Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Xmasclovn skrev (3 minutter siden):

Det er nettopp poenget, overvekt og faktisk fedme uten å ha graviditet å skylde på. At hun gikk ned i vekt ila 16 ukers skulle bare mangle. Det ville vært veldig rart om hun ikke hadde gått ned.

Hun hadde en baby på 1 år på den tiden, og hun har lagt på seg masse under hvert svangerskap. Det er det mange som gjør. Og hun tok jo grep om seg selv fordi hun merka det på kroppen og helsa. Regner med hun har godt samarbeid med jordmor og hun får garantert beskjed fra hun om de er bekymra over vekta hennes. Heldigvis er det ikke vår business hva hun spiser eller ikke spiser.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pepssi skrev (3 minutter siden):

Hun hadde en baby på 1 år på den tiden, og hun har lagt på seg masse under hvert svangerskap. Det er det mange som gjør. Og hun tok jo grep om seg selv fordi hun merka det på kroppen og helsa. Regner med hun har godt samarbeid med jordmor og hun får garantert beskjed fra hun om de er bekymra over vekta hennes. Heldigvis er det ikke vår business hva hun spiser eller ikke spiser.

Jada det er alltid noe man kan unnskyld det med. Og så er det lettere enn å gjøre noe med det. Det blir spennende å følge med videre🍿

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (6 minutter siden):

Jada det er alltid noe man kan unnskyld det med. Og så er det lettere enn å gjøre noe med det. Det blir spennende å følge med videre🍿

Ja dritspennende å skulle følge med vekta til influenser 🙄🙄
Da er Crocs og snø minutt for minutt mere spennende altså.

jeg tror hun klarer det fint jeg. Hun lærte masse under 16 ukers både når det kommer til mat og trening. Jeg har troa 💪🏻

Endret av Pepssi
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepssi skrev (13 minutter siden):

Ja dritspennende å skulle følge med vekta til influenser 🙄🙄
Da er Crocs og snø minutt for minutt mere spennende altså.

jeg tror hun klarer det fint jeg. Hun lærte masse under 16 ukers både når det kommer til mat og trening. Jeg har troa 💪🏻

Nettopp! Innholdet i jobben hennes er så dørgende kjedelig at vekta hennes blir det mest spennende. Den er i hvert fall noe som varierer. Samme gjelder for øvrig crocsen minutt for minutt. Resten er litt sånn same old huset skittent og på halv tolv, x antall omgangssyke, prikk like polyesterkjoler med noen nye smådetaljer til salgs, sminking ved bordet osv osv🥱

Endret av Xmasclovn
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Nettopp! Innholdet i jobben hennes er så dørgende kjedelig at vekta hennes blir det mest spennende. Den er i hvert fall noe som varierer. Samme gjelder for øvrig crocsen minutt for minutt. Resten er litt sånn same old huset skittent og på halv tolv, x antall omgangssyke, prikk like polyesterkjoler med noen nye smådetaljer til salgs, sminking ved bordet osv osv🥱

Om vekta hennes er det eneste som er spennende med henne så burde man kanskje følge noen andre som har mere content 😊 Jeg slutta å følge henne fordi jeg synes hun har dårlig content. Orker ikke bruke tiden min på det. Men folk er forskjellige heldigvis 😀

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepssi skrev (8 minutter siden):

Om vekta hennes er det eneste som er spennende med henne så burde man kanskje følge noen andre som har mere content 😊 Jeg slutta å følge henne fordi jeg synes hun har dårlig content. Orker ikke bruke tiden min på det. Men folk er forskjellige heldigvis 😀

Følger henne ikke. Trenger ikke det for å få med seg «alt» så lenge hun popper opp over alt som troll i eske.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noen som er helt opphengt i vekt her inne og må bare må frem hva de mener om fedme og overvekt og hvor lite de har til overs for mennesker som veier for mye.  Trist i grunn, heldigvis ikke vekten som definerer et menneske for min del. 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (5 timer siden):

Det er noen som er helt opphengt i vekt her inne og må bare må frem hva de mener om fedme og overvekt og hvor lite de har til overs for mennesker som veier for mye.  Trist i grunn, heldigvis ikke vekten som definerer et menneske for min del. 

Når en «bedriftseier» i bunn og grunn både promoterer og bagatelliserer fedme, er det absolutt noe å snakke høyt om. Det handler ikke om å være opphengt i fedme eller overvektige mennesker, selv om noen liker å påstå det for å slukne diskusjonen.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (3 timer siden):

Når en «bedriftseier» i bunn og grunn både promoterer og bagatelliserer fedme, er det absolutt noe å snakke høyt om. Det handler ikke om å være opphengt i fedme eller overvektige mennesker, selv om noen liker å påstå det for å slukne diskusjonen.

Selvfølgelig er du opphengt i dette. Se på de 20 siste innleggene dine. Med unntak av 3 innlegg som skriver stygt om andre mennesker skriver du utelukkende om Tandbergs vekt. Jeg foreslår at du slutter å følge henne. Det er sunt for din egen mentale helse. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcelain skrev (16 minutter siden):

Selvfølgelig er du opphengt i dette. Se på de 20 siste innleggene dine. Med unntak av 3 innlegg som skriver stygt om andre mennesker skriver du utelukkende om Tandbergs vekt. Jeg foreslår at du slutter å følge henne. Det er sunt for din egen mentale helse. 

