Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

LivEinar skrev (1 minutt siden):

Sant nok, alternativt kan tråden ha blitt slettet etter anmodning fra CL til trådstarter. 
Det er ingen tvil om at det tar seg veldig dårlig ut at den type tilbakemeldinger fjernes, særlig fordi det var så enormt mange som uttrykte hva de mente og var misfornøyde med den nye ordninga. 
Tråden var veldig dårlig reklame for CL - uansett hvem som slettet den! 

Ja. Synd den ble slettet. Det var som du sier, en konstruktiv tråd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Jeg også! Skal ha på meg trygdebunaden fra i fjor, tapetskjorta over oooog de freshe bunadflipflopsa! Verdens beste 17. mai noensinne blir det🤗

Finnes ikke det sokker/vanter og pannebånd du kan supplere med ? Eventuelt regnkåpe eller noe i den dur ? 😬

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (5 timer siden):

Tilbakemeldinger på Trustpilot, på Careless, FB og ulike salgs grupper. Pluss «designeren» som sitter kvelden før slipp og lager størrelsestabell. Og ikke minst anbefalingen om å kjøpe flere størrelser for å få en som passer.

Careless har hatt flere dropp hvor folk kan selge den størrelse de ikke vil ha til høyere pris. Det har vært to avstemninger i Careless-kjøp-og-salg gruppen om hvorvidt man skal kunne selge plagg til høystbydende eller utsalgspris. 
Sara har fortalt ved flere anledninger at de har 10% retur. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepssi skrev (34 minutter siden):

Det passer seg ikke at Sara er administrator i gruppen. 

Endret av Bella50
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KarateHagemor skrev (1 time siden):

En grønn fest drakt arvet av min farmor .

Type «Sparkjøp» da? Jeg vet ikke om andre festdrakter som er stedsbunden i Norge som er grønn? Bare rene bunader. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (26 minutter siden):

Det er jeg helt enig i -såpass burde man skjønne selv. Veldig uprofesjonelt. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bella50 skrev (28 minutter siden):

Virkelig ikke. Blir feil og skjevt

Endret av Pepssi
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (15 minutter siden):

Type «Sparkjøp» da? Jeg vet ikke om andre festdrakter som er stedsbunden i Norge som er grønn? Bare rene bunader. 

Ikke sparkjøp hun har sydd den selv på sine yngre dager så fikk jeg den 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepssi skrev (1 time siden):

Har bare sett konstruktiv om SET alltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (35 minutter siden):

Hun fikk spørsmål på snapchat i kveld.

Bilde fra SE sin Snapchat 

Screenshot_2025-03-01-22-29-40-306_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_2025-03-01-22-30-10-343_com.snapchat.android.jpg

Jeg heller til å tro at det er SET sjøl som har sletta eller fått sletta den spesifikke tråden vi har diskutert… 😎

Hun eier tydeligvis ikke agendaen her. Sånn er det å bli «større», da har man verken oversikt eller bestemmelse over alle administrative vurderinger og avgjørelser. Da er det ikke lenger vi/dere/oss, da er det ikke legger venninne-treff, men business. 😉

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivEinar skrev (6 timer siden):

Jeg heller til å tro at det er SET sjøl som har sletta eller fått sletta den spesifikke tråden vi har diskutert… 😎

Hun eier tydeligvis ikke agendaen her. Sånn er det å bli «større», da har man verken oversikt eller bestemmelse over alle administrative vurderinger og avgjørelser. Da er det ikke lenger vi/dere/oss, da er det ikke legger venninne-treff, men business. 😉

Jeg tror ikke Sara hadde nevnt tråden på Snap Chat om hun hadde fått den slettet eller slettet den selv. 
Men det er tydelig at hun har fått mange henvendelser fra kunder som savner Klarna. 
Jeg er også en slik person som dropper å handle dersom leverandør ikke har klarna og valgfri leveringsmetode. 
Jeg tror det er administrator av gruppen som har slettet, siden folk oppfordret til boikott av Careless inntil klarna var på plass igjen. 
Det er bare mine tanker. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig at det alltid blir noe styr med planene deres? Nå at alle kjolene de skal ta bilder av i Spania står «fast» en eller annen plass. 

Såg også at dropp av de der skjortene til bunad ikke er før i slutten av april. (Mener å ha sett det). Skjer med planleggingen? Er jo forsinkelser og styr hele tiden. Vipps så kommer ikke bunadskjorta før etter 17.mai. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (5 timer siden):

Jeg tror ikke Sara hadde nevnt tråden på Snap Chat om hun hadde fått den slettet eller slettet den selv. 
Men det er tydelig at hun har fått mange henvendelser fra kunder som savner Klarna. 
Jeg er også en slik person som dropper å handle dersom leverandør ikke har klarna og valgfri leveringsmetode. 
Jeg tror det er administrator av gruppen som har slettet, siden folk oppfordret til boikott av Careless inntil klarna var på plass igjen. 
Det er bare mine tanker. 

Jeg har diskutert med deg tidligere, @Bella50, og setter stor pris på at vi kan være både enige og uenige på en grei måte. 👍🏻

SET har også i dag kommentert ang tråden på FB som blei sletta. Hun er sjøl administrator på den FB-sida, i tillegg til tre andre + en moderator. SET hadde flere innlegg i diskusjonen nedover i tråden, og skriver i dag at hun hadde kopiert alt før den blei sletta. Så - slik jeg tolker det, var hun fullt orientert om og enig i slettinga. 

Tråden med veldig stor aktivitet og misnøye med ny betalingsordning var helt klart dårlig reklame for CL. Jeg forstår derfor hvorfor den blei sletta, men det er like fullt sensurering av kundenes meninger - noe som er ganske betenkelig. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LivEinar skrev (9 minutter siden):

Jeg har diskutert med deg tidligere, @Bella50, og setter stor pris på at vi kan være både enige og uenige på en grei måte. 👍🏻

SET har også i dag kommentert ang tråden på FB som blei sletta. Hun er sjøl administrator på den FB-sida, i tillegg til tre andre + en moderator. SET hadde flere innlegg i diskusjonen nedover i tråden, og skriver i dag at hun hadde kopiert alt før den blei sletta. Så - slik jeg tolker det, var hun fullt orientert om og enig i slettinga. 

Tråden med veldig stor aktivitet og misnøye med ny betalingsordning var helt klart dårlig reklame for CL. Jeg forstår derfor hvorfor den blei sletta, men det er like fullt sensurering av kundenes meninger - noe som er ganske betenkelig. 

Enig -det handler om å opplyse andre kunder i tillegg til Careless. Så har man også lagt energi i å svare, ser ut som fler av de er gode kunder av Careless også. Så av respekt for gode kunder så kunne man latt det stå og heller låst kommentarfeltet. Samt presisert gruppereglene om det er sånn at ingenting av spørsmål eller annet en annonser skal være lov å postes. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (33 minutter siden):

Jeg endrer mening og er enig med deg. Etter at Sara skriver at kun har kopiert alt før sletting, så har hun helt sikkert vært orientert om slettingen. Det lyder meget sannsynlig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (20 minutter siden):

Jeg endrer mening og er enig med deg. Etter at Sara skriver at kun har kopiert alt før sletting, så har hun helt sikkert vært orientert om slettingen. Det lyder meget sannsynlig. 

Det kan jo også hende at denne tråden ble sletta fordi gruppa ikke er ei fan-gruppe eller diskusjonsgrupper, men ei videresalgsggruppe og denne posten ikke skulle selge noe. Er ikke akkurat vanlig å se poster om betalingsløsninger hos bedrifter i sånne kjøp/salg grupper

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (2 timer siden):

Hvordan er det mulig at det alltid blir noe styr med planene deres? Nå at alle kjolene de skal ta bilder av i Spania står «fast» en eller annen plass. 

Såg også at dropp av de der skjortene til bunad ikke er før i slutten av april. (Mener å ha sett det). Skjer med planleggingen? Er jo forsinkelser og styr hele tiden. Vipps så kommer ikke bunadskjorta før etter 17.mai

Men det er kanskje like greit? 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...