Gjest Anonym_2024 Skrevet 19. mai 2025 #44821 Skrevet 19. mai 2025 (endret) GulleGull skrev (3 timer siden): Sant det -men i etterkant av dette så sa hun at alt måtte måles opp på nytt og søkes om. Så da tar det nok med dette vinduet hun liksom skulle ha søkt om tidligere, for det stemmer at ikke er søkt om selvom hun sa det🙊 Hvis hun faktisk har sagt det du skriver her, så innrømmer hun at hun har bygget om ulovlig 🙈Det vil kjapt bli en ulovlighetssak hvis kommunen blir tipset, Nittedal kommune plikter å følge opp ulovlighetssaker hvis de får opplysninger om dette. Endret 19. mai 2025 av Anonym_2024
GulleGull Skrevet 19. mai 2025 #44822 Skrevet 19. mai 2025 Outandabout skrev (8 minutter siden): Elsker Henrik Troy! Sjekk siste post på insta. Sara E om en BIE i bilen! Alt må snappes! Money money money, mye vil ha mer. F l a u t dårlig innhold! Ja du verden😅 2
GulleGull Skrevet 19. mai 2025 #44823 Skrevet 19. mai 2025 Anonym_2024 skrev (Akkurat nå): Hvis hun faktisk har sagt det du skriver her, så innrømmer hun at hun har bygget om ulovlig 🙈Det vil kjapt bli en ulovlighetssak hvis kommunen blir tipset, Nittedal kommune plikt til å følge opp ulovlighetssaker hvis de får opplysninger om dette. Kan hende noen har en screenshot av det. 1
Gjest LivEinar Skrevet 19. mai 2025 #44824 Skrevet 19. mai 2025 (endret) @GulleGull : «Sant det -men i etterkant av dette så sa hun at alt måtte måles opp på nytt og søkes om. Så da tar det nok med dette vinduet hun liksom skulle ha søkt om tidligere, for det stemmer at ikke er søkt om selvom hun sa det🙊» Anonym_2024 skrev (1 time siden): Hvis hun faktisk har sagt det du skriver her, så innrømmer hun at hun har bygget om ulovlig 🙈Det vil kjapt bli en ulovlighetssak hvis kommunen blir tipset, Nittedal kommune plikter å følge opp ulovlighetssaker hvis de får opplysninger om dette. Det @GulleGull skriver, mener jeg stemmer, takstmannen måtte komme tilbake og gjøre helt nye målinger. Så skulle en ekstern lage søknaden til kommunen. Litt rart at det tar så lang tid, men det kan jo være både uklarheter og mye arbeid i forhold til historikken: Hva er søkt om, av hvem og når? Hva er eventuelt allerede godkjent og når? Dette må jo avklares først, deretter kan man utarbeide en helhetlig søknad over det som mangler godkjenning. Endret 19. mai 2025 av LivEinar
Gjest Anonym_2024 Skrevet 19. mai 2025 #44825 Skrevet 19. mai 2025 LivEinar skrev (25 minutter siden): @GulleGull : «Sant det -men i etterkant av dette så sa hun at alt måtte måles opp på nytt og søkes om. Så da tar det nok med dette vinduet hun liksom skulle ha søkt om tidligere, for det stemmer at ikke er søkt om selvom hun sa det🙊» Det @GulleGull skriver, mener jeg stemmer, takstmannen måtte komme tilbake og gjøre helt nye målinger. Så skulle en ekstern lage søknaden til kommunen. Litt rart at det tar så lang tid, men det kan jo være både uklarheter og mye arbeid i forhold til historikken: Hva er søkt om, av hvem og når? Hva er eventuelt allerede godkjent og når? Dette må jo avklares først, deretter kan man utarbeide en helhetlig søknad over det som mangler godkjenning. Hvorfor sier hun at hun har alt på det rene? Hun har ikke det. Og når hun først snakker om ulovlig markedsføring, hun selv har markedsført på Snap at hun har søkt om disse endringene og snakker samtidig om prisen som skal settes på eiendommen. Ser ut som uredelig markedsføring fra henne 🤷♀️
Sol Rampelyset Skrevet 19. mai 2025 #44826 Skrevet 19. mai 2025 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1
Gjest Floriamint Skrevet 19. mai 2025 #44827 Skrevet 19. mai 2025 For et kjempe stort hus hun bygger seg. Ikke rart hun må snappe om alt. For en syk verden dette er.
Ellenn Skrevet 19. mai 2025 #44828 Skrevet 19. mai 2025 Anonym_2024 skrev (1 time siden): Hvorfor sier hun at hun har alt på det rene? Hun har ikke det. Og når hun først snakker om ulovlig markedsføring, hun selv har markedsført på Snap at hun har søkt om disse endringene og snakker samtidig om prisen som skal settes på eiendommen. Ser ut som uredelig markedsføring fra henne 🤷♀️ Jeg tror hun snakker om at det er endringene fra tidligere eier som må søkes om. 2
Itro Skrevet 19. mai 2025 #44829 Skrevet 19. mai 2025 LivEinar skrev (10 timer siden): For å dokumentere at det du her skriver, @Snublefot62, stemmer! Og trampolinen står der den opprinnelig blei satt opp ca midt i april, @Itro Klarer du virkelig å se at den trampolina ikke er flyttet på slik at den ikke kom med på bilder? Den ble jo ikke flyttet mye? Jeg kan ikke være så skråsikker på det. Hvordan ser du det? (Og det er ikke sarkastisk ment, for jeg skal ikke påstå at det du sier ikke stemmer) 4 3
Itro Skrevet 19. mai 2025 #44830 Skrevet 19. mai 2025 Snublefot62 skrev (9 timer siden): En kjøper får inntrykk av at tomta er større når de er på visning, og ser at trampolina står lenger ut og dermed tenker at tomta går utenfor. Ja, det gjør de. Men det er jo bare spekulasjoner fra din side. Nå har det ikke vært noen visninger enda, og du kan jo ikke vite at de ikke kommer til å flytte trampolina tilbake (eller inn på egen tomt, om den alltid har stått utenfor) 2 2
Gjest LivEinar Skrevet 19. mai 2025 #44831 Skrevet 19. mai 2025 (endret) Itro skrev (59 minutter siden): Klarer du virkelig å se at den trampolina ikke er flyttet på slik at den ikke kom med på bilder? Den ble jo ikke flyttet mye? Jeg kan ikke være så skråsikker på det. Hvordan ser du det? (Og det er ikke sarkastisk ment, for jeg skal ikke påstå at det du sier ikke stemmer) Nå har jeg diskutert denne trampolina i flere runder her i tråden, så - I rest my case. 😉 Ser du er «Nybegynner» - velkommen, fint du deltar! ☺️ Endret 19. mai 2025 av LivEinar
Gjest Anonym_2024 Skrevet 19. mai 2025 #44832 Skrevet 19. mai 2025 Itro skrev (1 time siden): Ja, det gjør de. Men det er jo bare spekulasjoner fra din side. Nå har det ikke vært noen visninger enda, og du kan jo ikke vite at de ikke kommer til å flytte trampolina tilbake (eller inn på egen tomt, om den alltid har stått utenfor) Det er ikke spekulasjoner når hun selv sier at den står utenfor tomtegrensen (men naboene gjør så mye rart de også 🤷♀️), og hun sier at den står der fordi de skal ta bilder, selv om den ble satt opp i april samtidig som hun utleverte tidligere huseier og yapper om at hun blir sittende med to hus fremover. Og hun samtidig opplyser om at tomten ser større ut, fordi hun har satt trampolinen på kommunens tomt.
Angel75 Skrevet 19. mai 2025 #44833 Skrevet 19. mai 2025 Anonym_2024 skrev (41 minutter siden): Det er ikke spekulasjoner når hun selv sier at den står utenfor tomtegrensen (men naboene gjør så mye rart de også 🤷♀️), og hun sier at den står der fordi de skal ta bilder, selv om den ble satt opp i april samtidig som hun utleverte tidligere huseier og yapper om at hun blir sittende med to hus fremover. Og hun samtidig opplyser om at tomten ser større ut, fordi hun har satt trampolinen på kommunens tomt. Det er visst spekulasjoner når noen mener noe annet enn det Sara sier. Det er ofte spekulasjoner i denne gruppen. Så er det også reaksjoner når det kommer nye brukere, de er visst ikke velkomne hit, de som ikke er enige med mobben. 6 1
Snublefot62 Skrevet 20. mai 2025 #44834 Skrevet 20. mai 2025 Itro skrev (7 timer siden): Ja, det gjør de. Men det er jo bare spekulasjoner fra din side. Nå har det ikke vært noen visninger enda, og du kan jo ikke vite at de ikke kommer til å flytte trampolina tilbake (eller inn på egen tomt, om den alltid har stått utenfor) Vi får se. Hun lyver allerede nå så forstår ikke hvor tilliten til henne kommer fra. 5
Outandabout Skrevet 20. mai 2025 #44835 Skrevet 20. mai 2025 Angel75 skrev (6 timer siden): Det er visst spekulasjoner når noen mener noe annet enn det Sara sier. Det er ofte spekulasjoner i denne gruppen. Så er det også reaksjoner når det kommer nye brukere, de er visst ikke velkomne hit, de som ikke er enige med mobben. Haha, nice try! «Mobben» 🤪 2
Bibbi_ Skrevet 20. mai 2025 #44836 Skrevet 20. mai 2025 Angel75 skrev (7 timer siden): Det er visst spekulasjoner når noen mener noe annet enn det Sara sier. Det er ofte spekulasjoner i denne gruppen. Så er det også reaksjoner når det kommer nye brukere, de er visst ikke velkomne hit, de som ikke er enige med mobben. Så er det kun de som er her for å snakke ned "mobben, trolla, haterene" . Selvfølgelig er jo nye velkommen inn hit, men da bør man komme med noe annet enn brukerdebatt da. 2
Gjest LivEinar Skrevet 20. mai 2025 #44837 Skrevet 20. mai 2025 (endret) Babyshower i går. 12 av 15 festdeltakere stilte i CL-klær. Therese og Monica reklamerte for egen design. Målet er vel at flest mulig skal kle seg i CL-klær, og kanskje hilse blidt på hverandre når man møtes? 😉 Men er ikke dette en form for uniformering? Gjennkjennbart tegn på at man tilhører et fellesskap (community/sekt)? Endret 20. mai 2025 av LivEinar
GulleGull Skrevet 20. mai 2025 #44838 Skrevet 20. mai 2025 LivEinar skrev (21 minutter siden): Babyshower i går. 12 av 15 festdeltakere stilte i CL-klær. Therese og Monica reklamerte for egen design. Målet er vel at flest mulig skal kle seg i CL-klær, og kanskje hilse blidt på hverandre når man møtes? 😉 Men er ikke dette en form for uniformering? Gjennkjennbart tegn på at man tilhører et fellesskap (community/sekt)? Mulig de har blitt bedt om å ta på seg for markedsverdien av det. Kan ikke tenke meg at dette var en suprise-shower?? 1
Gjest LivEinar Skrevet 20. mai 2025 #44839 Skrevet 20. mai 2025 GulleGull skrev (11 minutter siden): Mulig de har blitt bedt om å ta på seg for markedsverdien av det. Kan ikke tenke meg at dette var en suprise-shower?? Selvfølgelig er det avtalt spill! Min undring går mer generelt på uniformeringa av deltakere i et fellesskap (community). Kjolene er lett gjenkjennbare, skal alle gå rundt med disse - hvor stas er det?
yesmam Skrevet 20. mai 2025 #44840 Skrevet 20. mai 2025 LivEinar skrev (37 minutter siden): Babyshower i går. 12 av 15 festdeltakere stilte i CL-klær. Therese og Monica reklamerte for egen design. Målet er vel at flest mulig skal kle seg i CL-klær, og kanskje hilse blidt på hverandre når man møtes? 😉 Men er ikke dette en form for uniformering? Gjennkjennbart tegn på at man tilhører et fellesskap (community/sekt)? Hadde jeg blitt bedt i babyshower til noen som har designet klær, og jeg hadde hatt noen av disse, da tror jeg nok at jeg også hadde tatt de på......Ingne hadde trengt å be meg om det. 7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå