ville nok løftet blikket og tenkt tanken - er dette tilfeldig? Eller er dette fordi jeg er en offentlig person som utleverer «alt» på sosiale medier? Inkludert f.eks. sex, inkludert detaljer om ungene. Nå vil jeg ikke bli overrasket om SET som frustrert mamma dukker opp i en eller annen avis om at foreldre må oppdra ungene sine… Endret 28. august av Anemoi 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå