Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bellabellee skrev (1 minutt siden):

Nei, Sara. Jeg trodde ikke det. Men du tror hver kveld at nå skjer det! Svarer til sounden hennes. IMG_5920.thumb.jpeg.cdd279d06c91614ea28a11445b107941.jpeg

Tja. En trenger heldigvis ikke lure. For det blir slått opp over alt i det øyeblikket det skjer.

Bare tenk om de planlegger "et uhell" med en femte.... er bare å glede seg.

• Liker 7
Skrevet
Bellabellee skrev (7 minutter siden):

Nei, Sara. Jeg trodde ikke det. Men du tror hver kveld at nå skjer det! Svarer til sounden hennes. IMG_5920.thumb.jpeg.cdd279d06c91614ea28a11445b107941.jpeg

Tv 2 poster når den ungen kommer😂trenger ikke følge deg😅

• Liker 3
Skrevet
Bellabellee skrev (39 minutter siden):

Er dette samme kvinne som ringte sykehuset i går fordi hun ikke klarte å tisse normalt, og som satt på Snap og gråt over at hun ble avvist av jordmor som aldri hadde hørt om lignende tilfelle på 20 år? Det var vel noe snakk om et kateter også? Utrolig hvor rask tilfrisking hun har, er så tøff at hun til og med drar til frisøren i flere timer et døgn etter å ha blitt strippet, selv med fare for styrtfødsel 😶

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Anonym_2024 skrev (1 time siden):

Er dette samme kvinne som ringte sykehuset i går fordi hun ikke klarte å tisse normalt, og som satt på Snap og gråt over at hun ble avvist av jordmor som aldri hadde hørt om lignende tilfelle på 20 år? Det var vel noe snakk om et kateter også? Utrolig hvor rask tilfrisking hun har, er så tøff at hun til og med drar til frisøren i flere timer et døgn etter å ha blitt strippet, selv med fare for styrtfødsel 😶

Plagene forsvant da hun fikk kontakt med en journalist 😉

Endret av Vokteren
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Angel75 skrev (4 timer siden):

Ja, jeg vet virkelig hvordan det er her inne.

Vet ikke hvordan det fungerer med hyllebedrift. Men glad du fant det på Instagram så vi fikk sett at Sara hadde rett ❤️

Det var ikke bare haterene her som stusset over hvordan de feiret 4 år. Det var en annen også. Siden Careless står oppstartet i 2022 så er det ikke rart at både du og andre stusset hvordan det gikk for seg?! Så at du "vet hvordan det virkelig er inne her" blir litt dumt når du selv ikke forstod hvordan ting var. 

• Liker 4
Skrevet
Angel75 skrev (3 timer siden):

Ja hvorfor ser folk på dette. Noen her i tråden ser jo på alt hun legger ut, for de er redde for å gå glipp av noe de kan bruke mot henne bl.a. Hun har mange fans/"venninner" som støtter henne , No matter what. Tror hun kommer til å leve godt av snap så lenge de betaler som de gjør.

Så at to/tre inne i tråden her følger SE er det som gjør at hun tjener som hun gjør? De få følgerene her inne utgjør ikke en prosent en gang av hva hun tjener på snap. 

• Liker 3
Skrevet
Angel75 skrev (2 timer siden):

Du stiller spm ved å skrive at det er stor oppmerksomhet og blitt sterkt kritisert på Some det Sara har gjort?

Ser ingen spørsmålstegn ved det jeg. Ser en påstand jeg. Da får du lese deg opp på hva et spm er.

Da synes jeg faktisk du også skal begynne å komme med bevis på alt du påstår. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (35 minutter siden):

Det var ikke bare haterene her som stusset over hvordan de feiret 4 år. Det var en annen også. Siden Careless står oppstartet i 2022 så er det ikke rart at både du og andre stusset hvordan det gikk for seg?! Så at du "vet hvordan det virkelig er inne her" blir litt dumt når du selv ikke forstod hvordan ting var. 

Det gjelder jo ikke bare dette.

Bibbi_ skrev (32 minutter siden):

Så at to/tre inne i tråden her følger SE er det som gjør at hun tjener som hun gjør? De få følgerene her inne utgjør ikke en prosent en gang av hva hun tjener på snap. 

Skrev jeg at 2 til 3 personer utgjør hennes store lønn?

Bibbi_ skrev (30 minutter siden):

Da synes jeg faktisk du også skal begynne å komme med bevis på alt du påstår. 

Spør meg hva du vil ha. Men nå er ikke jeg den som tar screenshot og kommer med påstander. Om du mener at jeg skrev jeg leste på J.... så hadde andre også lest det samme som jeg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Floriamint skrev (2 timer siden):

Jeg forstår ikke dette evindige maset om at "nei jeg har ikke født". Hun har fremdeles 2 uker til termin. At følgerene gidder, skjønner de ikke hvor dumt dette er? Hun har mast om dette en mnd allerede! Hun lyver å sier de andre barna kom så og så lang tid før termin, men instagramen hennes sier noe annet. 🤦‍♀️

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Bibbi_ skrev (5 minutter siden):

Jeg forstår ikke dette evindige maset om at "nei jeg har ikke født". Hun har fremdeles 2 uker til termin. At følgerene gidder, skjønner de ikke hvor dumt dette er? Hun har mast om dette en mnd allerede! Hun lyver å sier de andre barna kom så og så lang tid før termin, men instagramen hennes sier noe annet. 🤦‍♀️

Når man hver kveld legger opp til at det kan skje noe i løpet av natta så… Er det noen som virkelig faller for det sånn helt seriøst? Eller er det bare «smisk» fra følgere at  de nå har vært spente på fødsel i flere uker?  

Er dette en utvidelse av den crocksen og «se om snøen smelter på verandaen»🙈

Endret av GulleGull
La til tekst
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Frujohansen på inst.. har her svært kloke refleksjoner - med utgangspunkt i en av SET sine snapper. 

IMG_3790.jpeg

IMG_3791.jpeg

Endret av LivEinar
  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Kan hun ha hatt ett enkeltmannsforetak fra 28 mai 2021 til 2022?  For det vises vel ikke på proff? 

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (8 minutter siden):

Kan hun ha hatt ett enkeltmannsforetak fra 28 mai 2021 til 2022?  For det vises vel ikke på proff? 

Nei, hvis det er slettet vises det kanskje ikke lenger. For enkeltmannsforetak vises på Proff.

• Liker 2
Skrevet

Har lyst til å adressere denne. Konklusjonen til frujohansen er god, «pengene er verdt mer». Til dere som følger, tenker dere over hva dere faktisk er med på når man kikker seg inn på Snap? Dere er med på å belønne at foreldre som Sara tjener penger på å utlevere egne barn, både født og ufødt.

IMG_4516.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 12
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Nei, hvis det er slettet vises det kanskje ikke lenger. For enkeltmannsforetak vises på Proff.

Jeg tenkte kanskje det er svaret fordi hun trodde vel ikke att dette skulle ta så av når hun startet opp med de første bikinier

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Hun har et enkeltpersonforetak registrert i 2018, org nr 921 367 740.

• Liker 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (47 minutter siden):

Hun har et enkeltpersonforetak registrert i 2018, org nr 921 367 740.

Da var det kanskje det hun brukte i 2021

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (33 minutter siden):

Da var det kanskje det hun brukte i 2021

Vil tro det enkeltpersonsforetaket fra 2018 er for de første store inntektsårene hennes som influenser. Før hun fikk venner som anbefalte at hun heller burde ha AS som influenser. Tipper også at det første året med CL ble kjørt enten gjennom noe shady Reme greier eller gjennom hennes influenser AS

• Liker 1
Skrevet
Floriamint skrev (7 timer siden):

Klein hele dama 🙈

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Veldig andpusten nå. Enda hun ligger. Men kjenner noe nytt igjen da, så da blir det vel fødsel i natt. Igjen🤪

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...