Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Xmasclovn skrev (3 minutter siden):

Har ikke hun de to dagdriverne i kjelleren som henger og slenger rundt uansett? De kunne sikkert ha stilt opp litt.

De hadde jo L da

• Liker 2
Skrevet
Tessa12 skrev (16 minutter siden):

De hadde jo L da

Er det et argument eller informasjon du kommer med?

• Liker 2
Skrevet
Xmasclovn skrev (4 timer siden):

Se der ja, bra noen husker enda flere detaljer. Lurer på hvor mange hun smittet inne på flyet og to flyplassene.

Hvordan kunne hun ha smittet noen når hun ikke engang var eksponert? Hun ble smittet etter at hun kom hjem.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Xmasclovn skrev (38 minutter siden):

Er det et argument eller informasjon du kommer med?

Info, den gangen V ble dårlig i Bergen og Sara rushet hjem så var jo L allerede hos besteforeldrene. 

• Liker 2
Skrevet
Pepssi skrev (32 minutter siden):

Hvordan kunne hun ha smittet noen når hun ikke engang var eksponert? Hun ble smittet etter at hun kom hjem.

Sier du at inkubasjonstiden for omgangssyke er 24 timer? Og at man kun er smittsom kun etter at man har begynt å spy og drite?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Tessa12 skrev (15 minutter siden):

Info, den gangen V ble dårlig i Bergen og Sara rushet hjem så var jo L allerede hos besteforeldrene. 

Ja og så? Kunne han ikke vært der lengre hvis hun hadde blitt syk i Bergen? Eller var det bedre at hun kom hjem, var/ble syk, og måtte ta seg av ham selv?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Pepssi skrev (35 minutter siden):

Nå snakkes det om to forskjellige anledninger her. I fjor da hun og V var i Bergen så ble han dårlig, og hun stakk fra han på hotellet og reiste hjem. 

• Liker 3
Skrevet
Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

Ja og så? Kunne han ikke vært der lengre hvis hun hadde blitt syk i Bergen? Eller var det bedre at hun kom hjem, var/ble syk, og måtte ta seg av ham selv?

Misforstår du med vilje nå, du sa de jo kunne stille opp, jeg bekrefter at det gjorde de jo allerede. Dette var i fjor da V ble syk da de var i Bergen.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Tessa12 skrev (3 minutter siden):

Misforstår du med vilje nå, du sa de jo kunne stille opp, jeg bekrefter at det gjorde de jo allerede. Dette var i fjor da V ble syk da de var i Bergen.

Misforstår ingenting. Det var snakk om at hun måtte skynde seg hjem fordi barnevakten kanskje ikke kunne stille opp lengre. Da lurer jeg på hvorfor, all den tid de dagdriverne surrer rundt nede i kjelleren uansett. 

Endret av Xmasclovn
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Misforstår ingenting. Det var snakk om at hun måtte skynde seg hjem fordi barnevakten kanskje ikke kunne stille opp lengre. Da lurer jeg hvorfor all den tid de dagdriverne surrer nede i kjelleren uansett. 

Content sikkert, da kunne hun lage en masse ut av at hun stakk av fra V på hotellet da han var syk. Overskrift den gangen var vel noe sånt som « Sara forlot syk kjæreste» eller noe sånt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Xmasclovn skrev (4 minutter siden):

Sier du at inkubasjonstiden for omgangssyke er 24 timer? Og at man kun er smittsom kun etter at man har begynt å spy og drite?

Har jeg sagt at inkubasjonstiden for omgangssyke er 24 timer? Ikke legg ord i munnen på meg.

Sara var to døgn i Bergen. Barn og V ble syke den ettermiddagen/kvelden Sara kom hjem. Man er mest smittsom når man har begynt å kaste opp og drite. Men man kan være smittsom noen dager før. Dama er ikke synsk så hun visste jo ikke eventuelt at barn og mann skulle bli syke to dager etter hun dro.

• Nyttig 4
Skrevet
Tessa12 skrev (10 minutter siden):

Nå snakkes det om to forskjellige anledninger her. I fjor da hun og V var i Bergen så ble han dårlig, og hun stakk fra han på hotellet og reiste hjem. 

Åja. Trodde det var snakk om denne gangen 😊

Skrevet
Tessa12 skrev (3 minutter siden):

Content sikkert, da kunne hun lage en masse ut av at hun stakk av fra V på hotellet da han var syk. Overskrift den gangen var vel noe sånt som « Sara forlot syk kjæreste» eller noe sånt. 

Det er mulig, men fremstiller henne enda dummere i så fall.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Pepssi skrev (3 minutter siden):

Åja. Trodde det var snakk om denne gangen 😊

Har nok vært litt sammenblanding av begge her.

• Liker 2
Skrevet
Pepssi skrev (2 minutter siden):

Har jeg sagt at inkubasjonstiden for omgangssyke er 24 timer? Ikke legg ord i munnen på meg.

Sara var to døgn i Bergen. Barn og V ble syke den ettermiddagen/kvelden Sara kom hjem. Man er mest smittsom når man har begynt å kaste opp og drite. Men man kan være smittsom noen dager før. Dama er ikke synsk så hun visste jo ikke eventuelt at barn og mann skulle bli syke to dager etter hun dro.

Det fremstår du mener inkubasjonstiden er veldig begrenset ja, i og med at du poengterer at hun ble smittet da hun kom hjem. V var syk da hun dro fra ham. Hvis hun da ble syk dagen etter, kan hun allerede ha vært smitsom og evt smittet andre når hun satt seg på flyet. Meg bekjent er man ved omgangssyke smittsom også før symptomene bryter ut. Ellers vet jeg ikke hva du preker om…

• Liker 1
Annonse
Skrevet (endret)
Xmasclovn skrev (4 minutter siden):

Det fremstår du mener inkubasjonstiden er veldig begrenset ja, i og med at du poengterer at hun ble smittet da hun kom hjem. V var syk da hun dro fra ham. Hvis hun da ble syk dagen etter, kan hun allerede ha vært smitsom og evt smittet andre når hun satt seg på flyet. Meg bekjent er man ved omgangssyke smittsom også før symptomene bryter ut. Ellers vet jeg ikke hva du preker om…

Vi snakker visst om to forskjellige ganger her 😊 Jeg mente når hun ble syk denne gangen.

Jeg skrev også at man kan være smittsom noen dager før symptomene kommer men sånt vet man faktisk ikke før noe bryter ut.

Endret av Pepssi
  • Liker 2
Skrevet
Pepssi skrev (Akkurat nå):

Vi snakker visst om to forskjellige ganger her 😊

Jeg skrev også at man kan være smittsom noen dager før symptomene kommer men sånt vet man faktisk ikke før noe bryter ut.

Hvis det er to ulike hendelser, da skjønner at det kan bli misforståelser.

Skrevet
Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Hvis det er to ulike hendelser, da skjønner at det kan bli misforståelser.

Der er jeg enig 😅

• Hjerte 1
Skrevet

SE lurer på hvorfor folk som åpenbart ikke liker henne bruker tid på hate watching osv, men SE… jeg har ALDRI sett noen som har klart å utbrodert og delt sine tusen følelser, i dagesvis, timesvis om omgangssyken.

Så må jo bare la den henge litt i lufta, for din tidsbruk om hat på norovirus er det sprøeste! Det en helt vanlig situasjon familier kommer seg fint gjennom uten bruke mer tid på det en det som trengs over bøtta, men SE holder det gående 🤔

«potato potato»

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Debbie M skrev (47 minutter siden):

SE lurer på hvorfor folk som åpenbart ikke liker henne bruker tid på hate watching osv, men SE… jeg har ALDRI sett noen som har klart å utbrodert og delt sine tusen følelser, i dagesvis, timesvis om omgangssyken.

Så må jo bare la den henge litt i lufta, for din tidsbruk om hat på norovirus er det sprøeste! Det en helt vanlig situasjon familier kommer seg fint gjennom uten bruke mer tid på det en det som trengs over bøtta, men SE holder det gående 🤔

«potato potato»

Fortell deg selv det om det får deg til å føle deg bedre om dine valg av tidsbruk 😂 du sammenligner det at noen har en fobi, samtidig som en del av deres jobb er å dele sin hverdag, med å bruke av fritiden sin til å følge noen man ikke liker for å klage på hvordan de gjør jobben sin.  Same same 🤷🏼‍♀️😂

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...