Outandabout Skrevet mandag kl 21:34 #42601 Del Skrevet mandag kl 21:34 Tenker det er mye planlegging av hvordan man kan tjene noen kr på fødselen .. blir det fødsel minutt for minutt? og seriøst, de kan vel ikke ha bilde av en kjole med feilproduksjon på hjemmesiden? Så uproffe kan vel ikke engang desse folka være 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 22:40 #42602 Del Skrevet mandag kl 22:40 Outandabout skrev (1 time siden): Tenker det er mye planlegging av hvordan man kan tjene noen kr på fødselen .. blir det fødsel minutt for minutt? og seriøst, de kan vel ikke ha bilde av en kjole med feilproduksjon på hjemmesiden? Så uproffe kan vel ikke engang desse folka være Jo.. så uproffe kan de være. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet tirsdag kl 06:38 #42603 Del Skrevet tirsdag kl 06:38 Outandabout skrev (9 timer siden): Tenker det er mye planlegging av hvordan man kan tjene noen kr på fødselen .. blir det fødsel minutt for minutt? og seriøst, de kan vel ikke ha bilde av en kjole med feilproduksjon på hjemmesiden? Så uproffe kan vel ikke engang desse folka være Gå inn på nettsiden og zoom inn på ryggen av festkjolen for barn! -Det er ikke bare fronten som er skjev! Hele ryggtrykket også!! 😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet tirsdag kl 08:27 #42604 Del Skrevet tirsdag kl 08:27 (endret) Melvina123 skrev (1 time siden): Gå inn på nettsiden og zoom inn på ryggen av festkjolen for barn! -Det er ikke bare fronten som er skjev! Hele ryggtrykket også!! 😳 Dette kommenteres på flere nettforum. Det ser ut til at mønsteret på den litt eldre barnemodellen også har skeivheter. Merkelig at det blir liggende ute med slike klare feil. Skal det ties ihjel? Endret tirsdag kl 08:28 av LivEinar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet tirsdag kl 08:39 #42605 Del Skrevet tirsdag kl 08:39 Melvina123 skrev (1 time siden): Gå inn på nettsiden og zoom inn på ryggen av festkjolen for barn! -Det er ikke bare fronten som er skjev! Hele ryggtrykket også!! 😳 Må ikke skrive slikt, da er du jo bare et misunnelig troll , og hormonella kommer å gjør narr av deg 😂 Men seriøst, det er jo så ræva kvalitet dette hun driver med. Men hun kan jo bare blåse i det, for de kjøper jo uansett. Helt merkelig, jeg forstår det faktisk ikke, at noen gidder å kjøpe kjoler med så mye feil og dårlig kvalitet. Og i tillegg så dyrt! 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet tirsdag kl 08:53 #42606 Del Skrevet tirsdag kl 08:53 (endret) Søndag kveld var det nytt drop og store problemer, bl.a. med betalinga. At noe skjærer seg eller er problematisk skjer vel litt for ofte i CL? Endret tirsdag kl 09:11 av LivEinar 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet tirsdag kl 09:33 #42607 Del Skrevet tirsdag kl 09:33 LivEinar skrev (40 minutter siden): Søndag kveld var det nytt drop og store problemer, bl.a. med betalinga. At noe skjærer seg eller er problematisk skjer vel litt for ofte i CL? Skulle ikke dette bli bedre da de slutta med klarna? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet tirsdag kl 09:41 #42608 Del Skrevet tirsdag kl 09:41 LivEinar skrev (45 minutter siden): Søndag kveld var det nytt drop og store problemer, bl.a. med betalinga. At noe skjærer seg eller er problematisk skjer vel litt for ofte i CL? 844 salg i går på det skjermbilde der, som utgjør 881% mer en ellers? Eller tolker jeg tallet feil? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet tirsdag kl 10:29 #42609 Del Skrevet tirsdag kl 10:29 Snublefot62 skrev (46 minutter siden): 844 salg i går på det skjermbilde der, som utgjør 881% mer en ellers? Eller tolker jeg tallet feil? Selger ikke så mye til vanlig da.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet tirsdag kl 10:33 #42610 Del Skrevet tirsdag kl 10:33 Heavy filter på den dama der også. Masse sminke og filter. Hva er vitsen med filter da🤷♀️ Og de nye kjolene hennes er styggere enn noen gang. Skikkelig bestemor på 80-tallet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet tirsdag kl 10:42 #42611 Del Skrevet tirsdag kl 10:42 (endret) Snublefot62 skrev (1 time siden): 844 salg i går på det skjermbilde der, som utgjør 881% mer en ellers? Eller tolker jeg tallet feil? Ser ut som 844 bestillingar. Opp 881% seier ingen ting då det er mestsansynleg frå når kalkulasjonen vart oppretta. det er jo stor sjangse for at reknestykket er kunn for droppet og då vert det høg prosent. Endret tirsdag kl 10:43 av oss-to Endra eit ord. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet tirsdag kl 10:43 #42612 Del Skrevet tirsdag kl 10:43 Snublefot62 skrev (1 time siden): 844 salg i går på det skjermbilde der, som utgjør 881% mer en ellers? Eller tolker jeg tallet feil? Tipper det er fra dagen før som sammenlignes, ser sånn ut på det bildet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerfrue Skrevet tirsdag kl 11:27 #42613 Del Skrevet tirsdag kl 11:27 Tror ikke det er filter ( hun har sagt at hun ikke har på det), men at det er sminken som er altfor mørk, for hun ser vitterlig helt oransje ut... Enig ang disse kjolene altså....... de blir jo bare mere og mere kjærring i formen og stoffet..... absolutt ingen kler jo disse her.... og når hun kler på seg den turkise med den fæle olajakka over, så har jeg ikke ord 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet tirsdag kl 11:37 #42614 Del Skrevet tirsdag kl 11:37 Bibbi_ skrev (2 timer siden): Må ikke skrive slikt, da er du jo bare et misunnelig troll , og hormonella kommer å gjør narr av deg 😂 Men seriøst, det er jo så ræva kvalitet dette hun driver med. Men hun kan jo bare blåse i det, for de kjøper jo uansett. Helt merkelig, jeg forstår det faktisk ikke, at noen gidder å kjøpe kjoler med så mye feil og dårlig kvalitet. Og i tillegg så dyrt! Det må hun da bare gjøre😂 -Ikke jeg som selger varer som ikke holder mål! Synd at folk kjøper uansett, bare fordi det er henne. Hadde man gått på hvilken som helst butikk og kjøpt et plagg med feil, så hadde man klagd. Men siden de som kjøper kjoler på "keless" støtter opp om et solid husprosjekt i mangemillionersklassen, så lar de være. Alt for SE, det er jo "VI"❤️ 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet tirsdag kl 11:43 #42615 Del Skrevet tirsdag kl 11:43 Tigerfrue skrev (15 minutter siden): Tror ikke det er filter ( hun har sagt at hun ikke har på det), men at det er sminken som er altfor mørk, for hun ser vitterlig helt oransje ut... Enig ang disse kjolene altså....... de blir jo bare mere og mere kjærring i formen og stoffet..... absolutt ingen kler jo disse her.... og når hun kler på seg den turkise med den fæle olajakka over, så har jeg ikke ord 🙄 Den brunkremskillen hun har på halsen er sånn vi gikk for 20 år siden. Hun har råd til å få hjelp med riktig sminke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 11:53 #42616 Del Skrevet tirsdag kl 11:53 (endret) Tigerfrue skrev (26 minutter siden): Tror ikke det er filter ( hun har sagt at hun ikke har på det), men at det er sminken som er altfor mørk, for hun ser vitterlig helt oransje ut... Enig ang disse kjolene altså....... de blir jo bare mere og mere kjærring i formen og stoffet..... absolutt ingen kler jo disse her.... og når hun kler på seg den turkise med den fæle olajakka over, så har jeg ikke ord 🙄 Disse gir meg kun mormor vibber🙈 Bilde fra careless Endret tirsdag kl 11:53 av elskersommer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet tirsdag kl 12:33 #42617 Del Skrevet tirsdag kl 12:33 elskersommer skrev (38 minutter siden): Disse gir meg kun mormor vibber🙈 Bilde fra careless Nå er jeg farmor, men kunne heller ikke gått med denne. Den gjør deg bare større, men hey - noen går kanskje for den looken og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet tirsdag kl 12:33 #42618 Del Skrevet tirsdag kl 12:33 Dupers skrev (2 timer siden): Skulle ikke dette bli bedre da de slutta med klarna? De skulle «teste» Qliro en periode, noe som høres ut som en tynn unnskyldning for at det ble byttet. «Alle» vet jo at Klarna er ett bedre alternativ for kunden, mye mer kundevennlig. Enten så ble det for dyrt for de eller så ble de tvunget over til å velge noe annet og dårligere -spekulasjoner ja men noe spesielt å bytte over til Qliro. Hadde de problemer med Klarna som betalingsløsning ved dropp? Kan ikke huske det, men kan hende jeg husker dårlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet tirsdag kl 12:36 #42619 Del Skrevet tirsdag kl 12:36 elskersommer skrev (40 minutter siden): Disse gir meg kun mormor vibber🙈 Bilde fra careless Fasongen er jo grei, men syntes det er mye trist, traust og dårlig mønstervalg ifht kjolene. Vet det er en smakssak men, blir for mye likt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 12:42 #42620 Del Skrevet tirsdag kl 12:42 Era Vulgaris skrev (8 minutter siden): Nå er jeg farmor, men kunne heller ikke gått med denne. Den gjør deg bare større, men hey - noen går kanskje for den looken og. Nå er det 30 år siden mormor døde å hun gikk i slike kjoler🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå