Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

LivEinar skrev (31 minutter siden):

SET sa/skreiv i en snap for en stund siden at hun samarbeidet med BH om modeller, lokalisering og gjennomføring av en fotografering i Spania. SET ba sine følgere/interesserte i området Albir/Althea om å ta kontakt. Det skulle være to dagers arbeid, og modellene fikk beholde de klærne de brukte, utover det var det ingen betaling. 

I en sekt stiller man opp for hverandre, hjelper og støtter…

Også selger modeller tøyet på Finn/Tise etterpå🙄

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (7 minutter siden):

Også selger modeller tøyet på Finn/Tise etterpå🙄

De har kanskje forvillet seg inn på KG og blir usikre når de leser alle stygge kommentarer om klærne og brukerne av klærne. Ingen kjenner historien til disse modellene som stiller opp frivillig til dette. Hvem vet, kanskje de har dårlig råd og selger for de trenger penger? Ja, nå spekulerer jeg. Men én ting som ikke er spekulasjon, ingen har gått i andre sine sko og kjenner deres historie.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (2 minutter siden):

De har kanskje forvillet seg inn på KG og blir usikre når de leser alle stygge kommentarer om klærne og brukerne av klærne. Ingen kjenner historien til disse modellene som stiller opp frivillig til dette. Hvem vet, kanskje de har dårlig råd og selger for de trenger penger? Ja, nå spekulerer jeg. Men én ting som ikke er spekulasjon, ingen har gått i andre sine sko og kjenner deres historie.

Uavhengig av historien deres eller grunne for at de stiller opp som modeller så kan folk fritt frem mene hva de vil om klærne de er modell for - selv om det er negative meninger.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (35 minutter siden):

Om det er tilfelle så tenker jeg Careless heller burde betale modellene sine, så får de inn litt mer profesjonelle modeller som kanskje ikke er så hårsåre persilleblad og ikke har problemer at noen kommenterer antrekket de står modell i. 

Endret av GulleGull
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (27 minutter siden):

Uavhengig av historien deres eller grunne for at de stiller opp som modeller så kan folk fritt frem mene hva de vil om klærne de er modell for - selv om det er negative meninger.

Normalen som  voksen er kanskje å si ikke min smak. Ikke side opp og ned med å si ser ut som sekt, drit stygt, ser feit ut og mange utsagn om de som bærer klærne. Det er en stor forskjell. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (26 minutter siden):

Normalen som  voksen er kanskje å si ikke min smak. Ikke side opp og ned med å si ser ut som sekt, drit stygt, ser feit ut og mange utsagn om de som bærer klærne. Det er en stor forskjell. 

Etter din mening kanskje, men du kan uansett ikke styre ordvalget en bruker i beskrivelsen av klærne. Og strengt tatt er det flisespikkeri etter min mening.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivEinar skrev (2 timer siden):

SET sa/skreiv i en snap for en stund siden at hun samarbeidet med BH om modeller, lokalisering og gjennomføring av en fotografering i Spania. SET ba sine følgere/interesserte i området Albir/Althea om å ta kontakt. Det skulle være to dagers arbeid, og modellene fikk beholde de klærne de brukte, utover det var det ingen betaling. 

I en sekt stiller man opp for hverandre, hjelper og støtter…

Lurer på om vi er forbi sektstadiet. Flere av de som meldte seg skrev at de kunne reise ned dit (fra Norge) i anledning fotografering. Altså reise Norge-Spania for med utgifter for egen regning, for å stå «modell» for et merke «ingen» har hørt om. Der betalingen er noen klær. Skjønn det den som kan. Men helt klart det er et «VI» der. Der sektlederne fyller lommeboka mens resten fremstår som gratisarbeidere og sauer.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Lurer på om vi er forbi sektstadiet. Flere av de som meldte seg skrev at de kunne reise ned dit (fra Norge) i anledning fotografering. Altså reise Norge-Spania for med utgifter for egen regning, for å stå «modell» for et merke «ingen» har hørt om. Der betalingen er noen klær. Skjønn det den som kan. Men helt klart det er et «VI» der. Der sektlederne fyller lommeboka mens resten fremstår som gratisarbeidere og sauer.

Tuller du? Det er jo helt ekstremt...

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (4 timer siden):

Om det er tilfelle så tenker jeg Careless heller burde betale modellene sine, så får de inn litt mer profesjonelle modeller som kanskje ikke er så hårsåre persilleblad og ikke har problemer at noen kommenterer antrekket de står modell i. 

Signerer dette! Og ikke minst slipper vi at fremmede på forum blir hårsåre på vegne av disse persillebladene av noen modeller. 

Endret av Xmasclovn
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Tuller ikke! Jeg skal se om jeg finner hvor jeg leste det og ta noen screenshots.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (6 minutter siden):

Dette stemmer. Leste ett sted eller om det var ett spørsmål i Snapchat om dette var en mulighet

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (43 minutter siden):

Xmasclovn skrev (42 minutter siden):

Tuller ikke! Jeg skal se om jeg finner hvor jeg leste det og ta noen screenshots.

Her. Det var flere enn disse som kunne «reise ned» til Spania for å stå gratismodelll, men her er et lite utvalg.

IMG_7194.jpeg

IMG_7193.jpeg

IMG_7191.jpeg

IMG_7190.jpeg

IMG_7188.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (3 timer siden):

Snakk om stormannsgalskap, i mine øyne, å kjøpe ett hus til 25 ++ millioner når du ikke har de på konto allerede, og langt ute på landet i/ på Hadeland. Ikke lett å få igjen disse pengene med den beliggenheten.

Kunne fått ett flott hus til halve prisen, og med god råd til å leve vedsiden av..... spare opp til barna, reise på ferier, ja bare leve godt..... Skjønner heller ikke at han V gidder, hun har jo fortalt at hun skal eie mest og han mindre. Da hadde jeg følt meg som leietager i eget hus, noe som hadde vært helt uaktuelt.

Forskjellig eierbrøk er jo ikke uvanlig når man har forskjellig inntekt. Du hadde følt deg som en leietaker om du eide mindre enn din partner? Veldig rart tankegang  dette.  Når de betaler ned 12 mill i utgangspunktet å har såpass grei inntekt kan jeg ikke helt se hva det er å reagere på. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angel75 skrev (3 timer siden):

😂 Er det forsøk på å få folk til å synes synd på modellene???

Jeg synes det er bra hvis de blir usikre av å lese her. Kanskje de forstår hvor stygge mesteparten av disse klærne til Careless er! OG hvis de synes det er pene klær og vil stille gratis opp for Careless, (som selger for millioner, og burde absolutt ha råd til å lønne modellene sine), så burde de bry seg nada om ting de leser på et anonymt forum på internett. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (47 minutter siden):

Her. Det var flere enn disse som kunne «reise ned» til Spania for å stå gratismodelll, men her er et lite utvalg.

IMG_7194.jpeg

IMG_7193.jpeg

IMG_7191.jpeg

IMG_7190.jpeg

IMG_7188.jpeg

For en gjeng 😂 Er det lov å skrive naive, mindre intelligente mennesker om disse? 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (53 minutter siden):

IMG_7194.jpeg

IMG_7193.jpeg

IMG_7191.jpeg

IMG_7190.jpeg

IMG_7188.jpeg

Har du screenshot av innlegget også? Var de klar over at de måtte betale reisen selv? Fikk med meg at mange meldte seg på snap, helt til hun spesifiserte at de ikke ønska fly folk ned men bruke noen som allerede er der.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bibbi_ skrev (13 minutter siden):

😂 Er det forsøk på å få folk til å synes synd på modellene???

Jeg synes det er bra hvis de blir usikre av å lese her. Kanskje de forstår hvor stygge mesteparten av disse klærne til Careless er! OG hvis de synes det er pene klær og vil stille gratis opp for Careless, (som selger for millioner, og burde absolutt ha råd til å lønne modellene sine), så burde de bry seg nada om ting de leser på et anonymt forum på internett. 

Dette sier mer om deg enn modellene. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (6 minutter siden):

Har du screenshot av innlegget også? Var de klar over at de måtte betale reisen selv? Fikk med meg at mange meldte seg på snap, helt til hun spesifiserte at de ikke ønska fly folk ned men bruke noen som allerede er der.

Jeg tror de vet dette. Att det kun er plaggene de får mens reise må de dekke selv. Men noen spurte SE på Snapchat å de fikk svar at reise må dekkes selv.

Å da har man for mye penger om de velger og fly ned pluss overnatting for å stå gratis modell for careless 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 minutter siden):

Jeg tror de vet dette. Att det kun er plaggene de får mens reise må de dekke selv. Men noen spurte SE på Snapchat å de fikk svar at reise må dekkes selv.

Å da har man for mye penger om de velger og fly ned pluss overnatting for å stå gratis modell for careless 

Ja da stiller de ikke opp fordi de har dårlig råd og trenger å selge klærne etterpå, slik noen tenker det er. Men at de gjør alt fir sektlederen sin, det er det ingen tvil om...

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...