Milla1717 Skrevet 13 timer siden #41721 Del Skrevet 13 timer siden Ei jeg kjenner hadde gått ned mange kg. Så ble hun gravid. Hun raste opp i kg på kort tid. Hun fikk et veldig tøft svangerskap siste del. Med svangerskapsforgiftning og fødsel måtte settes i gang noen uker før termin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 12 timer siden #41722 Del Skrevet 12 timer siden Milla1717 skrev (9 minutter siden): Ei jeg kjenner hadde gått ned mange kg. Så ble hun gravid. Hun raste opp i kg på kort tid. Hun fikk et veldig tøft svangerskap siste del. Med svangerskapsforgiftning og fødsel måtte settes i gang noen uker før termin. Nettopp, det er ikke bare å si at det er bra hun tar vekk skammen. Dette har ingenting med skam å gjøre. Det er farlig, for både henne og babyen. Selvfølgelig kan man få svangerskapsforgiftning selv om man ikke legger på seg et lass i svangerskapet. Men det hjelper hvertfall ikke å drite i vekta, og bare le det bort. Å jeg blir faktisk provosert når SE sier hun ikke kan gå tur fordi hun er sløv pga tabletter, men orker eventer og Vixen bl.a. Da orker du å dra på deg det "flotte" treningstøyet du selv selger og komme deg ut døra. Men hun gidder ikke, fordi hun er lat, og det er mer behagelig å sitte i sofaen, spise ballerinakjeks og drite i vekta. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 12 timer siden #41723 Del Skrevet 12 timer siden Angel75 skrev (31 minutter siden): @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset hvordan kan dere la dette stå? På samme måte som kommentarene dine kan stå vel? Du kan beskylde folk for å mobbe reklameplakater, påstå de viser dårlige foreldregenskaper++ og det kan stå, men å kalle ei spade for ei spade er feil? Hun er feit! Med kilo og bmi langt over hva som er helsemessig forsvarlig og sånn er det. Ops sa jeg feit igjen? Jammen gjorde jeg det. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 12 timer siden #41724 Del Skrevet 12 timer siden Angel75 skrev (42 minutter siden): Det er de som skjemmes for at de går opp for mye i vekt og det er skambelagt. Og hun er med å lette på det. Selv om du ikke har hatt det problemet, så har andre det. Har ikke sett noen som bagatelliserer dette. Men har sett folk latterliggjøre henne og snakker stygt om hennes kropp bl.a. og kaller henne feit. Jo, man bagatelliserer det når man sier det er bra hun fjerner skammen. Og kalle henne feit, javel, det er jo bare fakta. Hun selv ler jo av det, så hva er problemet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12 timer siden #41725 Del Skrevet 12 timer siden Tråden stenges for moderering. Måne, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg