Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Måtte inn og se på IG. Enig. Det er rett og slett forkastelig at de deler sånt med agenda «flere klikk på snap». 
Om noen konfronterer henne og andre med det, er svaret at de deler hverdagen, også desse dagene. Men hvor er etikken? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eyr skrev (11 timer siden):

På Instagram har hun lagt ut at hun er på akutten. Er så gjennomskuelig at hun bruker det for å gjøre folk nysgjerrige og at de skal gå til snap. 🤢 

Penger penger penger.

JEG NEKTER

Melkebart1 skrev (2 timer siden):

Tenk om hun en gang, bare en gang, kunne hatt fullt fokus på helsa og babyen og heller fortalt leksa i etterkant. Men som du skriver, money talks! 

Støttes, @Eyr og @Melkebart1!!!
Selv i en stund hvor de fleste av oss hadde vært bekymret og kun tenkt på egen og barnets helse, viser SET hvem og hva hun er, nemlig en ganske så vanlig og beregnende influenser med konstant fokus på money talks.

Da blir det: Akutten minutt for minutt…

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (3 timer siden):

Om du ikke får d reint med å ha maskinen full så bør du bytte maskin! 😬

Det skal jo være noe «pusterom» for klærne inni der , hun stapper jo den unødvendig full . 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (5 timer siden):

Støttes, @Eyr og @Melkebart1!!!
Selv i en stund hvor de fleste av oss hadde vært bekymret og kun tenkt på egen og barnets helse, viser SET hvem og hva hun er, nemlig en ganske så vanlig og beregnende influenser med konstant fokus på money talks.

Da blir det: Akutten minutt for minutt…

Ja, der var voldsomt til snapping fra akutten, ikke fordi hun var spesielt bekymret, men der var innhold slik at hun kan tjene penger. Forloveden hennes var vel ikke med engang? «Kjempebekymret»

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier i podden med Helle (Chitchat med Helle) at hun tjener 5 millioner i året på SC. Då kan man legge til Careless inntekt og leieinntekt fra leilligheten hun leier ut..

Ikke rart det blir villa til 30 mill.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Hun sier i podden med Helle (Chitchat med Helle) at hun tjener 5 millioner i året på SC. Då kan man legge til Careless inntekt og leieinntekt fra leilligheten hun leier ut..

Ikke rart det blir villa til 30 mill.

Svimlende summer, må ærlig si jeg er litt sjalu.. Ja takk til penger 🥲

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten til Mozart skrev (3 minutter siden):

Svimlende summer, må ærlig si jeg er litt sjalu.. Ja takk til penger 🥲

Sjalu på pengene eller hvordan du tjener de? Vi er forskjellig… men jeg kunne aldri i verden levd av å selge bort sjela mi, familien min og privatlivet mitt for noen som helst sum med penger. 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (Akkurat nå):

Sjalu på pengene eller hvordan du tjener de? Vi er forskjellig… men jeg kunne aldri i verden levd av å selge bort sjela mi, familien min og privatlivet mitt for noen som helst sum med penger. 

Sjalu på pengene, ikke hvordan de tjenes. Bare ene og alene pengene. 

Endret av Katten til Mozart
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten til Mozart skrev (1 minutt siden):

Sjalu på pengene, ikke hvordan de tjenes. Bare ene og alene pengene. 

Ingen trenger å tjene flere millioner i året heldigvis☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (Akkurat nå):

Ingen trenger å tjene flere millioner i året heldigvis☺️

Nei det er sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Grøntgress skrev (2 timer siden):

Ja, der var voldsomt til snapping fra akutten, ikke fordi hun var spesielt bekymret, men der var innhold slik at hun kan tjene penger. Forloveden hennes var vel ikke med engang? «Kjempebekymret»

Var han ikke med? Fikk med meg snappingen ja, hadde aldri snappa så mye fra sykehuset jeg hadde nok freak’a ut men vi er forskjellig🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten til Mozart skrev (4 timer siden):

Var han ikke med? Fikk med meg snappingen ja, hadde aldri snappa så mye fra sykehuset jeg hadde nok freak’a ut men vi er forskjellig🤣

Nei, hun var visst alene med sine 180’ følgere på snap. Hadde aldri sendt min gravide samboer med hovent ben alene på sykehuset men okei, det beviser jo bare alvorlighetsgraden tenker eg lol

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Grøntgress skrev (9 timer siden):

Nei, hun var visst alene med sine 180’ følgere på snap. Hadde aldri sendt min gravide samboer med hovent ben alene på sykehuset men okei, det beviser jo bare alvorlighetsgraden tenker eg lol

Dette tipper jeg er fordi de har barn og det er jo mulig at de ikke hadde noen som kunne stille opp som barnevakt på 5 minutters varsel. Jeg for min del ville heller hatt samboeren min hjemme med barna isteden for i gangene på sykehuset med barna. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke den snappinga fra sykehuset var så voldsomt å ta på vei or jeg da. 
jeg hadde glatt reist til sykehuset uten mannen for sjekk av temmelig alvorlige greier, før jeg hadde spurt om han kunne blitt med. Slik var det også sist jeg var gravid. Og da snappet jeg også venner og familie frem til jeg var typ i full åpning fordi jeg kjedet vettet av meg. 

At SE tjener penger på å snappe om dette er udiskutabelt, det er helt klart at hun gjør. Men jeg synes ikke det er så fryktelig sjokkerende at folk snapper/deler fra sykehuset🤷🏻‍♀️ jeg har vært der en del og det er ikke såååå spennende å stirre i taket. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0948.thumb.jpeg.d4b3c7a71ba4610c05be55f15cf5f7e5.jpeg

«Hei fra akutten! Følg meg på snap for oppdatering!» 

Det er rett og slett uetisk og fullstendig ugreit at de bruker alle sjanser til å tjene penger. Sara E gjorde Instagram-kontoen sin privat noen timer før fødsel var i gang, og hun hadde kun en agenda: Få folka inn på snap. 

Helt ok at de lever av å dele, men en plass må vel grensa gå? 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (7 minutter siden):

Jeg synes ikke den snappinga fra sykehuset var så voldsomt å ta på vei or jeg da. 
jeg hadde glatt reist til sykehuset uten mannen for sjekk av temmelig alvorlige greier, før jeg hadde spurt om han kunne blitt med. Slik var det også sist jeg var gravid. Og da snappet jeg også venner og familie frem til jeg var typ i full åpning fordi jeg kjedet vettet av meg. 

At SE tjener penger på å snappe om dette er udiskutabelt, det er helt klart at hun gjør. Men jeg synes ikke det er så fryktelig sjokkerende at folk snapper/deler fra sykehuset🤷🏻‍♀️ jeg har vært der en del og det er ikke såååå spennende å stirre i taket. 

Ja oj sjokkerende at ei som lever av å utlevere livet sitt, gjør nettopp det i en situasjon som ikke er akutt.  Jeg var alltid aleine på sykehuset for vi har to barn å den største måtte jo passes 🤷‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Outandabout skrev (2 minutter siden):

IMG_0948.thumb.jpeg.d4b3c7a71ba4610c05be55f15cf5f7e5.jpeg

«Hei fra akutten! Følg meg på snap for oppdatering!» 

Det er rett og slett uetisk og fullstendig ugreit at de bruker alle sjanser til å tjene penger. Sara E gjorde Instagram-kontoen sin privat noen timer før fødsel var i gang, og hun hadde kun en agenda: Få folka inn på snap. 

Helt ok at de lever av å dele, men en plass må vel grensa gå? 

Finner denne holdninga naiv. Så de som selger et produkt skal ta hensyn til at vi som enkle mennesker er nysgjerrig, nei da får du klare å beherske deg selv. Skal sjokoladen fjernes fra kassa i matbutikken? Ja virkelig, er umoralsk å sette den der da jeg ikke klarer motstå!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (16 minutter siden):

Finner denne holdninga naiv. Så de som selger et produkt skal ta hensyn til at vi som enkle mennesker er nysgjerrig, nei da får du klare å beherske deg selv. Skal sjokoladen fjernes fra kassa i matbutikken? Ja virkelig, er umoralsk å sette den der da jeg ikke klarer motstå!

Men prøver sjokoladen å være bestevennen din?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Men prøver sjokoladen å være bestevennen din?

For en som har spiseproblemer, ja absolutt!  Skal man beskytte voksne mennesker mot andre som "gir seg ut for å ville være din beste venn"?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (2 minutter siden):

For en som har spiseproblemer, ja absolutt!  Skal man beskytte voksne mennesker mot andre som "gir seg ut for å ville være din beste venn"?

Nei, men man bør absolutt få det frem i lyset at vennskapet de prøver å bygge på er overflatisk og utelukkende for å selge deg produkter.

På lik linje med at man snakker om sunne valg innen matvarer og ernæring, og hvor skadelig det er med enkelte matvaner og kosthold. Skal vi slutte å snakke om kalorier og trening fordi voksne folk kan ta egne valg?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...