elskersommer Skrevet 24. april #43501 Skrevet 24. april Anonym_2024 skrev (36 minutter siden): Så flott å dele om denne saken i dag som hun har dropp. Venter på at folk kjøper kjoler for å redde sin venninne fra økonomisk bankerott. «Vi» når sikkert målet om antallet solgte kjoler i dag også. At hun tjener penger på å utlevere denne saken på Snap er vel bare et pluss i boken for henne. Om hun trekker inn privatpersoner (selgerne) er ikke så nøye, viktigste er å få inn mest mulig penger på denne saken. Dette tenkte jeg også. Nå får hun masse salg fordi folk synes synd på henne🙈 2
Angel75 Skrevet 24. april #43502 Skrevet 24. april Bellabellee skrev (5 timer siden): Huset sto og lenge ute til salgs. 🤷♀️ Det gjorde ikke det. 2 1
LivEinar Skrevet 24. april #43503 Skrevet 24. april (endret) Boligmarkedet er et interessefelt for meg. 😉 Prisantydning for SET sin bolig var 10.750.000 i mars 2022, men det kostet henne 11.350.000 etter at omkostninger og priskuppet hennes var lagt til. I første del av 2022 var det hett på markedet, og mange boliger var både høyt priset og gikk over prisantydning/takst. Nå er det gått 3 år og boligmarkedet er et helt annet. De fleste steder tar det lengre tid å selge og prisene er mer moderate. SET har markedsført huset sitt daglig den siste tida, og snakket mye om at hun har oppgradert underetasjen og uteområdet. Friområdet i vest får hun ikke kjøpe av kommunen, men har plassert trampolinen der, på bilder ser det ut som om friområdet er en del av hennes tomt. Tomta synes litt rar og vanskelig å utnytte, stor gårdsplass/innkjørsel mot øst, skråning med trapp mot sør, lite anvendbart. Se bilde fra Finn. Jeg ser at de største og fineste boligene i dette området, er taksert til maks 7-8 mill. De er litt mindre enn SET sitt hus, men standarden er like god og tomtene store og fine. Derfor blir det spennende å se hva taksten på huset hennes blir, jeg tviler på at den kommer over 10 mill. - Er det noen som er kjent i dette området mht boligsalg? Endret 24. april av LivEinar 1
arnoyb Skrevet 24. april #43504 Skrevet 24. april Outandabout skrev (2 timer siden): Hun sitter og deler en sak som omhandler en annen part (selger av hus). De fleste i bygda hennes kjenner jo til hvem denne selgeren av huset er. Er d ok å legge frem hele denne saken slik på snap syns du? Ja 🤷🏼♀️ om SE hadd solgt huset slik som forrige selger gjorde hadde dere jubla når hun blei "tatt" for det. Ikke gjør noe du ikke kan stå inne for. 2 1
arnoyb Skrevet 24. april #43505 Skrevet 24. april LivEinar skrev (1 time siden): Jeg fatter ikke at folk kjøper festkjoler på nett uten å prøve! Og det er jo et sjansespill om den rekker fram til konfirmasjon/17.mai hvis de må bytte. De som bruker å bestille to størrelser, må jo bli lei av alt det styret! Og å kjøre sak mot husselger via SoMe med over 200.000 følgere, er bare alt for dårlig! Hvordan tror du feks Sparkjøp selger store deler av sine festdrakter? 1 1
GulleGull Skrevet 24. april #43507 Skrevet 24. april arnoyb skrev (19 minutter siden): Ja 🤷🏼♀️ om SE hadd solgt huset slik som forrige selger gjorde hadde dere jubla når hun blei "tatt" for det. Ikke gjør noe du ikke kan stå inne for. Hva tenker du på? Vet vi hva selger har skrevet i egenerklæringen egentlig, jeg har ikke sette den. Om vedkommende selger har kommet med usannheter eller bevisst holdt tilbake info i egenerklæringen så er det jo selger som må ta litt skyld. Men en huseier kan jo ikke stå til personlig ansvar for hva som er formulert av megler i finn annonsen eller om takstmannen ikke har målt opp huset på riktig måte? 1 1
Outandabout Skrevet 24. april #43508 Skrevet 24. april arnoyb skrev (27 minutter siden): Ja 🤷🏼♀️ om SE hadd solgt huset slik som forrige selger gjorde hadde dere jubla når hun blei "tatt" for det. Ikke gjør noe du ikke kan stå inne for. Hva mener du med at jeg ikke må gjøre noe jeg ikke kan stå inne for? Sara burde ikke gå i detaljer på sin snap om denne saken så kjapt. Det står jeg for. 2 2
GulleGull Skrevet 24. april #43509 Skrevet 24. april arnoyb skrev (23 minutter siden): Hvordan tror du feks Sparkjøp selger store deler av sine festdrakter? Nå er vel dette en tråd som handler om SET og delvis Careless. Ikke Sparkjøp. 5
GulleGull Skrevet 24. april #43510 Skrevet 24. april LivEinar skrev (43 minutter siden): Boligmarkedet er et interessefelt for meg. 😉 Prisantydning for SET sin bolig var 10.750.000 i mars 2022, men det kostet henne 11.350.000 etter at omkostninger og priskuppet hennes var lagt til. I første del av 2022 var det hett på markedet, og mange boliger var både høyt priset og gikk over prisantydning/takst. Nå er det gått 3 år og boligmarkedet er et helt annet. De fleste steder tar det lengre tid å selge og prisene er mer moderate. SET har markedsført huset sitt daglig den siste tida, og snakket mye om at hun har oppgradert underetasjen og uteområdet. Friområdet i vest får hun ikke kjøpe av kommunen, men har plassert trampolinen der, på bilder ser det ut som om friområdet er en del av hennes tomt. Tomta synes litt rar og vanskelig å utnytte, stor gårdsplass/innkjørsel mot øst, skråning med trapp mot sør, lite anvendbart. Se bilde fra Finn. Jeg ser at de største og fineste boligene i dette området, er taksert til maks 7-8 mill. De er litt mindre enn SET sitt hus, men standarden er like god og tomtene store og fine. Derfor blir det spennende å se hva taksten på huset hennes blir, jeg tviler på at den kommer over 10 mill. - Er det noen som er kjent i dette området mht boligsalg? Du kan kanskje få en pekepinn her: https://www.krogsveen.no/prisstatistikk?zipCode=1487 2
Dupers Skrevet 24. april #43511 Skrevet 24. april Nå har jeg fått opp en reklame for festkjole hvor hun nevner grillfest på 17. Mai. Er det noe som er vanlig? Da jeg vokste opp var det alltid bare å kaste i seg noe mat mellom arrangement på skole og samfunnshuset. Og i voksen alder har det alltid vært type koldtbord, eller noe enkelt som sodd til mat. Dette er sikkert litt rart for mange, men pleier folk grille i finstasen? 3
Minlillelykke Skrevet 24. april #43512 Skrevet 24. april Dupers skrev (1 minutt siden): Nå har jeg fått opp en reklame for festkjole hvor hun nevner grillfest på 17. Mai. Er det noe som er vanlig? Da jeg vokste opp var det alltid bare å kaste i seg noe mat mellom arrangement på skole og samfunnshuset. Og i voksen alder har det alltid vært type koldtbord, eller noe enkelt som sodd til mat. Dette er sikkert litt rart for mange, men pleier folk grille i finstasen? Vi har brunsj med både grill mat og vanlig mat. Griller i finstasen. Vært tradisjon hos oss fra jeg var barn, men da var det besteforeldrene mine som styrte løpet. 8
Outandabout Skrevet 24. april #43514 Skrevet 24. april Hva dropper hun i dag da? Snart en snap av klokka der det renner inn bestilling… 1
GulleGull Skrevet 24. april #43515 Skrevet 24. april Dupers skrev (3 minutter siden): Nå har jeg fått opp en reklame for festkjole hvor hun nevner grillfest på 17. Mai. Er det noe som er vanlig? Da jeg vokste opp var det alltid bare å kaste i seg noe mat mellom arrangement på skole og samfunnshuset. Og i voksen alder har det alltid vært type koldtbord, eller noe enkelt som sodd til mat. Dette er sikkert litt rart for mange, men pleier folk grille i finstasen? Vet ikke hva som er vanlig, når jeg vokste opp så var 17 mai feiringen å gå i tog og være på ett fellesarrangement for skolen. Hjemme så var det rett i vanlig klær og vanlig middag. Men når jeg selv fikk familie så hadde vi litt besøk på ettermiddagen men da var det gjerne litt enkelt koldtbord hvor alle tok med litt og lov å skifte til vanlig klær . Ikke grilling men det er nok ikke uvanlig det. 1
Anonym_2024 Skrevet 24. april #43516 Skrevet 24. april Men å utlevere selger, uten at selger kan ta til motmæle er helt ok? 6 9
Angel75 Skrevet 24. april #43517 Skrevet 24. april Dupers skrev (14 minutter siden): Nå har jeg fått opp en reklame for festkjole hvor hun nevner grillfest på 17. Mai. Er det noe som er vanlig? Da jeg vokste opp var det alltid bare å kaste i seg noe mat mellom arrangement på skole og samfunnshuset. Og i voksen alder har det alltid vært type koldtbord, eller noe enkelt som sodd til mat. Dette er sikkert litt rart for mange, men pleier folk grille i finstasen? Helt normalt å grille på 17.mai. Tom rema 1000 f.eks har reklamert for grilloppskrifter til 17.mai. 3
Isola2 Skrevet 24. april #43518 Skrevet 24. april Outandabout skrev (10 minutter siden): Hva dropper hun i dag da? Snart en snap av klokka der det renner inn bestilling… Trygdebunaden 5 1
elskersommer Skrevet 24. april #43519 Skrevet 24. april Outandabout skrev (15 minutter siden): Hva dropper hun i dag da? Snart en snap av klokka der det renner inn bestilling… Ser at det er kun den svarte som selger mye.. 3 1
Vokteren Skrevet 24. april #43520 Skrevet 24. april Anonym_2024 skrev (3 minutter siden): Men å utlevere selger, uten at selger kan ta til motmæle er helt ok? Hun godtok ikke unnskyldningen fra TV2 engang. Det var ikke måte på hvor usselt det var å omtale saken, uten å gi henne en sjanse til å forsvare seg. Nå henger hun ut selger og hens megler til 180.000 + følgere, uten å ofre de en tanke. Det er mange som vet hvem selger og megler er. Hun går så langt at hun hentyder at megler kunne mistet lisensen. Det er ikke første gang hun henger ut folk heller. For noen år siden fikk 17.mai komiteen gjennomgå. Ikke rart hun er upopulær i Nittedal. 5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå