Angel75 Skrevet 29. mai #45461 Skrevet 29. mai Snublefot62 skrev (1 time siden): Tenk det misbruket av offentlige ressurser. Skulle ikke tro at hun skal ha barn nr 4. Har du sett snap hva det handler om? Og hvordan kan du uttale deg om at det er misbruk av ressurser? Har du født noen gang, nei det har du ikke. Og alle svangerskap er ikke alltid like. 2
Angel75 Skrevet 29. mai #45462 Skrevet 29. mai LivEinar skrev (54 minutter siden): Hvis du har fulgt SET en stund, ville du ha sett at hennes barneeksponering er ekstrem. Hun viser visuelt bare litt av barna, men deler hele dagliglivet deres når de er hos henne. Særlig graverende er det mht eldste sønnens helsetilstand. Og nå har hun erklært at hun vil være enda mer «åpen»… Ellers er jeg enig i at all eksponering av barn er forkastelig og burde reguleres ved lov, slik som i Frankrike. Hun deler ikke hele hverdagslivet til barna, nå prøver du å danne din egen sannhet her. 2 1
LivEinar Skrevet 29. mai #45463 Skrevet 29. mai Angel75 skrev (5 minutter siden): Hun deler ikke hele hverdagslivet til barna, nå prøver du å danne din egen sannhet her. Si meg, følger du SET på snap? 1 7
Angel75 Skrevet 29. mai #45464 Skrevet 29. mai LivEinar skrev (18 minutter siden): Si meg, følger du SET på snap? Ja det gjør jeg. Men ikke slavisk, og tar ikke screenshot. Jeg vet noe om barna, men jeg vet ikke hverdagslivet deres som du påstår hun deler. Men hun deler ting som hun absolutt ikke burde delt, men er ikke dermed sagt at vi vet alt. 2
LivEinar Skrevet 29. mai #45465 Skrevet 29. mai Angel75 skrev (20 minutter siden): Ja det gjør jeg. Men ikke slavisk, og tar ikke screenshot. Jeg vet noe om barna, men jeg vet ikke hverdagslivet deres som du påstår hun deler. Men hun deler ting som hun absolutt ikke burde delt, men er ikke dermed sagt at vi vet alt. Siden du delvis følger, og jeg følger alt, er det logisk at jeg har bedre innsikt i hvor mye hun deler om barna enn det du har. Men jeg er ikke urimelig. 😉 Vi kan enes om at hun deler fra barnas hverdagsliv, du vil kanskje si lite, jeg mener mye. Vi er uansett helt helt enige i at hun deler ting hun absolutt ikke burde delt, for å sitere deg. Og jeg kan være enig med deg om at det ikke er absolutt og til enhver tid - alle detaljer. 5
Anonym_2024 Skrevet 29. mai #45466 Skrevet 29. mai LivEinar skrev (2 timer siden): Da er innlegget til SET også blitt kommentert på ins..a. Flott å se at noen aktualiserer denne problemstillingen. Dette begynner å bli et samfunnsproblem, og det på grunn av at Snapchat betaler disse, og Sara groteskt mye penger for å dele alt de kaller « hverdagsliv». 8 8
Outandabout Skrevet 29. mai #45467 Skrevet 29. mai Og samme strategi i kveld før «tidenes bursdagssalg» på CL. Grine foran kamera, for deretter å takke så inderlig for at de handler hos ennå. Og selvsagt har HUN bestemt at prisene skal være lavest mulig, noe Vegard på ingen måte har godkjent. Det er så latterlig, og det er så sykt trist at følgerne går på denne strategien gang etter gang. lenge leve kynismen! 7 5
Anonym_2024 Skrevet 29. mai #45468 Skrevet 29. mai Outandabout skrev (1 minutt siden): Og samme strategi i kveld før «tidenes bursdagssalg» på CL. Grine foran kamera, for deretter å takke så inderlig for at de handler hos ennå. Og selvsagt har HUN bestemt at prisene skal være lavest mulig, noe Vegard på ingen måte har godkjent. Det er så latterlig, og det er så sykt trist at følgerne går på denne strategien gang etter gang. lenge leve kynismen! Bursdagssalg? CareLess ble vel stiftet 01.01.2022? Og registrert første gang 13.01.2022? Hva slags bursdag er dette i mai? 2
Outandabout Skrevet 29. mai #45469 Skrevet 29. mai Anonym_2024 skrev (2 minutter siden): Bursdagssalg? CareLess ble vel stiftet 01.01.2022? Og registrert første gang 13.01.2022? Hva slags bursdag er dette i mai? Mener hun sa noe om bursdag… CL fyller år? Mulig jeg hørte feil 2
Angel75 Skrevet 29. mai #45470 Skrevet 29. mai Anonym_2024 skrev (2 minutter siden): Bursdagssalg? CareLess ble vel stiftet 01.01.2022? Og registrert første gang 13.01.2022? Hva slags bursdag er dette i mai? Godt spm. Tror også hun sa de feirer 4 år? 🤔 2
