Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (25 minutter siden):

😂😂 Oi Sara. Du sprer dritten din på Snap, så må voksne og smarte mennesker få lov å diskutere dumhetene dine på forskjellige forumer 😂

Hun sier jo at det bare må diskuteres på div forum men at hun ikke ønsker "dritt" sendt til seg. Så hun nekter deg ikke diskutere saken her 😎

• Liker 2
  • Nyttig 1

Fortsetter under...

Bellabellee skrev (1 time siden):

Hysj folksen, ikke snakk! 🤫

IMG_4899.jpeg

Ja det er kjipt når noen gnir det inn… Hva med å eie tabben sin i steden for å skylde på alle andre da vil jeg tro man hadde fått mer støtte,  om det er støttemeldinger som er grunnen til at SET legger denne saken ut. 

Endret av GulleGull
  • Liker 9
  • Nyttig 2
arnoyb skrev (2 minutter siden):

Hun sier jo at det bare må diskuteres på div forum men at hun ikke ønsker "dritt" sendt til seg. Så hun nekter deg ikke diskutere saken her 😎

Nei, det er ikke helt det hun sier. Da må du lese en gang til. 

• Nyttig 3
GulleGull skrev (2 minutter siden):

Ja det er kjipt når noen gnir det inn… Hva med å eie tabben sin i steden for å skylde på alle andre da vil jeg tro man hadde fått mer støtte,  om det er grunnen til at SET legger denne saken ut. 

Jeg fatter ikke at hun bare sier - ja, jeg kuppa huset i full fart og leste ikke salgsoppgaven godt nok. Det burde jeg ha gjort. Da ville jeg ha sett hva jeg måtte gjøre. Det har jeg hatt tre år på. Nå må jeg rette opp i dette best mulig og søke kommunen før jeg kan selge. Kipt, men selvpåført. 
Det er alltid rådet politikerne får når de tabber seg ut - og da aksepteres det. Nå forsterkes bare SET sitt dårlige rykte gjennom mange innlegg på ulike SoMe. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Bibbi_ skrev (7 minutter siden):

Nei, det er ikke helt det hun sier. Da må du lese en gang til. 

"Gå tilbake til kvinneguiden og d*****d og spre drittet deres.......enn å sende meg dritt takk".

Så du må gjerne skrive her men hun ønsker det ikke..... 🤷‍♀️  Det klarer du da ikke tolke på annet vis??

• Liker 3
  • Nyttig 1
LivEinar skrev (1 minutt siden):

Jeg fatter ikke at hun bare sier - ja, jeg kuppa huset i full fart og leste ikke salgsoppgaven godt nok. Det burde jeg ha gjort. Da ville jeg ha sett hva jeg måtte gjøre. Det har jeg hatt tre år på. Nå må jeg rette opp i dette best mulig og søke kommunen før jeg kan selge. Kipt, men selvpåført. 
Det er alltid rådet politikerne får når de tabber seg ut - og da aksepteres det. Nå forsterkes bare SET sitt dårlige rykte gjennom mange innlegg på ulike SoMe. 

Ja, mye enig der. Men hun bør også etter gå de som gjorde jobben med salget da. Akkurat som folk her etter går hennes jobb. For å være sikker på at de følger reglene i fremtiden, meglere tøyer bestandig grensene.  Det bør tydeliggjøres hva som selges og ikke prøve å komme unna med mest mulig.

• Liker 3
  • Nyttig 1

Annonse

arnoyb skrev (4 minutter siden):

Ja, mye enig der. Men hun bør også etter gå de som gjorde jobben med salget da. Akkurat som folk her etter går hennes jobb. For å være sikker på at de følger reglene i fremtiden, meglere tøyer bestandig grensene.  Det bør tydeliggjøres hva som selges og ikke prøve å komme unna med mest mulig.

@Ninaen hadde et godt innlegg om dette for en times tid siden. 
Så regner jeg med at SET får kvalifisert vurdering og kloke råd i forhold til om dette er en sak det er verdt å gå videre med, både mht økonomi og energi. Hadde jeg vært i hennes sko, ville jeg heller konsentrert meg om å få nødvendige godkjenninger fra kommunen og satt i gang salgsprosessen. (Men heldigvis er jeg ikke i de skoene… 😅)

• Liker 1
LivEinar skrev (3 minutter siden):

@Ninaen hadde et godt innlegg om dette for en times tid siden. 
Så regner jeg med at SET får kvalifisert vurdering og kloke råd i forhold til om dette er en sak det er verdt å gå videre med, både mht økonomi og energi. Hadde jeg vært i hennes sko, ville jeg heller konsentrert meg om å få nødvendige godkjenninger fra kommunen og satt i gang salgsprosessen. (Men heldigvis er jeg ikke i de skoene… 😅)

Men de er jo i gang da, så får vi se.

• Liker 2
arnoyb skrev (11 minutter siden):

"Gå tilbake til kvinneguiden og d*****d og spre drittet deres.......enn å sende meg dritt takk".

Så du må gjerne skrive her men hun ønsker det ikke..... 🤷‍♀️  Det klarer du da ikke tolke på annet vis??

Nettopp, hun sier ikke gå dit å diskuter. Men spre dritten deres! 🤮

At hun nå ikke klarer å se sine egne dumheter men må angripe folk som nå sier at hun burde tenkt seg om i stedet for å flashe penger. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
arnoyb skrev (14 minutter siden):

Det som er trasig, er at hun ser på deltakere i diskusjonen her på KG som stakkarslige mennesker på et lavt (intellektuelt?) nivå. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
arnoyb skrev (14 minutter siden):

Hvorfor skal hun legge skylden på andre? Hun har ikke lest salgsoppgaven. Det hadde hun ikke tid til, for hun var innom i 10 min og skulle vise folk at hun var en blærete nyrik influenser. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skal hun legge skylden på andre? Hun har ikke lest salgsoppgaven. Det hadde hun ikke tid til, for hun var innom i 10 min og skulle vise folk at hun var en blærete nyrik influenser. 

Jeg mener at man må komme til livs de som vil prøve å få salgsoppgavene til å virke som de selger hus med felere soverom/bad osv mer enn de har. At man bør kunne forvente at en megler ønsker at ting skal stå så klart som mulig. Når det ikke er lov å oppgi 5 soverom når det bare er to. Ikke engang i friteksten bør det være okey å skrive fem. Der bør det stå at vi har innredet fem soverom, men godkjenninga sier to. Det er min mening og derfor mener jeg hun bør ta det videre. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Hun har jo dokumentert at annonsen viste til 1 bad - selv om det var innredet to bad.

Jeg som eier av et hus kan fint bruke det ene soverommet her som bad. Det er en dårlig ide naturligvis, men det er ikke ulovlig. Og når huset selges må det opplyses om hvor mange godkjente bad det har, ikke hvor mange rom jeg har brukt som bad.

Det va 1 innreda bad da hun flyttet inn, pluss dassen på vaskerommet. Bade nede var begynt på, var bare et tomt rom da hun flytter inn der.

• Liker 4

Annonse

arnoyb skrev (6 minutter siden):

Jeg mener at man må komme til livs de som vil prøve å få salgsoppgavene til å virke som de selger hus med felere soverom/bad osv mer enn de har. At man bør kunne forvente at en megler ønsker at ting skal stå så klart som mulig. Når det ikke er lov å oppgi 5 soverom når det bare er to. Ikke engang i friteksten bør det være okey å skrive fem. Der bør det stå at vi har innredet fem soverom, men godkjenninga sier to. Det er min mening og derfor mener jeg hun bør ta det videre. 

Mem står det ikke noe lignende i salgsoppgaven da?

Og i tillegg står det 1 bad, og det er fler. Burde det ikke ringt ei bjelle for SE da? (hvis hun bare hadde tatt seg tid til å lese alt grundig.... )

Endret av Bibbi_
  • Liker 4

Og i tillegg står det 1 bad, og det er fler. Burde det ikke ringt ei bjelle for SE da? (hvis hun bare hadde tatt seg tid til å lese alt grundig.... )

Og lest HELE salgsoppgaven grundig! Da vile det ult en tåkelur… 🤪

• Liker 3
  • Nyttig 1
arnoyb skrev (3 minutter siden):

Det er klart hun kan ta det videre, men det blir jo en sak ved siden av hovedproblemet, at hun også selv også har ett ansvar for å dobbeltsjekke, det underspilles litt syntes jeg . Det at teksten  i finn annonsen er uklar tar ikke fra henne hennes ansvar i å sjekke opp i ting. Gjøre ett spontant huskjøp til 11 mill uten å gå grundig igjennom papirer er jo bare dumt. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Annonse

Det står i fritekst, men som antall rom er det feilaktig ført opp 5 stk. Dette er en greie som meglere gjør for å få en bolig til å dukke opp på søk med flere soverom feks. Litt som SE gjør når hun ikke skriver egenreklame på bilder hvor klær ikke er i fokus og hun legger tekst over store deler av bildet, på grensen.  Som bad er det ført opp bare ett, i fritekst vet jeg ikke. 

• Liker 5
GulleGull skrev (2 minutter siden):

Det er klart hun kan ta det videre, men det blir jo en sak ved siden av hovedproblemet, at hun også selv også har ett ansvar for å dobbeltsjekke, det underspilles litt syntes jeg . Det at teksten  i finn annonsen er uklar tar ikke fra henne hennes ansvar i å sjekke opp i ting. Gjøre ett spontant huskjøp til 11 mill uten å gå grundig igjennom papirer er jo bare dumt. 

Men i en slagsoppgave bør det være klare linjer og konsekvenser om det brytes. At en profilert person setter fingern på dette synes jeg er bare positivt.  Alle har vi ansvar når vi kjøper, men jeg synes ikke det skal være om å gjøre for en megler å klare å lure unna å formulere seg bort fra fakta i et prospekt. 

• Nyttig 4
arnoyb skrev (2 minutter siden):

Men i en slagsoppgave bør det være klare linjer og konsekvenser om det brytes. At en profilert person setter fingern på dette synes jeg er bare positivt.  Alle har vi ansvar når vi kjøper, men jeg synes ikke det skal være om å gjøre for en megler å klare å lure unna å formulere seg bort fra fakta i et prospekt. 

Hva står i selve salgsoppgaven om dette  da? Jeg har bare sett finn annonsen. 

• Liker 1
Bibbi_ skrev (24 minutter siden):

Nettopp, hun sier ikke gå dit å diskuter. Men spre dritten deres! 🤮

At hun nå ikke klarer å se sine egne dumheter men må angripe folk som nå sier at hun burde tenkt seg om i stedet for å flashe penger. 

Hun har i alle fall bevist at klasse ikke kan kjøpes med penger. Jeg tror mange har fått et nytt syn på SET de siste dagene. 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...