Men dama er jo virkelig skikkelig overvektig og bagatelliserer følgene av det🤷‍♀️

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (9 timer siden):

Hvor står det at noen har lite til overs for mennesker som veier for mye? De innleggene må du gjerne sitere.

SE prater mye om sin egen vekt selv, og hvor ufarlig det er. Det er ikke bra å bare spise og spise og sitte i sofaen. Hverken for henne selv, eller babyen i magen. Hun sier hun er for sløv til å gå turer, fordi hun går på sterke kvalmestillende. Hvordan orker hun da det hun synes er gøy? Hvordan orket hun Vixen, eller eventet på fredag? Hun er lat! Enkelt og greit. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcelain skrev (20 minutter siden):

Takk for tips, men jeg har en grei forståelse av hva som er sunt og ikke for min egen mentale helse. Kan dog ha det i bakhodet å søke råd fra deg, om jeg noen gang skulle trenge det🤭 Ikke følger jeg Tjukkberg heller😂 Det har jeg skrevet minst en gang, men du leser kanskje bare det som står om fett og overvekt🤷‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcelain skrev (25 minutter siden):

Tenker du SE er opphengt i vekt ? For hun prater ganske mye om dette. Men det er innafor da? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (6 minutter siden):

Men dama er jo virkelig skikkelig overvektig og bagatelliserer følgene av det🤷‍♀️

Hvorfor lar du det påvirke ditt liv? Er det vondt å følge noen som ikke ønsker å leve opp til et ideal du strever for å leve opp til? I såfall handler det om misunnelse fra din side. Hvis du rent ut forakter overvektige har du godt av å jobbe med eget menneskesyn. Problemet ligger hos deg, ikke hos henne. Derfor bør du jobbe med deg selv, og en del av prosessen bør være å slutte på følge mennesker som treffer noe i deg på den måten. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Tenker du SE er opphengt i vekt ? For hun prater ganske mye om dette. Men det er innafor da? 

Egen vekt vs andres vekt, ser du forskjellen? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

Takk for tips, men jeg har en grei forståelse av hva som er sunt og ikke for min egen mentale helse. Kan dog ha det i bakhodet å søke råd fra deg, om jeg noen gang skulle trenge det🤭 Ikke følger jeg Tjukkberg heller😂 Det har jeg skrevet minst en gang, men du leser kanskje bare det som står om fett og overvekt🤷‍♀️

Så du sitter i disse diskusjonene rundt en person du ikke følger? Jøss, det er bygdesladder tatt til et nytt nivå. Vil heller ikke si at det høres ut som særlig god mental helse. Kanskje du må logge av hele Internett for en stund? Komme deg litt ut av kjellerleiligheten din?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Orly skrev (11 timer siden):

Jeg liker mennesker uavhengig av vekt. Spiller ingen rolle om de veier 50 kg eller 200 kg.  Men jeg liker ikke att SE nærmest mener det er ufarlig og legge på seg 25 kg ved halvgått svangerskap. 

Endret av elskersommer
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcelain skrev (18 minutter siden):

Så du sitter i disse diskusjonene rundt en person du ikke følger? Jøss, det er bygdesladder tatt til et nytt nivå. Vil heller ikke si at det høres ut som særlig god mental helse. Kanskje du må logge av hele Internett for en stund? Komme deg litt ut av kjellerleiligheten din?

Må man følge henne for å kunne diskutere her? Det er nytt for meg, så du må gjerne linke til den regelen. 

Ellers tenker jeg at man har nok av opplysninger om alt om vedkommende, fra sexlivet til vekta, fordi hun popper ut som et troll i eske overalt så pr kåt som hun er. Google «Sara Emilie Tandberg» og fortell meg hvor mange artikler og linker omhandlende hennes vekt som kommer opp! I tillegg til alt annet… Trenger ikke følge henne slavisk for å si det sånn.

Til sist, har du ikke noe bedre å komme med enn antagelser om min mentale helse, bosituasjon, internettbruk osv? Tråden handler ikke om meg, men hvis du finner meg så interessant eller irriterende må du gjerne opprette en tråd om KG-klovnen🤭

Endret av Xmasclovn
La til
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (49 minutter siden):

Jeg liker men esker uavhengig av vekt. Spiller ingen rolle om de veier 50 kg eller 200 kg.  Men jeg liker ikke att SE nærmest mener det er ufarlig og legge på seg 25 kg ved halvgått svangerskap. 

Jeg er enig i at vekt bagateliseres mye hos Sara Emilie, men det er ingenting vi kan gjøre noe med. Vi kan sitte her å både mene og synse, men regner med både jordmor og lege har den nødvendige dialogen og samarbeid med henne vedrørende svangerskap og vekt. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

Nei det er hun ikke, som det står var hun nærmest normalvektig før hun ble gravid og for øvrig hva så om hun er overvektig ? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...