Anonym_2024 Skrevet 29. mai #45471 Skrevet 29. mai Angel75 skrev (20 minutter siden): Godt spm. Tror også hun sa de feirer 4 år? 🤔 4 år? Det er ikke 4 år, fra 1.1.2022 til d.d. 1
StriLenke Skrevet 29. mai #45472 Skrevet 29. mai Stargaze skrev (4 timer siden): Herregud, er det mulig. Håper hun raser nedover som «stor» konto. Å ønske en styrtfødsel for mer penger er sykt. Hun virker null interessert i babyens beste kun💲💲💲💲 Men det går nok ikke så godt for Careless, og med crazy, stormannsgal husbygging i ødeland er hun vel nødt til å hanke inn på snap. Virker som om hele graviditeten og ungen kun er for cash i kassa. Hun blir mer og mer usmakelig (om det er mulig) Jeg tolket det motsatt, at det er igangsettelse over flere dager som drar inn mer cash? Folk er spente og vil inn å følge med? Men jeg så kun det bildet som er delt her da, følger ikke SE på snap lengre så ikke fått med meg mer kontekst enn så 😅 3
Angel75 Skrevet 29. mai #45473 Skrevet 29. mai Anonym_2024 skrev (10 minutter siden): 4 år? Det er ikke 4 år, fra 1.1.2022 til d.d. Nei, så vet ikke hva de holder på med 🙈 2
StriLenke Skrevet 29. mai #45474 Skrevet 29. mai anno19 skrev (2 timer siden): Er ikke de to influencerene ganske like her da? Sara er på en underlig måte ærlig nok til å skrive hva som gir mye inntekt - og så viser hun andre det i praksis i dag. Fantastisk latterlig hele opplegget, og de er like ille begge to. Hvilket signal sender du som mor når mobiltelefonen er fremme 24/7? Snap betyr mer enn fødsel? Det er jo galskap…… HELT enig. Tenkte det med en gang jeg så VG-artikkelen med noen screenshots i - hvorfor i all verdens navn og rike deler hun dette med hele verden? Det er forkastelig uansett hvilken influenser som gjør dette, fødselen steg for steg. Forkastelig og ekstremt pinlig. "Fack, Fack, fack" *hånd over munn og bekymret mine* blitz blitz. Cringe. Og Sara da som har brukt dette siden dag minus 47 typ, følgere ble holdt oppdatert allerede før hun visste at hun var gravid, det er bare syyykt. Det er ikke rart de må forsvare bransjen sin konstant, for det er helt oppriktig søppel 🤪 3 1
Floriamint Skrevet 29. mai #45475 Skrevet 29. mai Ingen vits å klage på pengestrømmen inn til henne. Om folk går inn å klikker på henne etterpå. Hun der smiler bare breiere og breiere over alle klikkene. Hun oppnår det hun vil. Får håpe myndighetene griper inn snart. Hun og venninne hennes har stor familie . De skulle hatt mere nok med å fulgt opp ungene sine. 6 1
Harnoejegvilsi Skrevet 29. mai #45476 Skrevet 29. mai Isola2 skrev (3 timer siden): Haha? Hva? Dro hun inn og ble avvist? Nei, hun ringte føden og traff på en jordmor, som i løpet av sine 20 år, aldri hadde vært borti symptomene til Sara. Det gjorde at Sara måtte gråte en skvett eller ti, på snap. 6 5
Snublefot62 Skrevet 30. mai #45477 Skrevet 30. mai Anonym_2024 skrev (5 timer siden): 4 år? Det er ikke 4 år, fra 1.1.2022 til d.d. Angel75 skrev (4 timer siden): Nei, så vet ikke hva de holder på med 🙈 Nå vet vi jo fra tidligere at Sara Emilie ikke er så god på å rekne år…. 1 1
Snublefot62 Skrevet 30. mai #45478 Skrevet 30. mai Angel75 skrev (6 timer siden): Har du sett snap hva det handler om? Og hvordan kan du uttale deg om at det er misbruk av ressurser? Har du født noen gang, nei det har du ikke. Og alle svangerskap er ikke alltid like. Kan ikke du bare si hva du mener ikke stemmer i stede for å prøve å starte en brukerdebatt? 1 5
Bella50 Skrevet 30. mai #45479 Skrevet 30. mai (endret) Anonym_2024 skrev (8 timer siden): 4 år? Det er ikke 4 år, fra 1.1.2022 til d.d. Det er helt normalt at butikker feirer bursdag fra åpningsdato og merker feier fra lanseringsdato. Careless lanserte sin første bikini kolleksjon i 2021. Endret 30. mai av Bella50 La til bilde med dato. 1 2
Angel75 Skrevet 30. mai #45480 Skrevet 30. mai Bella50 skrev (49 minutter siden): Det er helt normalt at butikker feirer bursdag fra åpningsdato og merker feier fra lanseringsdato. Careless lanserte sin første bikini kolleksjon i 2021. Syntes bare det var så merkelig for på proff står det 2022. Men da regnet hun jo rett som noen andre her mente hun ikke kunne. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå