Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Summerwinter skrev (5 minutter siden):

Hæ?

HbA1C for langtidsblodsukker måles via blodprøve.

glukosetest må man møte opp fastende  for å ta (sykehus). Måle  blodsukker før man drikker glukosen, sitte 2 timer og vente og så ny måling. 

Glukose test tas vel på legekontoret.. 

Hun bør vel snart ta den. Hun er i uke 29 og testen bør tas i uke 24-28

Endret av elskersommer
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (47 minutter siden):

Glukose test tas vel på legekontoret.. 

Hun bør vel snart ta den. Hun er i uke 29 og testen bør tas i uke 24-28

Tok alle mine 3 på sykehuset, men kan sikkert taes med fastlege også

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summerwinter skrev (37 minutter siden):

Tok alle mine 3 på sykehuset, men kan sikkert taes med fastlege også

Står det.. Fastlege/sykehus mellom uke 24-28. SE er nå i uke 29

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (8 timer siden):

Bærekraftige forretningsideer? Haha, akkurat den setningen viste vel at prisen er en vits, og juryen må være mindre oppegående. 

Skjermbilde fra tv2.no

Screenshot_20250305_230625_Chrome.jpg

Helt enig , bærekraftig faktisk , noe så dumt og ja jeg boikotter villoid pga dette 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (9 minutter siden):

Helt enig , bærekraftig faktisk , noe så dumt og ja jeg boikotter villoid pga dette 

Og forretningssans....

Jeg har nevnt det før her, men å påstå at noen har forretningssans pga et prosjekt som går "bra" er totalt misvisende og misbruk av ordet. Det blir som å si at jeg er dyktig med tipping fordi jeg vant på flakslodd en gang.

Sara Emilie har flere forretninger på gang og ingen av de andre går særlig bra. Det ene havnet i juridisk (og offentlig) klinsj pga misbruk av varemerke. Et annet er nærmest glemt etter at grunderene ble tatt i løgn rundt bærekraft. Det siste har de ikke klart å redde til tross for to sesonger hvor ting burde ha ligget litt mer til rette for det.

Det er jammen meg mye forretningssans det.

Villoid prisene er en vits. Det er et forsøk på markedsføring av eget varemerke med å opprette "priser" i ulike kategorier. Ikke bare klarer de nå å få flere treff i sosiale medier og i søkemotorer fordi de har søkeord med merkevaren sin sammen med "kjendiser" og influensere, men de klarer til og med å få media til å skrive om de. At folk ikke skjønner dette og avslører strategien er tragisk - spesielt mediene.

Verden vil bedras.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summerwinter skrev (8 timer siden):

Hæ?

HbA1C for langtidsblodsukker måles via blodprøve.

glukosetest må man møte opp fastende  for å ta (sykehus). Måle  blodsukker før man drikker glukosen, sitte 2 timer og vente og så ny måling. 

Men det som er vanlig er jo å ta glokosebelastningstest på gravide, noe hun skal gjøre, så alt det andre snakket er jo ikke så relevant her i tråden. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Villa31 skrev (11 timer siden):

HVORDAN klarte SE å vinne Villoid prisen Årets kvinne - Buisness ... 🤯

Den prisen MÅ være kjøpt og betalt av Reme vel.. 

Kunne man ikke stemme? Da er det enkelt for den eneste influenseren å vinne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (15 minutter siden):

Husker ikke de andre kandidatene, men å opplyse 186.000 følgere om muligheten til å stemme så har man kanskje ett fortrinn foran de andre,  uansett hvordan man vrir og vender på det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (37 minutter siden):

Jo, man kunne stemme.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Og forretningssans....

Jeg har nevnt det før her, men å påstå at noen har forretningssans pga et prosjekt som går "bra" er totalt misvisende og misbruk av ordet. Det blir som å si at jeg er dyktig med tipping fordi jeg vant på flakslodd en gang.

Sara Emilie har flere forretninger på gang og ingen av de andre går særlig bra. Det ene havnet i juridisk (og offentlig) klinsj pga misbruk av varemerke. Et annet er nærmest glemt etter at grunderene ble tatt i løgn rundt bærekraft. Det siste har de ikke klart å redde til tross for to sesonger hvor ting burde ha ligget litt mer til rette for det.

Det er jammen meg mye forretningssans det.

Villoid prisene er en vits. Det er et forsøk på markedsføring av eget varemerke med å opprette "priser" i ulike kategorier. Ikke bare klarer de nå å få flere treff i sosiale medier og i søkemotorer fordi de har søkeord med merkevaren sin sammen med "kjendiser" og influensere, men de klarer til og med å få media til å skrive om de. At folk ikke skjønner dette og avslører strategien er tragisk - spesielt mediene.

Verden vil bedras.

Så Sara driver et prosjekt som går "bra"? Opp med øynene mann!

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (10 timer siden):

Nå kretser ikke omverden seg om KG, takk og lov for det.

Ta en tur på gata, spør 10 forskjellige mennesker om de har hørt om villoid prisen. Tipper den prosenten ikke blir veldig høy 😂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun redd for at noen ikke har fått med seg at hun er gravid? Bare må holde på magen på hvert eneste bilde 😂 Ulrikke er gravid også, men må ikke holde på magen... mer klasse og stil, og modenhet over henne. 

Screenshot_20250306_095933_Chrome.jpg

Screenshot_20250306_100240_Chrome.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pris er Uansett en pris om mannen i gata vet om det eller ikke noe riktig har man utført og gjort da 😀 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (42 minutter siden):

Er hun redd for at noen ikke har fått med seg at hun er gravid? Bare må holde på magen på hvert eneste bilde 😂 Ulrikke er gravid også, men må ikke holde på magen... mer klasse og stil, og modenhet over henne. 

Ulrikke tør ikke holde hånda på magen etter at hun fikk den kommentaren fra Sebastian Solberg.

Hånd eller ikke, det er ikke mulig å få hverken klasse eller stil så lenger hun går med de hvite grusomme traktorskoene fra Careless til kjole. Samme med Therese Lien og de hvite bootsene hun må ha arva fra Cowboy-Laila.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (2 timer siden):

Hva skal jeg få øynene opp for?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

Hva skal jeg få øynene opp for?

Er andre som bør få opp øya... er tydeligvis mange der ute som går med øya godt igjen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Angel75 skrev (2 timer siden):

Så du mener att alle de firma som SE driver er ett prosjekt som går "bra" 

Du må gjerne fortelle meg hvem forutenom careless det er som går bra😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (38 minutter siden):

Så du mener att alle de firma som SE driver er ett prosjekt som går "bra" 

Du må gjerne fortelle meg hvem forutenom careless det er som går bra😊

Saraaemiliee As og Careless As regner jeg som suksess. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Ulrikke holdt under magen på Vixen og fikk kritikk for det fra Sebastian Solberg. Hedvig Hertaker holdt også under magen. Tror det er helt normalt for gravide å holde hånden slik. Ser mange gjør det. Unødvendig å gå ned på Sebastian Solgberg nivå å kritiser for en slik filleting. 

IMG_2537.jpeg

IMG_2535.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (55 minutter siden):

Saraaemiliee As og Careless As regner jeg som suksess. 

Saraemiliee AS er jo som alle andre influensere, og ikke akkurat noe hun har skapt, og ikke noe jeg ville kalt for firma. Careless derimot har hun skapt, og foreløpig går firmaet "bra". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...