Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bibbi_ skrev (13 minutter siden):

Jeg synes faktisk du kan bevise det du sier. Å kan du det, så et jo det bare fint.  I HVILKET FORUM STÅR DET AT NOEN HAR GÅTT TIL KOMMUNEN?? 

Mulig dette blir brukerdebatt, men synes faktisk man kan bevise at det er sant det man skriver her. 

Jeg har jo svart. J... er vel ikke så mange forum som begynner med bokstaven J? Er det slettet så er det slettet. Jeg pleier tar ikke screenshot som andre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (22 minutter siden):

Og når du ikke klarer å overbevise så må du latterliggjøre alvorligheten i det.

Angel75 skrev (24 minutter siden):

Ja for en krise for deg. Nå har det blitt søkt.

Man kan se at heiagjengen til SE er lik henne, driter i lover og regler. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Angel75 skrev (1 time siden):

Jeg har jo svart. J... er vel ikke så mange forum som begynner med bokstaven J? Er det slettet så er det slettet. Jeg pleier tar ikke screenshot som andre.

. Slettet fordi jeg gikk over streken.

Endret av Bibbi_
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Man kan se at heiagjengen til SE er lik henne, driter i lover og regler. 

Jeg er ikke heiagjeng og jeg søker før jeg gjør noe, så jeg følger lover og regler. Så igjen, feil, som vanlig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (15 minutter siden):

Jeg synes faktisk du kan bevise det du sier. Å kan du det, så et jo det bare fint.  I HVILKET FORUM STÅR DET AT NOEN HAR GÅTT TIL KOMMUNEN?? 

Mulig dette blir brukerdebatt, men synes faktisk man kan bevise at det er sant det man skriver her. 

Så det på J. Der svarte en eller annen på en ironisk kommentar på bildene av snappene til SET der hun påstår at hun har søkt. Vedkommende som svarte sa  at hen hadde tipset kommunen.. riktignok med en klovneemoji bak -så veit ikke jeg, 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kjære @Angel75

Hvorfor jeg er så opptatt av frøken Tandberg og hennes daglige liv er fordi jeg er så dritlei av att hun som influencer ikke gidder og følge lover og regler som er satt. Hun sier att det er søkt om bruksendring i kjelleren men dette er da ikke gjort. Å når de nå søker så skriver denne takstmann att siden det tross alt er gjort for flere år siden så er det ingen vits og varsle naboer om denne ordningen. 3 år betegner jeg ikke som flere år siden .

Å hvorfor skal ikke SE føle lover og regler slik som du og jeg gjør? Eller hvorfor trenger jeg eller naboen og søke om bruksendring på huset når frøken Tandberg ikke gjør det. Da kan vi jo bare gjøre som henne. Hvordan blir det i Norge om alle gjør som de vil? 

Jeg har skjønt att noen både her på KG og på J.... mener att det ikke spiller noen rolle om hun gjør om huset uten og søke. Men der er ikke jeg❤️

Endret av elskersommer
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Kjære @Angel75

Hvorfor jeg er så opptatt av frøken Tandberg og hennes daglige liv er fordi jeg er så lei av att hun som influencer ikke gidder og følge lover og regler som er satt. Hun sier att det er søkt om bruksendring i kjelleren men dette er da ikke gjort. Å når de nå søker så skriver denne takstmann att siden det tross alt er gjort for flere år siden så er det ingen vits og varsle naboer om denne ordningen. 3 år betegner jeg ikke som flere år siden .

Å hvorfor skal ikke SE føle lover og regler slik som du og jeg gjør? Eller hvorfor trenger jeg eller naboen og søke om bruksendring på huset når frøken Tandberg ikke gjør det. Da kan vi jo bare gjøre som henne. Hvordan blir det i Norge om alle gjør som de vil? 

Jeg har skjønt att noen både her på KG og på J.... mener att det ikke spiller noen rolle om hun gjør om huset uten og søke. Men der er ikke jeg❤️

Dine hersketeknikker kan du bruke på noen andre. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikkje bit på😅. Her er nok ønskje om å få tråden stengd.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
oss-to skrev (5 minutter siden):

Ikkje bit på😅. Her er nok ønskje om å få tråden stengd.

Jeg skal ikke bite på men rapporterer inn

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Bibbi_ skrev (50 minutter siden):

Har spurt jeg også. Når man ikke får svar, regner jeg med det kun var et forsøk på ryktespredning. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
GulleGull skrev (35 minutter siden):

Så det på J. Der svarte en eller annen på en ironisk kommentar på bildene av snappene til SET der hun påstår at hun har søkt. Vedkommende som svarte sa  at hen hadde tipset kommunen.. riktignok med en klovneemoji bak -så veit ikke jeg, 

Da er det vel slettet da... Eneste jeg kunne se hva at man skulle ha tipset kommunen. 

Synes man kan ta skjermbilde og legge ved når man påstår noe. Jeg prøver hvertfall å være flink til det, slik at noen ikke kan påstå jeg lyver. 

Endret av Bibbi_
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Foreslår å bare overse, vedkommende er kun ute etter brukerdebatt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Lurer på hvor mye sutring det blir dersom Sara Emilie får avslag på søknaden og hun må sette alt tilbake i stand slik det var før.

...eller om hun bare selger uten å ha det godkjent...

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Denne heiagjengen hennes synes jo det er greit hun bryter lover og regler, slik SE gjør. I tillegg må de jo være helt bortreiste. Denne kom opp på utforsk. Første gang SE nebbet tilbake, er bestandig så overbærende og tålmodig 😂 

Og jeg forstår jo SE er lei, hun har jo ventet fødsel siden april 🤪 

Skjermbilde fra SE sin snap

Screenshot_20250528_133001_Snapchat.jpg

Endret av Bibbi_
  • Liker 1
Skrevet

Urkvinne faktisk.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Annonse
Skrevet
Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Urkvinne faktisk.

Det beviser hun vel hver dag at hun ikke er. 😂

• Liker 8
Skrevet

Hvis hun kjøpte huset mars.2022 og hun bygget om i underetasjen etter hun overtok, så vil endringene hun har gjort ikke kvalifiseres som at dette er gjort for 3 år siden, slik det står i søknaden til kommunen? Er ikke det en direkte feil? 

• Liker 1
Skrevet
Angel75 skrev (3 timer siden):

Er vel ikke lov å nevne andre forum men begynner på J. Der stod det at noen allerede hadde meldt henne til kommunen. Om det er sant eller ikke, vet man jo ikke. Samme som her i tråden.

Sto det noe om hva vedkommende har meldt inn? 🤔

Skrevet
Anonym_2024 skrev (14 minutter siden):

Hvis hun kjøpte huset mars.2022 og hun bygget om i underetasjen etter hun overtok, så vil endringene hun har gjort ikke kvalifiseres som at dette er gjort for 3 år siden, slik det står i søknaden til kommunen? Er ikke det en direkte feil? 

Eller løgn, ja.

Men er det noe fritak for å søke om tiltak som er gjort for mer enn tre år siden? Eller fritak for å varsle naboer?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Bella50 skrev (20 minutter siden):

Sto det noe om hva vedkommende har meldt inn? 🤔

Husker ikke helt hva det stod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...