J.. Skrevet 15. juli 2022 #4501 Del Skrevet 15. juli 2022 LaitCorporel skrev (Akkurat nå): Noen som vet om hun er gravid? I går drakk hun corona uten alkohol og brus i dag.. Må man drikke alkohol i hytt å vær da? 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaitCorporel Skrevet 15. juli 2022 #4502 Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) J.. skrev (På 15.7.2022 den 17.37): Må man drikke alkohol i hytt å vær da? Absolutt ikke! Endret 17. juli 2022 av LaitCorporel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 15. juli 2022 #4503 Del Skrevet 15. juli 2022 LaitCorporel skrev (2 timer siden): Noen som vet om hun er gravid? I går drakk hun corona uten alkohol og brus i dag.. Er det kun da man ikke drikker alkohol? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 15. juli 2022 #4504 Del Skrevet 15. juli 2022 Hæ? Hun var fyllesjuk? Da drakk hun vel? 😄 Jeg har forøvrig drukket 2 ganger på 3 år, må være veldig gravid jeg da eller..?! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 15. juli 2022 #4505 Del Skrevet 15. juli 2022 Meg.no skrev (21 timer siden): Tingen er at hun markedsfører seg selv med at man skal være fornøyd med den kroppen man har. Da er det selvmotsigende, og hun hun fremstår upålitelig når hun selv har silikon. Dette er hun selvfølgelig klar over, og har derfor kommet i forkjøpet med å si at hun gjerne vil fjerne silikonen. I virkeligheten så vil hun nok ikke det. Ikke nå iallfall, hvor hun driver å reklamerer for bikinier.. For meg fremstår hun upålitelig. Hun er en businesskvinne og tenker profitt. Godt du sitter på fasiten. Herregud. Skjerp deg. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 15. juli 2022 #4506 Del Skrevet 15. juli 2022 Jodaneida skrev (20 timer siden): Eller har hun vokst opp og blitt eldre? Jeg har tattoveringer jeg ALDRI hadde tatt igjen i dag. Men jeg fjerner dem heller ikke med laser. Samme her. Tok noen tatoveringer på videregående, som jeg gjerne skulle vært foruten, men gidder ikke fjerne de. Noen er sykelig opptatt av puppene til Sara. Kjenner mange som tok silikon som 18-åring, som angrer i dag. Det betyr ikke at de bare kan stikke innom en klinikk og dra de ut heller. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 15. juli 2022 #4507 Del Skrevet 15. juli 2022 Birdo skrev (8 timer siden): Og har vært tydelig på flere ganger at hun reagerer negativt på narkose.. For ikke snakke om at operasjonssårene hennes ikke gror som de skal… 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 16. juli 2022 #4508 Del Skrevet 16. juli 2022 LaitCorporel skrev (14 timer siden): Noen som vet om hun er gravid? I går drakk hun corona uten alkohol og brus i dag.. Satt du med de og så alt hun drakk?🤔 Hun snappet langt i fra hele kvelden, så du kan ikke si at hun kun drakk alkoholfritt😅 Dessuten, så kan man faktisk drikke brus uten å være gravid altså😂 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 16. juli 2022 #4509 Del Skrevet 16. juli 2022 Therese får altså sååååå fine (dobbel)pupper i den nye bikinien 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 16. juli 2022 #4510 Del Skrevet 16. juli 2022 Ranunkelen skrev (4 timer siden): Therese får altså sååååå fine (dobbel)pupper i den nye bikinien For en ting å kommentere 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. juli 2022 #4511 Del Skrevet 16. juli 2022 Meg.no skrev (På 14.7.2022 den 23.56): Tingen er at hun markedsfører seg selv med at man skal være fornøyd med den kroppen man har. Da er det selvmotsigende, og hun hun fremstår upålitelig når hun selv har silikon. Dette er hun selvfølgelig klar over, og har derfor kommet i forkjøpet med å si at hun gjerne vil fjerne silikonen. I virkeligheten så vil hun nok ikke det. Ikke nå iallfall, hvor hun driver å reklamerer for bikinier.. For meg fremstår hun upålitelig. Hun er en businesskvinne og tenker profitt. Er det ikke deilig og være så feilfri? Tenk og vokse om,bli ung og så voksen uten og ha gjort ett feilgrep🙈 er det ikke bra? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. juli 2022 #4512 Del Skrevet 16. juli 2022 LaitCorporel skrev (På 15.7.2022 den 17.36): Noen som vet om hun er gravid? I går drakk hun corona uten alkohol og brus i dag.. Blir så irritert på slike uttalelser.. folk må da kunne drikke noe uten alkohol.. nå fikk de kjeft når de var i Italia fordi folk mente hun drakk alkohol men det var alkoholfritt.. bare fordi man velger brus eller lettøl på en fest eller en fin kveld med veninnene så er man gravid 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 16. juli 2022 #4513 Del Skrevet 16. juli 2022 elskersommer skrev (1 time siden): Blir så irritert på slike uttalelser.. folk må da kunne drikke noe uten alkohol.. nå fikk de kjeft når de var i Italia fordi folk mente hun drakk alkohol men det var alkoholfritt.. bare fordi man velger brus eller lettøl på en fest eller en fin kveld med veninnene så er man gravid Enig! Like idiotisk som kommentarer ala «ojoj,er du gravid?» om man er kvalm eller uggen. Man vet ikke om vedkommende 1) sliter med å få barn, eller 2) ikke vil ha barn avsporing dog.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 16. juli 2022 #4514 Del Skrevet 16. juli 2022 Maydis8 skrev (3 timer siden): For en ting å kommentere Sara selv som sa det, med at hun har sååååå fine pupper i den bikinien, mens hun filmet Therese, med halve puppen utenfor.. Der betyr jo at den ikke passer 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 17. juli 2022 #4515 Del Skrevet 17. juli 2022 Ranunkelen skrev (14 timer siden): Sara selv som sa det, med at hun har sååååå fine pupper i den bikinien, mens hun filmet Therese, med halve puppen utenfor.. Der betyr jo at den ikke passer Men uansett… Noen kommentarer treffer avsender mer. Det å gjøre seg morsom på andre som faktisk hverken har gjort noe slemt eller ubehagelig, fremstår lite sympatisk. Og ganske stakkarslig. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 19. juli 2022 #4516 Del Skrevet 19. juli 2022 Orly skrev (På 10.7.2022 den 13.26): Å joda det finnes omtrent like bikinier i vanlige butikker , også for de av oss med ekstra kilo Enda godt du kan svare for ALLE andre også, du er så god å ha! 🏆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. juli 2022 #4517 Del Skrevet 21. juli 2022 Er det ikke litt rart at man kjøper ett hus til 11 millioner (noe som er bra om hun har råd) men først så ble hun overrasket over dette med hagen også Har hun ikke sett leiligheten i huset som hun leier ut Er det ikke vanlig og se hele huset? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 21. juli 2022 #4518 Del Skrevet 21. juli 2022 elskersommer skrev (49 minutter siden): Er det ikke litt rart at man kjøper ett hus til 11 millioner (noe som er bra om hun har råd) men først så ble hun overrasket over dette med hagen også Har hun ikke sett leiligheten i huset som hun leier ut Er det ikke vanlig og se hele huset? Ja jeg tenker at hun der har ikke hjernen med seg…. Overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. juli 2022 #4519 Del Skrevet 21. juli 2022 Sprite skrev (2 timer siden): Ja jeg tenker at hun der har ikke hjernen med seg…. Overhodet. Tenkte ikke å ordlegge meg helt slik. Men ville garantert sett leiligheten jeg leier ut før ett kjøp. Men vi er vel forskjellige 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 21. juli 2022 #4520 Del Skrevet 21. juli 2022 Noen som har kjøpt bikinien og ikke har store bryst? Og er fornøyd 😄 Finner bare bilder med folk som har store bryst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå