Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

LivEinar skrev (1 time siden):

Nå har det vært såpass mye kritikk, at SET har behov for å spille på det følelsesmessige, som hun ofte gjør.
Kritikere er (sitater fra snap i dag):
…«alle som desperat ønsker å drømmer om at jeg skal feile».
… «så mange jobber så hardt for at dette skal ryke»

Jeg kan ikke si at jeg verken er desperat eller drømmer om noe som helst mht CL. Heller ikke jobber jeg hardt for at firmaet skal mislykkes. 😂 Men jeg er saklig kritisk til sider ved medeier SET og firmaets virksomhet.

Så samler hun folket og minner dem om følgende (mine uthevinger): 
…«Men wow altså, se hva vi har skapt og fått til sammen!! Jeg er så stolt over at vi har gjort dette, at vi har suksess med noe som har disse verdiene CL har».

Same old, same old… 😉

Og andre ganger får hun nesten ingen tilbakemeldinger av negativ art. Så det endrer seg alt etter hva som gagner henne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MacadamiaNut skrev (11 minutter siden):

Sekten Keless 🤓

«If it looks like a duck, walks like a duck…»

Ja det er en sekt , og menigheten er Sara fæns😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (11 minutter siden):

Og andre ganger får hun nesten ingen tilbakemeldinger av negativ art. Så det endrer seg alt etter hva som gagner henne. 

Er jo veldig enkelt å lire ut av seg røverhistorier så lenge man ikke trenger bevise noe . På snap kan man heller ikke ettergå påstander så lenge man ikke tar opptak av alt som blir sagt.

Genial plattform for de som lever av å fabrikere ett narrativ etter eget forgodtbefinnende, man trenger ikke stå til rett for noe som helst fordi det forsvinner i løse lufta. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacadamiaNut skrev (2 timer siden):

Sekten Keless 🤓

«If it looks like a duck, walks like a duck…»

Dette er vi mange som vet. Er jo en sekt hele keless bølgen 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (3 timer siden):

Nå har det vært såpass mye kritikk, at SET har behov for å spille på det følelsesmessige, som hun ofte gjør.
Kritikere er (sitater fra snap i dag):
…«alle som desperat ønsker å drømmer om at jeg skal feile».
… «så mange jobber så hardt for at dette skal ryke»

Jeg kan ikke si at jeg verken er desperat eller drømmer om noe som helst mht CL. Heller ikke jobber jeg hardt for at firmaet skal mislykkes. 😂 Men jeg er saklig kritisk til sider ved medeier SET og firmaets virksomhet.

Så samler hun folket og minner dem om følgende (mine uthevinger): 
…«Men wow altså, se hva vi har skapt og fått til sammen!! Jeg er så stolt over at vi har gjort dette, at vi har suksess med noe som har disse verdiene CL har».

Same old, same old… 😉

Min bedre halvdel startet og selge mobilabonnement på 90 tallet. Dette var litt type pyramide hvor det sitter en på toppen også tjener da folk penger under sjefene selv.

Vi ble med på ett stort møte i Sverige en gang og jeg tenker på dette når jeg ser på Snapchat til SE,TL,Nyhus og Isabel. Det er type halleluja stemning hvor det sitter en på toppen som forteller alle sine folk om hva "vi" har skapt sammen. Han ble ikke i den jobben lenge.🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (58 minutter siden):

Min bedre halvdel startet og selge mobilabonnement på 90 tallet. Dette var litt type pyramide hvor det sitter en på toppen også tjener da folk penger under sjefene selv.

Vi ble med på ett stort møte i Sverige en gang og jeg tenker på dette når jeg ser på Snapchat til SE,TL,Nyhus og Isabel. Det er type halleluja stemning hvor det sitter en på toppen som forteller alle sine folk om hva "vi" har skapt sammen. Han ble ikke i den jobben lenge.🙈

Det hørtes intenst ut.

Er det slik stemning blant SET, TL og gjengen ja aldri likt Reme så ikke overasket

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...