Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Anonym_2024 skrev (1 time siden):

Kan vi bare holde oss for gode til å kommentere kropp og vekt til en gravid kvinne? Det er så mye å ta tak i når det gjelder CareLess og Sara, så sant hun ikke selger en historie om hennes sunne svangerskap med stort inntak av frukt og grønt så kan vi bare droppe å diskutere dette? 

Enig! 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikkekokkendin skrev (9 timer siden):

Altså, det er ikke rart dama har lagt på seg 50kg i svangerskapet når man ser hva hun spiser.

Hver gang jeg ser kommentarer fra deg, handler det om kropp. Kan du slutte? Sara Emilie gjør mye dumt, men å kommentere en (gravid) kropp slik er unødvendig.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Minst 1 person på KG som har kontaktet SAS🤔 

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_2025-05-15-10-34-31-889_com.snapchat.android.jpg

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er så svimmel så V må bli med og kjøre til jordmor.  Men å kjøre til barnehagen også i butikken på morgenen gjør ikke noe fordi det er kunn 500 m unna huset🙈 å det er kun småveier og 40 km i timen

Screenshot_2025-05-15-10-31-51-875_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_2025-05-15-10-32-12-237_com.snapchat.android.jpg

Endret av elskersommer
  • Liker 3
Skrevet
elskersommer skrev (21 minutter siden):

Hvordan vet vedkommende det i såfall? Er vel ingen her som har skrevet at de har tatt kontakt med SAS og var det i det hele tatt ett stort tema her? Jeg husker ikke så godt men orker ikke bla tilbake😅

• Liker 4
Skrevet
GulleGull skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet vedkommende det i såfall? Er vel ingen her som har skrevet at de har tatt kontakt med SAS og var det i det hele tatt ett stort tema her? Jeg husker ikke så godt men orker ikke bla tilbake😅

Kan ikke huske å ha lest dette jeg heller🤔

• Liker 4
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (24 minutter siden):

Jeg er så svimmel så V må bli med og kjøre til jordmor.  Men å kjøre til barnehagen også i butikken på morgenen gjør ikke noe fordi det er kunn 500 m unna huset🙈 å det er kun småveier og 40 km i timen

Screenshot_2025-05-15-10-31-51-875_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_2025-05-15-10-32-12-237_com.snapchat.android.jpg

Om du er så svimmel at du du er inne på tanken at du kan svime av hver formiddag så bør du kanskje ikke kjøre bil om det så er 40 eller 80 km. i timen. For å «sette det litt på kanten» som SET bruker si, så blir det nesten som å skrive at det er ok å kjøre brisen fordi man bare kjører korte avstander, innaskjærs på småveiene😅

Endret av GulleGull
  • Liker 14
Skrevet
elskersommer skrev (29 minutter siden):

Siden vedkommende kan stå for det den sier og skriver, har ett ganske gjennomsiktig navn, så kan vel vedkommende bruker linke til innlegget her når hen er innom KG?? Lurer oppriktig . 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
GulleGull skrev (4 minutter siden):

Om du er så svimmel at du du er inne på tanken at du kan svime av hver formiddag så bør du kanskje ikke kjøre bil om det så er 40 eller 80 km. i timen. For å «sette det litt på kanten» som SET bruker si, så blir det nesten som å skrive at det er ok å kjøre brisen fordi man bare kjører korte avstander, innaskjærs på småveiene😅

Det tror jeg er helt i tråd med noe SaraE kunne tenkt. Dvs det lille hun har kapasitet til å tenke. 

• Liker 5
Skrevet
Nussepus skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg er helt i tråd med noe SaraE kunne tenkt. Dvs det lille hun har kapasitet til å tenke. 

Sara-logikk er noe helt for seg selv 

• Liker 4
Skrevet

Bhg er 500 meter unna og hun kan ikke bare gå dit? Hvor feit og lat er hun egentlig🙄

• Liker 8
  • Nyttig 3
Gjest LivEinar
Skrevet
GulleGull skrev (1 time siden):

Var det ikke SET sjøl som sa eller la ut at noen sikkert kom til å ta direktekontakt med SAS?

Skrevet
LivEinar skrev (23 minutter siden):

Var det ikke SET sjøl som sa eller la ut at noen sikkert kom til å ta direktekontakt med SAS?

Ja men det betyr jo ikke at noen på KG har tatt kontakt med SAS, tror jeg hadde husket det OM noen la ut at de hadde tatt kontakt med de. For det høres litt spesielt ut😂

• Liker 3
Skrevet
LivEinar skrev (23 minutter siden):

Kan ikke huske at noen har skrevet det her inne... Gjennomsiktig navn..her er det vel bare "rare" brukernavn. 😄 Men samme det, virker ikke som vedkommende kommer helt med sannheten til SE. 

Skrevet

Egentlig ikke rart folk har screenshots lagret på tlf, er det noen som må si i fra om «svindel og bedrag» så er det jo de som dokumenterer, alt ligger jo ute i begrenset tid. Fint at influensere, eller andre for den saks skyld kan bli forelagt all tuskingen sin, den blir jo mappen blir vel ganske omfattende etter hvert.  Det er jo på tide at det strammes inn hva som man kan tillate seg mot følgere på disse plattformene. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Sladdermor
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (På 15.5.2025 den 10.41):

Bilde fra SE .

Endret av Sladdermor
Skrevet

Sånn apropos det å skape egen sannhet her inne.

Det ble delt et bilde fra snappen hennes hvor hun skriver noe sånn som "nå vegger jeg på at noen kontakter SAS" eller noe. Og nå påstår hun at noen fra KG har gjort det.

Det er å skape sin egen sannhet det. Det var til og med hun som kom med det.

Ikke lett å vite hva man lyver om når man lyver hele tiden.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Purple Diamond skrev (14 timer siden):

Hver gang jeg ser kommentarer fra deg, handler det om kropp. Kan du slutte? Sara Emilie gjør mye dumt, men å kommentere en (gravid) kropp slik er unødvendig.

Kommenterte det kritikkverdige kostholdet hennes, ikke kroppen 🙃 

• Liker 2
Skrevet

Har Sara E jobbet mye idag da? Mtp alle arbeidstimene hun har per uke? 
Antar hun har

vist frem en frokost 

sminket seg 

fortalt en del om kynnere og eller fødsel 

kaffi hos mor og far 

Livet er hardt! 😂

• Liker 6
Skrevet
elskersommer skrev (6 timer siden):

Det står ikke at en person fra kvinneguiden har kontaktet SAS. Det står at vedkommende også er sikker på at en fra kvinneguiden har kontaktet SAS. 
Regner med dette er svar til Sara, (som trodde noen fra kvinneguiden kom til å kontakt SAS.) 

Jeg tror vedkommende tenker på deg, siden du har kontaktet Reme, TV, Vixen og diverse instanser før. 

• Liker 7
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...