Orly Skrevet 15. februar #41341 Skrevet 15. februar Nå var vel SE nær normal bmi rett før hun ble gravid etter serien hun var med i, uansett er det å kommentere kropp skikkelig ugreit 1 6
Xmasclovn Skrevet 15. februar #41342 Skrevet 15. februar Minlillelykke skrev (3 minutter siden): Jeg kan være enig i mye av det du skriver, men denne synes jeg var skikkelig stygg. Vi må holde oss saklige, og ikke kommentere andres kropp og utseende. Det er bare å rapportere hvis du tenker det bryter med regler🤷♀️ 6 1
Minlillelykke Skrevet 15. februar #41343 Skrevet 15. februar Xmasclovn skrev (1 minutt siden): Det er bare å rapportere hvis du tenker det bryter med regler🤷♀️ Nei, men det er dirkete ufint. Du har mye bra å komme med. Men denne var på vei utfor stupet mener nå jeg. 3 4
hvaduikkeser Skrevet 15. februar #41344 Skrevet 15. februar Xmasclovn skrev (12 minutter siden): Hun ser feit ut uansett. Fordi hun er feit først og fremst, og dernest gravid. 👍 De telt-kjolene gjør henne ingen tjeneste. 6 2
Xmasclovn Skrevet 15. februar #41345 Skrevet 15. februar Minlillelykke skrev (2 minutter siden): Nei, men det er dirkete ufint. Du har mye bra å komme med. Men denne var på vei utfor stupet mener nå jeg. Det er ikke alltid like lett å holde seg i skinnet når det handler om et så usympatisk menneske, men hører hva du sier🙂 3 2
Xmasclovn Skrevet 15. februar #41346 Skrevet 15. februar hvaduikkeser skrev (2 minutter siden): 👍 De telt-kjolene gjør henne ingen tjeneste. Ingen av kjolene de 3 der «designer» har et snev av form eller fasong. 7 2
Minlillelykke Skrevet 15. februar #41347 Skrevet 15. februar Xmasclovn skrev (3 minutter siden): Det er ikke alltid like lett å holde seg i skinnet når det handler om et så usympatisk menneske, men hører hva du sier🙂 Jeg ser den altså, virkelig. Og som sagt, jeg morer meg ofte med kommentarene dine. 😊 1
Xmasclovn Skrevet 15. februar #41348 Skrevet 15. februar Minlillelykke skrev (Akkurat nå): Jeg ser den altså, virkelig. Og som sagt, jeg morer meg ofte med kommentarene dine. 😊 Det er godt å høre at jeg da nok stort sett klarer å holde meg saklig😅 3
Purple Diamond Skrevet 15. februar #41349 Skrevet 15. februar Bibbi_ skrev (52 minutter siden): Haha, viktig å holde under magen 😂 Rart hun orker alt dette, men en gåtur DET er for slitsomt 🤦♀️ Og de "gode" venninnene møter opp i sine egne kjoler.... Skjermbilde fra Sandra Lyng sin snap Den hånda! Lurer snart på om hun er redd magen skal falle av om hun ikke holder den oppe (på grunn av graviditeten altså) 😂 Vi ser at du er gravid!! 8 1
Purple Diamond Skrevet 15. februar #41350 Skrevet 15. februar Xmasclovn skrev (3 timer siden): Haha beklager, men foreldrene hennes ja. Skjønner jeg noen ganger bør prøve å være litt mer seriøs i svarene mine😂 Det går bra 😂 Lenge siden jeg har fulgt henne, så henger ikke helt med på alt 😅 1
Tigerfrue Skrevet 15. februar #41351 Skrevet 15. februar Jeg klarer virkelig ikke å se at disse kjolene er flaterende, flotte på kroppen eller hva det måtte være.....ser ut som en stappa matrone bare. 8 5
Gjest Milla1717 Skrevet 15. februar #41352 Skrevet 15. februar Bibbi_ skrev (2 timer siden): Haha, viktig å holde under magen 😂 Rart hun orker alt dette, men en gåtur DET er for slitsomt 🤦♀️ Og de "gode" venninnene møter opp i sine egne kjoler.... Skjermbilde fra Sandra Lyng sin snap Voldsomme kjoler og farger .
Rufs Skrevet 15. februar #41353 Skrevet 15. februar Orly skrev (2 timer siden): Nå var vel SE nær normal bmi rett før hun ble gravid etter serien hun var med i, uansett er det å kommentere kropp skikkelig ugreit Hadde hun? Jeg synes jeg så et bilde her inne hvor hun selv skrev 82 kg før gravid? Hun er ikke så høy, rundt 170 kanskje? Det er overvekt. 2 3
Orly Skrevet 15. februar #41354 Skrevet 15. februar (endret) Rufs skrev (4 minutter siden): Hadde hun? Jeg synes jeg så et bilde her inne hvor hun selv skrev 82 kg før gravid? Hun er ikke så høy, rundt 170 kanskje? Det er overvekt. Hun er 186 sier hun selv , så ja hun var på normal bmi Endret 15. februar av Orly 1
Rufs Skrevet 15. februar #41355 Skrevet 15. februar Orly skrev (3 minutter siden): Hun er 186 sier hun selv , så ja hun var på normal bmi Det er hun ikke. Jeg har fysisk vært tett på henne og hun er lavere enn meg. Jeg er 176. 2 6
Orly Skrevet 15. februar #41356 Skrevet 15. februar Rufs skrev (6 minutter siden): Det er hun ikke. Jeg har fysisk vært tett på henne og hun er lavere enn meg. Jeg er 176. Jeg som tenkte feil, trekker den tilbake men hun var likevel tilnærmet normal bmi etter hva jeg har lest på dc 1
Rufs Skrevet 15. februar #41357 Skrevet 15. februar Orly skrev (1 minutt siden): Jeg som tenkte feil, trekker den tilbake men hun var likevel tilnærmet normal bmi etter hva jeg har lest på dc Tja, legger jeg inn 82 kg og 174 er det 27.1 BMI som er overvekt. (Overvekt fra 25.) Og jeg tror ikke helt hun er 174 heller, så da blir det enda litt mer. 3 1
arnoyb Skrevet 15. februar #41358 Skrevet 15. februar Hun har lagt ut at hun er 177 eller 176 cm. Så da var hun 25-26 på bmi skalaen når hun blei gravid. 3 1
Rufs Skrevet 15. februar #41359 Skrevet 15. februar Kjenner at hun har lite troverdighet hos meg. Jeg har som sagt stått ved siden av, jeg er høyere. 😂 2 3
Xmasclovn Skrevet 15. februar #41360 Skrevet 15. februar arnoyb skrev (5 minutter siden): Hun har lagt ut at hun er 177 eller 176 cm. Så da var hun 25-26 på bmi skalaen når hun blei gravid. 25-26 i bmi er vel overvekt? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå