Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Milla1717 skrev (6 minutter siden):

IMG_9694.png

Hun fikk spørsmål i dag om hun retusjerer bilder av seg selv og dette benekter hun. Ler av spørsmålet og sier Nei det gjør jeg ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (54 minutter siden):

Fult av hundebæsj faktisk 

Akkurat det tviler jeg ikke på, men det finnns sikkert en lekeplass de kan være på

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (22 minutter siden):

Hun fikk spørsmål i dag om hun retusjerer bilder av seg selv og dette benekter hun. Ler av spørsmålet og sier Nei det gjør jeg ikke. 

Har ikke Snapchat så ser ikke. Glad jeg er ute av den verden der.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (55 minutter siden):

Burde ikke Snapchat hatt ett eller annet som automatisk opplyser eller indikerer at det er brukt filter?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (37 minutter siden):

Akkurat det tviler jeg ikke på, men det finnns sikkert en lekeplass de kan være på

De har jo en stor hage , men kanskje hundebæsj der og ? Frk dronningen av å finne på unnskyldninger for å sitte i ro kanskje . Gleder meg til å se om hun tar tak i helsen igjen etter fødsel ! Jeg snakker ikke nå om vekt , men de gode vanene og treningen hun hadde inne etter 16 ukers . De var jo tydelig ikke så godt innarbeidet at noe av det følges lenger . Og please slutt med de strekene /vippene i øyekroken ! Er ikke det litt harry nå etter så mange år da ? Og er det bare meg som synes de kjolene hennes blir mer og mer kjerringpreget ? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (5 timer siden):

Nå vet jeg att denne saken er litt anderledes enn brudd på alkoholloven hos f.eks SE. Men jeg håper de ser like alvorlig på influencere som bryter denne loven 🙄

Bilde fra vg

Screenshot_2025-02-11-13-31-23-490_com.agens.android.vgsnarvei.jpg

Screenshot_2025-02-11-13-31-16-621_com.agens.android.vgsnarvei.jpg

Det er en stor forskjell. Sara promoterer ikke sin egen alkohol og tjener dermed ikke penger på den måten, det gjør dermed disse. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 time siden):

Det er en stor forskjell. Sara promoterer ikke sin egen alkohol og tjener dermed ikke penger på den måten, det gjør dermed disse. 

Det skjønner jeg. Men hun viser alkohol ilag med iført eget klesmerke å det er ikke lov. Å det er forbudt og blande alkohol og reklame

Endret av elskersommer
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 time siden):

Men Sara Emilie bryter fremdeles loven... 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Men Sara Emilie bryter fremdeles loven... 

Var ingen som skrev at hun IKKE gjorde det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SET utleverer privatlivet uten hemninger. 😝 Hun har flere ganger fortalt om steriliseringsplaner. Men er det en selvfølge at det er samboeren som må til pers?

IMG_4924.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (17 minutter siden):

SET utleverer privatlivet uten hemninger. 😝 Hun har flere ganger fortalt om steriliseringsplaner. Men er det en selvfølge at det er samboeren som må til pers?

IMG_4924.jpeg

Hun vil att han venter til etter barnet er født slik att de kanskje er uheldig med bruk av prevensjon og vips er ett nytt barn på vei. Å mere penger inn i kassa🙈

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Hun vil att han venter til etter barnet er født slik att de kanskje er uheldig med bruk av prevensjon og vips er ett nytt barn på vei. Å mere penger inn i kassa🙈

Nettopp, hun vet jo akkurat hva som fyller lommeboken.  Jeg blir ikke overrasket om det blir enda et "uhell" hvor V sin penis gråter gledestårer 🤮

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rister egentlig bare på hodet her jeg sitter, for igjen så gleder hun seg "såååå mye til å kunne ta seg en treningsøkt igjen"..... Altså, hun har 3 barn og er knapt utenfor døra. Hører aldri at hun er aktiv med de....Hva med å være det.

Svømmehallen er jo ett godt tips til store kropper, og det uten belastning, og alle barn elsker jo vann, så ingen unnskyldning.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Eller så har man litt dødtid av innhold mellom fødsel og huset ferdig som kan fylles med «bli med på å kutte strengen»😅 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå følger jeg ikke Sara hver dag - innholdet hennes er ikke interessant for min del. Skjønner meg ikke på folk som orker å høre på det samme dag inn og dag ut. Hele dagen sitter hun å babler til skjermen av en mobil - for ett meningsløst liv.  Skal være,- eller har så mye jobb, men det viser seg å være løgn. Er V som jobber av de to.  Unnskylder seg stadig for alt hun ikke vil, må eller kan gjøre. Hun er rett og slett lat - så lat at hun nesten ikke kommer seg ut av huset.  Hun er gravid, - og ja ingen er så gravid som hun må vite. Hva med å ta vare på helsen sin - komme seg ut i frisk luft og bevege seg. Ta med ungene på lek og aktivisering. Neida,- bedre å stå foran speilet å beundre seg selv. Hvem er det som blir lurt - hun selv eller alle som orker å følge dette.

Hun kunne fint holdt seg til snap om Careless. Alt det andre tullet hun bedriver ødelegger,- hun er på ingen måte et godt forbilde. Kjenner jeg blir oppgitt når det kun er penger og materialistiske ting som opptar hodet. Hva vil barna sitte igjen med? - en fraværende mor som konstant snakket til kamera på telefonen. Og ikke minst et kaotisk og rotete hus som robotstøvsugeren vasker.

Og Sara: På tide å komme seg til frisøren, håret ditt er slitt og ødelagt. Hjelper lite at du står og drar i det/ krøller det. Kjøkkensaksa hjalp deg heller ikke - du ser ikke yngre ut for å si det sånn. 

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Alisha* skrev (25 minutter siden):

Nå følger jeg ikke Sara hver dag - innholdet hennes er ikke interessant for min del. Skjønner meg ikke på folk som orker å høre på det samme dag inn og dag ut. Hele dagen sitter hun å babler til skjermen av en mobil - for ett meningsløst liv.  Skal være,- eller har så mye jobb, men det viser seg å være løgn. Er V som jobber av de to.  Unnskylder seg stadig for alt hun ikke vil, må eller kan gjøre. Hun er rett og slett lat - så lat at hun nesten ikke kommer seg ut av huset.  Hun er gravid, - og ja ingen er så gravid som hun må vite. Hva med å ta vare på helsen sin - komme seg ut i frisk luft og bevege seg. Ta med ungene på lek og aktivisering. Neida,- bedre å stå foran speilet å beundre seg selv. Hvem er det som blir lurt - hun selv eller alle som orker å følge dette.

Hun kunne fint holdt seg til snap om Careless. Alt det andre tullet hun bedriver ødelegger,- hun er på ingen måte et godt forbilde. Kjenner jeg blir oppgitt når det kun er penger og materialistiske ting som opptar hodet. Hva vil barna sitte igjen med? - en fraværende mor som konstant snakket til kamera på telefonen. Og ikke minst et kaotisk og rotete hus som robotstøvsugeren vasker.

Og Sara: På tide å komme seg til frisøren, håret ditt er slitt og ødelagt. Hjelper lite at du står og drar i det/ krøller det. Kjøkkensaksa hjalp deg heller ikke - du ser ikke yngre ut for å si det sånn. 

Direkte tale og spot on, @Alisha*!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 time siden):

Eller så har man litt dødtid av innhold mellom fødsel og huset ferdig som kan fylles med «bli med på å kutte strengen»😅 

Kutte strengen "minutt for minutt"🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en av tightsene fra kolleksjonen hennes? I såfall var den veldig gjennomsiktig 😂

IMG_9174.png

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boomkat skrev (53 minutter siden):

Er dette en av tightsene fra kolleksjonen hennes? I såfall var den veldig gjennomsiktig 😂

IMG_9174.png

Jeg sa på den kjøp salg siden att ei kommenterte at den IKKE var gjennomsiktig.. Men er det den hun har på seg der så er den jo det. Å går de sånn inn i rumpa som en g streng eller har hun selv sørget for det på bildet?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...