elskersommer Skrevet 3. august 2022 #4681 Skrevet 3. august 2022 Jolanda skrev (5 minutter siden): Snappen i dag kunne hun spart seg for. Hva var galt med den da? Altså det er galt hun sender reklame,det er galt hun tok bilde av en sykeseng,det er galt hun ikke sier noe og det er jo ihvertfall galt hun forteller hvor tungt ting er😟😟 når i all verden skal folk bli fornøyd da?? 17 1
N-trønderpia Skrevet 3. august 2022 #4682 Skrevet 3. august 2022 Gøy å se hvor mange som sier de ikke følger henne men som har veldig sterke meninger om alt hun sier,gjør og legger ut på SoMe😅 5
Tessa12 Skrevet 3. august 2022 #4683 Skrevet 3. august 2022 Jolanda skrev (11 minutter siden): Snappen i dag kunne hun spart seg for. Hvorfor? 2
Gjest Heartgirl Skrevet 3. august 2022 #4684 Skrevet 3. august 2022 elskersommer skrev (29 minutter siden): Hva var galt med den da? Altså det er galt hun sender reklame,det er galt hun tok bilde av en sykeseng,det er galt hun ikke sier noe og det er jo ihvertfall galt hun forteller hvor tungt ting er😟😟 når i all verden skal folk bli fornøyd da?? Jeg er enig med deg. Noen vet å hakke ned på alt det SE gjør på sine SoMe. Galt er det samme hva hun gjør. Kritikk for det minste lille ting. At folk orker.
Jolanda Skrevet 3. august 2022 #4685 Skrevet 3. august 2022 elskersommer skrev (1 time siden): Hva var galt med den da? Altså det er galt hun sender reklame,det er galt hun tok bilde av en sykeseng,det er galt hun ikke sier noe og det er jo ihvertfall galt hun forteller hvor tungt ting er😟😟 når i all verden skal folk bli fornøyd da?? Hun sier jo enda mer A uten å si B. Jeg har aldri sagt at reklame er galt, ikke dra alle under én kan. 8
Orly Skrevet 3. august 2022 #4686 Skrevet 3. august 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Jeg spekulerer IKKE, og kunne brydd meg mindre, men jeg vet hvordan KG fungerer 🤷♀️ Syns faktisk synd på SE uansett hva det måtte være ❤️ hun om det ❤️ Klart du spekulerer
Gjest Sprite Skrevet 3. august 2022 #4687 Skrevet 3. august 2022 Orly skrev (45 minutter siden): Enig , jeg hadde også sagt st noe har skjedd på privaten og at jeg trenger tid så derfor logger jeg av på ubestemt tid Nettopp. Skjønner virkelig ikke problemet
pøbelsara Skrevet 3. august 2022 #4688 Skrevet 3. august 2022 SE er virkelig e av de absolutt bedre av norske influensere. Hun eksponerer ikke barna sine. Hun poserer ikke i crazy posisjoner og har et budskap m at vi alle har en rett til å ferdes i verden slik vei faktisk ser ut. Hun har hatt stor suksess med kolleksjonene sine. Hun jobber målbevisst og har integritet i en grad svært få andre norske influensere har. Hun merker til og med reklame riktig. Jeg er kritisk til svært mye influenservirksomhet og kommersielle some-opplegg. Men jeg synes SE fortjener en hel masse ros og burde holdes opp som et godt eksempel en rekke andre burde lære av. 29 9 4
missnorway94 Skrevet 3. august 2022 #4689 Skrevet 3. august 2022 Ellevill skrev (4 timer siden): Så hvis du var hennes kommunikasjonsrådgiver, hvordan helt konkret bør man takle en slik situasjon som SE kom i? Da hadde jeg kjørt på med annonser/reklame som vanlig og publisert/snappet om alt annet enn sykehus. Natur, klær, overfladiske ting helt frem til jeg var klar for å dele hva som egentlig foregår. Mulig det hadde blitt litt kjedelig innhold en periode, men det syntes jeg hadde verdt prisen å betale (i dobbel betydning) for å ha privatliv. Hvis jeg var i hennes sko. Rart hvordan langt mer kjente personer greier å "levere varene" uten å måtte dele enormt personlige ting som foregår. Helt greit at offentlige personer deler slike ting, men da bør de ikke komme med pekefingeren på hvordan folket skal reagere og håndtere infoen som gis. For slik fungerer ikke media. Takler man ikke det, får man holde tyst så lenge. 15
Kyllingmonk Skrevet 3. august 2022 #4690 Skrevet 3. august 2022 missnorway94 skrev (1 minutt siden): Da hadde jeg kjørt på med annonser/reklame som vanlig og publisert/snappet om alt annet enn sykehus. Natur, klær, overfladiske ting helt frem til jeg var klar for å dele hva som egentlig foregår. Mulig det hadde blitt litt kjedelig innhold en periode, men det syntes jeg hadde verdt prisen å betale (i dobbel betydning) for å ha privatliv. Hvis jeg var i hennes sko. Rart hvordan langt mer kjente personer greier å "levere varene" uten å måtte dele enormt personlige ting som foregår. Helt greit at offentlige personer deler slike ting, men da bør de ikke komme med pekefingeren på hvordan folket skal reagere og håndtere infoen som gis. For slik fungerer ikke media. Takler man ikke det, får man holde tyst så lenge. Men da måtte hun vært aktiv/vært på mobilen og det ønsket hun/kunne hun ikke være fordi fokuset måtte være på sykehuset. 5
missnorway94 Skrevet 3. august 2022 #4691 Skrevet 3. august 2022 Kyllingmonk skrev (3 minutter siden): Men da måtte hun vært aktiv/vært på mobilen og det ønsket hun/kunne hun ikke være fordi fokuset måtte være på sykehuset. Men det er hun jo uansett? Hun reklamerer jo? Så den blir for tynn. 4
cilla89 Skrevet 3. august 2022 #4692 Skrevet 3. august 2022 missnorway94 skrev (4 minutter siden): Da hadde jeg kjørt på med annonser/reklame som vanlig og publisert/snappet om alt annet enn sykehus. Natur, klær, overfladiske ting helt frem til jeg var klar for å dele hva som egentlig foregår. Mulig det hadde blitt litt kjedelig innhold en periode, men det syntes jeg hadde verdt prisen å betale (i dobbel betydning) for å ha privatliv. Hvis jeg var i hennes sko. Rart hvordan langt mer kjente personer greier å "levere varene" uten å måtte dele enormt personlige ting som foregår. Helt greit at offentlige personer deler slike ting, men da bør de ikke komme med pekefingeren på hvordan folket skal reagere og håndtere infoen som gis. For slik fungerer ikke media. Takler man ikke det, får man holde tyst så lenge. Du vet at det ikke bare er å slenge ut en annonse? Det ligger avtaler i grunn for annonsene og om de ikke er forhåndsinnspilt så må de både spilles inn og redigeres. Reklamen hun har lagt ut har vært forhåndsinnspilt. Om man går rundt usminka på et sykehus og skal ha fokus på barna så er det ikke akkurat mye natur, klær og overfladisk å legge ut. Og det er vel mye viktigere å være tilstede istedenfor å fake noe… Nå har hun prioritert å være tilstede i familien, utrolig nok er dette feil for flere her. 12
Kyllingmonk Skrevet 3. august 2022 #4693 Skrevet 3. august 2022 missnorway94 skrev (7 minutter siden): Men det er hun jo uansett? Hun reklamerer jo? Så den blir for tynn. På 10 dager har det vel vært 2 reklamer, som var innspilt før dette skjedde, kanskje 3. Så nei, den syns jeg ikke er spesielt tynn. 9
Gasellen Skrevet 3. august 2022 #4694 Skrevet 3. august 2022 pøbelsara skrev (24 minutter siden): SE er virkelig e av de absolutt bedre av norske influensere. Hun eksponerer ikke barna sine. Du har ikke fulgt henne hele veien skjønner jeg. Hun bygget kontoen på å dele barna sine. Hun var en "momfluencer" deluxe og brukte dem i reklamer og informerte hele landet hvis de hadde spysjuke, rotet eller var i trassalder. Når hun begynte å flytte fokuset over på kroppspositivitet var en stor følgerbase allerede etablert mye pga barna. Det er derfor så mange er nysgjerrige/bryr seg nå. Mange føler kanskje de kjenner barna fordi de har sett så innmari mye av dem før. Hun har blitt mer OBS på deling av ungene de siste to årene. Om det er pga at barna er blitt større, at hun har begynt å tenke seg om, om det er barnefaren som har inspill eller hva er ikke godt å si. Hun selger jo produkter nå som hun ikke trenger ungene for å selge. Men jeg tror ikke folk hadde hengt seg så mye opp i hvem og hva hvis det ikke hadde vært for at hun hadde dokumentert dem så heftig som hun gjorde for ett par år siden.. Jeg synes synd i ungene for at det blir sånn. De har ikke valgt det. Allerede på helsestasjonen tar dem opp deling av barn i some. Og allikevel klarer ikke noen foreldre å styre seg.. 15 år etter sosiale mediers inntog for fullt.. Jeg har derimot liten medfølelse for Sara for at hun nå sitter å tenker "å shit! Privatlivet til barna mine?! Jeg ville ikke at alle skal vite dette!" For dette burde hun helt ærlig tenkt på før hun begynte å dele alt når hun skulle bygge insta-konto.. Hun har hatt ansvar for å skjerme barna sine hele veien. Og hun var helt ærlig ikke så veldig flink til det før. Meste av content med ungene ligger fremdeles ute på instagram og blogg. 17 8
missnorway94 Skrevet 3. august 2022 #4695 Skrevet 3. august 2022 Kyllingmonk skrev (4 minutter siden): På 10 dager har det vel vært 2 reklamer, som var innspilt før dette skjedde, kanskje 3. Så nei, den syns jeg ikke er spesielt tynn. Ok. Som sagt, jeg følger ikke denne dama, men synes det er interessant tema dette med influensere og måten de driver på. Da modererer jeg meg til at jeg da ville ha sagt at jeg ikke kommer til å publisere som vanlig og at folk får bare spekulere i vei. Det er vel kanskje en svakhet mange av disse influenserne har, nemlig at de takler spekulasjoner dårlig. Noe som er en del av gamet når man eksponerer seg i den grad de gjør og lever av det. Medaljens bakside. 1
missnorway94 Skrevet 3. august 2022 #4696 Skrevet 3. august 2022 Gasellen skrev (12 minutter siden): Du har ikke fulgt henne hele veien skjønner jeg. Hun bygget kontoen på å dele barna sine. Hun var en "momfluencer" deluxe og brukte dem i reklamer og informerte hele landet hvis de hadde spysjuke, rotet eller var i trassalder. Når hun begynte å flytte fokuset over på kroppspositivitet var en stor følgerbase allerede etablert mye pga barna. Det er derfor så mange er nysgjerrige/bryr seg nå. Mange føler kanskje de kjenner barna fordi de har sett så innmari mye av dem før. Hun har blitt mer OBS på deling av ungene de siste to årene. Om det er pga at barna er blitt større, at hun har begynt å tenke seg om, om det er barnefaren som har inspill eller hva er ikke godt å si. Hun selger jo produkter nå som hun ikke trenger ungene for å selge. Men jeg tror ikke folk hadde hengt seg så mye opp i hvem og hva hvis det ikke hadde vært for at hun hadde dokumentert dem så heftig som hun gjorde for ett par år siden.. Jeg synes synd i ungene for at det blir sånn. De har ikke valgt det. Allerede på helsestasjonen tar dem opp deling av barn i some. Og allikevel klarer ikke noen foreldre å styre seg.. 15 år etter sosiale mediers inntog for fullt.. Jeg har derimot liten medfølelse for Sara for at hun nå sitter å tenker "å shit! Privatlivet til barna mine?! Jeg ville ikke at alle skal vite dette!" For dette burde hun helt ærlig tenkt på før hun begynte å dele alt når hun skulle bygge insta-konto.. Hun har hatt ansvar for å skjerme barna sine hele veien. Og hun var helt ærlig ikke så veldig flink til det før. Meste av content med ungene ligger fremdeles ute på instagram og blogg. TAKK for nyttig innspill. Selvfølgelig har hun bygget karriere på å oute barna sine 🤦🏻♀️ Hadde selvsagt vært like stor på Insta hadde hun ikke begynt med dét (not). Underbygger bare min teori om at ukritisk deling av privatliv backfirer en gang senere hvis man ikke er klar over konsekvensene.. 7 1
elskersommer Skrevet 3. august 2022 #4697 Skrevet 3. august 2022 Jolanda skrev (2 timer siden): Hun sier jo enda mer A uten å si B. Jeg har aldri sagt at reklame er galt, ikke dra alle under én kan. Jeg har da ikke skrevet at alle klager på alt . Jeg kunne så klart byttet ut folk med enkelte.. skal gjøre dette neste gang så du slipper å føle deg truffet
elskersommer Skrevet 3. august 2022 #4698 Skrevet 3. august 2022 Orly skrev (2 timer siden): Enig , jeg hadde også sagt st noe har skjedd på privaten og at jeg trenger tid så derfor logger jeg av på ubestemt tid Å da ville ingen her inne spekulert i hvorfor hun bare er borte?
elskersommer Skrevet 3. august 2022 #4699 Skrevet 3. august 2022 Gasellen skrev (37 minutter siden): Du har ikke fulgt henne hele veien skjønner jeg. Hun bygget kontoen på å dele barna sine. Hun var en "momfluencer" deluxe og brukte dem i reklamer og informerte hele landet hvis de hadde spysjuke, rotet eller var i trassalder. Når hun begynte å flytte fokuset over på kroppspositivitet var en stor følgerbase allerede etablert mye pga barna. Det er derfor så mange er nysgjerrige/bryr seg nå. Mange føler kanskje de kjenner barna fordi de har sett så innmari mye av dem før. Hun har blitt mer OBS på deling av ungene de siste to årene. Om det er pga at barna er blitt større, at hun har begynt å tenke seg om, om det er barnefaren som har inspill eller hva er ikke godt å si. Hun selger jo produkter nå som hun ikke trenger ungene for å selge. Men jeg tror ikke folk hadde hengt seg så mye opp i hvem og hva hvis det ikke hadde vært for at hun hadde dokumentert dem så heftig som hun gjorde for ett par år siden.. Jeg synes synd i ungene for at det blir sånn. De har ikke valgt det. Allerede på helsestasjonen tar dem opp deling av barn i some. Og allikevel klarer ikke noen foreldre å styre seg.. 15 år etter sosiale mediers inntog for fullt.. Jeg har derimot liten medfølelse for Sara for at hun nå sitter å tenker "å shit! Privatlivet til barna mine?! Jeg ville ikke at alle skal vite dette!" For dette burde hun helt ærlig tenkt på før hun begynte å dele alt når hun skulle bygge insta-konto.. Hun har hatt ansvar for å skjerme barna sine hele veien. Og hun var helt ærlig ikke så veldig flink til det før. Meste av content med ungene ligger fremdeles ute på instagram og blogg. Ja hun bygde opp mye av kontoen rundt barna men er det ikke lov og kunne forandre mening på dette med eksponering av barn.. dette er jo ett tema som er blitt mer og mer belyst de siste få åra. Å hun i motsetning til sin veninne Nyhus og CBE velger nå i det minste å følge eksperter sine råd og lar barna være barn. Noe som er bra. Hvorfor må vi hele tiden kritisere for ting de gjorde for 5 år siden så lenge de nå i det minste gjør ting til det bedre 13 1
Orly Skrevet 3. august 2022 #4700 Skrevet 3. august 2022 elskersommer skrev (20 minutter siden): Å da ville ingen her inne spekulert i hvorfor hun bare er borte? Nei det tror jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå