Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Outandabout skrev (1 minutt siden):

Støtter denne. Hun går på smeller igjen og igjen, og det er nok fordi hun er for kjapp på avtrekkeren

Men de visker selv ut skille mellom privat og offentlig på det meste, og ønsker følgere skal føle seg som venner. Tenker at en konsekvens da er dette at de reagerer uten å tenke over det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Outandabout skrev (1 time siden):

Støtter denne. Hun går på smeller igjen og igjen, og det er nok fordi hun er for kjapp på avtrekkeren

Hun er rett og slett mindre intelligent. Ingen smarte mennesker hadde postet det hun har vrengt ut av seg de siste par dagene. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (7 timer siden):

Synes hun staten er idioter når de betaler ufør til familien hennes og seg selv for noen år siden? Eller når sønnen hennes ble syk? Eller er idioter når de la henne føde unger gratis på sykehus? Er de idioter siden barna kan gå gratis skole  osv? 🤦‍♀️ Det er så panneklask. På lik linje når hun synes Forbrukertilsynet er noe dritt og hun gir f... i reglene dems. 

Nemlig, jeg betaler skatten min med glede med tanke på alt vi får igjen fôr det

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 timer siden):

Om dama synes dette er så ille så må hun senke kravene sine og heller la dette være en liten bedrift med mindre inntjening. Nok til att de har det greit. Da slipper hun dette med all denne skatten som idiotiske staten krever av henne😊

Hører aldri Stordalen klager på samme måte å han  tjener betydelig mer enn henne

Endret av elskersommer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 timer siden):

Er jo ikke skatt på inntekt hun klager på da. Er jo penger som det allerede er skattet av.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Om dama synes dette er så ille så må hun senke kravene sine og heller la dette være en liten bedrift med mindre inntjening. Nok til att de har det greit. Da slipper hun dette med all denne skatten som idiotiske staten krever av henne😊

Hører aldri Stordalen klager på samme måte å han  tjener betydelig mer enn henne

Nei jeg har heller aldri hørt han klage på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Era Vulgaris skrev (7 timer siden):

Hun er rett og slett mindre intelligent. Ingen smarte mennesker hadde postet det hun har vrengt ut av seg de siste par dagene. 

Også skal hun belære andre om ting hun ikke kan selv. Gevinst på salg av egen bolig er skattefritt. Hun burde holde seg til det hun kan.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...