Isola2 Skrevet 30. mars #42581 Del Skrevet 30. mars elskersommer skrev (11 timer siden): Helt enig. Tomta ble mye bedre Absolutt. Men hadde kjøpt en annet hus om jeg hadde den summen å shoppe for. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 30. mars #42582 Del Skrevet 30. mars Angel75 skrev (10 timer siden): Laboratoriet vet garantert hva de gjør. Trenger ikke kalle noen for løgner selv om du ikke liker noen. Ha en fortsatt fin kveld. Hun er jo en løgner fra før, så om hun faktisk snakket sant om dette, utgjør jo ingen forskjell 🙃 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. mars #42583 Del Skrevet 30. mars Isola2 skrev (2 timer siden): Absolutt. Men hadde kjøpt en annet hus om jeg hadde den summen å shoppe for. Det hadde nok jeg også gjort.. for om de velger og leie ut leiligheten i underetasjen så blir det ikke mye plen igjen til de som bor i hovedetasjen. Tenker å ha trampoline på 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. mars #42584 Del Skrevet 30. mars Er ikke disse sydd feil? Bilde fra careless hjemmeside 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 30. mars #42585 Del Skrevet 30. mars elskersommer skrev (22 minutter siden): Er ikke disse sydd feil? Bilde fra careless hjemmeside Er motivet sydd på, eller er det bare trykk? Uansett så er motivet svært skjevt, og fremstår som noe av billigste kvalitet. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 30. mars #42586 Del Skrevet 30. mars (endret) elskersommer skrev (32 minutter siden): Er ikke disse sydd feil? Bilde fra careless hjemmeside Jeg har oppfattet at det er trykk både på den voksne og barnekjolen, tar jeg feil? Uansett er mønsteret ved halsen ikke symmetrisk. Dette er jo barnemodellen av festkjolen, og ja, her er det uprofesjonelt slurv mht sømmen og plassering av mønsteret. Bildet er fra salgssida deres… Endret 30. mars av LivEinar 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 30. mars #42587 Del Skrevet 30. mars Dette er hva kvalitetskontroll handler om. Når prisen går ned er det ofte på bekostning av kvalitet på materiale eller kontroll på resultatet. Eller begge deler. At ingen fanger opp dette under fotografering og publisering er for meg uforståelig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 30. mars #42588 Del Skrevet 30. mars elskersommer skrev (1 time siden): Er ikke disse sydd feil? Bilde fra careless hjemmeside Håper det er en prøve de har tatt bilde av 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 30. mars #42589 Del Skrevet 30. mars Høy kvalitet på søm og stoff er vel ikke det Careless er mest kjent for. Tenk å gå med en diger "dekorasjon" skeivt sydd på midt foran på brystet 🫢 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 30. mars #42590 Del Skrevet 30. mars Villroses hage skrev (10 minutter siden): Høy kvalitet på søm og stoff er vel ikke det Careless er mest kjent for. Tenk å gå med en diger "dekorasjon" skeivt sydd på midt foran på brystet 🫢 Tror det er ett trykk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. mars #42591 Del Skrevet 30. mars elskersommer skrev (3 timer siden): Er ikke disse sydd feil? Bilde fra careless hjemmeside Har vel vært lignende tilfeller før. Ei som hadde festkjole hvor den rosa blomsten var kuttet i utrigningen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 30. mars #42592 Del Skrevet 30. mars GulleGull skrev (27 minutter siden): Tror det er ett trykk? Ja, det er nok et trykk, men skeivt sydd, altså. Skummelt med store mønster, for det syns så veldig godt når det ikke er riktig tilpasset. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 30. mars #42593 Del Skrevet 30. mars (endret) Veldig rart at et plagg med en så åpenbar produksjonsfeil ligger ute på den offisielle CL-sida… 🤔 https://careless.no/products/belle-national-kids-dress-black-onyx Endret 30. mars av LivEinar 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 30. mars #42594 Del Skrevet 30. mars (endret) Når man legger det ut sånn, er det rart vekt og helse blir diskutert? Fra «utforsk» hos meg i dag. Jeg klikket meg ikke inn så aner ikke hva som ble sagt. Men det bidrar til spekulasjoner selvfølgelig og det er vel også meningen, eller så hadde man aldri lagt det ut på den måten. Endret 30. mars av GulleGull La til tekst 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 30. mars #42595 Del Skrevet 30. mars GulleGull skrev (12 minutter siden): Når man legger det ut sånn, er det rart vekt og helse blir diskutert? Fra «utforsk» hos meg i dag. Jeg klikket meg ikke inn så aner ikke hva som ble sagt. Men det bidrar til spekulasjoner selvfølgelig og det er vel også meningen, eller så hadde man aldri lagt det ut på den måten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. mars #42596 Del Skrevet 30. mars Angel75 skrev (4 timer siden): Håper det er en prøve de har tatt bilde av 🙈 Hvordan kan de ta bilder av vareprøver? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 30. mars #42597 Del Skrevet 30. mars elskersommer skrev (54 minutter siden): Hvordan kan de ta bilder av vareprøver? Sikkert forsinkelser i vare levering? Er jo lite som fungerer som planlagt i den bedriften der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 30. mars #42598 Del Skrevet 30. mars GulleGull skrev (2 timer siden): Når man legger det ut sånn, er det rart vekt og helse blir diskutert? Fra «utforsk» hos meg i dag. Jeg klikket meg ikke inn så aner ikke hva som ble sagt. Men det bidrar til spekulasjoner selvfølgelig og det er vel også meningen, eller så hadde man aldri lagt det ut på den måten. Hun ber jo om det. Men det er bare greit at de som støtter at hun har spist seg opp til fedme i svangerskapet sier noe, mens de som sier at det ikke er bra for verken henne eller babyen, de skal holde kjeft. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 30. mars #42599 Del Skrevet 30. mars Ikkekokkendin skrev (5 minutter siden): Hun ber jo om det. Men det er bare greit at de som støtter at hun har spist seg opp til fedme i svangerskapet sier noe, mens de som sier at det ikke er bra for verken henne eller babyen, de skal holde kjeft. Ja det er litt rart å normalisere stor vektøkning i svangerskapet når mye av det handler om kosthold, det er kanskje en måte å slippe å forholde seg til å måtte gjøre noe med det, gjemme seg bak «folkeopplysning» og «normalisering» på snap. Vet hun skylder på hormoner og væske. Men når man viser frem at det man hver dag spiser en pakke ballerinakjeks som inneholder over 900 kalorier, snakker om sjokolade og potetgull på sofaen stadig og spiser flere loffskiver/runstykker med mye smør og grëddost til ett måltid hver dag så handler det ikke bare om hormoner. Jeg håper hun nå som hun ikke er kvalm lenger tar mer sunne valg, er ikke for sent å stoppe en unaturlig vektøkning. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet mandag kl 06:24 #42600 Del Skrevet mandag kl 06:24 Ikkekokkendin skrev (11 timer siden): Hun ber jo om det. Men det er bare greit at de som støtter at hun har spist seg opp til fedme i svangerskapet sier noe, mens de som sier at det ikke er bra for verken henne eller babyen, de skal holde kjeft. Evt så mener noen at selv om hun er lite smart å legger ut antall kg, så kan vi være smartere å la være å diskutere kropp og vekt. Men det viser kanskje at det ikke bare er fansen hennes, som de kalles her, som ikke er de skarpeste. 🤷♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå