Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym_2024 skrev (6 minutter siden):

Jeg må si at jeg undrer meg over uttalelsen om at butikkene og de ansatte i butikkene har konkurranser. Samme gjelder avviklingen av CareLess Storo. Hvis butikkene er til for « kalde kunder», hvorfor ble CareLess Storo avviklet pga lav omsetning? Da er det vel ikke fokus på inntjening? 

ps. Innlegget skulle vært merket som egenreklame. 

IMG_5035.jpeg

Vet ikke hvordan kriteriene er for å etablere butikk på de forskjellige sentrene, men antar at leieperioden på Storo hadde gått ut og de måtte ta en vurdering på lønnsomhet. Mulig også senteret på Storo trengte noen andre nye konsepter inn som passer mer med de andre butikkene, dermed så fikk de tilbud om å etablere seg Nord i steden? Det kan også være en forklaring muligens? Vet ikke sååå mye om senterdrift😅

• Liker 5
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nussepus skrev (4 minutter siden):

Jeg har trent på mange forskjellige sentre i 25 år. Har aldri sett et løpeskjørt. Aldri møtt noen ute med det heller. Men selvsagt er det maaaaange på senteret ditt som bruker det. 

Selvfølgelig er det det på det treningssenteret. Akkurat som det er noen som ser mange med Careless bikinier på strender i utlandet , kjoler i bryllup osv. Og alle hilser jo selvfølgelig på hverandre 😂 Har sett en dame i hele sommer jeg, med Careless kjole. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Dupers skrev (1 minutt siden):

Hun får ca 1 øre om man  ser under 1 sekund. Er først etter det første sekundet hun tjener på det. Hun tjener på antall minutter følgere og "ofre" ser snappene, men den klokka er ikke god nok til å telle tid kortere enn sekunder

Er du sikker på det? Jeg har hørt at de får betalt det samne uansett så lenge man skipper seg igjennom snappene. Skal ikke si det sikkert men. Håper virkelig det er slik du sier 

• Liker 3
Skrevet
Nussepus skrev (10 minutter siden):

Jeg har trent på mange forskjellige sentre i 25 år. Har aldri sett et løpeskjørt. Aldri møtt noen ute med det heller. Men selvsagt er det maaaaange på senteret ditt som bruker det. 

Seriøst. Hvilken kommentar er dette? Kanskje nedlatenhet i kommentarene kan unnlates. Det blir bare for dumt.

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Bibbi_ skrev (7 minutter siden):

Selvfølgelig er det det på det treningssenteret. Akkurat som det er noen som ser mange med Careless bikinier på strender i utlandet , kjoler i bryllup osv. Og alle hilser jo selvfølgelig på hverandre 😂 Har sett en dame i hele sommer jeg, med Careless kjole. 

Unnskyld meg. Hva i all verden er det du skriver. Hilser på hverandre? Hvor har du det fra? Hva vet du om meg? Ditt bunn-nivå i å rakke ned på andre er tydeligvis ikke nådd enda. Med latterfjes i tillegg…

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Totton skrev (11 minutter siden):

Unnskyld meg. Hva i all verden er det du skriver. Hilser på hverandre? Hvor har du det fra? Hva vet du om meg? Ditt bunn-nivå i å rakke ned på andre er tydeligvis ikke nådd enda. Med latterfjes i tillegg…

Referansen til «hilser på hverandre» finner du her; (fra SET Snapchat)IMG_0323.thumb.jpeg.056bf04c22bc4f4789343dece32e03f2.jpeg

Endret av GulleGull
  • Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Bibbi_ skrev (23 minutter siden):

Hilste du da😅

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Totton skrev (18 minutter siden):

GulleGull skrev (8 minutter siden):

Referansen til «hilser på hverandre» finner du her; (fra SET Snapchat)IMG_0323.thumb.jpeg.056bf04c22bc4f4789343dece32e03f2.jpeg

Men du er enig at det er litt «morsomt og søtt» (Og kanskje litt creepy) at kundene har begynt å hilse på hverandre -og ikke bare det at de hilser, men  de gjør det med repekt, godhet og varme også når møtes på gata med like kjoler… SET blir jo helt rørt også…. 

• Liker 12
Skrevet
GulleGull skrev (10 minutter siden):

Hilste du da😅

Joda, skjønte den med Careless, men det var som jeg opplevde det, ikke poenget med meldingen. Jeg vil tro at de fleste som leste meldingen leste stikket til meg. Jeg opplever dette som en nedlatende og nedrig kommentar. Skjønner ikke hvordan man kan tillate seg å oppføre seg sånn.

• Liker 11
Skrevet
GulleGull skrev (6 minutter siden):

Men du er enig at det er litt «morsomt og søtt» (Og kanskje litt creepy) at kundene har begynt å hilse på hverandre -og ikke bare det at de hilser, men  de gjør det med repekt, godhet og varme også når møtes på gata med like kjoler… SET blir jo helt rørt også…. 

Jeg har ingen erfaring med Carelessklær, har ikke opplevd dette samholdet. Jeg reagerer på at en bruker her inne «stikker meg» med sine nedrige kommentarer, der hun latterliggjør meg. Leser du kommentaren igjen, så vil jeg anta at du skjønner hva jeg mener. Det sier muligens mer om henne enn om meg og oss andre. Man kan bare ikke oppføre seg sånn.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Totton skrev (1 minutt siden):

Jeg har ingen erfaring med Carelessklær, har ikke opplevd dette samholdet. Jeg reagerer på at en bruker her inne «stikker meg» med sine nedrige kommentarer, der hun latterliggjør meg. Leser du kommentaren igjen, så vil jeg anta at du skjønner hva jeg mener. Det sier muligens mer om henne enn om meg og oss andre. Man kan bare ikke oppføre seg sånn.

Da tolker og leser du feil. Ingen her som har vært frekke og nedlatende til deg. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Totton skrev (3 minutter siden):

Ok du spurte om hvor dette med å hilse kom fra og at du ble litt fornærmet at det ble litt «latter». Tenke jeg bare skulle oppgi kilden til den kommentaren du fikk så du fikk litt kontekst. Men den er grei… 

• Liker 10
Skrevet
GulleGull skrev (4 minutter siden):

Ok du spurte om hvor dette med å hilse kom fra og at du ble litt fornærmet at det ble litt «latter». Tenke jeg bare skulle oppgi kilden til den kommentaren du fikk så du fikk litt kontekst. Men den er grei… 

Nå må du ikke prøve å være morsom her da. Der går grensen..Noen har litt ømme tær😉

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Sara Emilie sier ofte at det blåser på toppene. 🌬💨 Det blåser også - naturlig nok - i ethvert diskusjonsforum. Det har vi alle her inne garantert opplevd! 😉 Og man har ulike grenser og ulik humor. Etterhvert finner man ut av grensene og hva moderatorene sletter. 

Endret av Anemoi
  • Liker 4
Skrevet
Nussepus skrev (2 minutter siden):

Nå må du ikke prøve å være morsom her da. Der går grensen..Noen har litt ømme tær😉

Sant det… skal aldri skje igjen🫡

• Liker 5
Skrevet

Jeg må si jeg ser i overkant mye stygge kommentarer her inne. Selvfølgelig har man ulik humor osv, men man kan ikke begynne å tvile på at andre ser folk trene i skjørt osv. Da har man for lite å finne på. Synes man kan holde seg for god for det og heller fokusere på sak (SE). Det er tross alt hun som eksponerer barna sine, unngår å merke med reklame osv. Ta henne heller.

• Hjerte 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Anemoi skrev (4 minutter siden):

Sara Emilie sier ofte at det blåser på toppene. 🌬💨 Det blåser også - naturlig nok - i ethvert diskusjonsforum. Det har vi alle her inne garantert opplevd! 😉 Og man har ulike grenser og ulik humor. Etterhvert finner man ut av grensene og hva moderatorene sletter. 

Må jo være lov å si ting «med litt glimt i øye» her også, det er vel ikke bare forbeholdt influensere på snap..🫣

• Liker 8
Skrevet
Purple Diamond skrev (2 minutter siden):

Jeg må si jeg ser i overkant mye stygge kommentarer her inne. Selvfølgelig har man ulik humor osv, men man kan ikke begynne å tvile på at andre ser folk trene i skjørt osv. Da har man for lite å finne på. Synes man kan holde seg for god for det og heller fokusere på sak (SE). Det er tross alt hun som eksponerer barna sine, unngår å merke med reklame osv. Ta henne heller.

Det er mange gode innlegg her også, dessverre så blir det mye brukerdebatt. Men jeg synes ikke man skal glemme «oss» som faktisk legger litt tid på å prøve holde oss til mest mulig god diskusjon og saklighet. Men er en del her som er mest opptatt av småpirk og da sklir det ut. Men nok om det fra meg. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
Purple Diamond skrev (12 minutter siden):

Hvor er alle disse stygge kommentarene som du refererer til?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

Jeg trener mye på treningssenter. Der er det et og annet løpeskjørt. Men når jeg deltar på løp er det mange løpeskjørt. 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...