Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan denne dama er som sjef? . Har vel noen ansatte i butikkene sine?. Hun virker meget spessiel .

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angel75 skrev (2 timer siden):

Holder du deg hjemme fra jobb når mannen din er syk? Skal hele landet stoppe opp når noen i husstanden er syk?

Da trekker jeg meg stille ut av denne diskusjonen.😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (57 minutter siden):

Hun skrev vel «om du ikke har fått det med deg så har de siste 7? dagene gått med til sykdom» ikke ordrett, men nå er det vel ikke bare de siste 7 dagene følgere ønsker litt annet innhold 

Ja hun forstod kanskje ikke hvordan tolke meldingen, slik som de fleste eldre på fb🙊

Endret av GulleGull
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (53 minutter siden):

SET svarte at de hadde jo vært syke (derfor kunne hun ikke gå tur)… Men dette var jo et generelt ønske om innhold. 
Hun skriver/sier at hun får veldig lite kritikk, ikke så rart - hvem vil bli hengt ut for 180.000+ ?

Hun sier att mange vil at hun lager innlegg med Hormonella som svarer på kritikk fra følgere. Men hun får så lite kritiske svar att hun ikke klarer og lage innlegg med Hormonella. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (25 minutter siden):

Da trekker jeg meg stille ut av denne diskusjonen.😊

Det skjønner jeg godt du gjorde for den sammenligningen var altså bare wow😂 Og når man først drar inn jobb, var ikke Sara nettopp PÅ JOBB i Bergen, men valgte å, muligens full av smitte og bakterier til å smitte en haug med folk, sette seg på et fly hjem. Logisk nok. I saueflokkens verden 🐑 

Endret av Xmasclovn
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (45 minutter siden):

Det skjønner jeg godt du gjorde for den sammenligningen var altså bare wow😂 Og når man først drar inn jobb, var ikke Sara nettopp PÅ JOBB i Bergen, men valgte å, muligens full av smitte og bakterier til å smitte en haug med folk, sette seg på et fly hjem. Logisk nok. I saueflokkens verden 🐑 

Barn og mann ble syke før hun kom hjem den dagen. Hun fikk det dagen etterpå.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (50 minutter siden):

Wow. Er det ikke bedre å ha historien sann? Enn å dikte?

Verden stopper ikke opp om den personen du deler seng med er syk. Du får ikke sykepenger, penger igjen for flybillett eller hva det måtte være på det grunnlaget. 

Men fortsatt å jakte etter feil på Sara eller finne på egen sannhet.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (2 timer siden):

SET svarte at de hadde jo vært syke (derfor kunne hun ikke gå tur)… Men dette var jo et generelt ønske om innhold. 
Hun skriver/sier at hun får veldig lite kritikk, ikke så rart - hvem vil bli hengt ut for 180.000+ ?

I følge SE så kan hun ikke gå tur fordi hun blir så sløv av de kvalmestillende hun tar... Det sa hun noen dager før hun dro på vixen , og i følge flere strålte hun. Rart for ei som er sløv pga tabletter, trodde man da gjerne så litt medtatt ut. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepssi skrev (48 minutter siden):

Barn og mann ble syke før hun kom hjem den dagen. Hun fikk det dagen etterpå.

Se der ja, bra noen husker enda flere detaljer. Lurer på hvor mange hun smittet inne på flyet og to flyplassene.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (43 minutter siden):

Verden stopper ikke opp om den personen du deler seng med er syk. Du får ikke sykepenger, penger igjen for flybillett eller hva det måtte være på det grunnlaget. 

Det er ingen dikting her. Vi trenger ikke det når Sara villig deler alt. Det er bare å sette sammen detaljene alle husker, så er puslespillet komplett.

Hun var på jobb i Bergen, våknet ved siden av syk mann som hun har levd oppå frem til da. Så istedet for å sjekke inn på eget hotellrom, og gjøre seg ferdig på jobb velger hun å sette seg på flyet å dra hjem, hvor hun med all sannsynlighet smittet flere på flyplass og fly, i og med at hun dagen etter denne flyturen var syk. Kjempebra jobba av en som liksom skal være sååå oppatatt av 48 timers regelen. Haha! Men selvsagt skal saueflokken sleike Sara opp i ræva uansett hva😂

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (59 minutter siden):

Å plutselig var i 48 timers regelen så nøye

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (33 minutter siden):

Å plutselig var i 48 timers regelen så nøye

48 timers regel gjelder ikke om den du deler hus med er syk, ganske enkelt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (47 minutter siden):

Det er ingen dikting her. Vi trenger ikke det når Sara villig deler alt. Det er bare å sette sammen detaljene alle husker, så er puslespillet komplett.

Hun var på jobb i Bergen, våknet ved siden av syk mann som hun har levd oppå frem til da. Så istedet for å sjekke inn på eget hotellrom, og gjøre seg ferdig på jobb velger hun å sette seg på flyet å dra hjem, hvor hun med all sannsynlighet smittet flere på flyplass og fly, i og med at hun dagen etter denne flyturen var syk. Kjempebra jobba av en som liksom skal være sååå oppatatt av 48 timers regelen. Haha! Men selvsagt skal saueflokken sleike Sara opp i ræva uansett hva😂

48 timers regelen er når man selv er syk. Jeg spør igjen, tror dere hele landet stopper opp når en i husstanden blir syk? Norge har en god syke ordning, men som sagt tidligere  den dekker ikke det.

Slikker ingen i ræva jeg, men rett skal være rett 😘

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angel75 skrev (19 minutter siden):

48 timers regelen er når man selv er syk. Jeg spør igjen, tror dere hele landet stopper opp når en i husstanden blir syk? Norge har en god syke ordning, men som sagt tidligere  den dekker ikke det.

Slikker ingen i ræva jeg, men rett skal være rett 😘

Og jeg spør deg, siden du fremstår som Saras talsperson/advokat/PR ansvarlig/whatever. Hvorfor var det nødvendig å ta fly hjem, og muligens smitte andre, før jobben i Bergen engang var ferdig gjort?
Har ikke påstått at hun burde holde 48 timers regelen heller. Men det er nettopp slike som henne, som unødvendig flyr rundt, her også bokstavelig talt, som sprer smitten. Det er to grunnet til at hun og familien hele tiden er syke: karma og urenslighet. Og det godter meg🤭

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (13 minutter siden):

Og jeg spør deg, siden du fremstår som Saras talsperson/advokat/PR ansvarlig/whatever. Hvorfor var det nødvendig å ta fly hjem, og muligens smitte andre, før jobben i Bergen engang var ferdig gjort?
Har ikke påstått at hun burde holde 48 timers regelen heller. Men det er nettopp slike som henne, som unødvendig flyr rundt, her også bokstavelig talt, som sprer smitten. Det er to grunnet til at hun og familien hele tiden er syke: karma og urenslighet. Og det godter meg🤭

Hun sa vel at hun fikk panikk og var redd for å bli syk? Mer vet ikke jeg. Jeg kjenner henne ikke og vet ikke mer enn det hun deler.

Og her synser du. Noen er bare ofte syke og får alt som er i barnehage/skole. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (55 minutter siden):

Hvis jeg husker riktig så var det for å komme seg hjem før hun evt ble syk fordi hun ikke ville risikere å bli syk i Bergen og dermed tvunget til å bli hvertfall 48 t lengre... De hadde vel barnevakt til barna hjemme, så ikke sikkert de hadde mulighet til å passe barna mye lengre enn planlagt om begge ente opp med å bli syke.

Tror faktisk jeg hadde gjort det samme. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Xmasclovn skrev (1 time siden):

Alle vet jo at hun fikk panikk og fløy hjem i håp om ikke å bli smittet , med den angsten hun har for oppkast  ( drittkjedelih å høre på ) så er det vel for f… på tide å søke behandling for det ? Ikke normalt at barna dine skal sove med bøtte på rommene sine gjennom oppkastsesongen eller hele vinteren eller hvor lenge hun sa de måtte ha bøtte på rommet sitt . Helt tullerusk å ikke prøve å få gjort noe med det . Mye rart med den damen der altså 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 time siden):

Hun sa vel at hun fikk panikk og var redd for å bli syk? Mer vet ikke jeg. Jeg kjenner henne ikke og vet ikke mer enn det hun deler.

Og her synser du. Noen er bare ofte syke og får alt som er i barnehage/skole. 

Hun fikk panikk og var redd for å bli syk😂  Men ikke redd for å smitte andre som også kunne bli syke, og teoretisk sett spre smitte i hele landet. Sette seg i en blikkboks som flyet er der basiluskene har prima dyrkningsmuligheter fremfor å leie en bil og komme seg hjem. Logisk.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Blomst* skrev (1 time siden):

Hvis jeg husker riktig så var det for å komme seg hjem før hun evt ble syk fordi hun ikke ville risikere å bli syk i Bergen og dermed tvunget til å bli hvertfall 48 t lengre... De hadde vel barnevakt til barna hjemme, så ikke sikkert de hadde mulighet til å passe barna mye lengre enn planlagt om begge ente opp med å bli syke.

Tror faktisk jeg hadde gjort det samme. 

Har ikke hun de to dagdriverne i kjelleren som henger og slenger rundt uansett? De kunne sikkert ha stilt opp litt.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (34 minutter siden):

Alle vet jo at hun fikk panikk og fløy hjem i håp om ikke å bli smittet , med den angsten hun har for oppkast  ( drittkjedelih å høre på ) så er det vel for f… på tide å søke behandling for det ? Ikke normalt at barna dine skal sove med bøtte på rommene sine gjennom oppkastsesongen eller hele vinteren eller hvor lenge hun sa de måtte ha bøtte på rommet sitt . Helt tullerusk å ikke prøve å få gjort noe med det . Mye rart med den damen der altså 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Hun har sikkert like reell angst for oppkast som ME🤭

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...