Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Katten til Mozart skrev (3 minutter siden):

Vi gjør jo det, av å skråle her 😂 engasjement 

Syntes det er rart om kvinneguiden gir så mye ekstra klikk? Sluttet å følge henne for 3 år siden, har vært inne der kun 1 gang etter det pga noe som ble lagt ut her som jeg ville dobbeltsjekke. Utover det så har jeg personlig null interesse i å bla igjennom 100 snapper om dagen for bare å se på intetsigende pjatt. Engasjementet her kommer av hvordan SET og andre influensere, for den saks skyld, opptrer, ikke for substansen i innholdet sin del😅 Da blir vel kvaliteten til kanalen til SET der etter også. Men hun liker jo å referer til KG da -så hun får jo noe ekstra innhold på kanalen sin ved å kalle «oss» troll og lavmålsmennesker. 

• Liker 9
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Ja det snakket hun nok om.

Samtidig snakket hun sikkert ikke så mye at flere får øynene opp for hvordan hun driver business.

Selvfølgelig snakket hun ikke om det. Det hadde ikke vært så lurt forretningsmessig,det skjønner jo alle 😁

• Liker 5
Skrevet (endret)

I går hadde SET et nytt utbrudd mot alle kritiske stemmer, særlig oss som deltar her og de som sender henne kritiske kommentarer/spørsmål. Nå gjaldt det trampoline-diskusjonen for ei tid tilbake. Hun påstår at den såvidt står på friområdet, tross for at alle bildene hennes viser at den står langt inn på kommunal grunn. SET innrømmer at den står utenfor egen tomt, men at det ikke er noe å bry seg om, det er en «filleting» og de skal jo flytte snart likevel…
Nok om det.

Det jeg vil ta opp nå, er den hersketeknikken SET (igjen) bruker overfor all kritikk og alle motstemmer. Hun ler, latterliggjør og bagatelliserer i velkjent stil, og hun personkarakteriserer kritikerne. Vi er nettroll, vi er bitre, stakkarslige mennesker. Dette syns jeg ikke er en forretningskvinne verdig, det er barnslig og usmakelig atferd. Hun gjentar tidligere påstander, vi her på KG er «en egen art, det kommer tydelig frem når man gjør det bra» (sitat SET). Kritikerne er bare misunnelige nettroll… Videre sier hun at vi som kommer med kritikk her i tråden, ikke vet hvordan vi skal oppføre oss (i motsetning til henne). 

SET fører en håpløs kamp hvis hun tror at hun som 24/7-influenser kan si og gjøre hva hun vil uten å bli motsagt, og da snakker jeg om saklig kritikk. Influensere vil aldri kunne kneble kitiske røster! 

SET nevner ikke noe om det som nå diskuteres heftig i ulike forum - nemlig alle hennes intime og seksualiserte snap’er. Screenshots av det hun legger ut, dukker opp ulike steder hver eneste dag. Men jeg tror hun skjønner at dette er et mer ømfiendtlig tema…

Endret av LivEinar
  • Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Finnes det større nettroll enn influencere? De henger ut mennesker, gir farlige helseråd, deler uhemmet bilder av sine barn på nettet for egen inntekt…… bare fordi vi kan se navn og ansikt er en ikke noe bedre enn de som er anonyme.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
anno19 skrev (8 minutter siden):

Finnes det større nettroll enn influencere? De henger ut mennesker, gir farlige helseråd, deler uhemmet bilder av sine barn på nettet for egen inntekt…… bare fordi vi kan se navn og ansikt er en ikke noe bedre enn de som er anonyme.

Støttes, @anno19! Og influensere når ut til et enormt marked på flere hundre tusen med enveis monologer, her på KG er vi til sammenligning en håndfull.

• Liker 1
Skrevet
arnoyb skrev (12 timer siden):

Skinner igjennom hvem som egentlig er "støgg" når man må hevde seg med slike kommentarer å ikke bare kan akseptere at folk er forskjellig 🤷🏼‍♀️

Det er da ingen som har sagt att @Nirie. Er "støgg" .. men var kjolen som ble omtalt

• Liker 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Ja det snakket hun nok om.

Samtidig snakket hun sikkert ikke så mye at flere får øynene opp for hvordan hun driver business.

Her er litt om denne trampolinesaken

Bilde fra SE sin snapchat Screenshot_2025-05-19-10-59-24-387_com.snapchat.android.thumb.jpg.7ad59fff995553d4c16c58aed4e4bac4.jpg

• Liker 3
Skrevet
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Bilde fra SE sin snapchat Screenshot_2025-05-19-10-59-24-387_com.snapchat.android.thumb.jpg.7ad59fff995553d4c16c58aed4e4bac4.jpg

Hun er seg selv lik og seg selv nærmest. Det er det ingen tvil om :)

• Liker 6
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun bryr seg om KG? Hva betyr dette forumet for hun? Hun tjener gode penger og bør nyte det som hun har fått til, ikke kave seg opp over et nettforum.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Snublefot62 skrev (15 minutter siden):

Hun er seg selv lik og seg selv nærmest. Det er det ingen tvil om :)

Var to bilder til som jeg ikke fikk med i sta🙂

Bilder fra SE sin snapchat 

Screenshot_2025-05-19-11-53-03-863_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_2025-05-19-11-53-14-379_com.snapchat.android.jpg

Endret av elskersommer
  • Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (18 minutter siden):

Tja, her reiste kommunen ut og samla inn leker, inkl sånn liten plastsklie, som var blitt satt ut på kommunalt friareal i et nabolag, pga forsikringsansvar m.m. De tok bare med seg alt i kommunal tjenestebil og satte på lager. Ble masse rabalder fra beboere med samme innstilling som SET. Hun har jo åpenbart ikke skjønt poenget her.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Det er "bare for bilder" skriver hun.

Vel vitende om at potensielle kjøpere får et inntrykk av at tomta er større enn den er, at tomtegrensa går lenger ut enn det den er. Dere vet, ærlighet. Det finnes liksom ikke her.

Merkelig hvordan dette er så lett for hun.

Spesielt etter at hun langet ut og kritiserte tidligere eier for å ha lurt henne...

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (13 minutter siden):

"Til syvende og sist, så gir det meg bare inntekt....." 

Alt hun tenker på.... -Penger! 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Melvina123 skrev (Akkurat nå):

Nettop. Hun bruker tid og snap på dette fordi hun vet at folk diskuterer det,kanskje får hun melka det enda mer ved et oppslag i lokalavisa også. Flere klikker seg inn på den gule appen og hun får flere krystaller…Kalkulert og kynisk.

• Liker 6
Skrevet
Snublefot62 skrev (12 minutter siden):

Vel vitende om at potensielle kjøpere får et inntrykk av at tomta er større enn den er, at tomtegrensa går lenger ut enn det den er. Dere vet, ærlighet. Det finnes liksom ikke her.

Spesielt etter at hun langet ut og kritiserte tidligere eier for å ha lurt henne...

Nå ble den trampolinen flyttet for at den IKKE skulle bli med på bildene, eller? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet
Snublefot62 skrev (12 minutter siden):

For å dokumentere at det du her skriver, @Snublefot62, stemmer! 
Og trampolinen står der den opprinnelig blei satt opp ca midt i april, @Itro

IMG_3155.jpeg

IMG_3156.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Melvina123 skrev (17 minutter siden):

Siden hun lurer så fælt på «oss» på kvinneguiden, så inviterer jeg henne herved til å ta en diskusjon med oss☺️

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
LivEinar skrev (13 minutter siden):

For å dokumentere at det du her skriver, @Snublefot62, stemmer! 
Og trampolinen står der den opprinnelig blei satt opp ca midt i april, @Itro

IMG_3155.jpeg

IMG_3156.jpeg

Ja om hun insinuerer at den trampolinen var flyttet ut på fellesområdet kun én dag pga bilder til salgsannonse så er jo det direkte løgn🙊 Jeg bryr meg forøvrig ikke så spesielt mye om hvor den trampoline står, men fælt å man skal lyve om ting hun selv har snappet om. Ikke så lett å følge med på egne løgner kanskje 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
GulleGull skrev (15 minutter siden):

Ja om hun insinuerer at den trampolinen var flyttet ut på fellesområdet kun én dag pga bilder til salgsannonse så er jo det direkte løgn🙊 Jeg bryr meg forøvrig ikke så spesielt mye om hvor den trampoline står, men fælt å man skal lyve om ting hun selv har snappet om. Ikke så lett å følge med på egne løgner kanskje 

Sara Emilie lyver. Regelmessig.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Snublefot62 skrev (53 minutter siden):

Jeg har en følelse av att mange influencere tror det er helt egne lover og regler i deres verden.. " jeg gjør som jeg vil"🙄

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...