Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Angel75 skrev (1 time siden):

Ser ingen fans her som forsvarer at hun har gjort et godt kjøp. Sikker på at du har lest i rett tråd? Hva med å være seriøs selv?

Neida, vi skal slutte å diskutere SE i tråden her 😂 må jo være vondt for deg å henge her 😢

• Liker 5
Skrevet
GulleGull skrev (48 minutter siden):

Jeg spurte om droppet som var i går her tidligere i dag, men det er kanskje ikke postet noe på snappen om det ennå? 

SET la ut ett bilde av det i går kveld. 

IMG_5304.jpeg

• Liker 1
Skrevet
Mellion skrev (3 timer siden):

Huset er bomb av rot, også sitter jeg og tenker hvor er V? Hvorfor drar ikke han lasset i forhold til husarbeid når SE sitter fast med en baby på fanget. Kan ikke skjønne at jobben tar en helt vanlig arbeidsdag? Men ikke vet jeg altså. Litt møter her og der men SE velger jo alt av produkter.. hva mer er det å drive med en litt økonomi på siden der? Tar det 8 timer med kontortid? Han virker «opptatt» hele dagen 

Det jeg lurer på og har lurt på siden det ble snakk om salg.. hvorfor i alle dager er ikke alle overflødige ting satt på et lager? Er vel ikke som om de ikke har penger til det 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
LivEinar skrev (17 minutter siden):

IMG_5304.jpeg

Takk👍🏻

• Liker 1
Skrevet
Debbie M skrev (4 timer siden):

Det du sa 👆🏻👏🏻

Jeg reagerte på at hun sier hun kjeder seg og har prøvd alle filtrene på Snap, og at hun har rundet Farmville. 
Er hun litt enkel? 
Dette er jo sinnsykt å poste! -kan da ikke huske at jeg kjedet meg knapt 2 uker inn i barseltida slik at jeg møtte døyve kjedsomheten min med spill på mobilen!

Grøsser ved tanken på stakkars ballerina som kjeder vettet av sin nybakte mor, jeg er faktisk målløs….. 💔

Sa hun virkelig det ?? Hvordan i alle dager er det mulig?? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
arnoyb skrev (10 timer siden):

Det er jo flott at du får frem din personlige mening om plaggene, beriker diskusjonen. Men det med at det er sydd av barnehender i Kina er drøyt. 

Uten sammenligning for øvrig, hun er ikke fremmed for å fremme « litt» barnearbeid? Baby på 2 måneder, må være med på reklamefilm for å selge mest mulig kjoler. Ser at det stuntet ikke gikk helt hjem hos følgerne, plenty av kjoler igjen å kjøpe.  

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Anonym_2024 skrev (45 minutter siden):

Uten sammenligning for øvrig, hun er ikke fremmed for å fremme « litt» barnearbeid? Baby på 2 måneder, må være med på reklamefilm for å selge mest mulig kjoler. Ser at det stuntet ikke gikk helt hjem hos følgerne, plenty av kjoler igjen å kjøpe.  

Baby på 2 uker, ikke måneder. 😉 Skjønner godt at du skreiv måneder, 2 uker er jo helt absurd og utenkelig for barnearbeid. 

Endret av LivEinar
  • Liker 3
Skrevet
Frk nysgjerrig skrev (1 time siden):

Nekter å gå inn på snap for å se hva hun sa..men hvis dette stemmer så er det jo helt …. Du kjeder deg IKKE etter 2 uker med en nyfødt !! Da har du nok å gjøre … Amming…Bli kjent med barnet i rolige omgivelser….. Slik jeg har forstått det så sitter hun på snap hele tiden og ammingen foregår også på snap ? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Frk nysgjerrig skrev (5 minutter siden):

Nekter å gå inn på snap for å se hva hun sa..men hvis dette stemmer så er det jo helt …. Du kjeder deg IKKE etter 2 uker med en nyfødt !! Da har du nok å gjøre … Amming…Bli kjent med barnet i rolige omgivelser….. Slik jeg har forstått det så sitter hun på snap hele tiden og ammingen foregår også på snap ? 

Haha, akkurat som meg. Jeg har helt sluttet å klikke meg inn. Får da ikke med meg hva som skjer, og er glad flere her tar kampen og løfter frem det som er kritikkverdig (eksponering) 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Frk nysgjerrig skrev (19 minutter siden):

Pluss at hun har tre barn til. 

• Liker 4
Skrevet
Anonym_2024 skrev (1 time siden):

Jeg har aldri støtta eksponering. Å smøre sammen eksponering og barnearbeid i land som har store utfordringer med det, og regelverket her i landet det gidder jeg ikke svare på.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
GulleGull skrev (3 timer siden):

Jeg spurte om droppet som var i går her tidligere i dag, men det er kanskje ikke postet noe på snappen om det ennå? 

Hun postet i går kveld att de hadde solgt for noe over 800 tusen. Jeg skulle sjekke snapchat om det lå der men d var borte. 

Om 800 tusen bare er for de kjolene vet jeg ikke

Så att noen hadde lagt ut bilde etter att jeg postet

Endret av elskersommer
Skrevet
LivEinar skrev (3 timer siden):

IMG_5304.jpeg

Dette bilete er eigentleg ein snedig reklameplakat. Her triggast FOMO og de med lav impulskontroll til å kjøpe.

Ser foresten at kyskheitsbeltet er største inntektskjelde😅

• Liker 7
Skrevet
oss-to skrev (1 minutt siden):

Dette bilete er eigentleg ein snedig reklameplakat. Her triggast FOMO og de med lav impulskontroll til å kjøpe.

Ser foresten at kyskheitsbeltet er største inntektskjelde😅

Fomo og tanken på at man kan gå med str S selv om man er en L er vel hele forretningsmodellen til Keless svindel og scholer..

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Frk nysgjerrig skrev (3 timer siden):

OG hun har flere barn, skal selge hus, flytte++....godt gjort å klare å kjede seg da :ler:

• Liker 5
Annonse
Skrevet
Vimsa84 skrev (13 minutter siden):

OG hun har flere barn, skal selge hus, flytte++....godt gjort å klare å kjede seg da :ler:

Dette la SET ut i går ca kl 18, mens hun ammet…

IMG_5297.jpeg

Skrevet
LivEinar skrev (Akkurat nå):

Dette la SET ut i går ca kl 18, mens hun ammet…

IMG_5297.jpeg

da er det ikke håp vettu :ler: 

• Liker 4
Skrevet
Debbie M skrev (16 timer siden):

Det du sa 👆🏻👏🏻

Jeg reagerte på at hun sier hun kjeder seg og har prøvd alle filtrene på Snap, og at hun har rundet Farmville. 
Er hun litt enkel? 
Dette er jo sinnsykt å poste! -kan da ikke huske at jeg kjedet meg knapt 2 uker inn i barseltida slik at jeg møtte døyve kjedsomheten min med spill på mobilen!

Grøsser ved tanken på stakkars ballerina som kjeder vettet av sin nybakte mor, jeg er faktisk målløs….. 💔

Reagerte på det samme! Hun har tre andre barn også, der en fortsatt er ganske liten, kan ikke forstå at hverdagen er kjedelig da😅 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Nysgjerrigheten min tok overhånd her og jeg klikka meg inn noen minutter …. Nå vet vi at (mest sannsynlig Luke, (kan jo være Emma da, men hun og Liam er kanskje hos pappan sin denne uka?) måtte til legen etter en hendelse i barnehagen …. Og hun sier at hun ikke eksponerer barna ….. 

• Liker 2
Skrevet
Frk nysgjerrig skrev (Akkurat nå):

Nysgjerrigheten min tok overhånd her og jeg klikka meg inn noen minutter …. Nå vet vi at (mest sannsynlig Luke, (kan jo være Emma da, men hun og Liam er kanskje hos pappan sin denne uka?) måtte til legen etter en hendelse i barnehagen …. Og hun sier at hun ikke eksponerer barna ….. 

Skal vel ikke nevne navn på barna her, men det har Sara gjort selv , mange ganger, det er på grunn av henne at vi vet dette 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...